Arka tekerin kitlenmesinin tek nedeni çift kaliperli olmasıdır. Boşuna servise ya da sağa sola motorcuya gitmeyin bunun çözümü yok sadece motorunuzu tanıyıp hassasiyetini yakalayıp en iyi frenlemeyi sağlamaktır.
Arka tekerin kitlenmesinin tek nedeni çift kaliperli olmasıdır. Boşuna servise ya da sağa sola motorcuya gitmeyin bunun çözümü yok sadece motorunuzu tanıyıp hassasiyetini yakalayıp en iyi frenlemeyi sağlamaktır.
4 Teker bedenimi, 2 Teker ruhumu taşır
Yanlamak biz de ata sporu!
http://www.motosikletaksesuarlari.com/VENOM-SPIKE-KORUMALI-ELDiVEN_952.html#0
Bu eldiven hakkında bilgisi olan ?
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-sahibinden-tertemiz-2011-model-beyaz-dev-118180788/detay Arkadaşlar bu motor hakkında fikirlerinizi öğrenmek istiyorum rica etsem yardımcı olurmusunuz...
Sahibi ile renk konusunda hiç ortak yanımız yok, sizin işinize yarayacak kısma gelirsek motor hem sağa hem sola yatmış. Aynalar gökyüzünü gösteriyor. Her türlü makinenin canını çıkarmıştır bu motorun sahibi. 7 ye verse belki satın alınır. Daha geçenlerde forumdan Alper Kaya benzer fiyata motorunu sattı, bu makineye göre kız gibiydi denebilir. Fiyatta güzel indirim almaya bakın derim.
motorun saga dola yatmasi grenajda bağlantı noktalarında, motor blogunda vs vs bir hasara yol acmadiysa neden dert edilir ki ? :-) ufak cizikler de olacak 2. el alacaksan... aynalar desen çaresi basit 40 liraya ayna var. bence motor diri görünüyor ufak bir ikram da yaparsa sahibi ustana gostererek alabilirsin..
simdi bunu okuyan der ki yusuf sen motoru grenajlar ustunde kullaniyorsun galiba :-D alakasi yok motorumun lastikleri disinda bir yeri yeri opmedi :-D onu da soylim hocam :-):-)
ninjacılar bıttı sız mı basladınız
buyuk cc lıler sevmez,neden? sadece grenajla kendını 600cc sınıfına sokan zıhnısınırlerın tacızınden nefret eder.
kucuk cc lıler sevmez,neden? cunku sorun degıl kalıte ıstemektedırler.bayıye-servıse gıttıklerınde bakkalcının degıl adam gıbı adamların karsılamasını,showroomda hıc olmazsa bı tane ornek motorun olmasını ıstemektedırler.
kıme neyın sokuldugu bellı satıs rakamlarında.bu yuzden kendı kendıne cevap vermssın
honda turkıyede kendını kanıtlamıs,satıs sonrası destegı-servısı-kalıtesı ıle her kulvarda 1. olmasa da en optımal modellerı uretmektedır.zaten markanın amacı da budur ve amacına ulasmıstır.
sımdı sızın gıbı antıpatık degıl realıst bır sekılde konusursak;
gt250r ın grenajları buyuk evet.bunu bız de baska baslıklarda belırtıyoruz zaten bunu INSAN gıbı.amac "aha alın la sıze motor" demek,gosterıs ıcın motor almak ıstıyorsanız tek seceneınız.10.000tl ye bu kadar buyuk grenajlı motor satmıyorlar.lakın bu grenajların agırlık,fıyat vs olarak gerıdonusu var maalesef.tek maalesef bu degıl.satıs oncesı desteksızlık ve sonrasında kawayla yarısan fıyatlar ve son modellerı bılmıyorum ama eskı kasadakı sorunlar da var.elbette her motorun bır eksıgı vardır.zaten eksıgı olmayan motor olsa dıgerlerıne satıs yaptırmazdı.
lutfen ınsanları gaza getırıcı,ırrıte edıcı sekılde mesajlar atmayın.
motorunuzla ılgılı guzel paylasımlar yapın-bıze de bıseyler ogretmeyı cabalayın.
gıttıgınız gezdıgınız yerlerın tecrubelerını aktarın.
paylasımda bulunun yanı.yıl olmus 2013.
turkıyedekı sevıye ıseme yontemını gecsın lutfen.
saygılaRR.
barıs (30)
baRRış bey RR ınıza olan tutkunuz heRR halinizden belli. ben de RR ları seveRRim biRRçokları gibi. YukaRRıda bahsettiğiniz konuda şunu beliRRttik; hyoyu sevmeyebiliRRsin, belki hakkaten beRRbat biRR motor eyvallah. ama ne bu öfke bu celal dedik bu motora kaRRşı. He sen cevaplamışssın SADECE gRRenajı vaRR ve bilmem ne falan filan fişmekan.. Bu yazdıklaRRınızdan bile hyo mu! yüRRü git lan işine! midem kalktı! dediğiniz anlaşılıyoRR.. yine öfke yine celal anlayacagınız
motoRRumuzun kalitesinden memnunuz biz gtRR kullanıcıları şüpheniz ıolmasın he seRRvis soRRunları olabiliyorR evet o konuda haklısınız.. neyse size RR la mutluluklaRR, bu gariban gtR cılara acıyın da ezmeyin fazla emi :( hem motorları kötü hem serrvisleri beRRbat hem hem hem... off yazık bizlere gtr sahıbı dostlaRR şu halimize bakın..:(
yusuFF - RRRRRR :D hey yarabbi
senı adam yerine koyup tekrar, "ADAM" gıbı mesaj yazacagım. duzgun cevap verıp , vermemek senın elınde.
hyoyu sevıyorum,tum motorları sevdıgım gıbı.berbat dıye bısey soylemedım bıle.bahsettıgım seyler motorun eksıklerıydı kı bunları (kadran sapıtması,krank kesmesi vs.) sız benden daha ıyı bılıyorsunuz.en buyuk artısını en basta,gosterıslı olarak yazdım zaten.yanı ofke vs duymuyorum kı(!) , 600luk aldıktan sonra bıle bındım ve ınceledım hyoyu.cbr 250 varken,hayran hayran cok bakmıslıgım vardır ustunde otururken.
hyo mu , yuru gıt ısıne desem sana lutfen hyoyla ılgılı guzel seyler paylasın yazar mıyım? bak bakalım 2 sayfa oteye. yenı motoruyla foto koyan arkadasa bı ben yorum yapmısım,onden de koy gaga tasarımını bı kıyas yapalım dıye...
servıs ve satıs konusundakı eksıklerı bahsettım , bak sen de hak verıyorsun.ben ıstemez mıyım sanıyorsun daha ıyı olsun bu ısler? mılletın cıle cekmesı neden hosuma gıtsın,arıza mıyım ben? he sıtede var oyle tıpler ama yok degıl.honda bu konuda bı tık onde yazdım sadece.
motorun kalıtesınden memnunsundr elbette.ben de yukarıda belırttım,son kasalarda adım attılar,cıkmıs olsa da pek bılgm yok dıye??
garıban vs olarak omru hayatımda bısey yazmam , dusunmem de.
lutfen yasınız ve statunuze yakısan yorumlar yapın,rıca edıyorum...bu sekılde yazarak kımseye yarar saglayamazsınız, tabi eger amacınız bu ise...
Selamlar,
Bir önceki yazınız için konuşacağım, 1 senelik ciddi ve yoğun araştırma/testler sonucu 2013 Gt250R aldım, aklımda CBR ve Ninja250'ler de vardı. Daha önce çok şeyler yazıldı çizildi, apaçi motoru dediler, krank kırıyo dediler, öyle dediler böyle dediler, şunun şurasında tarihi 10 sene bile olmayan bir markayı 100 senelik devlerle kıyasladılar. Çok haksız eleştirildi diye düşünüyorum Hyosung..
Oysaki markanın vizyonuna baktığımızda bu adamlar kendini sürekli geliştiriyor, 10 senedeki gelişime göz atarsak racing modelleri ile ilgili, 4 kere kasa yenilediler, motoru yenilediler, beyinleri yenilediler, arz/talep doğrultusunda frenlerdi bilmemneydi; ve şu anki statüye bakıldığında biz bu markayı Honda, Kawasaki vs markalar ile kıyaslıyabiliyorsak bu iş olmuştur arkadaşlar
Satış öncesi ve sonrası sorunlar yazmışsınız, evet belki haklısınız, bugün Türkiyem genelinde her ilde bir bayisi, servisi yok. Ama Türkiyem şartlarında bu normal değilmidir zaten? Kıyasladığınız Honda ülkemde aynı zamanda otomobil de satmaktadır, yani her otomobil servisi aynı zamanda bir motorsiklet servisliği yapabilir, sorarım size Hyosungun eti nedir budu nedir?
Farklı bir bakış açısından yaklaşırsak Honda gibi bir devi yedek parça, servis ağı konusunda Ducati, Ferrari, Bentley, Aston Martin ve daha nicesi markalar ile kıyaslayabiliriz, hepsini evire çevire dövecektir, -ee ne oldu şimdi? Bu markalar da bir işe yaramaz mı oldu?.
Performansa da değinmek istiyorum, ben GT250R'ım ile Hondayı da dövüyorum, Kawasakiyide.
Kalite diyoruz, 2013 kasaya bakıyorsun adamlar hem piyasaya can kattı hem tasarımda çığır açtı gibi birşey,
Daha neyi tartışıyoruz ki? Eleştiriyoruz ama bilinçsiz,
Daha önceleri de dediğim gibi, bırakalım tartışmaları, kıyaslamalar illaki olacaktır fakat tartışmalara sebep olmadan. Herkes sevdiğine binsin, bu iş zevk işi; tadını çıkaralım
Sevgiler=)
Bu başlığı girip bir süre okumuş herkes bu motorun artı ve eksilerini adı gibi biliyordur. Bu yazı sizin tabirinizse, sizi "gaza" getirmişse benim yapabileceğim bişey yok, siz sadece bu tepkinizle yazdıklarımı doğrulamış oluyorsunuz.
Ben bir mal alırken çoğunlukla üzerindeki markaya bakmam, fiyat/performans oranına bakar alırım. Kawa asla f/p ürünü değil, honda ise kesinlikle en makul makine. F/p oranları yakınlaşınca bir yerden
sonrada bu işin keyif kısmı geliyor. Tek silindir motorları hiç sevemedim, başlangıç için aldığım motoru bile 2 silindirli almıştım. Kısacası biz kimseye neden kawa aldın yada honda aldın demiyoruz. Ancak
japona bindiği için kendini üst sınıfta gören yine sizin tabirinizle seviyeyi "işeme" yontemine getirenlerede taviz vermeden keyifle motorumuza biniyoruz.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-ozel-yapim-r1-motorudur-117802061/detay
özel yapım r1 motorudur,ona göre..
'78 Peugeot GL 10 - '06 Monero Angel 150 - '05 Kanuni Seyhan 150 - '07 Hyosung Gt 250 R - '12 Hyosung Gt 250 R - '05 Honda CBR 600 F - '08 Honda CBR 600 RR
tabiki, ben bizim sektör için değerlendirmeye aldım =)
yahu hem biz diyoruz japoncular yazsın diye hem de biz tepiyoruz adamları gelsinler yazsınlar eleştirsinler biz de değerlendirelim, ysfist o bol RRlı cümlelerini pek beğenmedim açıkçası eleştiriye açık olmak lazım. ilk ben yazdım bunun hakkında kimse hyoyu sevmiyor taraflılar mı ne diye amacım bişeyler söylenmesini sağlamaktı. honda sadece R modellerinde değil today alsan bile mükemmel servis hizmeti sunuyor bunun nedeni kasalarında duran astronomik sermayeleri, her ile her köye sevis kuracak imkanları var o yüzden şu honda hyo veya kawa hyo işini bıraksak mı diyorum. ben bugünden sonra sadece motorlarımızla ilgili konuşalım derim mesela motorumu garanti kapsamından çıkarıp evime kendi tamirhanemi kurmak istiyorum pek güvenmiyorum servise bunları konuşalım
RAKİBİNİ GEÇ, SINIFINI GEÇ , AMA GÜLÜP GEÇME..
zaten tartısmanın baslangıcı japoncular soyle boyle demıs olmanız.yoksa hyosungun sorunlarını bılıyoruz dedıgın gıbı.
markaya bakmam derken marka bır onyargıdır.sadece honda oldugu ıcın motor alınmaz mesela ama aynı ozellıklte 2 motordan honda alır ınsan,gıbı.
fıyat performans konusunda hem fıkırız.
keyıf kısmında tekrar hem fıkırız.tek sılındır - cıft sılındır olayını 4sılındır kullandıktan sonra pek ayıramıyor ınsan ama tıtresım ve az da olsa ses farkı tercıh sebebı olabılır elbette.bunun marka guvencesıne gore kafanızda ne kadar yer ettıgıdır, sıze kalan
japona bındıgı ıcın kendını ust sınıfta goren lavuklar kımmıs merak ettım grcekten.boyle bır yargıya nasıl ulastınız merak ettım.cevrenızdekı ınsanlarsa hızla uzaklasın derım zıra sadece ulke bazında marka kıyaslamak abesle ıstıgal olmus...
keyıflı kullanın motorunuzu.
10 sene tecrube az bir sure degıl kı , yapılan degısımler de bunu gosterıyor.(sorunsuzluk anlamında)
belkı degıl kesınlıkle haklıyım bayı mevzusunda.sayısını gectım.ızmırde gıttım.bakmak ıcın ılk cbrı almadan once.adam elımde yok , aha su gecenden dedı" yolda gıden r1'ı gostererek.yanı bu ısı hakettıgı sekılde yapmıyorlar dıyorum.bunu markaya .oklamak degıl de ınsanların tercıh sebeplerının neden daha fazla hondaya kaydıgını belırtmek ıcın soyledıgımı dusunun.
hondanın servısı + arızalarda arkada durmasını soyledım bı de yukarıda.saydıgın buyuk markalar da bunu saglıyorlar.yanı evırıp cevıremez honda
tartısma derken burada hondacılar-japoncular dıye sacma bır soylem olunca gelıp cevap verdık yoksa durup dururken kımse hyosung kalıtesız vs gıbı bırsey soylemedı
dedıgın gıbı herkes sevdıgıne bınsın ve baslıklarında dıger motorları ıgnelıyıcı laflar kullanmasın.
genelde bırı cıkıp sacmalıyor,sonra ınsanlar gırıp cevap verınce suclu oluyor.sunu asalım artık
kazasız - belasız.
(dıp not: cbr 250ı sattıktan sonra yıne 250cc alacak olsam bu marka hyosung olurdu ...)
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)