Hyosung GT 250 R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
24 Temmuz 2013, 15:53
#28521
enxdesign adlı üyeden alıntı
Ama kapalı hali güzel diye aldım ki ben bu aynaları :( Sürekli açık duracaksa işimiz zor.
Neyse artık. 5 alyan anahtar alacağız bir tane, koltuğun altında duracak. Sallanırsa millete çaktırmadan çıkarıp sıkacaz
içinde kaydıran pullar var onlara wd 40 püskürtüp sık vidaları birde öyle dene ama vidaya gelmesin :D
Reklamlar
-
24 Temmuz 2013, 16:32
#28522
far çatladı 41 gün oldu hala bygün aradılar ayın 2 sinde gelicekmiş bir daha kanunini sattığı toz bezini bile almam koreye tır yollasak bütün parçaları şimdiye on defa gelmişti yazık ya yazık şimdi tüketici haklarına şikyet etsem yasal 20 iş günün 2 kere geçti desem :D gerçektne komik artık gülüyorum motoru geri iade hakkı falan oluyomu acaba 2013
-
24 Temmuz 2013, 16:44
#28523
Gnuk adlı üyeden alıntı
benim motor trump'ın garajında şu an, bakmak için son günün
tt customın yanında Hysunglar vardı onlara baktım biraz ordaki abiylede muhabbet ettik işte adam diyo millet alıo bu motoru sonra zorluolar 250cclik motoru o yuzden gelio yada bakımı yaptırmıolar o yüzden sıkıntı oluo onun dışında sıkıntı yapmaz dedi hoşumada gitti boyutları
-
24 Temmuz 2013, 16:44
#28524
-
24 Temmuz 2013, 17:16
#28525
merhabalar bende gt 250 r almayı düşünüyorum fakat 1427 sayfa okumak gözüme zor geldiği için belki sorulan bir soruyu sormak istiyorum
devir kesici ve enjeksiyon hyosung gt 250 r serisine hangi yıllarda katıldı?
şimdiden teşekkürler
-
24 Temmuz 2013, 17:22
#28526
Gangsta adlı üyeden alıntı
merhabalar bende gt 250 r almayı düşünüyorum fakat 1427 sayfa okumak gözüme zor geldiği için belki sorulan bir soruyu sormak istiyorum
devir kesici ve enjeksiyon hyosung gt 250 r serisine hangi yıllarda katıldı?
şimdiden teşekkürler
2008 ve üstü
-
24 Temmuz 2013, 17:32
#28527
Ardaşlar yağ değiştirme zamnım geldi motul denicem bide hangi modelini alcaz bi 5100 var bi 300v double sentetic var kışın motor kullanmicam egede yaşıyorum eksiyede düşmüyoz öyle 10w40 mı alayım
-
24 Temmuz 2013, 19:39
#28528
ozzzy222 adlı üyeden alıntı
içinde kaydıran pullar var onlara wd 40 püskürtüp sık vidaları birde öyle dene ama vidaya gelmesin :D
Sorunu şimdilik hallettim. Fikir verdiğin için saolasın. Vidaya civata sabitleyici sürdüm, ortada kalan pullarla ayna arasını yağladım. 1 saat kurudu. Az önce denedim, gayet sıkı şekilde açılıp kapanabiliyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:03 ----------
Kuyruğu bu şekilde yapmak istiyorum. Açılır kapanır plakalıklar 49 lira. Fakat bu sinyalleri nereden bulabilirim? Birde orjinal kuyruğu kesmeden bu açılır kapanır plakalıklar takılabiliyor mu?
-
24 Temmuz 2013, 19:53
#28529
benim önceki motorda vardı açılır kapanı içine dolap menteşi ile yapmışlar yaylı tamamen kişisel yapım yaratıcılık ama çok güzeldi :D dediğin 50 tl lik açılır kapanır plakalığı bende gördüm ilgimi çekti ama kesiliyordur diye almadım :D hiç bilmiyorum
o led sinyallerde her yerde satılıyor 20-25 tl çifti ama genelde bağlantı yerleri kalın oluyor gidip görüp al netten sipariş verme uğraştırır ön tarafa olmuyorlar zaten öndekilerin başlarını söküp , ledlerin başlarını takmıştım ben eski sinyallerin kafalarını oyum kusursuz olmuştu. ama voltaj farkı olduğundan hızlı yanıp sönüyorlar gıcık ediyor bilesin
-
24 Temmuz 2013, 20:07
#28530
enxdesign adlı üyeden alıntı
Sorunu şimdilik hallettim. Fikir verdiğin için saolasın. Vidaya civata sabitleyici sürdüm, ortada kalan pullarla ayna arasını yağladım. 1 saat kurudu. Az önce denedim, gayet sıkı şekilde açılıp kapanabiliyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:03 ----------
Kuyruğu bu şekilde yapmak istiyorum. Açılır kapanır plakalıklar 49 lira. Fakat bu sinyalleri nereden bulabilirim? Birde orjinal kuyruğu kesmeden bu açılır kapanır plakalıklar takılabiliyor mu?
http://www.motorsbros.com/images/Hyo...T-650-R-03.jpg
plakalıgı ben orjınalı soktum sınyallerıde plakalıgı soktugum yerdekı vıdalara monte ettım ama plaka takmıyorumm plakalık demırını kesmeye de gerek yok ıstedıgın zaman eskısını takabılıyorsn
-
25 Temmuz 2013, 02:59
#28531
Desvandi adlı üyeden alıntı
Ardaşlar yağ değiştirme zamnım geldi motul denicem bide hangi modelini alcaz bi 5100 var bi 300v double sentetic var kışın motor kullanmicam egede yaşıyorum eksiyede düşmüyoz öyle 10w40 mı alayım
5100 bu motosiklet için çok ideal ve güzel bir yağ 2 yıldır kullanıyorum çok memnunum. Geçen gün debriyaj balatalarıma ve flanşa baktım 30bin km deki motor sıfır ile yan yana koysam anlayamazsınız. Gerek yok öyle 300v falan.
Eğer Ekime kadar 3-4bin km yapacaksan 15-50 al.
Eğer koyduğun yağ ile kışı da geçirecek kadar az km yapıyorsan 10 40 düşünebilirsin fakat yinede ağustos eylül mevsimlerinde 15 50 olması çok daha iyi olur. Yoksa motosiklet hava sebebiyle çok ısındığı için yağ fazla sıvılaşarak özelliğini biraz kaybeder. Tercih senin
ver gazı... ver çoşkuyu
-
25 Temmuz 2013, 13:40
#28532
UNdocab adlı üyeden alıntı
5100 bu motosiklet için çok ideal ve güzel bir yağ 2 yıldır kullanıyorum çok memnunum. Geçen gün debriyaj balatalarıma ve flanşa baktım 30bin km deki motor sıfır ile yan yana koysam anlayamazsınız. Gerek yok öyle 300v falan.
Eğer Ekime kadar 3-4bin km yapacaksan 15-50 al.
Eğer koyduğun yağ ile kışı da geçirecek kadar az km yapıyorsan 10 40 düşünebilirsin fakat yinede ağustos eylül mevsimlerinde 15 50 olması çok daha iyi olur. Yoksa motosiklet hava sebebiyle çok ısındığı için yağ fazla sıvılaşarak özelliğini biraz kaybeder. Tercih senin
300V ne için daha iyi gibi sanki double sentetic diyor ya şimdi alcam yağı 3 bin daha yaparm en fazla yada 4 gbin sonra askere gitcem motor 5 ay kış döneminde yatacak ama 3 4 bin yaaprsam kasıma kadar 7 bin bakımını yaptrrda koyar giderim motoru
-
25 Temmuz 2013, 14:33
#28533
Herkese iyi günler,
Yağ değişimi yapacağım. Acaba Shell HX7 Sentetik 10w-40 kullanan oldu mu daha önce? API SN ve Active Cleansing Agents özelikli, Sentetik Motor Yağı.
http://lubematch.shell.com/recommend...age=5&brand=85
Yağın Üzerinde Yazan Açıklama: Pozitif karter havalandırma sistemli ve katalitik konvektörlü yakıt enjeksiyonlu benzinli motorlar için uygundur.
Shell Helix HX7 özel akif temizleme teknolojisi ile formüle edilmiştir. Sıradan motor yağlarına göre daha çok korur ve bunun için kurum birikimini sürekli önleyerek daha çok çalışır. Bir sonraki yağ değişimine kadar aracınızdan daha iyi tepki alırsınız.
-
25 Temmuz 2013, 14:59
#28534
Desvandi adlı üyeden alıntı
300V ne için daha iyi gibi sanki double sentetic diyor ya şimdi alcam yağı 3 bin daha yaparm en fazla yada 4 gbin sonra askere gitcem motor 5 ay kış döneminde yatacak ama 3 4 bin yaaprsam kasıma kadar 7 bin bakımını yaptrrda koyar giderim motoru
hacı kafan karışık galiba(belkide benim kafam karışıktır) çok birşey anlamadım dediğinden
Yarış için kullanılan veya çok performans istenen motosikletlerde kullanılan 300v kısa ömürlüdür. Yarış için olan herşey kısa ömürlü olduğu gibi.
Eğer yanlış bilmiyorsam 3binkm 300v ile gitmemen lazım. 1500km civarı değiştireceksin.
Al normal yağını paşa paşa git.
Bu yağ meselesini de çok abartmaya gerek yok.
Yağ uzun vadeli birşeydir. API SG üzerinde 4 zamanlı sentetik bir yağ kullan motor bloğu için yeterlidir.Ekstra detarjan dedikleri şey şanzıman yağı neredeyse hepsinde fiks.
Yağ API değeri Nekadar yüksekse uzun vadede motosiklette aşınma o kadar az olur.
300V çok gelişmiş motulu motul yapan yağdır fakat bizim motosikletler için çok gerekli değil biraz israf olur.Senin bu yağa vereceğin para ile motosiklete sağlayacağı fayda noktasında eksi para değerinde kalırsın
ver gazı... ver çoşkuyu
-
25 Temmuz 2013, 15:25
#28535
UNdocab adlı üyeden alıntı
hacı kafan karışık galiba(belkide benim kafam karışıktır) çok birşey anlamadım dediğinden
Yarış için kullanılan veya çok performans istenen motosikletlerde kullanılan 300v kısa ömürlüdür. Yarış için olan herşey kısa ömürlü olduğu gibi.
Eğer yanlış bilmiyorsam 3binkm 300v ile gitmemen lazım. 1500km civarı değiştireceksin.
Al normal yağını paşa paşa git.
Bu yağ meselesini de çok abartmaya gerek yok.
Yağ uzun vadeli birşeydir. API SG üzerinde 4 zamanlı sentetik bir yağ kullan motor bloğu için yeterlidir.Ekstra detarjan dedikleri şey şanzıman yağı neredeyse hepsinde fiks.
Yağ API değeri Nekadar yüksekse uzun vadede motosiklette aşınma o kadar az olur.
300V çok gelişmiş motulu motul yapan yağdır fakat bizim motosikletler için çok gerekli değil biraz israf olur.Senin bu yağa vereceğin para ile motosiklete sağlayacağı fayda noktasında eksi para değerinde kalırsın
anladım 5100 alalım ozaman benim için para önemli değil motor için en iyisi hangisiyse o olsun mantığındayım biraz kıl biriyimdir motoruma bebek gibi bakarm nazar değiğiyo tabi bazen napalm sağolasn
-
25 Temmuz 2013, 17:16
#28536
-
25 Temmuz 2013, 18:21
#28537
o 5-10 yıllık motorlar var ya hala 20.000 de falan beni deli ediyor deli
bakın gerçek km budur. motor 6 yaşında 90.000 km de. binici adam için normal bir km: http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-gozler-sizde-olacak-132203068/detay
-
25 Temmuz 2013, 18:48
#28538
ysfist adlı üyeden alıntı
o 5-10 yıllık motorlar var ya hala 20.000 de falan beni deli ediyor deli
bakın gerçek km budur. motor 6 yaşında 90.000 km de. binici adam için normal bir km: http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-gozler-sizde-olacak-132203068/detay
niye benim motor 6 yaşında 850 km de :D herkes siz gibi binmiyor demekki adam 6 sene yatırmış sıfır aldım :D 200 km de
-
25 Temmuz 2013, 18:49
#28539
binici dedim. alıp naftalinleyip saklayan değil
-
25 Temmuz 2013, 18:57
#28540
ysfist adlı üyeden alıntı
binici dedim. alıp naftalinleyip saklayan değil
akşam çıkimmde biniyim inandırıcı kmlere gelim bari :D ilan açtık araba takaslı adamlar söyleniyor yalancı diye ya
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 18 kullanıcı var. (0 üye ve 18 misafir)
Bu Konudaki Etiketler