Eod, uzun zamandır yoktun aramızda hayırlı olsun inşallah bundan sonra bir sorun cıkartmaz.Kompresorla yavaslama konusunda da yüksek devirde cok yıgıldıgı icin zararlı olur devir 6-7 bin altına indiginde onu yapıyorum.
Eod, uzun zamandır yoktun aramızda hayırlı olsun inşallah bundan sonra bir sorun cıkartmaz.Kompresorla yavaslama konusunda da yüksek devirde cok yıgıldıgı icin zararlı olur devir 6-7 bin altına indiginde onu yapıyorum.
150HS > 2008 ST > 2012 ST >
Ayrılık vakti geldiğinde ,son kez üstüne bindiğinde, nasıl bırakabilirsin ki kusursuz bir aleti?Ne için? Daha fazla güç, daha kötü görüntü için! Ah ah çok kararsızım
https://www.youtube.com/alifeyizoglu
Polemik yaratmayin isinize bakin biz baba parasiyla almiyoruz yada oturarak kazanmiyoruz parayi. Varsa satan yardimci olun diyorum siz farkli amaclardasiniz. Her insani aynada gorduklerinizle kiyaslamayin. Yardimci olmak isteyen varsa durumu anlattim zamanim yok tatilim yok buradan tel ile konustugum arkadaslarda var. Max 4500 tl 2007-2008 varsa istanbuldan bana mesajla ulassin.
siz hepmi kavga edersiniz..
BaNa TaKıL EvDeN aTıL )
uzun bir süre üstüne....
herkese iyi akşamalr arkadaşlar...
nasılsınız?
Arkadaşlar motosikletimi satıyorum 2011 model yeni kasadır. 1 sene önce kredi plaka vs herşeyiyle bana 10,500tl ye mal oldu. (olacak)
%12 enflasyonu da eklersek günümüz parasının değeri ile bana maliyeti 11760tl oldu.
Hergün otobüsle 60km yol gidip-gelmeme rağmen hala kredisine 4500TL borç varken krediyi kapatıp beni her ay 400TL ödemekten kurtaracak arkadaşa satıcam.
Arada 1 yılda kaybetmiş olacağım neredeyse 1 asgari ücretlinin yıllık maaşına denk olan para hiç önemli değil. Mühim olan baba parası ile almayıp çalışarak para kazanan arkadaşlar mutlu olsun.
Evet var mı taliplisi ?
satıyorum satıyorum saaaaatt...
Dikkatli ol heryerde 600rr alamayıp 600f'i 600rr gibi kullananlar var. Sonuç olarak çok para harcatır ve acıtır
s.a cümleten şimdi bilen arkadaşlara fikir danışmak istiyorum uyku tutmadı patlayacam benim 250yi satmayı düşünüyorum yerine gt650r alma düşüncem var nedeni yok aynı kasa evet yakıt daha fazla evet ama daha güçlü ve tahminimce arıza da kolay kolay vermiyor ama bi de elim kaydı gv650yi tıklamış bulundum cruiser hiç tipim değil ama namussuzlar ne motor yapmış helal olsun hafiften aklımı çeldi bana bu 2 motor hakkında düşüncelerinizi aktarırsanız itina ile defalarca okurum şu düşünceye de saygım var gt650r alacağına git 600lük japon al ama 4 silindir çok güçlü motorlara ilgim yok bir kaç arkadaşımı bu motorlardan dolayı kaybettim aşırı hızdan nefret ediyorum. saygılar
RAKİBİNİ GEÇ, SINIFINI GEÇ , AMA GÜLÜP GEÇME..
Konjektör arızası dısında sorun yasamazsın ikisiyle de
Ya KASK TaK ; Ya ÖL
arkadaşlar öncelikle merhaba aranıza yeni katıldım. ankara'da öğrenciyim adım bektaş. motor almama sayılı gün kaldı almak istediğim motor hyosung gt250r ama kafam biraz karışık yardımınıza ihtiyacım var. öğrenci olduğumdan bu motorun masrafları benim için önemli. 5000 km yi örnek verirsek ne kadar masrafım olur. birde ankarada olan arkadaşlara sormak istediğim burda parçalarını bulmak ya da fiyatları sıkıntı olur mu. aynı şekilde parça fiyatlarıda önemli benim için
slm arkadaşlar. benim gt'nin deposu sallanıyor. Bugün fark ettim. Deponun sağında ve solunda şasiye yaslanan plastik takozlar var. Onlara kadar dayanıyor. Seleyi ve aküyü söktüm. Orada bir depo bağlantı vidası var. Onu sıkmaya çalıştım ama zaten sonuna kadar sıkılmış vaziyette idi. Aklıma acaba esneme payı mı bırakılmış diye geldi? deponun sağa sola bu kadar bariz sallanması normal midir? saygılar
O vidaların altında hatta deponunda altında vidaya giren bi (P)lastik birşey oluyordu o yoksa sallanabilir, birde ön kısma dayanan o iki braketi kontrol edin. Buna rağmen sallanıyorsa depo ile şasi arasındaki her iki boşluk kadar sert plastik bulup araya sıkıştırın. Yok yine sallanıyorsa başka yerde sorun vardır. Öndeki çsağlı sollu çift yuvarlak braketler duruyormu?
Araba Hastası, Motor Ustası...
cevap için teşekkür ederim. depoyu şaseye bağlayan iki vida var. birisi önde yağ soğutma radyatörünün üst kısmında, diğeri ise akünün olduğu bölgede. Öndeki vidaya ulaşmak için grenajı sökmek lazım. Arkadakine ise baktım zaten sıkılıydı. Arkadaki vidada plastik takoz duruyor. ayrıca deponun sağında ve solundaki plastik takozlar da duruyor. Tek bakılması gereken yer ön vida. Grenajı sökmek zahmetli iş :( Bir yerde okudum, sallanması normal deniyor. Anlamadım...
Selam arkadaşlar az önce arkadaşla birlikte motorla giderken bir tümsekten geçiyorduk öyle fazla hızlı da değildik hep dikkat ederim tam geçerken "tak" diye ses geldi motordan baktım görünürde herşey normal ama gidon sertleşti birden sizce noolmuştur göbekteki rulmanlar falan mı dağılmıştır? yarın sabah ilk iş hemen servise gideceğim. sizce durum nedir??
2012 Hyosung GT250R EFI Kırmızı Siyah
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)