Motorunuz hayırlı olsun. Kanuni keşke mat gri-siyah tonlarında bir renk getirse, r6 matte black-carbon tonlarında bir gt250r eminim harika görünecektir.
Motorunuz hayırlı olsun. Kanuni keşke mat gri-siyah tonlarında bir renk getirse, r6 matte black-carbon tonlarında bir gt250r eminim harika görünecektir.
eyvallah kardesım zaten en tutulmayanları turkyeye gelıyor yaa
arkadaşlar şimdi kafam karıştı : adam motoru denemek için redline a soktum diyor ( dururkenmi giderkenmi bilmiyorum) motor gaz kesti ve sonrasında 2 kere stop etti diyor. krank kırma olayı hyosung yada st kanuni de hangi şartlar altında gerçekleşiyor ? sadece 170 de redline damı ? yada herhangi bir viteste redline damı ? birde hayatımda hiç krank kırmadım. kırılınca ne oluyor ? benim en büyük korkum bu tarz orta kalite motorların yüksek hızlarda motorunda yada zincirinde herhangi bir sorun çıkarıp arka tekeri kitleyip yada başka bir şekilde korkunç bir kazaya sebebiyet vermesidir. yani bende alacak olsam ara sıra basarım gaza ne çok sakin ne çok hırçın kullanırım ama otobüs arkasından tın tın gidenlerden de değilim motoru hırpalayanlardanda. genelde 160 km bana yeter çok zorlasam 170 de yaparım sonrasına gerek yok fakat ara sıra tam gaz 170(redline) yapsam krank kırarmı diye korkuyorum.
150-160-170 hızlar arasında cok fark yok kardesim. Sana tavsiyem 160 son sınırın olsun 2 senedir hyosung kullanıcısıyım yaptığım en son hız budur.Hızı seviyorum.Ama sevmeme rağmen onu da 1 kere yaptım ha onun haricinde eğer basacaksam 130-150 arasında kaldım.Gönül ister ki biraz daha gitsin motor ama ben de markaya güvenmiyorum Yapcak bişey yok
İlk sorduğun soruyu da cevaplayım krank kırma olayı; Motoru bakımsız bir şekilde üzdüğün, işkence ettiğin vudududu yaptığın her an meydana gelebilir. Kazasız belasız sürüşler
150HS > 2008 ST > 2012 ST >
çok sağol yardımın için. ben alırsam sıfır 2013 model alıcam ne gibi değişiklikler var biliyormusun internette incelemsini bulamadım. mesela şu saat göstergesi tıkır tıkır çalışıyormu ? (ufak bir parça ama sadece hataları düzeltip düzeltmediklerini merak ettim). birde mesela 60 la giderken gaz açıp vites attıra attıra 140 a felan çıksam da krank kırma olabilirmi ? birde kronik sorunları varmı motorun ? benim büyük bir korkumda şu. daha önce 600 cc rr model 2011 hondaya kadar birçok motora bindim ki 125 cc den direk 600 e geçenlerdenim fakat benzinden dolayı 250 alıp sıfır alıp uzun süre kullanmayı planlıyorum. fakat mesela çin malı mondial 125 bir scooter a da binmiştim 1 ay kadar. motorda sorunlar çıkınca gidip yaptırıyordum 300 400 tl gibi rakamlar veriyordum ama hala güvenemiyordum hala motorda sorun çıkıyordu yani hiç düzelmiyordu o sorunlar. hyosung da bir sorunla karşılaşınca tamirini yada çözümünü bulunca çin malları gibi o sorun tekrar tekrar çıkıp seni çileden çıkardımı hiç yada varmı böyle bir şikayet genel olarak ? birde servisleri nasıldır çin motorlarının servisleri gibi bilgisiz ustaların geçici olarak tamir ettikleri bir servismi yoksa kalite farkı varmıdır ?
Bu krank kırma olayı kesici olmayan modeller için geçerli, o da adam 250cc makineyle 200/km'yi görmeye çalıştığı için krank kırıyor. yani kronik bir sorundan çok bilinçsiz kullanım sonucu ortaya çıkan bir hasar. 2009 dan sonra çıkan modeller de kesici olduğu için bu sorun ortadan kalkmıştır. Tabi sitede yeni model GT250R si olan arkadaşlar ben den daha iyi bilir. istersen onlara da sorabilirsin.
görüntüye inanıp 300 le gidebileceğini zannettikleri için apaçi motoru deniyor
[B]King is back baby!King is back![/B]
yeni alanlara hayırlı olsun.
possi sende yettin artık kardeşim benim motoruma apaçi motoru denilmiyor senin gibi angutlara apaçi deniyor. apaçi motoru olmaz apaçi olur neye binerse o apaçi motoru olur. yetti senin kamilliğin. nedense kimsede bi ban atamıyor sana ilginç. adam gibi muhabbet edeceksen et etmeyeceksen faktır go.
Yeni kasa sahipleri daha iyi cevap verir hocam ben bişeyler söylerim ama eksik, yanlış bilgilenmeyin. Arkadas 2009 dan itibaren demiş ama 2008 de geldi kesici,enjeksiyon onu da söyleyim.
Kesici tabi ki krank kırmanın önünde en büyük koruma ama kesici olanları sonuna kadar basacaksın diye birşey yok. Sadece krank kırma oranını azaltır kesici yoksa kırmaz diye birşey yok.
Öldürürsen makineyi hepsi kırar en azından motora, ömrüne zarar verirsin.
Kronik sorun olarak su ana kadar benim gördügüm tanıdıgım hyoların cogunda ön keceden yag kacırma olayı var kimilerine göre sorun degildir basına gelmemistir ama o kısım bana göre dandik yapılmış.
Servis olarak hyo ilden ile degisir parca servis vs. konusunda. Mesela sana Konya dan memleketimden örnek vereyim. Kullanıcı sayısı az olduğu için servisler fazla hyosung görmemis servisler olabilir.Benim pek servisle alakam olmaz gerçi de Yanlıs anlasılmasın buji,yag,kece,zincir,dişli bütün akla gelebilecek bakımları kendimiz evde söke taka yapıyoruz.Servise 200-300 lira gömülmüyoruz anlayacagın.Babam sagolsun bu işlerden çok anlar.
Örnek olarak biz bir kecesini bulamamıstık zar zor bulduk o da cıkma vermiş boyutları değişik anlayacagın sıkıntılı. Bir mal nerde az ise orda sıkıntılıdır. Ha parçayı bulamaz mısın bir yerine bişey oldugunda, bulursun ama biraz ugrasırsın internetten siparis verirsin vs vs vs. beklersin. İstanbul da olsa bu sıkıntılarla az karsılarsın. Umarım acıklayıcı olmustur.
150HS > 2008 ST > 2012 ST >
Ben bi ara arka fren balatalari tamamen bitmis yamaha r125 kullndim artci ile bir gun boyunca gezdim virajlarada girdim otoyolada trafigede ciktim. Motor freni kullanirsaniz cok sorun yasamazsiniz. Zaten ben hem on hem arka hemde motor freni kullanirim. Artilari cok var.
Bu gün hava güzel atladım motorla geldim işe,özlemişim keratayı.Bizim motorlar hakkaten güzel be kardeşim.İnadına güzel,inadına çekici
Bir gün mutlaka ...
Kanuninin sitesinde arka lastik için 160/60/17 diyor boyut olarak. Benim bildiğim 150/70/17 olması lazım. 2012 kasa sahipleri arka lastiklere bir bakabilir mi kaçlık diye
o dedigin gt650r aıt olması lazımm dikkat ettın mı.ama
merak edilicek bişey yok heycana gerek yok her 250cc hyosung 150lik sihnkoyu takacaktır :D
bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...
Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)