Şimdi ben sorayım o zaman; sen (şair burada alıcı her kim ise ona sesleniyor) motosikletten anlamıyorsun diye 2008 model gerçekten 20bin km altındaki motosiklet sahibi madem piyasa bu diyerek motosikletini 6000tl - 1000tl lik 0 kask mont vs = 5000tl paraya mı satmak zorunda?
Yok kim neye isterse ona satar sadece ilanların böyle verilmesine ifrit oluyorum ve böyle ilanları aradığında motosikletim cok temiz harika hic sorunu yok herşey süper diyor. Ben bu motoru turuncuydu boyadim demiyor. Kısacası millet malını satıcağım diye ruhunu satıyor işte buna kızıyorum. İsterse 10 binliraya versin satsın satabiliyorsa insanlari keriz yerine koyanlara sesleniyorum sadece
ARIZAYA YARDIM..
Arkadaşlar cümleten iyi geceler herkeze. elimde olan hyosungla ufak bır gece gezmesı yapayım dedım fakat motor 5 bin devirden sonra gaz kesme yapıyor 3 saniyeligine gazı bırakmısım gıbı davranıyor sonra kendıne gelıyor ara ara tekrarlıyor bunu ama dusuk devırlerde yapmıyor 2-3-4de mesela... arastırdım cdı dıyenler olmus fakat beyın donmuyor yada dıgıtal gösterge gitmiyor.
benım sahsı dusuncem bujı karburatör pıslıgı benzın fıltresının tıkanmıs olması gıbı sorunlar aklıma gelıyor varsa başına gelen arkadaslar ve çözümünü nasıl yaptılar paylaşırlarsa sevinirim..
Ekonomideki fırsat ; malın en değerli olduğu anda satılmazsa kaybedilecek parayı anlatıyor.Az buçuk ekonomiye giriş dersi aldım ;)
Ve bu dersteki grafikten hatırladığım kadarı ile kış mevsimindeki fiyatlandırma fırsat için uygun bir fiyat olmadığını söylüyor.
Motosikletini satıp bundan para kazanmak isteyen biri olacağını ve bunu borsaya yada repoya yatıracak biri olduğunu düşünmüyorum.
- ya motosiklet değiştirecektir.
- ya anlık acil paraya ihtiyacı vardır.
İki durumda da repo vs bekleme ihtimali olmadığı için değerlendirme dışıdır bu durumlar.
Sym ve Bumoto zaten belli bir süredir piyasadalar ve zaten bilinen durumda oluşan piyasa bu durumdadır. Yeni oyuncu sadece inzuma olduğu görülüyor. Onun da 250cc olmasına rağmen gt250r ile hiç bir alakası yok comuterden hallice bir gariban ybr250 cbf 250 gibi birşeydir.
Aksi iddeada bulunuyorum 4-5 ay'a kalmaz bumotonun ne kadar turşu olduğunun ortaya çıkması. Ninjanın 300lük motor üretip 250cc (bakınız vergi dilimleri) piyasasından çekilmesinden ötürü CBR250R ve Hyosung piyasada rakip azaltmıştır.
Genç motoru diyebileceğimiz bu motosikletlerin kendi aralarında; güç, kalıp, çift silindir performansı gibi etmenlerden ötürü GT250 piyasası daha da artacaktır.
---------- Post added at 01:14 ---------- Previous post was at 01:12 ----------
Bu konuda tek kelime ile "Haklısın"
---------- Post added at 01:16 ---------- Previous post was at 01:14 ----------
Motosikletin yılını karbüratörlü mü enjeksiyonlu mu olduğunu vs söylersen daha çok ve doğru yardımı alabilirsin.
Dostum herkesin risk analizi farklıdır Ben tutarim o 6500 8000 lira aralığındaki paramı 4-5 ay kullanamayacağım motosikletime yatırmayı bırakıp gidip ticaret yapabilirim yatırım yapabilirim. 250lilik dünyasındaki yorumuna gelince olabilir hyosung yine bir pay alır ama dediğim gibi pastayı eskiden sadece hyosung yiyodu simdi cbr250 var sym var bumoto var inazuma var daelim var cesitli mondial yuki muki bir sürü 250lilik girdi ne kadar tercihler hyodanda yana olsa ilgi azalıcak cok fazla bir fiyat düsücek demedim zaten temiz motosikleti olan zaten iyi fiyata satar sezonda ama beklediğinin altında olabilir belki yüzde 5 belki %10 bakalim beraber görüceğiz ne olucak diye bende hyosung almaya çalışıyorum kışın .) benide vurucak sonucta fikrim bu seninde fikrine saygı duyuyorum
http://www.eksisozluk.com/show.asp?t...1rsat+maliyeti
karbüratörlü fakat model yılını yazmayı unutmusum kusura bakmayın 2007 model
Yeni girenleri söylediğin gibi yuki muki isimleriyle anarız zaten o kalitede olduğu belli aletler.
Senin de Gt250 almak isteme sebebin çok kaliteli olması değil fiyat/performansının çok iyi olması.
Ben bahsettiğin para ile pazarda don satmak için mahmutpaşadan ürün alır. 1 e 5 kazanacak fiyatlara satabilirim de. Ama motosiklet sahibi kitle ile bahsettiğin kar gütme şeklini düşünenlerin ortak kümesi %1 etmez.
Piyasaya yeni girenlerin kötü olması tam tersine ortamdaki güzel kızın piyasasını arttırır ;)
Vasat güzellikte bir kızın yanına çirkin birisini koyarsan, Vasat gözüne Adriana Lima gibi gözükmeye başlayabilir. Hea tabiki kendine güvenmeyenler "Nefes alsın yeter" mottosu ile hareket edebilir. Ama bu güzelin değerini etkilemez :D
Bilmem anlatabildim mi
Bu arada bahsettiğin fiyata ancak benim gibi birinin motosikletini alırısın.
Neden; Çünkü motorun dışına hiç dikkat etmem. Racing kullananlar aman toz bile konmasın motosikletime şeklinde kullanırken.
Benim için bakımlarını tam yapıp Tüm Türkiyeyi karış karış gezmek esastır. Satmaya kalkarsam bir sürü kozmetik masraf edeceğime bahsettiğin fiyata iner satmak zorunda kalırım gibi gözüküyor.
Tavsiyem motosiklet alacaksan uzun yolda kullanandan gezici tayfadan almaktır. Motor bloğu, debriyaj aksamı, üst silidir kapağı(1500tl dir kendisi) gibi trafik ve ani dur kalklarla hırpalanan parçaların çok daha iyi durumda olacak olması.
5 senelik bir motosikletle sadece ekmek almaya gitsen hergün o km'yi geçer. Bu motosikletten uzak dur.
Al sana örnek bir ilan. Örnek derken en azından o km'de olduğuna inanıyorsun ve aklında düşük km'li motorlara nazaran daha az şüphe oluşuyor. Tabiki git bunu al demiyorum sana Alıcak olursun oda senin fikrin.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...06580816/detay
Koydunmu bir kere seleye TOTOYU, asla bırakamazsın MOTO'YU!!!
Bende aşağı yukarı 5-6 yaşında ki motosikletlerin kaç km'de olacağına istisnaden fikir vermek istediğim için o ilanı paylaştım. Yanlış anlaşılma olmasın
Bazı kişilerce Hyosung & Kanuni GT250R sorunlu makinalar olarak biliniyor. Bunun sebebi ilk çıktığı zamanlar devir kesici olmadığından motosikletin kalıbına aldanıp ( Tamam aldanılmicak gibi de değil ama 250cc işte ) Allah ne verdiyse dip gaz gitmeye çalışan kişiler yüzünden bu motosiklet kötülendi, lanetlendi. Bakımları yapıldıktan sonra sokaklarda gördüğümüz çinliler bile (Çoğu bakımsız olmasına rağmen) sağı solu dağılmış, yapmadığı kaza kalmamış ama hala gidiyorlar. Kaldı ki GT250R'ın bakımları düzenli yapıldığı takdirde japonlardan pekte aşağı kalacağını sanmıyorum. Eğer motosiklet alma niyetiniz varsa ki, baktığınız motosiklet tabiri caizse sorunlu, lanetli olarak hep arıza çıkardığı biliniyor. Paraya biraz kıyıcaksınız. Motosiklet bir tutku, zevk işidir. Aaaa işte ben 3'e alıyım 5'e satıyım mantığıyla hareket edildiği zaman çoğu motosiklet sahibine sorun çıkarır ve para harcartır. Motosiklet size 5 liraya gelmiş olur ve motosikletten anlayan kişiler bakmaya geldiğinde motosikletinizden her hangi bir şekilde kıl kapıp almazlar. Sizde zararına satış yaparsınız. Eğer motosiklet alıcaksınız fazla 3'e 5'e bakmayın. Görüp incelediğiniz motosikleti ustanıza, servisinize gösterip içinize sindiği taktirde almanızı öneririm. Sakınılan göze çöp batar diye bir ata sözümüz vardır. Ucuz, ucuz derken Allah korusun siz iyi bilipte kötü bir motosiklet alırsınız elinizde kalır.
Koydunmu bir kere seleye TOTOYU, asla bırakamazsın MOTO'YU!!!
2007 model hyosung karbüratörlü yüksek devirlerde gaz kesme başına gelen hıcmı yok :/
lan maximum 3 eder oda gönlümbonkör yaza benimkini 6 ya vercem inazumanın girişiylede satabilirmiyim bilmiyom yaktı şu bu moto beni :D
var hacı barkının test ettiği motoru kullandım arkadaş aldı son viteste 150 yi geçmiyordu naptıysak çözemedik gittik cıkma karbüratör aldık taktık taş gibi oldu orjinal karbüratörü yalama etmişler kurcalamaktan yeterli yakıt hava karısımını alamıyormuş alet
bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...
Tamam beyler,kukla nickli arkadaş fiyat olayında bence de yanlış düşünüyo ama bu ilandaki satıcı ne kadar temiz bakmış ve dürüst olursa olsun 6.800 etmez bana göre.Şahsen motor temiz gibi gözüküyo km de normal ama benim gözümde ederi 6000den yukarı değil sonuçta 5 senelik motor sağlam km yapmış karburatorlu model.
Görkem kardeşim sende kusura bakma ama senin motorun ilanıda 800 küsür kmde olsa bile 2008 model,belli ki uzun süre yatmış ve 2012 model ile arasında sonuçta benim bildiğim beyin ve ufak tefek iyileiştirmeler var.Motorun 800 km de diye o fiyatı şahsen ben vermem.Felon un kendi motoru 9000 km deydi sanırım 2012 model oda bu fiyata sattı.görkemin motoru 2011 model oda aynı fiyatı istiyo.Şahsen senin motorun bana göre kış fiyatı ederi 7000 tl olmalı.
Yani senin motorun ali'nin motorundan,alperin motorundan çok daha sağlıklı olduğunu düşünmüyorum.
bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...
O sizin bakış açınız hocam, saygı duyarım.yanlız ben alirkende alininde alperinde ilanı vardı.. Uzun yıllar kullanmak istersenm hamgisi daha mantıklı dedim ve öyle karar verdim.2008 olması sadece ruhsatta yazan bi rakamdan ibaret, yattida sokaktami yattı, nokta pas yok çizik yok motorumda. 10 bin km kullanılmış aletten daha mantıklı geldi bana... He diceksin sen o aleti 10-20 bin km sürdükten sonra 2012 lere göre cok değer kaybetcek, o konuda haklısın..
kardeşim bu sabıt bı hızı gecememesı gıbı degıl 80-90-100-110 derken bı an gazı bırakmısım gıbı tepkı verıyor 3 sanıye sonra düzelıyor tekrar hızlanmaya baslıyor dusuk devırlerde sorun yok.
karbüratörün yalama olması ıcın sıcakken karbüratörle oynamak gerekır bu sayede yalama olan vidalar titreşimden kendı kendıne ayarını bozar karbüratör ayarı bozuk olsa yada hava yakıt karısımı sıkıntılı olsa ben calısma sesınden ve sıyah duman yada egsozda kurum yapmasından anlardım aklıma karbüratör pıslıgı gelıyor ama bılemıyorum. tesekkur ederım bilgilendırdıgın için
%80 yakıt kesintisi probleminiz. dediğiniz gibi depoyla karbüratör arasındaki alanda problem vardır. karbüratörün içide olabilir.
bende öyle düşünüyorum depoyu söküp bı karbüratöre hava tutturam dıyorum deneyerek göricez
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)