Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Hyosung GT 250 R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #26401
    fearlesboyy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Temmuz 2007
    Motosikleti
    YAMAHA MT
    Alıntı teks58 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar eksantirig ayarını yaptırmak zor birşeymi? Her usta yapamaz mı?

    ilandaki makinenin eksantrig ayarı bozukmuş yaptırmış ama olmamış güvendiğin bir usta olması lazım dedi satan arkadaş :S

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...19779213/detay



    o iş hikaye arkadaş kusura bakma ama bu bir pazarlama taktiği... eksantrik ayarlayayamış usta falan bunlara ,inanma gerrçekten sorun eksantrığin ayarında ise silinidirin arka tarafında gergi ayar yeri var.ve hemen hemen her motorcu bunu bilir ozaman sorun yok göster motorcuya bir ayar versin baktın olmadı ozaman sorun başka. ama sanırım sorun eksantrıkte değil.veya eksantrik zincirinin değişmesi gerekebilir.daha önce 2 tane hyosung piston ve sekmanı yaptırmış birisi olarak bence böyle ( bu motor için demiyorum.motoru sorunlu motorlar için diyorum ) motorlara yaklaşmayın bildiginiz tanıdıgınızdaysa alın.ne ve nasıl olduğu az cok bellıdır.yada sağlam bir ustanız varsa gösterin alın...şöyle anlatayım malum hyo kore malı ve herkes anlamıyor hatta motorcuyum diye geçinenler dahi daha önce hyo motoru yanı v motor sökmemiş tamirciler.ki bunların yaptığı işlerde yarım yamalak olur size tavsiyem 500-1000 fazla verin sağlam tertemiz kurcalanmamış motor alın kaldıkı bir hyonun motorunu actırmanız size fazlasıyla pahalıya mal olur şöyleki diyelimki eksantrik için söktünüz açmışken 2 eksatrık değişecek tanesi 75*80 tl orjinal conta alacaksınız piston sekman saymıyorum silindir tornaya gidecek orjinal piston sekman alacaksınız.motor tamir parası vereceksiniz ustaya 200-300 tl ve bu işler 1-2 günde bitecak iş değil ustaya git gel yaparsınız ve sağlam usta yapmaz ise de piston vurur.bunun ayarını yapmak tahmin ettiiğinizden çok çok zor.sıze tavsiyem motorunu gösterin sorun varsa yaklaşmayın şase yanı grenaj depo falan bunlar sorun değil ama sorun motordaysa 3000 verirse alın yoksa girmeyin bıraz fazla para verip motoru sağlam piston sekman istemeyen motor alın.(not:bunu bu motor için değil genelleme için söylüyorum 2 kuruş ucuz alacaksanız neyse karşılaşacagınızı bilin.hyo konusunda nerdeyse parça fiyatlarını ezbere bilecek kadar uğraşmışlığım oldu daha önce 4 hyo sahibi oldum 5 .motorum yine hyo olacak ama sayının çokluğu sizi şaşırtmasın ben motora sadece nisan-ekim arası binebilirim garaj sorunum var mecburen yaz sonu satıyorum yani sizin anlayacagınız her sene ayrı motor alıyorum.)

    http://www.motosiklet.net/forum/mt-atolye-teknik-servis/90068-sente-ayari-acil-yardim-gt250r.html
    teks58 bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #26402

    Üyelik
    14 Haziran 2010
    Elazığ'da Hyo kullanan kim burada beyaz olan ? :D arada teknoloji fak. ın önünde görüyorum belki bigün bi iki laflaşırız :D

  3. #26403
    Chronix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Ducati Monster 1200
    Alıntı teks58 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar eksantirig ayarını yaptırmak zor birşeymi? Her usta yapamaz mı?

    ilandaki makinenin eksantrig ayarı bozukmuş yaptırmış ama olmamış güvendiğin bir usta olması lazım dedi satan arkadaş :S

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...19779213/detay
    egzantrik gergisi sadece egzantrik zincirini gergin tutar,otomatiktir ve ayarı yoktur, zaten egzantrik (sente) ayarı ile ilgiliside yoktur.

    egzantrik (sente)ayarı rotor'un belli konumlara getirilip egzantrik millerininin resimde görüldüğü şekilde yerleştirilmesi ile yapılan işlemdir.. hyosung veya v-twin motorlara sahip motosikletler de bu biraz bulmaca gibidir..tek bir diş bile kaydırırsan subapların pistona vurup yamulmasına neden olursun ve bu da motorun performans kaybına,aşırı benzin tüketimine ve zamanla mekanik hasarlara neden olur.

    teks58 ve wolrath bunu beğendiler.
    Two Against the World

    Hyosung RT125 (55.000) Hyosung GT250 X (100.000) Ducati Monster 1200

  4. #26404
    fearlesboyy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Temmuz 2007
    Motosikleti
    YAMAHA MT
    Alıntı Chronix adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    egzantrik gergisi sadece egzantrik zincirini gergin tutar,otomatiktir ve ayarı yoktur, zaten egzantrik (sente) ayarı ile ilgiliside yoktur.

    egzantrik (sente)ayarı rotor'un belli konumlara getirilip egzantrik millerininin resimde görüldüğü şekilde yerleştirilmesi ile yapılan işlemdir.. hyosung veya v-twin motorlara sahip motosikletler de bu biraz bulmaca gibidir..tek bir diş bile kaydırırsan subapların pistona vurup yamulmasına neden olursun ve bu da motorun performans kaybına,aşırı benzin tüketimine ve zamanla mekanik hasarlara neden olur.

    http://m.yollayap.com/b011/1362929259442.jpg
    benım karışık anlatımımı özetlemişsin agzına sağlık : ))
    Chronix bunu beğendi.

  5. #26405
    teks58 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Kasım 2012
    Şehir
    izmir bornova
    Motosikleti
    Yamaha YZF R125
    valla burda herkes az çok mühendis ayarında helal olsun beyler size önünüzde saygıla eğiliyorum değerli bilgileriniz için hepinize ayrı ayrı çok teşekkür ederim.

  6. #26406
    otopsici - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Nisan 2009
    Şehir
    van
    Motosikleti
    Yamaha tracer 900 - Yamaha tracer 700
    Alıntı hisvarlar adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bugün 3500 bakımını hallettik, malatyaya git gel 220 km yol yaptık. Yine kanuninin rezillikleri ile uğraştık. Serviste tövbe ettim daha da japondan şaşmam.
    Bugün canımı sıkan ikinci şey ise r1200gs in hyo dan daha iyi viraja girmesi Ciddi manada benim motorun götünün başının sallandığı virajda gs ok gibi çizgisini bozmadan gidiyor(lastik havalarım 29-32 lastikler shinko). Ön taraf viraja yapışırken arka gelmiyor bir türlü. Şu amortisörü nasıl yumuşatacağımı bi bulamadım gitti. Tabi sürücülerden kaynaklıda diyebilirsiniz günü gelince aynı virajları motor değiştiripte deniyeceğiz, bugün pek vaktimiz olmadı.
    biraderim yanlış anlama eğer kendi motorunla r1200 gs in viraj kabiliyetini karşılaştırıyorsan bu işi bırak
    senin altında yarış motoru yok bunlar başlangıç motoru hani herkes sevdim ettim tamam diğer hıyar sürücülere sert tepki veriyoruz ama
    hani bizim motorun gerçekliği de mevcut
    r1200 gs de özel bir aparat mevcuttur ön amartisörleri sabitleyip elektronik olarak kontrol eden
    bundan dolayı en apaçi sürücü bile hiç bir zorluk çekmeden 200 km hızla bile senin 120 ile giremediğin viraja yatabilir
    hemde hiç sorunsuz bu tamamen motosikletin mühendislik harikası oluşundandır

    bu arada arka amartisörü yumuşatırsan viraj kabiliyetin çok daha düşer

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:07 ----------

    hisvarlar kardeşim sen elazığdasın değil mi?
    ARCHANGEL ve wolrath bunu beğendiler.
    Doğru yüz kişi yalanlasa da DOĞRUDUR.
    Yanlış yüz kişi doğrulasa da YANLIŞTIR.
    Dürüst olun DANSÖZLERİ kimse sevmez

  7. #26407
    Görkem_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Nisan 2012
    Motosikleti
    600 RR
    Arkadaşlar elinde orjinal sinyal olan varmı ?
    Birde hem ön hem arkayı led sinyal yapınca bi sorun oluyomu ?, sanki öyle bişey okumuştum forumda, biraz bakındım ama bulamadım.

  8. #26408
    ilovetechn0 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Aralık 2012
    Şehir
    Bursa-İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GT 250R 2013
    arkadaşlar yakın zamanda lastik değişicem. michelin yeni lastiği çıkmış power pure şuan alıp kullananlar var mı? yoksa pilot road 3 mü alsam?
    link: http://www.michelin.co.uk/motorcycle...lin-power-pure

  9. #26409
    puser - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ağustos 2005
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    HYOSUNG GT250 & GT650
    Alıntı Görkem_ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar elinde orjinal sinyal olan varmı ?
    Birde hem ön hem arkayı led sinyal yapınca bi sorun oluyomu ?, sanki öyle bişey okumuştum forumda, biraz bakındım ama bulamadım.
    led sinyal normal ampullü sinyale göre daha az akım çektiğinden, sinyaller olması gerekene kıyasladah hızlı yanıp sönüyör. çünkü sinyal otomatiği devresi geçikmeyi çekilen akıma ayarlıyor (denk getiriyor). led sinyal kalitesiz ise su alıp zamansız bozulabilir, sinyal verdiğini zannedersin ve aslında sinyalin çalışmıyor olabilir ve seni tehlikeye sokabilir. kalitesiz led sinyalin ömrü normal ampüllü sisteme göre çok daha kısadır. ayrıca normal ampüllü sistemde sinyallerinden biri ve ya ikisi çalışmıyorsa bunu göstergedeki sinyal ışının daha seri yanmasından anlayabilirsin. zira bahsettiğim gibi sistem akıma duyarlı ve ampüllerden biri veya ikisi çalışmıyorsa çekilen akım akım düşecek.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:02 ----------

    Alıntı Chronix adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kuzey kore, güney kore'ye savaş açarsa bittiniz beyler.. satın motorları şimdiden
    savaş çıkarsa, güney kore seferberlik ilan edip kardeş ülke türkiye'deki bütün hyosung ve sürücülerini orduya çağıracaklarmış artık geri dönünce otobüse bedava bineriz.
    wolrath bunu beğendi.

  10. #26410
    hisvarlar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ekim 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW K1600GTL Exclusive
    Alıntı patates adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Elazığ'da Hyo kullanan kim burada beyaz olan ? :D arada teknoloji fak. ın önünde görüyorum belki bigün bi iki laflaşırız :D
    Buyrun benim

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:22 ----------

    Alıntı otopsici adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    biraderim yanlış anlama eğer kendi motorunla r1200 gs in viraj kabiliyetini karşılaştırıyorsan bu işi bırak
    senin altında yarış motoru yok bunlar başlangıç motoru hani herkes sevdim ettim tamam diğer hıyar sürücülere sert tepki veriyoruz ama
    hani bizim motorun gerçekliği de mevcut
    r1200 gs de özel bir aparat mevcuttur ön amartisörleri sabitleyip elektronik olarak kontrol eden
    bundan dolayı en apaçi sürücü bile hiç bir zorluk çekmeden 200 km hızla bile senin 120 ile giremediğin viraja yatabilir
    hemde hiç sorunsuz bu tamamen motosikletin mühendislik harikası oluşundandır

    bu arada arka amartisörü yumuşatırsan viraj kabiliyetin çok daha düşer

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:07 ----------

    hisvarlar kardeşim sen elazığdasın değil mi?
    Tamam yarın bırakıyorum motoru, bu arada evet elazığdayım.

  11. #26411
    otopsici - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Nisan 2009
    Şehir
    van
    Motosikleti
    Yamaha tracer 900 - Yamaha tracer 700
    hazır motoru bırakmışken seninkinide bize hediye edersin artık
    şaka biryana kardeş ilk cümlem için senden özür dilerim biraz sert olmuş yeni farkettim
    neyse istanbul dönüşü bi çayını içmeye gelirim eğer müsait olursan
    Doğru yüz kişi yalanlasa da DOĞRUDUR.
    Yanlış yüz kişi doğrulasa da YANLIŞTIR.
    Dürüst olun DANSÖZLERİ kimse sevmez

  12. #26412
    hisvarlar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ekim 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW K1600GTL Exclusive
    Alıntı otopsici adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hazır motoru bırakmışken seninkinide bize hediye edersin artık
    şaka biryana kardeş ilk cümlem için senden özür dilerim biraz sert olmuş yeni farkettim
    neyse istanbul dönüşü bi çayını içmeye gelirim eğer müsait olursan
    Estf. önemli değil. İnş istanbula gittiğimde burada yazarım, denk geliriz elbet.
    Zaten bugün yine duramadım, z1000 test ettim. Gsxr1000 de vardı ama açıkcası onada binsem motoru size hediye ederdim herhalde
    Makine dehşet, bu acemi halimde yüzlerce metre tek teker gittim, ilk vitesteki göt atmalar falan nefis. 135 bg öyle ise 190 bg yi düşünemiyorum
    Zaten gsxr 1000 drag spec makineydi+ akrep egzos. İlk defa bir motora binmeye gözüm yemedi.

    Bunlar moto23 ün sezon açılısında oldu tabiki, bir abimiz cr250f almış fuardan. Onuda denedim, gerçekten cross farklı bişey. Tarlada asfalttan daha rahat gidiyor

    Resimler için

    https://www.facebook.com/media/set/?set=a.10151533345638130.1073741831.672333129&type =1&l=0d46527acf
    Avcı_ bunu beğendi.

  13. #26413
    leon99 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ekim 2011
    Motosikleti
    Gt250R-İnazuma-Mt25-Fazer8
    Merhaba arkadaşlar. 2010 model gt 250 R' ım ile bugün yolda seyrederken devir saat bir anda sapıtmaya başladı. Hızım 40 km' de olduğu halde devir saati çıldırmış gibi redline bölgesine falan çıktı. (Kol saatlerinde akrep veya yelkovan bazen gevşer ve sallanır o şekilde bir sallantı.) Ama bildiğiniz gibi ağır ağır değil ibre sanki boştaymış gibi kafasına göre iniyor çıkıyordu. Sonra hızımı 90 km' ye sabitledim ve devirde 6000' de sabit bir şekilde yolu bitirdim. Motorun performansında hızlanmasında bir sıkıntı yok sadece devir saati sapıtıyor ve 6000' e kitleniyor. Motoru boşa alıyorum gaza yükleniyorum olması gerektiği gibi redline bölgesine kadar çıkıyor yavaşca ama hareket halindeyken 6000' den sonra çıkmıyor ya da aşağıya inmiyor.
    Motorun yağı, filtreleri yeni değişti. Sadece akü boştu birer hafta arayla 3 kez doldurdum ve kullanıyorum. Acaba sıkıntısı nedir yardımcı olabilir misiniz?

  14. #26414
    çelikatlı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Nisan 2009
    Şehir
    ist..
    motor yağından yada aküden olmaz. korna bağlantısını kontrol et. oda olmassa arka amortisör kulağına bakmakta fayda var.

  15. #26415
    hisvarlar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ekim 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW K1600GTL Exclusive
    Çok tuhaf bir sorun gibi geldi bana. Düz mantık yeni bir akü ile deneyin.

  16. #26416
    cihangir151 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Haziran 2010
    Şehir
    kuşadası
    Motosikleti
    Yamaha Xmax 250 Ironmax
    eger devir saati bir sensör yardımıyla devri okumuyorsa muhtemelen halatı gevşemiş ya da tahrip olmuştur. göstergenin altındaki (varsa) halatın her iki ucunu kontrol edebilirsiniz.

  17. #26417
    leon99 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ekim 2011
    Motosikleti
    Gt250R-İnazuma-Mt25-Fazer8
    geçenlerde halat dediğiniz kabloyu sabitlemeye çalışmıştım belki o sebepten olabilir. Yarın bir kontrol edeyim. Peki boştayken normal çıkıyorken viteste neden takılır ki_

  18. #26418
    cihangir151 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Haziran 2010
    Şehir
    kuşadası
    Motosikleti
    Yamaha Xmax 250 Ironmax
    Alıntı leon99 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar gt 250 r' da gidon yükseltme gibi bir olasılık var mıdır?
    gidon kollarını çıkarıp, teleskopları yukarı kaydırdıktan sonra üste çıkan kısma (yani tablanın altına değilde üstüne) takmak birkaç cm yukarı kaldırabilir.

    Alıntı leon99 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    geçenlerde halat dediğiniz kabloyu sabitlemeye çalışmıştım belki o sebepten olabilir. Yarın bir kontrol edeyim. Peki boştayken normal çıkıyorken viteste neden takılır ki_
    titreşim vs sebep oluyor olabilir. belki de tesadüftür. daha önce söküp takıldıysa tam oturmamış ya da ters takılmış olabilir. kontrol edin büyük ihtimal düzelir.

  19. #26419
    Chronix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Ducati Monster 1200
    Alıntı leon99 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    geçenlerde halat dediğiniz kabloyu sabitlemeye çalışmıştım belki o sebepten olabilir. Yarın bir kontrol edeyim. Peki boştayken normal çıkıyorken viteste neden takılır ki_
    beyni ve aküyü sök bir kere marş düğmesine basıp, akü ve beyni tekrar takıp dene..
    başına bela açmaz, motorun gidişini etkilemez bir kaç kere kontak kapatıp açma ile de düzelir yani çok dert etme.
    Two Against the World

    Hyosung RT125 (55.000) Hyosung GT250 X (100.000) Ducati Monster 1200

  20. #26420
    baysamin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Mart 2011
    Şehir
    Kocaeli
    Benim motorda düşük devirlerde benzin bittiğinde sarılıyormuş gibi sarsılıyor tamirciye götürdüm debriyajda çok az boşluk var dedi acilmi dediğimde acelesi yok müsait zamanda gel demişti dün bu gün gezeyim dedim dediğim gibi düşük devirlerde benzin bitiyormuş gibi sarsılıyor bazenleri stop ediyor. Bu tarz bişeyle karşılaşan varmı acaba tecrübeli arkadaşların yorumlarını beklerim.
    Aşk üç harflidir...! BMW binGitSin


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)

Bu Konudaki Etiketler