Bişey sorucam benim hyo çok ısınıyo gibime geldi bırakıyorum yarım saat sonra bınınce bıle sıcacık oluyo kapriyle biniyorum ama bi yerden sonra eziyet oluyo herkestemi öyle yoksa bende bi anormallik varmı
Bişey sorucam benim hyo çok ısınıyo gibime geldi bırakıyorum yarım saat sonra bınınce bıle sıcacık oluyo kapriyle biniyorum ama bi yerden sonra eziyet oluyo herkestemi öyle yoksa bende bi anormallik varmı
güneşte , hava çok sıcakken , asfalt kavruluyorken binince öyle oluyor , anormal ısınıyor ... o kadar ısınıyor ki kaskı çıkarıp kafanı eğdiğinde yağ sanki incelmiş eriyip gitmiş gibi yağsız gibi çalışıyor . akşam serinde binince yada sabah erkenden biince böyle bişey olmuyor :D ogün güneşte bindim geltim birazda yokuş çıktım zorlamadımda çadırı çektim üstüne evin önüne bi koku bi baktım egsoz eritmiş çadırı . çadırda eriyecek bir cadır değildi 3 yıldır kullanıyorum ne güneşten ne yağmurdan kardan etkilenmedi egsozun alt kısmı eridi yapıştı .daha önceleride sıcak koyduğumda egsoza değen kısmı az bi yumuşardı ısıdan bu sefer yandı . ne kadar ısındı sen düşün artık
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:10 ----------
bu egsoz güzelmiş :D direk takılabilse alınır aslında
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek...31679082/detay
bugün sabaha karşı facede 2.el motor pazarı sayfasında gerizekalının tekiyle tartıştım. Çocuğun biri megelli 250r alacağım demiş biri de demiş ki hyo al ordan sivrinin teki de yazmış krank kırıyor :s Ağızlarına sakız etmişler krank kırıyor da krank kırıyor bir de fabrika çıkışı kronik arıza diyor diyorum ki bak güzel kardeşim o dediğin mesele motora devir kesici geldikten sonra bitti kronik bir şey de değil yok diyor ben uzun süre gt650 kullandım, uzun süre dediği de 5000 kmymiş aklına yandığımın elime geçse tokat manyağı yapacam böylesini ama harbi harbi dövecem inşallah burdan görür filan da yazar hasılı bu bizim motor krank kırıyormuş arkadaşlar öyle mi dir :D :D
biz çekirdek yerine krank çitliyoruz. Çok güzel tadı var
Arkadaşlar ben motor alıcamda şimdi bide fiyat toplamını bulmak için kask bakıyorumda bu kaskların BMWsi mercedesi hangi kask üreticisi oluyor?
Kaskı çok iyi birşey almak istiyorum çünkü
normal kot vardı zaten dizi ve sol cebin üstü yırtıldı, resmen Allah korudu
https://www.facebook.com/photo.php?f...9&l=7a5cc2dee9
burada belli oluyor
https://www.facebook.com/photo.php?f...9&l=fb6186b197
anahtarlığın hali de bu
AZRAİL herzaman artçıdır ona göre kullan, yoksa
Beyler alt sayfaları kurcalarken gördüğüm şeylerden birisi şu yazı oldun..
Arkadaşlar daha önce Türkçeye çevirmeden yolladığım Motorda oynamalar listesi vardı şimdi türkçeye çevirdim. Harbiden motorla oynamak isteyenler varsa bunlara bakabilir. Çoğu şey karbüratörlüler için geçerli olan değişiklikler çok azı enjeksiyonlular için geçerli onlarda tırıvırı şeyler bakınca anlarsınız zaten
Bunlar Arada bir motorda gözden geçirilmesi gereken şeyler Mutlaka yapın ya da bir ustaya yaptırın.
• Motorun ön amortisörlerinin üzerindeki anahtarı taktığımız tablanın yüksekliğini kendi boyunuza göre ayarlayın.
• zincir gerginliğini kontrol edin
• ayaklıkları kendi sürüş rahatlığınıza ve tarzınıza göre ayarlayın
• 2 bakımda bir(8-10bin km de ) görebildiğiniz tüm vidaları alyanları elden geçirin
• önceden ayarlı arka amortisörü kendi ağırlığınıza göre konum ayarı yapın
Motorda yapılsa iyi olacak şeyler
• Mutlaka iyi bir lastik alın. Hem yol tutuşu hem virajları hem de sürerken olan içinize sinmeme urumu geçecektir.
• Zincirinizi güzel bir x-ring ile değiştirin
• *Ön amortisörlerde fabrika çıkışında yeterli miktar(herbiri 400ml) yağ olmadığını görmüşlerin yağını isteğe göre motul 7.5-10-15 sertliğinde yağ ile değiştirin (Normalde de her 3 yılda veya 25bin-30bin km de bir değiştirmek gerekiyor) Motorun karakteristiği inanılmaz değişecektir.
• Fren yağlarınızı değiştirin ve düzgünce sızdırıp tam tutar hale getirecek şekilde ayarlayın
• Kaliteli ön-arka fren balatası alın (tavsiyem EBC sintered HH)
• Arka amortisörünüzü kaliteli bişeyle değiştirin suzuki 92-96 GSXR 750 modellerin amortisörü direk oluyor ama piyasada bulamazsınız. Onun için biraz değiştirme ile CBR600F amortisörü uydursun bir usta hem kaliteli hem tamir olabilir bir şey olur.
• Orijinal eksoz çok kısıtlayıcı.(deliler gibi ısınmasından anlayın zaten). İyi bir egsoz takın ama 600cc egsozu takmayın motora uygun bi egsoz bakın. Egsoz içinde gazın belirli bir süre kalması böylece bir itme kuvveti kazandırması gerekiyor.
• Standart hava filitresine 4 kadar delik açın veya daha iyi bir tavsiye BMC hava filitresi ve yağını alın(yıkanabilirdir ömür boyu yıka yıka kullan)
YAĞLI HAVA MOTORUN PERFORMANSINI ÇOK ARTTIRIR
- K&N hava filitresi de uyabiliyor. Fiyatı çok daha ucuz fakat direk kelebeklerin olduğu yere kelepçelemek gerekiyor.Ve o siyah kutuyu uygun şeklilde kesip orjinalliği bozmak(bu sebeplerle tasiye etmiyorum
• Ana jetleri 2 boy büyütün, pilotları 1 er boy büyütün fazladan birkaç ufak delik açın
Ana jetlerin orjinali ön 95 arka 92,5tir (arka daha az hava alır bi numara küçük olur).
Tam zengin pozisyona getirin.
• Eski model 2007 ve öncesi makinanız varsa CDI(beyin) deki bir kablo var onun kesilmesi çok daha iyi bir eğri ile hızlanmanızı sağlayacaktır(bunu yakında foruma paylaşıcam eğer sizin makinanızda da geçerliyse yaparsınız beğenmezseniz kabloyu geri bağlarsınız
• Mikuni 34mm karbüratörle beraber daha iyi manifold alın.
• Debriyajları performans balataları ile değiştirin (newfren normalleri dandik almayın.karbonlu olanları denemedik bilmiyorum)
• Motosikletiniz 2007 ve daha eski ise statoru EX250 ile değiştirebilirsiniz, ninja 250 den mosfet Reg/Rec yedek parça olarak alınıp takılabilir.
•
• Kısa farlarınızı Philips +50 H3 globe ile değiştirin (%50 daha iyi aydınlatır)
• Daha iyi ilk hızlanma için ön dişliyi 13diş yapın veya daha iyi bir son hız için(atiklik düşer) ön dişliyi 15diş yapın(aynı RPM deki hız daha yüksek olduğu için yakıt sarfiyatı düşer)
Tavsiyem jetler ve hava filitresinden sonra ön 15diş arka 44diş
• Boyunuza göre motoru yükseltmek veya alçaltmak için kit alın ingilzice dogbone olaran geçer(ucuz sayılacak bişey)
• Ayarlanabilir manetler alın
Liste daha da uzayıp gidebilir arkadaşlar keyfinize kalmış
11 bin devir-190 km
Temiz 2012 GT250R arayanlar için son fırsat, 15 gün sonra motor yine yolcu
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-tertemiz-2012-gt250r-128535218/detay/
halil hyo seni çok sevdi kardeşim
yeaaa
hemen yapıyoruz örnek resim veya video bekliyoruz .
Eski model 2007 ve öncesi makinanız varsa CDI(beyin) deki bir kablo var onun kesilmesi çok daha iyi bir eğri ile hızlanmanızı sağlayacaktır(bunu yakında foruma paylaşıcam eğer sizin makinanızda da geçerliyse yaparsınız beğenmezseniz kabloyu geri bağlarsınız
teşekkür ederim.. yo hayır ayaklık kapalıyken deniyorum ama çalışmıyor boştaytken tak diye hemen çalışıyor..o yüzden motordan inip tekrar bindiğimde boşa alıncaya kadar çalıştıramıyorum motoru :S anlamadım gitti nie böle bişi yapıyo..bi sorun var dicem ama o zamanda boştayken nie çalışıyor??
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:51 ----------
evet bu konuda haklı olabilirsiniz çünkü vitesteyken motor ve debriyaja tam basılıyken asla arkaya gitmiyor aksine ileri gidesi var
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:01 ----------
galiba öyle yahu bende acaip bi tırstım hepsinde böyle mi die...o zaman ilk işim bi arka lastik almak ve iyi bir fren balatası
Ayaklık müşürü var ayaklık açıkken motosiklet boşta değilse motoru stop ettirir. Müşüründe sorun var. WD40 ile temizle kurtarma şansın var. İptal edebilirsin ama tavsiye etmem yenisi 40 50tl birşeydi
Vay be eskiden neler paylaşmıştım burada.
Geçmişteki mesajlarımı araştırın çok güzel şeyler bulacaksınızdır
ver gazı... ver çoşkuyu
Çok amatorce bı soru olcak ama ben bu motorun dıreksıyon kılıdını yapamadım nasıl oluyo ogrenmek ıstıyorum Ve bugun nerdeyse cok kotu bı kazanın esıgınden dondum semt içinde 2 aynı yönlü şeritte giderken sol serıtımde kı kamyon bırden benım serıdıme gectı cok zor durdum tam mılımetrık durdu o yuzden motor yana dogru yattı artcımda saolsun yerle temas etmeden topladık bi de kamyonun arkası kara kafa apaçi dolu bi de bana laf soyluyolar azcık sabırlı ol bekle yol ver dıyorum ne sabırı serıdımde gıdıyorum hala konusuyolar nefret ettım bu insanlardan zaten böyle 5 10 kısı olduklarında boruları ötuyo her neyse allaha sukur banada motorumada bısey olmadı nazar attık dıyelım allah beterınden korusun yapcak bısey yok
o direksiyon kilidini en sola yatırınca biraz sağa kaldır azıcık elin sürekli anahtarda olsun oynat az aşşağı yukarı pamuk gibi kitlenecektir .yoksa eziyete dönüşüyor yani 2 hyomdada aynı bu durum .
hyoya 2 kişi binmek iş değil 2 kişi özellikle yokuş aşşağı ikimizde 100 kilo üstü dik bir yokuştan indik :D frene az bastığım halde ön bile kayıyor artçı sırtına tepene biniyor :D motorun kontrolü zorlaşıyor fren mesafesi yalan oluyor :D ara ara boşluk buldukça ufak ufak frenlere asıl düşük hızda . aniden durmaya çalış arkayı kitle kaysın biraz geri bırak dengeni tecrübeyle sabitle :D
İlandaki motor hakkında yorum yapabilecek varmı ?
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...34338069/detay
Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)