Hyosung GT 250 R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
31 Mart 2013, 20:50
#26421
baysamin adlı üyeden alıntı
Benim motorda düşük devirlerde benzin bittiğinde sarılıyormuş gibi sarsılıyor tamirciye götürdüm debriyajda çok az boşluk var dedi acilmi dediğimde acelesi yok müsait zamanda gel demişti dün bu gün gezeyim dedim dediğim gibi düşük devirlerde benzin bitiyormuş gibi sarsılıyor bazenleri stop ediyor. Bu tarz bişeyle karşılaşan varmı acaba tecrübeli arkadaşların yorumlarını beklerim.
dediği gibi boşluk varsa onu düzeltmesi 2 dakika test etmesi ile 5 dakika.neden yaptırmadın veya yapmadı ?ayrıca bu sorun sadece boşluktan değil,debriyaj balatası,debriyaj göbeği veya debriyaj tası ile ilgili olabilir..
Two Against the World
Hyosung RT125 (55.000) Hyosung GT250 X (100.000) Ducati Monster 1200
Reklamlar
-
31 Mart 2013, 21:06
#26422
baysamin adlı üyeden alıntı
Benim motorda düşük devirlerde benzin bittiğinde sarılıyormuş gibi sarsılıyor tamirciye götürdüm debriyajda çok az boşluk var dedi acilmi dediğimde acelesi yok müsait zamanda gel demişti dün bu gün gezeyim dedim dediğim gibi düşük devirlerde benzin bitiyormuş gibi sarsılıyor bazenleri stop ediyor. Bu tarz bişeyle karşılaşan varmı acaba tecrübeli arkadaşların yorumlarını beklerim.
bence şöyle bir ihtimal de var:
motosikletin enjeksiyonlu ise düşük devirde benzin pompasına yeterli akım gitmiyor olabilir. bu durumda pompa yeterli benzin basıncını sağlayamayacağı için bahsettiğin sirkelemeyi (benzin bitiyor sirkelemesi) yapar. nedenleri: akünün vadesi dolmuşur - tam şarz olamıyordur, alternatörün - konjektörün yeterli beslemeyi yapamıyordur. hızlanıp devri yükselttiğinde voltajda arttığı için sorun ortadan kalkıyordur.
-
31 Mart 2013, 21:43
#26423
puser adlı üyeden alıntı
bence şöyle bir ihtimal de var:
motosikletin enjeksiyonlu ise düşük devirde benzin pompasına yeterli akım gitmiyor olabilir. bu durumda pompa yeterli benzin basıncını sağlayamayacağı için bahsettiğin sirkelemeyi (benzin bitiyor sirkelemesi) yapar. nedenleri: akünün vadesi dolmuşur - tam şarz olamıyordur, alternatörün - konjektörün yeterli beslemeyi yapamıyordur. hızlanıp devri yükselttiğinde voltajda arttığı için sorun ortadan kalkıyordur.
aynen enjeksyonlu model yüksek devirlerde sıkıntı yok 30-40 geçince sıkıntı yok 80-90 akıyor makina bu aklımda öncelik vericezn buna 8600 nkm de aldım bi zincir dişli debriyaj yenilicem olası sıkıntılarda o şekilde düzeltiriz inşallah
Aşk üç harflidir...!
BMW bin
Git
Sin
-
31 Mart 2013, 22:06
#26424
baysamin adlı üyeden alıntı
aynen enjeksyonlu model yüksek devirlerde sıkıntı yok 30-40 geçince sıkıntı yok 80-90 akıyor makina bu aklımda öncelik vericezn buna 8600 nkm de aldım bi zincir dişli debriyaj yenilicem olası sıkıntılarda o şekilde düzeltiriz inşallah
şimdi aklıma gelen bir olasılık daha var.
gaz telinin çektiği sağ da ve solda olmak üzere birer tane kulakçık var. gazı çevirdiğinde aynı ölçüde açılmıyor olabilirler. bu durumda iki silindir aynı ölçüde güç üretemez ve sirkeleme yapabilir. kontrol etmek için gaz kolunu yavaş yavaş çevirirsin. motor gaz koluna tepkiyi verdiği ilk an ile kulakçığı çeviren mekanizmanın harekete başladığı an aynı mı diye bakarsın. sonra bu işlemi diğer taraf için tekrarlarsın.
-
31 Mart 2013, 22:26
#26425
-
31 Mart 2013, 23:26
#26426
2013 model sıfır kılometre hyo gt250r war bendede. ilk olarak rodajda şunları yaparsan iyi olur diyebileceğiniz şeyler var mı acaba?
-
31 Mart 2013, 23:50
#26427
kardeş rodaj hakkında trilyonlarda bilgi var gerek bu topikte gerek forumda. arayıver.
-
01 Nisan 2013, 00:04
#26428
ysfist adlı üyeden alıntı
kardeş rodaj hakkında trilyonlarda bilgi var gerek bu topikte gerek forumda. arayıver.
Yusufcum z1000 test ettim, napalım artık benim motoru yakalım mı
-
01 Nisan 2013, 00:06
#26429
hisvarlar adlı üyeden alıntı
Yusufcum z1000 test ettim, napalım artık benim motoru yakalım mı
ooo halil yeni testin hayırlı olsun ee anlatmadın z1000 in neyi daha iyimiş bizim gariban hyolardan? :D
-
01 Nisan 2013, 00:47
#26430
yahu arkadaş acayip gv650ye geçesim var ha
RAKİBİNİ GEÇ, SINIFINI GEÇ , AMA GÜLÜP GEÇME..
-
01 Nisan 2013, 01:24
#26431
puser adlı üyeden alıntı
şimdi aklıma gelen bir olasılık daha var.
gaz telinin çektiği sağ da ve solda olmak üzere birer tane kulakçık var. gazı çevirdiğinde aynı ölçüde açılmıyor olabilirler. bu durumda iki silindir aynı ölçüde güç üretemez ve sirkeleme yapabilir. kontrol etmek için gaz kolunu yavaş yavaş çevirirsin. motor gaz koluna tepkiyi verdiği ilk an ile kulakçığı çeviren mekanizmanın harekete başladığı an aynı mı diye bakarsın. sonra bu işlemi diğer taraf için tekrarlarsın.
son iletiden sonra çıktım bir arkadaşla buluştuk o zaman fark ettik durduğu yerde rolanti yükselip düşüyor böyle bir belirtide yakalamış olduk.
Aşk üç harflidir...!
BMW bin
Git
Sin
-
01 Nisan 2013, 02:08
#26432
sekohtc adlı üyeden alıntı
fotoğraftaki gt 650 r'ı olan arkadaşınız memnun mu motordan acaba?İleride ben de düşünüyorum da gt 650 r
'78 Peugeot GL 10 - '06 Monero Angel 150 - '05 Kanuni Seyhan 150 - '07 Hyosung Gt 250 R - '12 Hyosung Gt 250 R - '05 Honda CBR 600 F - '08 Honda CBR 600 RR
-
01 Nisan 2013, 02:21
#26433
baysamin adlı üyeden alıntı
son iletiden sonra çıktım bir arkadaşla buluştuk o zaman fark ettik durduğu yerde rolanti yükselip düşüyor böyle bir belirtide yakalamış olduk.
rolanti deviri;
motoru ilk çalıştırdığınızda yaklaşık 2,0 da motor bir miktar ısınana kadar 4,5 dakika kalır. arada bir kısa süreliğine 3,0'a çıkıp tekrar 2,0'a düşürür.
motor ısındıktan sonra 1,4 ile 1,6 arasında gidip gelebilir. genellikle 1,5'te durur.
bunlar normal olanları.
ayrıca 3,0 ve altında kalan oynamalar süreklilik arz etmiyorsa sorun olmayabilir. ecu, motor ısısı - hava ısısı ve diğer durumlara bakarak kısa süreli rolantiyi değiştirebiliyor.
rolanti kendiliğinden 4,0 - 6,0 lara çıkıyor ve bu uzun sürüyorsa bir anormallik var demektir.
-
01 Nisan 2013, 04:02
#26434
Sizce bu motorlar nasıldır ? Fikriniz nedir?
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-sezona-hazir-hyosung-87900865/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-2011-boyasiz-kazasiz-beyaz-inci-105272041/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-fiyat-dustu-2012-gt250r-pazarliksiz-8000tl-yetisen-alir-119072338/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-takasli-gt-r-5000-km-2011-model-ter-temiz-kirmizi-ejder-113362253/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-kazasiz-temiz-beyaz-melek-gt-250-r-117738654/detay
---------- Mesajlar birleştirildi - 03:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:00 ----------
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-kanuni-st-kanuni-gt250-r-temiz-masrafsiz-enjeksiyonlu-104346689/detay
-
01 Nisan 2013, 10:04
#26435
ateserol adlı üyeden alıntı
Sizce bu motorlar nasıldır ? Fikriniz nedir?
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-sezona-hazir-hyosung-87900865/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-2011-boyasiz-kazasiz-beyaz-inci-105272041/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-fiyat-dustu-2012-gt250r-pazarliksiz-8000tl-yetisen-alir-119072338/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-takasli-gt-r-5000-km-2011-model-ter-temiz-kirmizi-ejder-113362253/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-kazasiz-temiz-beyaz-melek-gt-250-r-117738654/detay
---------- Mesajlar birleştirildi - 03:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:00 ----------
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-kanuni-st-kanuni-gt250-r-temiz-masrafsiz-enjeksiyonlu-104346689/detay
biraderim kaç paran var sana ona göre motor tavsiye edeyim
ve veya benim motoru gördün mü verim sana
2012 model 5000 de 6 aydır istanbulda bir garajda yatıyor
Doğru yüz kişi yalanlasa da DOĞRUDUR.
Yanlış yüz kişi doğrulasa da YANLIŞTIR.
Dürüst olun DANSÖZLERİ kimse sevmez
-
01 Nisan 2013, 16:19
#26436
puser adlı üyeden alıntı
rolanti deviri;
motoru ilk çalıştırdığınızda yaklaşık 2,0 da motor bir miktar ısınana kadar 4,5 dakika kalır. arada bir kısa süreliğine 3,0'a çıkıp tekrar 2,0'a düşürür.
motor ısındıktan sonra 1,4 ile 1,6 arasında gidip gelebilir. genellikle 1,5'te durur.
bunlar normal olanları.
ayrıca 3,0 ve altında kalan oynamalar süreklilik arz etmiyorsa sorun olmayabilir. ecu, motor ısısı - hava ısısı ve diğer durumlara bakarak kısa süreli rolantiyi değiştirebiliyor.
rolanti kendiliğinden 4,0 - 6,0 lara çıkıyor ve bu uzun sürüyorsa bir anormallik var demektir.
Soğukken olabiliyor oynamalar ama makina sıcak ve çalışırken bile belli olan bir oynasma oluyor sıkınıtı var belli işlerim yoğun bir kaç güne hallediceğim daha sonrada görsel ve güvenlik modifikasyonlarına yönelicem.
Aşk üç harflidir...!
BMW bin
Git
Sin
-
01 Nisan 2013, 17:01
#26437
ysfist adlı üyeden alıntı
ooo halil yeni testin hayırlı olsun
ee anlatmadın z1000 in neyi daha iyimiş bizim gariban hyolardan? :D
Yakıtı çok iyiymiş onu öğrendim :D Birde ilk üç viteste tekere geliyor, kalanını denemeye kalbim dayanmadı
-
01 Nisan 2013, 18:20
#26438
-
01 Nisan 2013, 18:45
#26439
pistolero,
almissin kiz gibi makinayi hele biraz kullan yahu:-) daha 3 bin bile yapmadan satmayi niye dusunesin:-)
-
01 Nisan 2013, 19:10
#26440
ysfist adlı üyeden alıntı
pistolero,
almissin kiz gibi makinayi hele biraz kullan yahu:-) daha 3 bin bile yapmadan satmayi niye dusunesin:-)
Aslında haklısın ama bu benim 2. gt250r'ım o yüzden birde 4silindirin tadına bakmak istiyorum.Diğer yandan sıfır gibi olduğu için kararsızım
'78 Peugeot GL 10 - '06 Monero Angel 150 - '05 Kanuni Seyhan 150 - '07 Hyosung Gt 250 R - '12 Hyosung Gt 250 R - '05 Honda CBR 600 F - '08 Honda CBR 600 RR
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)
Bu Konudaki Etiketler