600 rr ı modifiye etsek çakmaklık çıkışı sonrasında tırcıların kullandığı küçük vantilatörler falan bacakları bişekilde kurtaramazmıyık
600 rr ı modifiye etsek çakmaklık çıkışı sonrasında tırcıların kullandığı küçük vantilatörler falan bacakları bişekilde kurtaramazmıyık
Ben Elazığ gibi yerde 600rr'a fan açtırıp donuma kadar terliyorsam, İstanbul'da avcılardan topkapıya giderken gt250rda bile pişerken o trafikte 4 silindiri çekemem kusura bakma
Bide bu kadar gt250r seviyosun ama hala elinde kullanım ve servis klavuzları yok demek ? Utanç verici
Linkten gerekli klavuzları indirin, hayrım olsun
http://halilisvarlar.com.tr/gt250r.rar
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:47 ----------
Gidonuda taktık bir uzun yolumuz kaldı. Geçen pazar 100 km yaptık ama o sayılmaz. Bu pazar günü 300 km bir rotamız var kulüp olarak. Ancak benim planım bayramda memlekete gitmek. Lakin yeni oturuş pozisyonumdaki rüzgar direnci çok fazla. Gerçi daha tam tekmil kışlıklarla denemedimde gideceğim rotada zorluk yaşarmıyım acaba ? Gerçi bunu soran adam şubatta buzlu zeminde tunceliye gitti ama işte akıl başa gelince insan kaygılanıyor
Motoru almadan önce servis klavuzu vs pek araştırmadım ince detayları. Olabilecek sorunlar ve sorun çözümleri üzerine araştırmam oldu o kadar. Zaten motoru aldıktan sonra solunu sağını parmaklayarak nedir, ne değildir görüceğim.
250cc üstü istanbulda gereksiz... Şehir içi kullanılacak ise tabiki...
Yurt dışındayım, mesajdan ulaşın.
İstanbul'da şehir içinde en güzeli sym gts250i evo bence
850 yazıyor, çok yakar o Hemde aprilia ? Aprilia firmasına LANET olsun !
Aprilia sr150 sol sağ sinyal 126 eur idi zamanında... Tek bir vida bile 20Tl gibi bir fiyattan başlıyor. Motoru hurda niyetine sattım en sonunda. 2 sıfır çin 125cc harcadığım parada cabası oldu. Aprilia ile ilgili hiç güzel anılarım yok. Güzel kaçardı, iyi yakardı ama derdi - tasası bitmezdi... Sıfırlarsın yine bir yeri patlar PEH!
Yurt dışındayım, mesajdan ulaşın.
Ampül özellikleri
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:34 ----------
HB de şu ikisini bulabildim. 60/55W diyor. 5 w büyük bir sorun yaratmaz sanırım ?
http://goo.gl/4fih66
http://goo.gl/Rw7C0H
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:45 ----------
Birde şunlar var
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-otomobil-arazi-araci-osram-h3-12v-55w-ampul-normal-osram64151-gencoto-137582389/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-otomobil-arazi-araci-osram-h1-12v-55w-cool-blue-4000-k-10-fazla-isik-ampul-138673521/detay
Gt250R için sticker yapan biri vardı. O kişinin face adresini gönderebilecek olan biri varmı?
https://www.facebook.com/tankpad
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:10 ----------
Arkadaşlar elimde dişleri çok iyi durumda 1 takım shinko lastik var. İlgilenenler özel mesaj atsınlar.
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:25 ----------
Herşey bir yana, şu motorun tasarımı gerçekten çok güzel.
Phılıps veya orsam kullanılıyor genelde. Şu yemek işini hallediyim, işten yeni geldim. En kısa sürede link veririm halil
Bugünki gezi raporum
Toplam 300 km yol yaptım. Oldukça güzel virajlardan geçtim yer yer aşırı kar soğukları yaşadık. Motor ve gidon uyumunu bu sefer tamamen onayladım. En ufak olumsuzluk,ters bir durum yok. Aksine çok daha kontrolü kolay, insanı yormayan bir yapıya büründü motor. 300 km sonunda eve geldiğimde en ufak yorgunluk hissetmedim. Hoşuma gitmeyen tek şey ön camda patlayan rüzgar direk boynuma geliyor, çözüm bulunabilir ancak fazladan 1 tane buff takarak daha kolay yoldan bunu geçiştiriyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:32 ----------
Erzincan ve Erzurum'a kar yağdığında Elazığ-Malatya taraflarına kar soğuğu geldi. Kupkuru yüzü kesen bir soğuk var. Bu soğuklardan etkilenmez ama ben yinede motoruma kıyamadığımdan soğuk tip NGK CR9E buji takacağım yarın
gt250r da benım gozume batan en buyuk detay buyuk egzoz ve arka tutamaklar. gp tarzı bı egzoz ve tutamak ıptalı ıle cok daha hos durur.ozellıkle 2013 ler.
Halil hocam kısalar için ampül aklımda, unutmadım sizi. Arkadaşın hovardalıktan gelmesini bekliyorum. Onun motora bir şey takmıştık, orsammıydı yoksa philipsmi hatırlamıyorum. Sabah paneli komple tekrar söktüğümüzde bakıcağım sizin için. 3 f arklı marka taktık bu zamana kadar, en güzel aydınlığı veren şuan üzerindeki ama markayı hatırlamıyorum dediğim gibi Sök tak - sök tak unuttuk artık.
Barış, egzoz bu motora uygun değil zaten. Motoru çok kısıtlıyor. Bunuda deli gibi ısınmasından anlayabiliriz 250cc için üretilen two brothers egzozlar var. Veya ixildi sanırım gp egzozlar vardı. Arkadaşın ninjaya taktırmıştık 2 sene önce...
Cadde üzerinde egzozdan alev atan ninja gördüyseniz heh iş o, bahsettiğim motordu
Önerinize göre ampülü değişiriz bizde
Bence daha sessiz ve daha az ısınan bir egzos bizim motorda daha iyi olurdu. Geçen feribotta motoru sehpaya aldım, yanımada 1150gs sehpaya bıraktı baktım ki yan çanta benim egzosa yapıştı. Hemen düzelttik ama çanta üzerindeki bmw logosunda bir hyosung izi bırakmış olduk )
Ahmet, yazları her gün caddebostan migros arkasındaydık. Çimenlerde arkadaş grubuyla otururduk. Sırf ipneliğine herkesin önünde sigarayı çıkartır egzoza yanaştırıp yakardım
Video olarak: https://www.facebook.com/photo.php?v...4832039&type=3
Sırf şu video için 1 lt yakmışımdır
Halil, daha sessiz bir egzoz bulmak zor. Belki susturucu değişikliği ile bir nebze ses azaltılabilir performans egzozlarında...
Bir tanede 1000RR lastik yaktığım video var ama buraya koymaya utanırım
Alkol-küfür-yarı çıplak bayanlar- her şey var videoda
Sen de görünüyorsan koyma zaten o halde hayattan soğutma bizi
Şu an bu konu içerisinde 11 kullanıcı var. (0 üye ve 11 misafir)