arkadaşlar buji piposu ihtiyacı olan varsa elimde 1 adet mevcut (orjinal )
5 ay gdicem allah izin verrse askere cok yatmicak bahceli mustakil evimiz var ustu kapali yer var ama onu arkadi acik calinma olmaz ama yagmur fln gelmez cok sepkinli yagarsa belki o yuzden branda bakiorm babam bn yokken haftada bi iki defa 5 10 dk calistirsin icndeki yag vs 5 buck ayda fln birsey olmaz herhlde acaba yagi akuyu bosaltipdami kaldirsam paslaa fln olmaz dimi kisn oyle branda altnda
kardeşim naptın ngk pipo ile değiştirebildin mi uydu mu ? bende de aynı sorun olmaya başladı yahu eğer oluyorsa bende sipariş vereyim..motorda normal giderken silkmeler,rolantide devir oynamaları ve birde gaz kapadığımda gazı birden kesiyor ve buda virajlarda sorun olmaya başladı gazi aniden kapatıp açması..
Arkadaşlar yeni kullanıcı olduğum için soracağım soru komik gelebilir ama.. Motor biraz ısındıktan sonra yanık kokusu gibi bir koku geliyor ve motor çok ısınıyor. Bu normal mi? 2013 model hyo.
arkadaslar merhaba yenı uye oldum ismim berk 2011 -2012 model gt250r almak istiyorum ancak piyasası hakkında fikir almak istedım , bu modellerde temiz bir motor kac tl civarında alınailir bilgi verırsenız sevınırım
havalar soğumaya başlayınca benimkinde de gelmeye başladı ama koku dışında herhangi bi sorun olmadı hatta iki üç defa merak edip motorun orasına burasına falan baktım ama bişey görünürde yok..
Motoru cila benzeri şeylerle temizlemişseniz, onlar kokuyor olabilir. Yada daha kilometresi düşükse motorun veya egsozun üzerindeki koruma mumları falan yanıyordur.
Hyosunglar çok ısınıyor. Hatta insanların olduğu bir yere parkederseniz, motoru insanların egsoza değemeyeceği şekilde parketmenizi öneririm.
Ducati 1198SP _ RedLove
Temiz bir 2012 motor 8500 den aşşağı olmaz, kışın kelepir düşürseniz ayrı tabi. Erken karar verseydiniz gözü karartmış 8e bırakacaktım motoru lakin binmeye karar verdim. Tavsiyem üçüne beşine çok takılmayın, temiz motor bulunca alın.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:43 ----------
Hayır buna katılmıyorum. Hyosung yağ soğutmalı olmasına rağmen çok ısınmıyor. Egzos dersen evet, krom her egzos çok ısınır. Lakin motor bloğu çok fazla ısınmıyor. Gayet makul seviyede.
Birde kokunun nedeni yeni yağ değişmişseniz yada yağ kaçağı varsa blok üzerinde yanar onun konusu çıkar. Ya da oto temizlemeciler ıvır zıvır şeyleri parlasın diye sıkmış olabilir.
Her motor için geçerli şeyler işte. Genel durumuna bakılacak, anlayan biri ile gidince zaten belli olur. Tabi işi bilen biride kusurları çok güzel örter O yüzden tanıdık forumdan birinden alın kafanız rahat olsun.
GT250R Gidon yükseltme projemin detayları
http://www.motosiklet.net/forum/mt-kendin-yap-%5Bdiy-do-it-yourself%5D/122357-hyosung-gt250r-gidon-yukseltme.html
,hyo gibi V motoru olan motorsikletlerde ve özellikle yağ soğutmalı modellerde öndeki silindir çok rahat soğur radyatör peteğine yakındır ve iyi hava sirkulasyonu alır.fakat arkadaki silindirin işi zordur yeterli hava sirkulasyonu alamaz zaten yüksek devirlerde yağda iyi soğutma yapamadığından bu arkada kalan bu silindirin aşırı ısındığından performansı düşer onun için hyo ile uzun süre tam gaz yüksek süratlerde gidildiğinde motorda performans düşüklüğü güç kaybı yaşanır.bunun içindirki böyle mühendislik açısından basit ve kalitesiz motorları üreten üreticilerin dünya klansmanında dört büyük japon markanın gölgesine bile yetişmeleri mümkün değildir.hisvarlar duyduğuma göre ER6 formunda dolaşıyormuşsun sana tavsivem 3 model olacak fiyat bakımındanda çok uygun motorlar ER6f-n YAMAHA xj6 fazer 6 fiyat bakımından çok uygun motorlardır yalnız xj6 ve fazer 6 biraz fazla yakar ama beygir güçleri süperdir 76-98 arası sana uygun makinelerdir.
Merhaba arkadaşlar, Bende HYOSUNG GT250R kullanıcısıyım. Yaklaşık 2.5 ay oldu daha yeni 1000 km yi geçtim.
Benim hyosung gt250r kullanıcılarına bir sorum olacaktı. Yardımcı olursanız sevinirim.
Benim boy sorunum var, motora bindiğim zaman ayaklarımı tam yere basamıyorum, parmak uçlarında bale yapıyorum gibi duruyorum, tabi bu durum bir çok kez beni zor duruma soktu. 2 defa motorumu olduğu yerde düşürdüm. Bir defa sol ayna kırıldı bir defa da sağ ayna ve fren kolu gitti. Velhasıl yaptırdım sorun olmadı. Ama bu boy sorunu beni motor kullanmaktan soğuttu soğutacak.
Sizden ricam böyle bir durumla karşılatınız mı yada karşılaşan arkadaşlarınız oldu mu? Bunu nasıl halledebiliriz. Lütfen yardımcı olabilir misiniz? Değerli yorumlarınızı bekliyorum.
Forumu fazla araştıramadım. Böyle bir başlık bulamadım. :(
Sinan AVCI
İstanbul -Pendik - ( 0Rh + )
bazı arkadaşlar motorun çok ısındığından bahsetmiş. motosiklet gayet makul seviyede ısınıyor. altın elbiseli adamın tenere videosunu izleyin gerçek ısınmayı size tarif etsin.
ben motorumla 100km boyunca 160km hız altına düşmeden yol yapmıştım en çok ne yakar testi için ne güç kaybı oldu ne başka birşey. motor şu an 30bin km de. maşalahı var.
bilgi tecrübe olmadan işkembe–i kübradan sıkıp sıkıp kokutmayın burayı.
Ek olarak ısınma isteyen Varaderoya da binebilir,manavgat motofestte şort ile uzun süre kullanmak zorunda kaldım. Bacaklarımda nerdeyse yanma hissi oluşacaktı, gerçekten düşük hızlarda inanılmaz bir ısı yayıyor.
Boy sorunu yaşayan arkadaşlar gidon kollarını ve mesnetleri aşşağıya çekebilirler. Ön taraftan en az 3 cm kazanma şansınız var. Bu sizi kurtarmazsa arka amortisör kısmına 1 aparat yaparak arkayıda basabilirsiniz. İşi bilen bir usta 1 saatte halleder.
Kısacası motor hakkında teknik kıyaslama yapacaksanız önce başka motorlar ilede yeterli tecrübeye sahip olun, sonra kıyaslama yapın. Sadece kendi motorunu incelemiş kullanmış kişiler diğer motorlarla nasıl kıyaslama yapabiliyor anlamıyorum.
Şu an bu konu içerisinde 12 kullanıcı var. (0 üye ve 12 misafir)