Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Hyosung GT 250 R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #26421
    Chronix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Ducati Monster 1200
    Alıntı baysamin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim motorda düşük devirlerde benzin bittiğinde sarılıyormuş gibi sarsılıyor tamirciye götürdüm debriyajda çok az boşluk var dedi acilmi dediğimde acelesi yok müsait zamanda gel demişti dün bu gün gezeyim dedim dediğim gibi düşük devirlerde benzin bitiyormuş gibi sarsılıyor bazenleri stop ediyor. Bu tarz bişeyle karşılaşan varmı acaba tecrübeli arkadaşların yorumlarını beklerim.
    dediği gibi boşluk varsa onu düzeltmesi 2 dakika test etmesi ile 5 dakika.neden yaptırmadın veya yapmadı ?ayrıca bu sorun sadece boşluktan değil,debriyaj balatası,debriyaj göbeği veya debriyaj tası ile ilgili olabilir..
    Two Against the World

    Hyosung RT125 (55.000) Hyosung GT250 X (100.000) Ducati Monster 1200


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #26422
    puser - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ağustos 2005
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    HYOSUNG GT250 & GT650
    Alıntı baysamin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim motorda düşük devirlerde benzin bittiğinde sarılıyormuş gibi sarsılıyor tamirciye götürdüm debriyajda çok az boşluk var dedi acilmi dediğimde acelesi yok müsait zamanda gel demişti dün bu gün gezeyim dedim dediğim gibi düşük devirlerde benzin bitiyormuş gibi sarsılıyor bazenleri stop ediyor. Bu tarz bişeyle karşılaşan varmı acaba tecrübeli arkadaşların yorumlarını beklerim.
    bence şöyle bir ihtimal de var:
    motosikletin enjeksiyonlu ise düşük devirde benzin pompasına yeterli akım gitmiyor olabilir. bu durumda pompa yeterli benzin basıncını sağlayamayacağı için bahsettiğin sirkelemeyi (benzin bitiyor sirkelemesi) yapar. nedenleri: akünün vadesi dolmuşur - tam şarz olamıyordur, alternatörün - konjektörün yeterli beslemeyi yapamıyordur. hızlanıp devri yükselttiğinde voltajda arttığı için sorun ortadan kalkıyordur.

  3. #26423
    baysamin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Mart 2011
    Şehir
    Kocaeli
    Alıntı puser adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bence şöyle bir ihtimal de var:
    motosikletin enjeksiyonlu ise düşük devirde benzin pompasına yeterli akım gitmiyor olabilir. bu durumda pompa yeterli benzin basıncını sağlayamayacağı için bahsettiğin sirkelemeyi (benzin bitiyor sirkelemesi) yapar. nedenleri: akünün vadesi dolmuşur - tam şarz olamıyordur, alternatörün - konjektörün yeterli beslemeyi yapamıyordur. hızlanıp devri yükselttiğinde voltajda arttığı için sorun ortadan kalkıyordur.
    aynen enjeksyonlu model yüksek devirlerde sıkıntı yok 30-40 geçince sıkıntı yok 80-90 akıyor makina bu aklımda öncelik vericezn buna 8600 nkm de aldım bi zincir dişli debriyaj yenilicem olası sıkıntılarda o şekilde düzeltiriz inşallah
    Aşk üç harflidir...! BMW binGitSin

  4. #26424
    puser - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ağustos 2005
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    HYOSUNG GT250 & GT650
    Alıntı baysamin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    aynen enjeksyonlu model yüksek devirlerde sıkıntı yok 30-40 geçince sıkıntı yok 80-90 akıyor makina bu aklımda öncelik vericezn buna 8600 nkm de aldım bi zincir dişli debriyaj yenilicem olası sıkıntılarda o şekilde düzeltiriz inşallah
    şimdi aklıma gelen bir olasılık daha var.
    gaz telinin çektiği sağ da ve solda olmak üzere birer tane kulakçık var. gazı çevirdiğinde aynı ölçüde açılmıyor olabilirler. bu durumda iki silindir aynı ölçüde güç üretemez ve sirkeleme yapabilir. kontrol etmek için gaz kolunu yavaş yavaş çevirirsin. motor gaz koluna tepkiyi verdiği ilk an ile kulakçığı çeviren mekanizmanın harekete başladığı an aynı mı diye bakarsın. sonra bu işlemi diğer taraf için tekrarlarsın.

  5. #26425
    sekohtc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Haziran 2012
    Motosikleti
    hyosung gt250r
    [IMG][/IMG][IMG][/IMG][IMG][/IMG][IMG][/IMG][IMG][/IMG][IMG][/IMG][IMG][/IMG][IMG][/IMG]

    ortalama 100 150 km lik güzel bir pazar gezisi oldu ama fotoğrafların çoğu diğer telefonlarda olduğundan bendeki bir kaçını buraya ekleyeyim dedim
    RAKİBİNİ GEÇ, SINIFINI GEÇ , AMA GÜLÜP GEÇME..

  6. #26426

    Üyelik
    27 Mart 2013
    Şehir
    çanakkale
    Motosikleti
    Hyosung GT250R
    2013 model sıfır kılometre hyo gt250r war bendede. ilk olarak rodajda şunları yaparsan iyi olur diyebileceğiniz şeyler var mı acaba?

  7. #26427
    ysfist - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ağustos 2012
    Şehir
    İstanbul-Ümraniye
    Motosikleti
    2015 xt660z TENERE
    kardeş rodaj hakkında trilyonlarda bilgi var gerek bu topikte gerek forumda. arayıver.

  8. #26428
    hisvarlar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ekim 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW K1600GTL Exclusive
    Alıntı ysfist adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kardeş rodaj hakkında trilyonlarda bilgi var gerek bu topikte gerek forumda. arayıver.
    Yusufcum z1000 test ettim, napalım artık benim motoru yakalım mı

  9. #26429
    ysfist - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ağustos 2012
    Şehir
    İstanbul-Ümraniye
    Motosikleti
    2015 xt660z TENERE
    Alıntı hisvarlar adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yusufcum z1000 test ettim, napalım artık benim motoru yakalım mı
    ooo halil yeni testin hayırlı olsun ee anlatmadın z1000 in neyi daha iyimiş bizim gariban hyolardan? :D

  10. #26430
    sekohtc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Haziran 2012
    Motosikleti
    hyosung gt250r
    yahu arkadaş acayip gv650ye geçesim var ha
    RAKİBİNİ GEÇ, SINIFINI GEÇ , AMA GÜLÜP GEÇME..

  11. #26431
    baysamin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Mart 2011
    Şehir
    Kocaeli
    Alıntı puser adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    şimdi aklıma gelen bir olasılık daha var.
    gaz telinin çektiği sağ da ve solda olmak üzere birer tane kulakçık var. gazı çevirdiğinde aynı ölçüde açılmıyor olabilirler. bu durumda iki silindir aynı ölçüde güç üretemez ve sirkeleme yapabilir. kontrol etmek için gaz kolunu yavaş yavaş çevirirsin. motor gaz koluna tepkiyi verdiği ilk an ile kulakçığı çeviren mekanizmanın harekete başladığı an aynı mı diye bakarsın. sonra bu işlemi diğer taraf için tekrarlarsın.
    son iletiden sonra çıktım bir arkadaşla buluştuk o zaman fark ettik durduğu yerde rolanti yükselip düşüyor böyle bir belirtide yakalamış olduk.
    Aşk üç harflidir...! BMW binGitSin

  12. #26432
    Pistolero_10 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Şubat 2011
    Şehir
    Balıkesir Burhaniye
    Motosikleti
    2012 Hyosung GT 250 R & '08 Honda CBR 600RR
    fotoğraftaki gt 650 r'ı olan arkadaşınız memnun mu motordan acaba?İleride ben de düşünüyorum da gt 650 r
    '78 Peugeot GL 10 - '06 Monero Angel 150 - '05 Kanuni Seyhan 150 - '07 Hyosung Gt 250 R - '12 Hyosung Gt 250 R - '05 Honda CBR 600 F - '08 Honda CBR 600 RR

  13. #26433
    puser - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ağustos 2005
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    HYOSUNG GT250 & GT650
    Alıntı baysamin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    son iletiden sonra çıktım bir arkadaşla buluştuk o zaman fark ettik durduğu yerde rolanti yükselip düşüyor böyle bir belirtide yakalamış olduk.
    rolanti deviri;
    motoru ilk çalıştırdığınızda yaklaşık 2,0 da motor bir miktar ısınana kadar 4,5 dakika kalır. arada bir kısa süreliğine 3,0'a çıkıp tekrar 2,0'a düşürür.
    motor ısındıktan sonra 1,4 ile 1,6 arasında gidip gelebilir. genellikle 1,5'te durur.
    bunlar normal olanları.
    ayrıca 3,0 ve altında kalan oynamalar süreklilik arz etmiyorsa sorun olmayabilir. ecu, motor ısısı - hava ısısı ve diğer durumlara bakarak kısa süreli rolantiyi değiştirebiliyor.

    rolanti kendiliğinden 4,0 - 6,0 lara çıkıyor ve bu uzun sürüyorsa bir anormallik var demektir.

  14. #26434

    Üyelik
    11 Şubat 2013
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Sattıklarından sonra şu an yok
    Sizce bu motorlar nasıldır ? Fikriniz nedir?

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-sezona-hazir-hyosung-87900865/detay

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-2011-boyasiz-kazasiz-beyaz-inci-105272041/detay


    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-fiyat-dustu-2012-gt250r-pazarliksiz-8000tl-yetisen-alir-119072338/detay

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-takasli-gt-r-5000-km-2011-model-ter-temiz-kirmizi-ejder-113362253/detay

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-kazasiz-temiz-beyaz-melek-gt-250-r-117738654/detay

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 03:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:00 ----------

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-kanuni-st-kanuni-gt250-r-temiz-masrafsiz-enjeksiyonlu-104346689/detay

  15. #26435
    otopsici - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Nisan 2009
    Şehir
    van
    Motosikleti
    Yamaha tracer 900 - Yamaha tracer 700
    Alıntı ateserol adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sizce bu motorlar nasıldır ? Fikriniz nedir?

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-sezona-hazir-hyosung-87900865/detay

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-2011-boyasiz-kazasiz-beyaz-inci-105272041/detay


    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-fiyat-dustu-2012-gt250r-pazarliksiz-8000tl-yetisen-alir-119072338/detay

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-takasli-gt-r-5000-km-2011-model-ter-temiz-kirmizi-ejder-113362253/detay

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-kazasiz-temiz-beyaz-melek-gt-250-r-117738654/detay

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 03:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:00 ----------

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-kanuni-st-kanuni-gt250-r-temiz-masrafsiz-enjeksiyonlu-104346689/detay

    biraderim kaç paran var sana ona göre motor tavsiye edeyim
    ve veya benim motoru gördün mü verim sana
    2012 model 5000 de 6 aydır istanbulda bir garajda yatıyor
    zenon bunu beğendi.
    Doğru yüz kişi yalanlasa da DOĞRUDUR.
    Yanlış yüz kişi doğrulasa da YANLIŞTIR.
    Dürüst olun DANSÖZLERİ kimse sevmez

  16. #26436
    baysamin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Mart 2011
    Şehir
    Kocaeli
    Alıntı puser adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    rolanti deviri;
    motoru ilk çalıştırdığınızda yaklaşık 2,0 da motor bir miktar ısınana kadar 4,5 dakika kalır. arada bir kısa süreliğine 3,0'a çıkıp tekrar 2,0'a düşürür.
    motor ısındıktan sonra 1,4 ile 1,6 arasında gidip gelebilir. genellikle 1,5'te durur.
    bunlar normal olanları.
    ayrıca 3,0 ve altında kalan oynamalar süreklilik arz etmiyorsa sorun olmayabilir. ecu, motor ısısı - hava ısısı ve diğer durumlara bakarak kısa süreli rolantiyi değiştirebiliyor.

    rolanti kendiliğinden 4,0 - 6,0 lara çıkıyor ve bu uzun sürüyorsa bir anormallik var demektir.
    Soğukken olabiliyor oynamalar ama makina sıcak ve çalışırken bile belli olan bir oynasma oluyor sıkınıtı var belli işlerim yoğun bir kaç güne hallediceğim daha sonrada görsel ve güvenlik modifikasyonlarına yönelicem.
    Aşk üç harflidir...! BMW binGitSin

  17. #26437
    hisvarlar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ekim 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW K1600GTL Exclusive
    Alıntı ysfist adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ooo halil yeni testin hayırlı olsun ee anlatmadın z1000 in neyi daha iyimiş bizim gariban hyolardan? :D
    Yakıtı çok iyiymiş onu öğrendim :D Birde ilk üç viteste tekere geliyor, kalanını denemeye kalbim dayanmadı

  18. #26438
    Pistolero_10 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Şubat 2011
    Şehir
    Balıkesir Burhaniye
    Motosikleti
    2012 Hyosung GT 250 R & '08 Honda CBR 600RR
    Bu da benim Motorum daha 2600 km de maşallah deyin










    bu arada 600 f ler aklımı çeliyor motorumu satıp satmamakta kararsızım ama istediğim fiyatı veren olursa satabilirim
    gugukk bunu beğendi.
    '78 Peugeot GL 10 - '06 Monero Angel 150 - '05 Kanuni Seyhan 150 - '07 Hyosung Gt 250 R - '12 Hyosung Gt 250 R - '05 Honda CBR 600 F - '08 Honda CBR 600 RR

  19. #26439
    ysfist - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ağustos 2012
    Şehir
    İstanbul-Ümraniye
    Motosikleti
    2015 xt660z TENERE
    pistolero,

    almissin kiz gibi makinayi hele biraz kullan yahu:-) daha 3 bin bile yapmadan satmayi niye dusunesin:-)
    Pistolero_10 bunu beğendi.

  20. #26440
    Pistolero_10 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Şubat 2011
    Şehir
    Balıkesir Burhaniye
    Motosikleti
    2012 Hyosung GT 250 R & '08 Honda CBR 600RR
    Alıntı ysfist adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    pistolero,

    almissin kiz gibi makinayi hele biraz kullan yahu:-) daha 3 bin bile yapmadan satmayi niye dusunesin:-)
    Aslında haklısın ama bu benim 2. gt250r'ım o yüzden birde 4silindirin tadına bakmak istiyorum.Diğer yandan sıfır gibi olduğu için kararsızım
    '78 Peugeot GL 10 - '06 Monero Angel 150 - '05 Kanuni Seyhan 150 - '07 Hyosung Gt 250 R - '12 Hyosung Gt 250 R - '05 Honda CBR 600 F - '08 Honda CBR 600 RR


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)

Bu Konudaki Etiketler