arkadaşlar bi lastik takımı buldum ve marmariste arkadaşım sayesinde elden alıcam. motorum şuan 38bin km de ve shinko lastikleri üzerinde yalnız lastik 160 60 17 o yüzden undocab ın dedikleri biraz kafamı karıştırdı. bulunduğum yer antalyanın demre ilçesi ve dağlar deniz dik olduğı için bol virajlı lastikleri araştırdığım kadarıyla güzel bi model... herneyse bide siz göz atın ve yorum yapın :D
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...0023974/detay/
sağolun arkadaşlar. Sormak istediğim bir soru var. Ben motoru aldım. Ankara'dan sipariş ettim. Faturası önümüzdeki günlerde gelecek. Motoru bana teslim eden yetkili servis, ne garanti kağıdı ne başka bir evrak hiçbir şey vermedi. 1000 km olunca gel dedi. Garanti konusu aklıma takıldı. Bu konuda ne önerirsiniz? Shinko lastikler iyi gibi duruyor. Değiştirmeye gerek var m? Altın elbiseli adam karton mukavva filan dedi. Çekindim açıkcası. İlk virajda uçmayalım biryere. Buralar ıssız yerler. Kimse de bulamaz valla düştüğüm yerde
bugün itibari ile son ölçümümü yaptım motorun tüm bakımlarını yenı yaptım.yağ yag filtresi bujiler falan ve son ölçümüm depoyu kapagın ağzına kadar doldurdum tam 135,7 km yol yaptım yıne aynı pompadan ayrı yerden depoyu yine benzin depo kapağına kadar doldurdum sonu.20,03 tl ve karşılığı 4,67 litre sizce nasıl bence cok ıyı ve bu değer şehir içi 90-110 km arası süratlerde malum sabah hep işe geç kalıyorum işe giderkende 90-110 dan aşağı inmiyorum ama normal zamanlarda 6-7 bin devirde 80-100 km arası kullanıyorum.yanlış hesaplamadıysamda 100 km de şehir içi sakin kullanım 3,44 lt yapar
not : asla ama asla agresif kullanmam redline değil girmek yaklaşmam bile hyo ile yapacagım son sürat en fazla 120 km dir oda uzun ve sakin yolda
Merhabalar. Hyosungsource.com hakkında sormak istediğim bir kaç soru var, yardımcı olabilirseniz sevinirim. Bu siteden sol kafa grenajı almayı düşünüyorum. Sitede orjinal ürünler mi satılıyor? Birde acaba sipariş verip sorun yaşayan oldu mu? Cevapladığınız için teşekkürler.
istanbulda tiger egsoz satan neresı var?
Dünyanın en güzel hediyesini sana vermek isterdim ama seni sana veremem ki...
Geçen haftadan uçmakdere virajları
Virajlar öyle iddialı değil ! fakat çok keyif aldım
Bu haftada iğneada ve çanakkale var ,keep in touch
https://www.youtube.com/alifeyizoglu
2012 hakikaten daha ayrı bir keyif veriyor Ali, 2 yaş eski modele nazaran... dün itibari ile ben de 2012 kırmızı
-beyaz gt250r almış bulunuyorum, 2010 modeli sattıktan 2.5 ay sonra tekrar yollara dönmek nasip oldu bu arada hakikaten hoş yapmışlar 2012 leri kırmızı-beyaz renge de ayrıca bayıldım...
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:53 ----------
ve işte huzurlarınızda benim yeni beygir
http://imageshack.us/photo/my-images...azkheylan.jpg/
oo hayırlı olsun kırmızı beyaz bi başka
Eski kasaya nazaran oturuşu gidişi frenleri vs herşey farklı birde iyi bi rodaj yaptınmı tamamdır kafan rahat bin hiçbişey olmaz
Bu arada arka frenden kalipere giden hortumun kelepçesi var (arka maşa üzerinde),montajda onu kelepçeye oturtmayı unutuyolar! bu yüzden bazılarının arka fren hortumu lastiğe sürtüp kopmuş.Bi kontrol etmekte fayda var,tekerin düz bassın
https://www.youtube.com/alifeyizoglu
eyvAllah arkadaşlar hep birlikte kazasız belasız süreriz inşAllah. dediğini birazdan kontrol ederim Ali uyarın için teşekkürler. bu rodaj işini biraz açar mısın incelikleri, püf noktaları neler? ben kendimce birşeyler biliyorum ama eksik ya da yanlış bildiğim şeyler varsa anlatırsan onlara da dikkat ederim...
Dostum rodaj konusunu çok araştırdım ve benim anladığım şunlar.1000 km boyunca sakin,6 bin deviri fazla geçmeden,aynı viteste fazla kullanmadan ve ani hızlanmalardan kaçınarak kullanılması sağlıklı olur.Bunun yanı sıra genel olarak motoru ısıtmadan yola çıkmayın.Şu havalarda 1 dk filan rölantide kalsın ondan sonra kullanın.
tekhancer hayırlı olsun motorun kazasız belasız binmen dileğiyle..
Şu yeni renklerde GT-R yazısı yerine COMET-R yazıyor doğru mudur? tekhancer'in motorunda ve kanuninin sitesinde fark ettim de...
eyw saolasın senin videolarınıda izlemek isteriz
Rodaj hakkında çok fazla farklı hikayeler mevcut ama kesin birşey varsa oda sakin kullanılması kesinlikle rodaj esnasında yüksek devirlere çıkılmaması.
Ben bildiğim kadarıyla anlatayım kafana yatan kısımları uygularsın,
Kitapçıkta gaz kolunun 1/2sine kadar kullanın demişler yani buda devir olarak 6bin e denk geliyor.Yani maximum 6bin devire kadar çıkabilirsin
Rodajdayken sürekli dur kalktan uzak durmak lazım.Rodaj yağıyla motor daha çabuk ısınabiliyor.
Gaz açarkende 6bin devire kadar sakin bi şekilde çıkmaya özen göstermek lazım
Rodajda sürekli aynı hızda gidilmemesi gerekiyormuş, onun için mesela açık bir yolda gece serin havada rodaj yapıyosunuz diyelim arada yavaşlayıp hızlanmak faydalı olacaktır.uzun süre sabit hızda gitmemekte fayda var ama bunu devamlı olarak yapmak imkansız.Çünkü deli gibi 70kmhızda giderken gaz kesip 60km hıza düşüp tekrar 70 sonra tekrar yavaşlayıp tekrar hızlanmak yada yavaşlayıp vites düşürüp yükseltmek vs. bunları uygulamak oldukça zor.Genel olarak motora hassas davranıp 6-6.5deviri geçmessen eğer rodajı doğru olarak tamamlamış olursun diye düşünüyorum.
Ben rodajımın ilk dönemini gece istanbul-tekirdağ yaparak bitirdim daha sonrada yine gece istanbul-kocaeli yaptım ama gece kamyonlar yolda sıkıntı oluyor.max 80km hızla gidince ayıptır söylemesi açık yolda kamyoncular t...k geçiyor Ben şimdi tekrar rodaj yapacak yolsam dümdüz açık yol rotası yerine virajlı bir rota seçerimki zaten max 80le gidebileyim hem sıkılmayayım hem motora ısınayım hemde kamyonlar dalga geçmesin
Rodaj bana göre sıkıntılı bir dönem kısa sürede atlatman dileğimle
Not:bu arada 800km den sonra kitapçıkta gaz kolunun 3te4ünü açabilirsiniz diyor yanı Rodajın son evresinde 8bin devir ,120km hızlara çıkabilirsin ama yine sıkıştırmadan tabi
https://www.youtube.com/alifeyizoglu
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)