Hyosung GT 250 R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
20 Haziran 2012, 02:08
#23061
alize05 adlı üyeden alıntı
sağol hocam, Allah kaza bela vermesin. Sana birşey daha sorayım. Gerçi çok bahsi geçmiş. Orijinal shinko lastikler hakkında senin düşüncen nedir? Önceden kullandığına göre bu motoru fikrin vardır.
varsa imkanın kurtul shinkolardan ısındığı zaman günündeyse çok iyi tutar diz bile verirsin ama bazen hiç olmadık yerde insanı yarı yolda bırakan garip bi lastik.Sert hamurlu her çukuru hissettirir.Michelin yumuşak hamurlu çok güzel lastikleri var onlardan birtane alırsan motorun gidişi bile değişti dersin hem iki mesaj altında bahsedilen olayıda yaşamazsın
Görkem_ adlı üyeden alıntı
Bu gün cevizbağdan avcılar tarafına gitmekteydim, sonra boğaz köprüsünden karşı yakaya doğru gecmek icin dönüş yapıyodum keskin ve dar bi viraj var.Galiba biraz hızlıydım lowside oldu ve pat diye motordan ayrıldım, işin kötü tarafı kuzende vardı oda hemen ayrılıp düştü.Neyseki kask falan tamdık.Kuzenin eli cok az birşey soyuldu o kadar, ciddi bi yaralanma yok ama kötüydü genede.İlk motorum yani sürmeyi öğrendiğim motor hariçinde hiç düşmemiştim.Hatta ciddi bi tehlike bile atlatmamıştım; aradan 5 yıl gecmiş 5-6 tane motor geçmiş.. Nedendir bilmem hiç şoka girmedim gibi bişey direk kalkıp kuzene mudahale ettim.Motor en sağdan en sola gitti, ben ortaya kadar sürüklendim kuzende sağda olduğu yerde kaldı gibi birşey.Arkadan turing süren bi abimiz durdu önce motoru kaldırıp kenara cektik.Sonra baya bi kızdı fırca attı bana bu motor o kadar yatarmı, düşceğin belliydi zaten falan.Haklıda aslında adam akıllı güvenli sürmüyoruzki.... Sonra kuryeci bi kardeşimiz durdu yardımcı olmaya calıştı baya.Aslında daha önce 100 kere girdiğim viraj bildiğim bi yoldu ama motoru genelde artçılı sürmem, sürsemde bayan olurdu.Fazla ağırlıktan ötürü arka attı galiba direk cok yatınca..... yoksa contra tekniğini iyi uyguladığımı düşünüyorum.Hemde hava güneşliydi, yani asfalt sıcaktı, motoruda yarım saat kadar kullanmıştım, lastiklerde ısınmıştı ama oldu işte.Geliyorum gelicem demiyo pat diye oluyo bitiyo herşey...
Motorda grenajlarda birşey yok, cok fazla incelemedim belki egzoz falan cizilmiştir o tarafa yattı cünkü.Ön fren maneti biraz kafayı yedi gevşedimi noolduysa artık, gaz kolu kırılmadı Allahtan, ki rahat rahat motoru götürüp dükkana koyabildim.Arka ayaklık ve sinyal kırıldı. tahminen 150-200 bişey masrafı var.O önemli değil zaten, bize bişey olmaması güzel.
O kadarda dikkat ederim artçı almamaya, 100 kere cıkıyosam motor üstüne bi kere atrçı alırım.Sırf bu yüzden, en korktuğum şey geldi işte başıma.Birde genelde artçı bindiğinde normalde sürdüğümün 3 katı dikkatli 2 katı yavaş kullanırdım, genelde kızlarda öyle yani.Kuzen erkek olunca hiç yokmuş gibi normal tekbaşımaymış gibi bastım resmen salaklık yapıp...
Geçmiş olsun görkem bizde seni andık bir önceki sayfada sende bişe yok takma kafana.Bana shinko kurbanı olmuşun gibi geldi bu illet 1tutar 2 tutar 3.de yapıştırır yere adam gibi bir çift lastik fiyatıda 900lira olunca değiştirmemekte herkes haklı ama çok dikkat etmek gerek...bazen dikkatde bir işe yaramaz, shinko seni düşürmeye kararlıysa o motor yatar :D
https://www.youtube.com/alifeyizoglu
Reklamlar
-
20 Haziran 2012, 02:52
#23062
shinko yatırmaz shinkonun sınırlarını bilmemek yatırır !
bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...
-
20 Haziran 2012, 13:28
#23063
ERK4N adlı üyeden alıntı
Çok geçmiş olsun görkem Rabbim beterinden korusun...
Sağolasın kardeşim.Tabiki öyle, bu kaza ilk olduğu saatlerde sinir bozsada, akşam oturup makarısını yaptığımız ufak bir şey, birde başka bi araça carpıp polisle uğraşmak var, cana ciddi bi zarar gelmesi var, hastanede işkence cekmesi var... Neler neler okuyoruz forumda.
Ali Feyizoğlu adlı üyeden alıntı
varsa imkanın kurtul shinkolardan ısındığı zaman günündeyse çok iyi tutar diz bile verirsin ama bazen hiç olmadık yerde insanı yarı yolda bırakan garip bi lastik.Sert hamurlu her çukuru hissettirir.Michelin yumuşak hamurlu çok güzel lastikleri var onlardan birtane alırsan motorun gidişi bile değişti dersin hem iki mesaj altında bahsedilen olayıda yaşamazsın
Geçmiş olsun görkem bizde seni andık bir önceki sayfada sende bişe yok takma kafana.Bana shinko kurbanı olmuşun gibi geldi bu illet 1tutar 2 tutar 3.de yapıştırır yere
adam gibi bir çift lastik fiyatıda 900lira olunca değiştirmemekte herkes haklı ama çok dikkat etmek gerek...bazen dikkatde bir işe yaramaz, shinko seni düşürmeye kararlıysa o motor yatar :D
Sağol kardeşim, olur işte böyle arada, düşmeyen kalkmayan bir Allah.İyi küfür ettim ama korelilere.
Aslında motoru uzun vadede kullanmak gibi bi planım var, gerçi şuan kafa karışık üniversteye girme durumları vs. noolcağım belli değil önümü göremiyorum, o işler kesinleşse motoru kesin uzun vadede kullanıcama emin olsam parayı basıp alıcam adam akıllı lastik takımı.
-
20 Haziran 2012, 16:10
#23064
Görkem_ adlı üyeden alıntı
Bu gün cevizbağdan avcılar tarafına gitmekteydim, sonra boğaz köprüsünden karşı yakaya doğru gecmek icin dönüş yapıyodum keskin ve dar bi viraj var.Galiba biraz hızlıydım lowside oldu ve pat diye motordan ayrıldım, işin kötü tarafı kuzende vardı oda hemen ayrılıp düştü.Neyseki kask falan tamdık.Kuzenin eli cok az birşey soyuldu o kadar, ciddi bi yaralanma yok ama kötüydü genede.İlk motorum yani sürmeyi öğrendiğim motor hariçinde hiç düşmemiştim.Hatta ciddi bi tehlike bile atlatmamıştım; aradan 5 yıl gecmiş 5-6 tane motor geçmiş.. Nedendir bilmem hiç şoka girmedim gibi bişey direk kalkıp kuzene mudahale ettim.Motor en sağdan en sola gitti, ben ortaya kadar sürüklendim kuzende sağda olduğu yerde kaldı gibi birşey.Arkadan turing süren bi abimiz durdu önce motoru kaldırıp kenara cektik.Sonra baya bi kızdı fırca attı bana bu motor o kadar yatarmı, düşceğin belliydi zaten falan.Haklıda aslında adam akıllı güvenli sürmüyoruzki.... Sonra kuryeci bi kardeşimiz durdu yardımcı olmaya calıştı baya.Aslında daha önce 100 kere girdiğim viraj bildiğim bi yoldu ama motoru genelde artçılı sürmem, sürsemde bayan olurdu.Fazla ağırlıktan ötürü arka attı galiba direk cok yatınca..... yoksa contra tekniğini iyi uyguladığımı düşünüyorum.Hemde hava güneşliydi, yani asfalt sıcaktı, motoruda yarım saat kadar kullanmıştım, lastiklerde ısınmıştı ama oldu işte.Geliyorum gelicem demiyo pat diye oluyo bitiyo herşey...
Motorda grenajlarda birşey yok, cok fazla incelemedim belki egzoz falan cizilmiştir o tarafa yattı cünkü.Ön fren maneti biraz kafayı yedi gevşedimi noolduysa artık, gaz kolu kırılmadı Allahtan, ki rahat rahat motoru götürüp dükkana koyabildim.Arka ayaklık ve sinyal kırıldı. tahminen 150-200 bişey masrafı var.O önemli değil zaten, bize bişey olmaması güzel.
O kadarda dikkat ederim artçı almamaya, 100 kere cıkıyosam motor üstüne bi kere atrçı alırım.Sırf bu yüzden, en korktuğum şey geldi işte başıma.Birde genelde artçı bindiğinde normalde sürdüğümün 3 katı dikkatli 2 katı yavaş kullanırdım, genelde kızlarda öyle yani.Kuzen erkek olunca hiç yokmuş gibi normal tekbaşımaymış gibi bastım resmen salaklık yapıp...
Gecmiş olsun :-/
Alın size Shinko :D http://www.motorcycle-superstore.com...Rear-Tire.aspx
Ötenazi hakkımı yaşayarak kullanıyorum. Z @ B ! T
Gideceği yeri bilmeyene hiç bir GPS yardımcı olmaz!...
-
20 Haziran 2012, 16:38
#23065
Görkem_ adlı üyeden alıntı
Bu gün cevizbağdan avcılar tarafına gitmekteydim, sonra boğaz köprüsünden karşı yakaya doğru gecmek icin dönüş yapıyodum keskin ve dar bi viraj var.Galiba biraz hızlıydım lowside oldu ve pat diye motordan ayrıldım, işin kötü tarafı kuzende vardı oda hemen ayrılıp düştü.Neyseki kask falan tamdık.Kuzenin eli cok az birşey soyuldu o kadar, ciddi bi yaralanma yok ama kötüydü genede.İlk motorum yani sürmeyi öğrendiğim motor hariçinde hiç düşmemiştim.Hatta ciddi bi tehlike bile atlatmamıştım; aradan 5 yıl gecmiş 5-6 tane motor geçmiş.. Nedendir bilmem hiç şoka girmedim gibi bişey direk kalkıp kuzene mudahale ettim.Motor en sağdan en sola gitti, ben ortaya kadar sürüklendim kuzende sağda olduğu yerde kaldı gibi birşey.Arkadan turing süren bi abimiz durdu önce motoru kaldırıp kenara cektik.Sonra baya bi kızdı fırca attı bana bu motor o kadar yatarmı, düşceğin belliydi zaten falan.Haklıda aslında adam akıllı güvenli sürmüyoruzki.... Sonra kuryeci bi kardeşimiz durdu yardımcı olmaya calıştı baya.Aslında daha önce 100 kere girdiğim viraj bildiğim bi yoldu ama motoru genelde artçılı sürmem, sürsemde bayan olurdu.Fazla ağırlıktan ötürü arka attı galiba direk cok yatınca..... yoksa contra tekniğini iyi uyguladığımı düşünüyorum.Hemde hava güneşliydi, yani asfalt sıcaktı, motoruda yarım saat kadar kullanmıştım, lastiklerde ısınmıştı ama oldu işte.Geliyorum gelicem demiyo pat diye oluyo bitiyo herşey...
Motorda grenajlarda birşey yok, cok fazla incelemedim belki egzoz falan cizilmiştir o tarafa yattı cünkü.Ön fren maneti biraz kafayı yedi gevşedimi noolduysa artık, gaz kolu kırılmadı Allahtan, ki rahat rahat motoru götürüp dükkana koyabildim.Arka ayaklık ve sinyal kırıldı. tahminen 150-200 bişey masrafı var.O önemli değil zaten, bize bişey olmaması güzel.
O kadarda dikkat ederim artçı almamaya, 100 kere cıkıyosam motor üstüne bi kere atrçı alırım.Sırf bu yüzden, en korktuğum şey geldi işte başıma.Birde genelde artçı bindiğinde normalde sürdüğümün 3 katı dikkatli 2 katı yavaş kullanırdım, genelde kızlarda öyle yani.Kuzen erkek olunca hiç yokmuş gibi normal tekbaşımaymış gibi bastım resmen salaklık yapıp...
Geçmiş olsun. Bazen sıcak asfaltta lastiklerin hafifden kaydığını hissediyorum.
15000km dir kullanıyorum yine de ısınamadım shinkolara.Ama arkadaş hala ilk günkü gibi duruyor
Bu ara fazla benzin yakıyorum. Son depo ölçümümde 300km yol gittim daha yeni kızmızıya düştü (içinde 4,5lt benzin var) yani 4.2/100km gibi çok yüksek bir değer.
Acil bujileri,hava filitresini ve ömrünün son demini yaşayan zinciri değiştirmem gerekiyor.
-
20 Haziran 2012, 16:50
#23066
Görkem_ adlı üyeden alıntı
Bu gün cevizbağdan avcılar tarafına gitmekteydim, sonra boğaz köprüsünden karşı yakaya doğru gecmek icin dönüş yapıyodum keskin ve dar bi viraj var.Galiba biraz hızlıydım lowside oldu ve pat diye motordan ayrıldım, işin kötü tarafı kuzende vardı oda hemen ayrılıp düştü.Neyseki kask falan tamdık.Kuzenin eli cok az birşey soyuldu o kadar, ciddi bi yaralanma yok ama kötüydü genede.İlk motorum yani sürmeyi öğrendiğim motor hariçinde hiç düşmemiştim.Hatta ciddi bi tehlike bile atlatmamıştım; aradan 5 yıl gecmiş 5-6 tane motor geçmiş.. Nedendir bilmem hiç şoka girmedim gibi bişey direk kalkıp kuzene mudahale ettim.Motor en sağdan en sola gitti, ben ortaya kadar sürüklendim kuzende sağda olduğu yerde kaldı gibi birşey.Arkadan turing süren bi abimiz durdu önce motoru kaldırıp kenara cektik.Sonra baya bi kızdı fırca attı bana bu motor o kadar yatarmı, düşceğin belliydi zaten falan.Haklıda aslında adam akıllı güvenli sürmüyoruzki.... Sonra kuryeci bi kardeşimiz durdu yardımcı olmaya calıştı baya.Aslında daha önce 100 kere girdiğim viraj bildiğim bi yoldu ama motoru genelde artçılı sürmem, sürsemde bayan olurdu.Fazla ağırlıktan ötürü arka attı galiba direk cok yatınca..... yoksa contra tekniğini iyi uyguladığımı düşünüyorum.Hemde hava güneşliydi, yani asfalt sıcaktı, motoruda yarım saat kadar kullanmıştım, lastiklerde ısınmıştı ama oldu işte.Geliyorum gelicem demiyo pat diye oluyo bitiyo herşey...
Motorda grenajlarda birşey yok, cok fazla incelemedim belki egzoz falan cizilmiştir o tarafa yattı cünkü.Ön fren maneti biraz kafayı yedi gevşedimi noolduysa artık, gaz kolu kırılmadı Allahtan, ki rahat rahat motoru götürüp dükkana koyabildim.Arka ayaklık ve sinyal kırıldı. tahminen 150-200 bişey masrafı var.O önemli değil zaten, bize bişey olmaması güzel.
O kadarda dikkat ederim artçı almamaya, 100 kere cıkıyosam motor üstüne bi kere atrçı alırım.Sırf bu yüzden, en korktuğum şey geldi işte başıma.Birde genelde artçı bindiğinde normalde sürdüğümün 3 katı dikkatli 2 katı yavaş kullanırdım, genelde kızlarda öyle yani.Kuzen erkek olunca hiç yokmuş gibi normal tekbaşımaymış gibi bastım resmen salaklık yapıp...
geçmiş olsun. shinko lastiklerle ilgili sorduğum sorunun cevabını da aldım.. Allah kimseye kaza bela vermesin.
-
20 Haziran 2012, 16:54
#23067
@Görkem "bu motosiklet o kadar yatar mı?" diyen kisi neye istinaden bunu dedi anlayamadım. Lastiklerin shinko olduğunu mu biliyordu :D
-
20 Haziran 2012, 17:15
#23068
UNdocab adlı üyeden alıntı
@Görkem "bu motosiklet o kadar yatar mı?" diyen kisi neye istinaden bunu dedi anlayamadım. Lastiklerin shinko olduğunu mu biliyordu :D
Estkigt250 kullanıcısıdır belki onunda düşmüşlüğü vardır :D
Ötenazi hakkımı yaşayarak kullanıyorum. Z @ B ! T
Gideceği yeri bilmeyene hiç bir GPS yardımcı olmaz!...
-
20 Haziran 2012, 17:21
#23069
Adana İl Temsilcisi
görkem kardeş,çok geçmiş olsun.
DÜNYADA ÖLÜMDEN BAŞKASI YALAN.
BORA KARAKAŞ (BEN)
KİMSEYE KİN DUYMAM,DÜŞMANIM KİNDİR BENİM.....YUNUS EMRE
-
20 Haziran 2012, 17:31
#23070
UNdocab adlı üyeden alıntı
@Görkem "bu motosiklet o kadar yatar mı?" diyen kisi neye istinaden bunu dedi anlayamadım. Lastiklerin shinko olduğunu mu biliyordu :D
O büyük ihtimalle depodaki hyosung yazısını gördükten sonra öyle dedi.Orada yamaha ,suzuki yada honda yazsaydı ''Bu motor dahada yatar ama sen bitik lastikle dolaşıyosun kardeşim'' derdi Faşistliğe hayır!Kimse Japon ırkından gelmiyor! bizim motorların bazıları komünist olsada, kullanıcıları öyle olmayabilir...niye bu kadar düşman almış bizim insanımız bu markayı bilmiyorum
https://www.youtube.com/alifeyizoglu
-
20 Haziran 2012, 18:09
#23071
@Görkem geçmiş olsun.
Ya st kanuninin sitesinden 250r kalkmış mı benim bilgisayarda mı öyle? Modeller kısmında yok da bende :D
33 KDC 64
Mustafa YERLİKAYA B rh+ /İTÜ Uçak Mühendisliği-2009
-
20 Haziran 2012, 22:40
#23072
Geçmiş olsun dilekleriniz icin hepinize teşekkür ederim kardeşlerim, abilerim..
Benim motorda hyoda yazmıyo kanunide.Adam motorun markasına bakarak demedi anladığım kadarıyla genel olarak konuştu, yani şu mantıkla büyük ihtimalle "tamam motor racing ama pistte de değilsin daha yavaş sür daha az yatarak al virajları"
-
20 Haziran 2012, 22:53
#23073
my91 adlı üyeden alıntı
@Görkem geçmiş olsun.
Ya st kanuninin sitesinden 250r kalkmış mı benim bilgisayarda mı öyle? Modeller kısmında yok da bende :D
bir zamcık mı geliyor acaba :D
bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...
-
21 Haziran 2012, 10:15
#23074
Arkadaşlar yeni aldığım motorum dururken yan yattı sağ tarafına ve yağ gösterge camından ve oil filter adlı kapak ın sağ üst 2.vidasından yağ kaçağı yapıyor sızıntı şeklinde devamlı aldığım yer garantiden değiştirirz dediler ve hala bekliyorum kapağın istanbuldan gelmesini dün oil filter kapağının somunun altından gelen sorun için götürdüm motoru bu sefer yapıldı gibi ama sanırsam terleme yapıyor bu sefer de aynı yerden bu sorunu nasıl çözdürebilirm silindir kapağı gelince yenisi takılınca bu sorun düzelirmi oil filter kapağı küçük bir kapak onun da mı değişmesi gereklidir ?? Not: Kapaklarda zedelenme ezilme yamukluk vb.hiç bir şey yoktur. Teşekkürler
-
21 Haziran 2012, 14:39
#23075
Görkem kardeşimize büyük geçmiş olsun.. Allah hepimizi tüm kazalardan korusun.
Arkadaşlar ayna tavsiyesi olan var mıdır acaba? Kör nokta konusunda sıkıntısı daha az olan kullanılıp memnun kalınmış bir model misal?
-
21 Haziran 2012, 17:50
#23076
Challenger1 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar yeni aldığım motorum dururken yan yattı sağ tarafına ve yağ gösterge camından ve oil filter adlı kapak ın sağ üst 2.vidasından yağ kaçağı yapıyor sızıntı şeklinde devamlı aldığım yer garantiden değiştirirz dediler ve hala bekliyorum kapağın istanbuldan gelmesini dün oil filter kapağının somunun altından gelen sorun için götürdüm motoru bu sefer yapıldı gibi ama sanırsam terleme yapıyor bu sefer de aynı yerden bu sorunu nasıl çözdürebilirm silindir kapağı gelince yenisi takılınca bu sorun düzelirmi oil filter kapağı küçük bir kapak onun da mı değişmesi gereklidir ?? Not: Kapaklarda zedelenme ezilme yamukluk vb.hiç bir şey yoktur. Teşekkürler
Sorunun tamamen normal aynısı benim motorda da oldu ilk aldığımda benimde sağa yatmıştı hatta ayağım altında kaldı tam yere bile düşmedi yani ama dediğin gibi 3 yerden falan çok hafif yağ kaçırmaya başladı ..servise götürdüğümde düşme anında kasma yapmıştır vidalarda tam sıkılmadığı için kaçırıyor dediler üstteki vidaları iyice sıkınca düzeldi yağ filtresinin oraya gelince kapağı açıp etrafına sprey gibi birşey sıkıp yeniden taktılar şuan iki tarafta da sorun yok.. kapağı değiştirmeye falan gerek yoktu yani boşuna böyle birşey yapmışlar
pardon sonradan gördüm yağ gösterge camından da kaçırıyor demişsin benim sadece üstteki 2 vidadan ve yap filtresinin sağ üst köşesindeki vidanın dibinden kaçırıyordu...
[COLOR="#FF0000"][I]Söz Uçar,Yazı Kalır..Koku ise Ten de İz Bırakır...[/I][/COLOR]
-
21 Haziran 2012, 22:38
#23077
Motosikletin periyodik bakımları konusunda her kafadan bir ses çıkıyor. Ben de kullanıcı kılavuzundan çevirerek buraya aktarıyorum ki; herkes kullanım kılavuzu gibi temel alınması gerekene göre yapılması gerekenin ne olduğunu gözlemlesin. Evde olmadığım için ingilizceden çevirdim. 45dk ugrastirdi
-
22 Haziran 2012, 01:34
#23078
Challenger1 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar yeni aldığım motorum dururken yan yattı sağ tarafına ve yağ gösterge camından ve oil filter adlı kapak ın sağ üst 2.vidasından yağ kaçağı yapıyor sızıntı şeklinde devamlı aldığım yer garantiden değiştirirz dediler ve hala bekliyorum kapağın istanbuldan gelmesini dün oil filter kapağının somunun altından gelen sorun için götürdüm motoru bu sefer yapıldı gibi ama sanırsam terleme yapıyor bu sefer de aynı yerden bu sorunu nasıl çözdürebilirm silindir kapağı gelince yenisi takılınca bu sorun düzelirmi oil filter kapağı küçük bir kapak onun da mı değişmesi gereklidir ?? Not: Kapaklarda zedelenme ezilme yamukluk vb.hiç bir şey yoktur. Teşekkürler
motorun krankin orayi kapatan ana kapaginin altindaki kecelerin kaymis olmasindan kaynaklaniyorda olabilir
ayrica bazi motorlarda duzgun oturtulmamis keceler 0 km den itibaren yag kacmasina neden olabiliyor
-
22 Haziran 2012, 08:57
#23079
Arkadaslar far aydinlatmasindan memnunmusunuz? Bu benim 3.hyosungum arkadas hepside ayni derecede kotu. Acaba.ne yapmak lazim
-
22 Haziran 2012, 11:32
#23080
2 sorum var 17 yaşındayım st kanuni gt 250 r alcam bayii bana satış yapar mı ve eger ben motoru alıp trafık veya noter işlemini yapmıyıp sadece garaja koysam olur mu cevap bekliyorum motoru alcam fiyat uygun kampanya var da
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)
Bu Konudaki Etiketler