arkadaşlar bu deponun arka alt tarafından yere sarkan bi hortum var o nedir?? tam grenajın en altta arka bittiği yerde, sizde de böyle bişey varmı??
Okumak cehaleti giderir, öküzlük bakidir.
Benzin tahliye hortumu olması lazım. Depoya fazla benzin konduğunda vs. taşan fazla benzinin güvenli bir şekilde tahliye edilmesi için.
33 KDC 64
Mustafa YERLİKAYA B rh+ /İTÜ Uçak Mühendisliği-2009
arkadaşlar kuralkan.net adlı siteden alışveriş yapıcam ama bi türlü üye olamadım nasıl yapılıyor bilen var mı? kabul etmiyor site
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...85893352/detay
İyi geceler beyler; bu ilan acaba bizim siteden bir arkadaşımız mı yada fan club tan bilgisi olan varmı? elimde 5500 tl nakitim var bu paraya alınabilecektemiz bir hyo bakıyorum ama zor gibi..
arakadaşlar vites değişimini hangi devirde yapmak sağlıklı olur,örnegin 2.3.4.'den- 5'e atarken 4-5-6bin civarı değiştiriyorum.Yoksam 8 binlere kadar çıkmak gerekiyor mu ? rodajdan sonra kullanım nasıl olmalı motor 2000 km'e yanaştı.Resim atalım ortam güzelleşsin.Bu arada Ön camı montajını kendim yaptım
arkadaşlar hyolarda km odo dur.trıp ara km dır ve cogu uyanık satıcı bu modellerı fazla bılen olmadıgından trıpı lı km resimleri koyar satıcıya trıplı km ıle gösterirler.. trıp ara km yani km göstergesindeki tuşla ayarlanır..baktıgınız hyonun ekranında trıp yazıyorsa km panalıendekı tuşa basın odo gelmesını bekleyın ve gerçek km oyle görün.
48750 olan km o 10.000 küsür olan da ara km mesela ben benzin aldıgımda veya gezmeye cıktıgımda trıpı sıfırlıyorum kac km gıttıgım yada ıcındekı benzınle kac km gıttıgını ve mesafeler arası kac km oldugunu öyle görüyorum.
Hayırlı olsun. Allah kaza bela vermesin. Senin ki yanlız iyi cesaret hem ehliyet yok, hem ilk motor GT250R, umarım başına iş açmaz, sende motordan soğumazsın.
Keşke ufak bi motorla başlasaydın.
İlk resmi görür görmez şaşırdım. Direk kafa kısmına baktım. Naked pek sevmem ama hoşuma gitti. Güle güle kullan. Allah kaza bela vermesin.
5.000 dvr altına düşme bence. rodoj dolduktan sonra 8.000 sorun olmaz.
İstanbuldan gelen bi arkadaşımla kısa bi gezi yaptık. Kendisi iyi bir motorcudur. yada bana öyle geliyor.
Çevre yolunda motoru bir vereyim. Bakalım beğenecek mi dedim.
1. vites 10bin - 2. vites 13.bin - 3.vites 13. bin 4.vites 10bindi en son baktığımda hızımız iki kişi 150 km idi.
Virajda resmen yeri öpecektim. Aklım gitti. ışıklarda durduğu zaman arkadan kask ile kafa atmaya başladım. Hayvansın sen wolverin dedim
Motoru aldım ne o şekil yattığımı, ne de bu kadar yüksek devirde gittiğimi hatırlıyorum. en hızlı gidişimde 10.devir 4. vites 140 km idi.
Resmen motoruma tecavüz etti. , bir daha motor mu veririm. Adamların nasıl krank kırabildiklerini şimdi çok daha iyi anlıyorum.
Oğlum hız kesici var dediğinde, recep ivedik gibi al sana GT250R dedim. Şlak diye
2006 Peugot -2010Kenbo125 - 2011Racer 200s- 2012GT250R -2014Xtreme Max- 2015: Snappy x Cub
2016 Asya Shark 150- 2017Cbf150 -2018 BMW F650GS / Snapyy x- 2019 Kymco Xciting250i
@ fearlesboy yazmış odo dur zaten arada nokta oluyor yanlış hatırlamıyorsam trip a trip b de epey işe yarıyormuş biri km ölçümü olarak birinide yağ mesafesi olarak kullanıyorum caner başkan söylemişti sanırım :D
bu ekran parlaklık ayarı felan vs km saatinde epey özellik var yahu geçen okudum kitabı şaşırdım :D
Okumak cehaleti giderir, öküzlük bakidir.
2006 Peugot -2010Kenbo125 - 2011Racer 200s- 2012GT250R -2014Xtreme Max- 2015: Snappy x Cub
2016 Asya Shark 150- 2017Cbf150 -2018 BMW F650GS / Snapyy x- 2019 Kymco Xciting250i
Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)