Hyosung GT 250 R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
16 Eylül 2013, 18:17
#29201
hisvarlar adlı üyeden alıntı
İstanbul'da bulunduğum süre içinde bir kaç motorcuya ve servise uğradım. Hem gidon takacağım için parça aradığımdan hem tankpad-sinyal baktığımdan hemde bakım için vs. Şunu gördüm ki piyasada çok fazla patlak motor var. 2012 kasa motorların servisteki hallederini görünce hayrete düştüm. Ne grenaj ne amortisör ne lastik ne üst kapak hiçbişey kalmamış. Tavsiyem sahibi forumdan olmayan, tanımadığınız motorlara çok bakmayın arkadaşlar. Görmesem inanmazdım ancak durum böyle. Motorumu satılığa çıkardığımda oldukça fiyat kırmıştım ancak şimdi iyiki satılmamış diyorum. Geçen hava filtresini temizlemek için açtım filtreye hava bile tutmadık, sıfır gibiydi. Sıfır motoru satıp gidip ne olduğu belli olmayan ikinci ele bulaşmak kumar adeta.
aynen oyle hacim. piyasa fiyatlarinin sacma sapan seviyelere inmesinin en buyuk sebebi henuz 10k km yi doldurmadan ellerde patlatilan motorlar yuzunden. her servise uğradığımda patlamis 1-2 yasinda motorlar goruyorum. motorumu satarken uzulecegim kesin. cunku alan kisi ya da bir sonraki canini alacak motorun benim bindigimin 3te 1 ini bile binmeden.
Reklamlar
-
16 Eylül 2013, 19:34
#29202
Arkadaşlar nasıl biri olduğumu az çok forumdakiler bilen bilir kışın kısa dönem askere gidicem fakat geldiğimde 600cc düşünüyorum bu yüzden keyfe keder satıyorum 2013 hyomu satılmasa binicem bi şikayetim yok kötü şansım dışında ;)
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-2013-hyosung-gt250r-titiz-kullanici-temiz-makina-137838509/detay
-
16 Eylül 2013, 23:20
#29203
Bilgi için teşekkür ederim .
Takıldığım bir diğer konu km saati .
Servistekiler bile net cevap veremiyor . Resimdeki motora sahibim 2012 model EFI versiyonu için bu km saatimi doğrudur . Keza delphi ve başka bir marka daha mevcut .
CEM. adlı üyeden alıntı
[COLOR="Silver"]
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:50 ----------
-
17 Eylül 2013, 00:35
#29204
Ön çamurluğum kırılmıştı yenisini sipariş ettim kendim taktım. Yalnız vidaların altındaki gevşememesi için olan parçalar avadanlıktan düşmüş bulamadım onlarsız taktım. Elle yokladım sağlam oldu sıkıntı yok. Ama dar sağ dönülerde zaman zaman plastik bir parçanın çarpması gibi tak sesi geliyor önden. Neden olabilir? Aradaki parçalar olmadığı için kasıyor falan olabilir mi?
-
17 Eylül 2013, 00:57
#29205
yusufozugenc adlı üyeden alıntı
Ön çamurluğum kırılmıştı yenisini sipariş ettim kendim taktım. Yalnız vidaların altındaki gevşememesi için olan parçalar avadanlıktan düşmüş bulamadım onlarsız taktım. Elle yokladım sağlam oldu sıkıntı yok. Ama dar sağ dönülerde zaman zaman plastik bir parçanın çarpması gibi tak sesi geliyor önden. Neden olabilir? Aradaki parçalar olmadığı için kasıyor falan olabilir mi?
hayır. o bahsettıgın parcalar tıtresımden gevşemesın dıye..
-
17 Eylül 2013, 01:36
#29206
leventgocukl adlı üyeden alıntı
hayır. o bahsettıgın parcalar tıtresımden gevşemesın dıye..
O tak sesini açıkla o zaman bana bro Her zaman gelmiyor dar dönüşlerde zaman zaman geliyor ve sadece sağa dönüşlerde
-
17 Eylül 2013, 02:05
#29207
selam arkadaşlar 2008 model enjeksiyonlu gt250r a sahibim yanlış konjektör baglanması yüzünden motor bır cok elektrık aksamı kabloları vs yandı hepsini hallettik fakat km takınca motorun calısması değişiyo sersem çalışıo km içindeki 3 adet diyot yanmış sanırım fakat numaraları okunmuo kmnın içini diyotlar üzerındekı yazılar okunacak sekılde bana yollayabilecek biri var mı acaba cok magdur durumdayım km olmadıgı ıcın sınyal far vs de calısmıo not: km nın 2008 model enjeksıyonlu modelın kmsı olması lazım dığerlerınde farklı sıstem varmıs
-
17 Eylül 2013, 02:36
#29208
İzmir İl Temsilcisi
hisvarlar adlı üyeden alıntı
İstersen hep öyle kullan, sorun olmaz. Hatta tek silindirli hali ile teker yaptığını iddia edenler bile var
hisvarlar tabiki şaka yapmış ciddiye alıp deneyen olmasın
çift silindir çalışan motosikletiniz 8 bin devirde misal 120 km hız yapabiliyorsa tek silindir gittigi zaman 8 bin devirle 60 70km yapıcak misal.
bu nedenle sizin motordan daha çok güç almak için motora gaz vermeniz gerekicek haliyle 2 silindirin ömürleri birbirinden farklı olucak.
2 silindirler elde ettginiz gücün yarısını verebilecek haliyle daha çok çalışıp daha çok sıkıştırılmasına sebeb olacak.
kısa bi yol gidilebilir fakat uzun süre 1-2 ay kalıcı kullanmak gerçekten zararlı.
-
17 Eylül 2013, 10:52
#29209
[IMG] [/IMG]
(1996) Coba 175 > (2007) Yuki YK250 > (2013) Hyosung GT250R > (2014) Yamaha XJ6 Diversion F > (2014) Yamaha YZF R1 > (2015) Mondial Drift 125 > (2016) Mondial Cup 100 > (2016) Mondial RX3İ EVO
-
17 Eylül 2013, 17:54
#29210
ya bu devir göstergesinde bendede bazen oynamalar oluyo rölantide deil ama gaz vermeye başlıyınca kendi kendine yükseliyor bazen düzeliyor hiç sorun olmuyor. Ustanın biri km saati bozuk fşn dedi ama bazende çok güzel çalışıyor acaba bu buji piposundan olabılırmı? 2009 model motor.
-
17 Eylül 2013, 20:29
#29211
orhan899 adlı üyeden alıntı
ya bu devir göstergesinde bendede bazen oynamalar oluyo rölantide deil ama gaz vermeye başlıyınca kendi kendine yükseliyor bazen düzeliyor hiç sorun olmuyor. Ustanın biri km saati bozuk fşn dedi ama bazende çok güzel çalışıyor acaba bu buji piposundan olabılırmı? 2009 model motor.
Özellikle motor soğukken 4bin 5bin arasında gazı sabit tutunca yükseliyor ama öyle bi anda değil yavaş yavaş oluyor. Bir sorun olduğunu düşünmüyorum aldığımdan beri böyle
-
17 Eylül 2013, 23:08
#29212
GT250R'lar kaç devirde kesiciye giriyor???
http://www.youtube.com/watch?feature...wOdqjYao#t=199
Geçerli zamana ait video url'sini kopyala desem de olmadı. 3:15'ten sonrası için sordum sorumu.
-
18 Eylül 2013, 03:15
#29213
hyo lar 10 binde redline giriyor ninja 13bin de hyo 29 kawa 33 bg .ayrıca o videoda motor 150 km hzda sürekli redline da yani birkaç gün daha böyle sürerse bu makinayı eline alabilir.yazık videodaki çocuk sanki ninja kullanıyormuş gibi hyo ya acımadan gaz veriyor garibim altındaki makinayı ninja zannetti galiba
-
18 Eylül 2013, 05:16
#29214
Aynen bizim motorlar kawanın 13binde gördüğü hızı 10binde gördü için adamlar yeter demişler forumda dolaşırken gördüm kawasakinin 225km-h yaptığını ileri sürenler var heralde 13binden sonra meditasyona giriyo motor japon teknolojisi işte
(1996) Coba 175 > (2007) Yuki YK250 > (2013) Hyosung GT250R > (2014) Yamaha XJ6 Diversion F > (2014) Yamaha YZF R1 > (2015) Mondial Drift 125 > (2016) Mondial Cup 100 > (2016) Mondial RX3İ EVO
-
18 Eylül 2013, 07:56
#29215
muratlion adlı üyeden alıntı
hyo lar 10 binde redline giriyor ninja 13bin de hyo 29 kawa 33 bg .ayrıca o videoda motor 150 km hzda sürekli redline da yani birkaç gün daha böyle sürerse bu makinayı eline alabilir.
yazık videodaki çocuk sanki ninja kullanıyormuş gibi hyo ya acımadan gaz veriyor garibim altındaki makinayı ninja zannetti galiba
Artık milleti illallah ettirdiniz. Size bir bitmediniz amk desek te, sövüp sövüştürsekte yüzsüzlük hat safada zorunuza giden bir laf cümle olmadığı için habire habire gelip buraya yazıyorsunuz. Türkçe'den anlamadığınızı bildiğimiz için birde ingilizce sormak istiyorum. Where is the purpose???
Hedef_Turan adlı üyeden alıntı
Aynen bizim motorlar kawanın 13binde gördüğü hızı 10binde gördü için adamlar yeter demişler
forumda dolaşırken gördüm kawasakinin 225km-h yaptığını ileri sürenler var heralde 13binden sonra meditasyona giriyo motor japon teknolojisi işte
2008 sonrasında kesici olduğu söyleniyor ama o motor 2009 ya da 2010 model diye biliyorum ben. Kesici yokmu o modelde de?
Koydunmu bir kere seleye TOTOYU, asla bırakamazsın MOTO'YU!!!
-
18 Eylül 2013, 11:11
#29216
-
18 Eylül 2013, 11:50
#29217
Twin adlı üyeden alıntı
2008 sonrasında kesici olduğu söyleniyor ama o motor 2009 ya da 2010 model diye biliyorum ben. Kesici yokmu o modelde de?
Ben 6bin d/d'yı geçmediğimden sadece var olduğunu bildiğim bi sistem benim için olup olmamasına fazla önem verme bence limitlerinde kullanmak en mantıklısı elinin altında hazır bi güç olduğunu bilerek düşük devirde kullanmak motor için herzaman iyidir.
-
18 Eylül 2013, 12:28
#29218
Bakimda sonra biraz yuklendim hiza bakiyim die duz yolda 178/9 dedi rampa assa bi denedm 185 de braktm 11/12 bn devire gldi ama kesici girmedi devreye yada bn duymadm rampa assagi die ama sokan olmustur bnde normalde 100 110 giderim ama rahat 150 160 a geliveriyo zaten basman gerektgnde zorlamamk en iyisi ;)
-
18 Eylül 2013, 15:46
#29219
muratlion adlı üyeden alıntı
çocuk sen bisikletinle eğlene dur .sütünü iç büyüklerin işine karışma.totoyu çizdirme sonra
Bu resimdeki şahıs senmisin ?
Yurt dışındayım, mesajdan ulaşın.
-
18 Eylül 2013, 16:07
#29220
Gene uzaklaştırılmış bu. Süresiz gitsede kurtulsak Oğuz o fotoğrafın da gerçekçiliğinden şüphe etmek lazım bence
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)
Bu Konudaki Etiketler