Motorumun borcunun bitmesini beklemek hic cazip gelmiyor yahu. Benim makineyi tez zamanda satabilirsem eger, borcu kapatip gt250r alma fikrim su an icin sabittir dostlar.
Sizlerede duyrulur. 2013 2300km de honda cbf.150 satiliktir,
Motorumun borcunun bitmesini beklemek hic cazip gelmiyor yahu. Benim makineyi tez zamanda satabilirsem eger, borcu kapatip gt250r alma fikrim su an icin sabittir dostlar.
Sizlerede duyrulur. 2013 2300km de honda cbf.150 satiliktir,
Arkadasim sen ozaman hic ninja 250 ye binmemissin Hyo 10 000 de redline giriyor ninja 13 000 de orjinal egzost sesi bile hyo yu susturmaya yeter .
Bilmem farkındamısınız ? Hondacılar, ninjacılar, japoncular... vs. sürekli gelip bizim konumuzu baltalamaya calışıyolar, biz ise hiç birine aynı şeyle karşılık vermiyoruz(vermemeliyizde zaten), cünkü kuyruk acısı var onların, bizim yokki! Kuyruk acısı derken sadece mecaz anlamda değil, hem mecaz hem gerçek anlamda: kuyruklarının altındaki tekerlekler o kadar inceki, ybr den cbf'ten halice... Kalıp desen, oturuş pozisyonu desen racingle alakası yok.Yaralarının, yırtınmalarının sebebi budur bence.
hyosung 2012 kasa aletim oldu 16.800km kullandım gösterişli yakışıklı oturuş pozisyonuda beni hiç rahatsız etmedi kolayca adapte oldum ama şunuda kimse inkar edemez hyosung aldıysan sıfır sorun die bişey yok küçük de olsa muhakkak bi sorun olur ya devir sabit durmaz ya alt devirlerde tekleme yapabilir ya bazen marş basınca çalısmıyabilir ( uraşınca çalışır) ben bu aleti sıfır aldım bilende bilir kıl bi adamımdır deposuna kask daği koydurtmam 2000km de 1 servisinde yağını filtresini değiştiririm 5000de 1 bujisini 12 binde bir hava filtresini felan gel gelelim benimde 3 kere motoru itmek zorunda kalmışlığım oldu işte zaten o pozisyonda insan lan sıfır aldım el üstünde tutuyorum nie diyebliyor hyosung güzel alettir kötü demem ama adam gibi motordan anlıyan usta yoktur gözüm kapalı derim fiyatıda disbiritörün şişirilmiş fiyatıdırda derim sıfır bi hyo 10bin tl dir benim gözümde fazlası değil işin özü hyo alıyosan küçük pürüzleri görmezden gelicen küçük sorunlarıda dert etmiycen derim ben objektif olmaya çalıştım bu yazımda istiyen köpekliyebilir hakkı vardır hyosu vardır kabul etmek istemez iyi akşamlar (ayrıca o krank kırıyor berbat çöp diyen adamların dediklerinede itibar etmemek gerekir 1 e 10 katan insan onlar )
alper guzel yazmis. bence de binen uzun kmler kullananlar yorum yapinca inandırıcı olur diger türlü bok atmaktan oteye gecemez hicbir yorum. ya da kuru kuruna ovmek de yanlis olur. ben de 10.000 kmdir neredeyse kullaniyorum bu berbat! motoru. memnun muyum? kesinlikle. eksikleri var mi? gidin 60 bin liralik motor kullanana sorun o da 10 tane eksik sayar ki hyonun nasil olmasin? superotesi bir makina mi? bir 250 lik motor ne kadar superotesi olabilir? bilen yazıyor bilmeyen yazıyor. ayrica alan 10.000 km yapmadan daha motoru tanimadan satıyor dolayisiyla objektif yorumlar goremiyoruz.
tekrar 250 lik alacak olsam yine hyosung alirim. nokta.
Hyosung'da oluşabilecek sorunlar için bir liste yapalım dersek neler yazarız? Herkes alıntılayarak bir madde eklese...
Gaz yememe, devrin kendiliğinden yükselmemesi hava kelebeğine bağlı diye 1 yazarak başlasam?
Harbi objektif yazmışsın helal olsun, bende 3 farklı hyo alıp sattım, uzun uzun detay vermeme gerek yok, durum aynen senin dediğin gibi... Yok sigorta attı, yok ayaklık müşürü bozuldu, 3-5 kuruşa 10 dakkada halledicek şeyler olsada, insanın işini aksatabiliyo.
Ama benim anlamadığım, bi sezonu 6 bin km kabul edersek, ve bu motor koca bir yaz boyunca (ortalama) bi kere ufak bi sorun cıkartıyosa, bu gayet katlanılabilir bişey bence, bu tipe bu performansa bu fiyata sahip oluyosun bu eksiğinide görmezden geliceksin.
Hem benim sıfır cbf alan arkadaşım vardı, motor 5 bin km civarıyken, benzin hortumu yerinden cıkmıştı.Hatta iki tane arkadaşım sıfır cbf almıştı, ikisindede sürekli istop etme sorunu vardı, motor rolantideyken gazı biraz fazla acınca cat diye istop ediyolardı, e bu yağ yakma vs. durumlar zaten fink atıyo... Yani bizim rakip firmada da ben sanmıyorum ki adam 30 bin km yi bi kere bile sorun yaşamadan yapsın.
bak döküldü kardeş o adamlar söylemek istediğim buydu .ninjayla karşılaştırmak büyük ayıp olur ben savundum geçen buraya gelip abuk subuk konuşanları paramız anca buna yetiyor diye 2. elde ama kalkıpta motoru burada övmesinler 2013 alıp km yi 1 yılda 20000 e geyiripte anırtıp zorlayıp yeni model diye millete iteleyen zihniyetin insaniyetinden şüphe duyarım motor yükseltme yalan burada 3.4. hyosunu aldılar o adamlar yükseltenler olmuş :D ama önceki motorlar niye satıldı ? adamlar sigara değiştirir gibi hyo değiştirdi niye ? :D
arkadaşlar ihtiyacı olanlar için elimde fazla olan bazı şeyleri çok uyguna verebilirim.orjınal debrıyaj contası ve orjınal gaz telı ikiside kuralkanın orjınal ürünü hiç kullanılmadı ( fiyatı uygun tutacagım)...diğerleride ücretsiz hediye fren balatası ön şeffaf sinyal ( orjinal) şöför ayak peg lastiği
http://img5.imageshack.us/img5/46/ijtt.jpg
http://img441.imageshack.us/img441/4571/1qd2.jpg
http://img341.imageshack.us/img341/3306/mbkd.jpg
http://img19.imageshack.us/img19/3607/fu9r.jpg
http://imageshack.us/photo/my-images/5/ijtt.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/19/fu9r.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/441/1qd2.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/341/mbkd.jpg/
gt250r siyah sol taraf grenajlar lazım kafa hariç, fiyat bilgisi olan veya elinde parça bulunan var mı?
yaklaşık iki aydır hyo kullanıyorum ben motoru aldığımda 5.500 km deydi su an 6.650 km de ıkı safer bakıma girdim once yağı balatarı değiştirdim...sonra gecenlerde baktım motorun sesi değişti hani yanlış anlamayın ben cok sınektırım ufak bı ses gelsin hemen servis yolunu tutarım gittim sersivise gittim ustam dediki bır şey yok sen abrartıyorsun dedi ıki gun durdum sonra yine gittim ded,m usta sok bujileri hava filtresi fealn değiştir cunku baktım bazen tek silindir çalışıyo motor anladım sesinden hemen bujileri hava filtresi dğiştirdim bugun bındım motora gerçekten çok fark etmiş yani şunu soyluycem arkadaşlar şu hyo kotu dıyenleri anlamıyorum eğer ki bılıncı kullanıcıysan hyo bi ömur yetecek motor ha arıza vermezmi verecek tabi sonuçta kul yapımı ama soyle uzun yolda vites, 5 takıp km 100 e sabıtleyınce sıfır vıbrosyon huzur içinde gitttinmi hyo gerçekten aldığı parayı sonuna kadar hak ediyor ki inanın...işte bu yuzden satmaktan bile vazgeçtim...
Arkadaşlar motorumu satıyorum!
İlgilenenler için;
2013 Hyosung GTR250R Full Kırmızı Yeni kasa
2013 Model Yeni kasa! Mayıs başında sıfır olarak alındı!
Full kırmızı, en dikkat çekici modeli!
Nokta hatasız! Kazasız, boyasız, çiziksiz!
Sadece 2.550 Km'de. Rodajına dikkat edilerek, bakımı aksatılmadan ve mal kıymeti bilerek azmadan sakince kullanılmıştır! Yağmur çamur görmemiştir. Hiç bir abuk subuk aksesuar vs. yoktur! Orjinalliği hiç bozulmadan saklanmıştır.
Kapalı garajda ve üstü 2 kat branda ile örtülü saklanmıştır!
Mükemmel temizliktedir!
Şu an sıfır olarak satın almaya niyetlendiğinizde 11.200 + (Plaka, sigorta, ruhsat 550 TL) = 11.650 Tl'dir.
Fiyatı dibine kadar çektim! Abuk subuk tekliflerde bulunmayın!
İstediğim fiyat 9.750.- Tl'dir! Takas yoktur!
Mesaj yoluyla veya cep telden ulaşabilirsiniz. 0542 636 34 91
zincir gerdirmeden anlayan bıldıgınız bır usta varmı arkadaşlar .dun gerdırttım zıncırı lakın boşta calıstırmadıgım zaman haraket ettırınce on dişliden garıp ses gelıyor.yoksa zıncırı degıtırmekmı gerekk
Zincir gerdirtmek kolay birşey. Tekeri tutan büyük somunları gevşet. Ardından tam arka uçta ufak vidalar var. Oradaki somunu sık. Sağ - sol büyük vidaların üstünde çizgiler var. iki tarafta eşit çizgide olsun.
Garip sesler ne anlama geliyor onu bilmiyorum. Ben zinciri değiştirdim, rahata erdim
Ducati 1198SP _ RedLove
Şu an bu konu içerisinde 32 kullanıcı var. (0 üye ve 32 misafir)