ok gibi para var napacamı şaşırmışım aslında doğru diyosun ama yeni yenidir eski eskidir. bi sene daha binsem şimdi sattığım paraya satamazdım. burası türkiye klometre takıntısı var millette. motor daha 20binde diyorum oha 20binmii diyo dangalak.
ok gibi para var napacamı şaşırmışım aslında doğru diyosun ama yeni yenidir eski eskidir. bi sene daha binsem şimdi sattığım paraya satamazdım. burası türkiye klometre takıntısı var millette. motor daha 20binde diyorum oha 20binmii diyo dangalak.
dangalak diyoruzya anlatamassın işte boşver. 170bin kmde nx250 vardı bende. şıkır şıkır,dı. motoru açılmamış.
Geçen gün Malatya'dan 99 zx6r getirdim. Bize söylenen 52 binde olduğu ancak kaçıncı 52 bin o belli değil tabiki Makine hala canavar gibi, 6. vitese malatyada takıp elazığda vites düşürdüm. Cidden güçlü makinenin tadı başka. Ama eski makine alacaksan ya elinden iş gelicek yada tanıdığın iyi bir ustan olacak. Yoksa bu iş olmaz. Ben er6 bakıyorum bu aralar, km hiç önemli değil. Makinesi temiz olsun tamamdır, kalanı kolay işler.
Ek olarak birde motoru kullanmayı bilenden alıcaksın. Motoru aldım 10 km boyunca her gaza dokunduğumda arkayı sardırdım. 1000 lik makinede bile bunu beceremezken bu makine nasıl bu kadare güçlü diye içimden geçiriyorum bir yandan. Lastiklerin 2004 üretimi olmasına verdim ancak baktım motor virajada gelmiyor bi havasına bakayım dedim. 56psi arka lastik 20 psi ön lastik çıktı. 34ön 39arka bastım, motor normale döndü.
Buda makineyi dükkana koyduktan 3 saat sonraki hali
yahu cahilliğime verin de bu bizim motorların kaliperleri değiştirilebilir mi acep
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:23 ----------
halil sen hyodan vazgeçmişsin belli ilk motoru aldığında ne resimler paylaşıyordun son zamanlarda ne oldun
RAKİBİNİ GEÇ, SINIFINI GEÇ , AMA GÜLÜP GEÇME..
Bende hala çok güzel resimler var ancak artık üşengeçlikten paylaşmıyorum , her hafta sonu gezilerimiz oluyor min 150 km. Motordan çok memnunum, parasının tam karşılığı fakat sürekli eğimli rotalar, yer yer bozuk yollar ve artan güç beklentisi. Bunun yanında doğuda sürekli değişen hava şartları nedeni ile yazlık kışlık yağmurluk gibi ekipmanları yanımda taşıma zorunluluğu aynı zamanda her ihtimale karşı bazı yedek parça ve takımların yanımda olması gerekiyor. Bunun sonucunda kocaman bir sırt çantası, arka tarafa bağlanmış bir bavul ve herkes yayılmış çevreyi izleyerek motor sürerken benim iki büklüm olmam sonucu naked makineye geçmeye karar verdim Haziran ayında motosiklet festivallerine ve güneydoğu taraflarına gezi planlarımız hazırlandı kulup olarak fakat hyo ile bu iş olmuyor gerçekten. Artık er6 olmasada en kötü bi er5 alıp yoluma devam edeceğim.
Kaliperleri neden değişmek istiyorsun ? Açıkcası her gün başka motor kullanma imkanım oluyor ve sınıfına göre hyonun frenleri cidden çok iyi. Lastiklere ve frenlere alışında motor freni ile beraber çok güzel durabiliyorum. 600rr bile bu kadar iyi frenlemiyor bile diyebilrim hatta sanırım hyoya çok alıştığımdan olsa gerek.
Selamunaleykum bi sorum olucak 2013 hyosung un 2011 e gore teknik olarak artilari farklari neler motosikleti yakin zamanda almayi dusunuyorum mesela yakit enjeksyonu gibi bilgilendirirseniz sevinirim
yok eğer bu ay motor satılmazsa sadece kendime özel bir gt250r düşünüyorum yavaş yavaş her şeyiyle oynayabileceğim her yerini kişiselleştireceğim bir gt250r bu yüzdendi o sorum
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:25 ----------
aleyküm selam karşılaştırmalar yaklaşık 50 60 sayfa önce yapılmıştı galiba daha detaylı bakabilirsin
RAKİBİNİ GEÇ, SINIFINI GEÇ , AMA GÜLÜP GEÇME..
Elle tutulur bir fark yok. Bence en büyük değişim boya kalitesi ve yeni desenler. Kalanı aynı.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:44 ----------
Bence hiç o işe girme Racing şart değilse bir naked yada touring alıp 3 çanta tak gez babam gez en temizi
Bu aralar İstanbul'a gelebilirim, o taraflardan motora talip varsa haberi olsun İsteyen olursa motoru otobüse koyup gelirim.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-temiz-servis-bakimli-sifir-ayarinda-gt250r-121856475/detay/
bu ay satılmazsa bir daha satmam zaten kişisel motorum olur o yüzden sorun olmaz hem gezme konusunda bu motorda gayet rahatım geçen maraş gezisinden dönerken 20 30 km fz6 kullandım kolum koptu benim kas yapısı racinge uygun herhal naked veya touring değil elime para geçsin ilk tercih f650 gs
RAKİBİNİ GEÇ, SINIFINI GEÇ , AMA GÜLÜP GEÇME..
arkadaşlar hyolarda 4 lü yok demi bi videoada gördüm 4 lü yanıyodu allah allah
Daha 1 ay önce bir arkadaşım f650gs aldı buradan. Biraz kullandım, makine iyi hoş rahat ancak o tek silindirin titreşimi berbat ötesi. Çekilecek gibi değil. Traktör gibi bişey resmen.
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:23 ----------
Amortisör ve beyinde değişiklik var sanırım ancak farkedilir şeyler değil. Makine aynı.
Merhaba arkadaşlar, motor'dan anlayan arkadaşlar vereceğim linkteki motoru inceleyebilirler mi? Almayi düşünüyorum, sıkılırsam bu motoru kolay elden çıkarabilir miyim? 2. el pazar hareketliliği hakkında bilgi verirseniz çok sevinirim.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...24025435/detay
" Motorumun Muayenesi yapılmamıştır. (150 tl .Muayene ücreti ) , ayrıca Kilometre saatinin hız göstergesi kablo şase yaptığı için çalışmamaktadır devir saaati çalışıyor " gibi açıklaması var. Nedenini bilmiyorum, bu motor nasıldir sizce? İlan'dan gördüğünüz kadarıyla, bakabilir misiniz?
Sakarya'da yaşıyorum, motor'da sakaryada olunca göstermek istedim 1-2 sene rahat kullanabileceğim bi motor ariyordum.. Sanırım il dışlarından bakmam gerekecek..
Bu fiyata bitik R almaktansa temiz comet almak daha mantıklı olur. 6,5- 7 den aşşağı temiz motor zor.
Şu an bu konu içerisinde 9 kullanıcı var. (0 üye ve 9 misafir)