Hyosung GT 250 R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
05 Mayıs 2012, 12:46
#22081
piayasadaki bence en iyi motor gt250r gerek görüntüsü olsun gerek hızlanması olsun çok iyi titreşim yok denecek kadar az adı var diyede gidip kamyon göstergeli ninja almak pek mantıklı değil zaten hyosungda suzuki lisansı adı altın bir çok model üretmiştir. hyosungun kaliteside tartışılmazdır.
2011 Hyosung GT250R EFI Beyaz
Reklamlar
-
05 Mayıs 2012, 14:02
#22082
UNdocab adlı üyeden alıntı
dün arkadaş grubu 1 comet , 1 gtR ve bitane de ninja250 gidiyorduk.
Ninja ile yanyana seyir halindeyken başlayan 2 kapışmamız oldu. İkisinde de arkamdan gözyaşı döktü :D
Ninja 2010 model 5000km de tertemiz makina ama gözyaşlarıyla biraz ıslandı :p
Biraz daha detaylı birşekilde anlatabilirmisiniz ?
gugukk adlı üyeden alıntı
piayasadaki bence en iyi motor gt250r gerek görüntüsü olsun gerek hızlanması olsun çok iyi titreşim yok denecek kadar az adı var diyede gidip kamyon göstergeli ninja almak pek mantıklı değil zaten hyosungda suzuki lisansı adı altın bir çok model üretmiştir. hyosungun kaliteside tartışılmazdır.
Kesinlikle katılıyorum.
-
05 Mayıs 2012, 14:03
#22083
Benim sigortayı nisan ayında 90 TL ye yaptırdım.
UNdocab adlı üyeden alıntı
dün arkadaş grubu 1 comet , 1 gtR ve bitane de ninja250 gidiyorduk.
Ninja ile yanyana seyir halindeyken başlayan 2 kapışmamız oldu. İkisinde de arkamdan gözyaşı döktü :D
Ninja 2010 model 5000km de tertemiz makina ama gözyaşlarıyla biraz ıslandı :p
Bu Ninjalar neden hep gözü yaşlı, geçenlerde bizde ufak bir geziye çıktık. Sıralama Şöyleydi.
1. GT250 R - Ninja 250 - Cbf150 - RKS 150 - YBR125 gerçi aynaya baktığımda 1 km fark vardı arada
2006 Peugot -2010Kenbo125 - 2011Racer 200s- 2012GT250R -2014Xtreme Max- 2015: Snappy x Cub
2016 Asya Shark 150- 2017Cbf150 -2018 BMW F650GS / Snapyy x- 2019 Kymco Xciting250i
-
05 Mayıs 2012, 15:10
#22084
Yok öyle bir dünya, yiğidi öldür ama hakkını yeme demişler
Pilotaj ve motor durumları birbirine yakınsa (hiçbir zaman eşit olmaz) En sağlıklısı 2motorunda sıfır olması yada en fazla 1yaşında olmaları bence.
0-140 a kadar hyosung arada hafa gösteriyor, 2motor fark açabiliyor fakat 160sonrasında ninja, poposunu seyrettiriyor adama 2Ninja 2Hyo denemiştik geçen yaz.Fakat hyoların 2side 2008 biri enjeksiyonlu biri karbüratörlüydü.Yanlış hatırlamıyorsam Ninjalardan biri 2008 biri 2009du (09 ninjanın farkı diğer arkadaşına oranla bile farkediyordu.)
Efi ile denemedik ama benim efi gelsin rodajdan çıksın denemek lazım.Çünkü efinin torku daha dengeli... gtr 2008le rollingde rahat alıyor ama 2008vs 2012 karşılaştırması biraz acımasız bir karşılaştırma, sonuçta biri 4yaşında.
Sürücü kilolarıda çok önemli..
https://www.youtube.com/alifeyizoglu
-
05 Mayıs 2012, 15:51
#22085
vala arkadaşlar ali haklı bende denedim 2012 hyo 2011 beyaz ninjanın poposunu öptü yalan yok cbr250r ilede kapıştım ninja ilede cbr250r a elimi öptürürken ninja ya göz yaşını ben döktüm hemde inanın tüm yapılıabilicekleri yaparak kawasaki ninja 250r hyosung u geçiyor bunu kabullenelim
bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...
-
05 Mayıs 2012, 17:12
#22086
Benim motosikletim 12.000km de 2011. ninja 2010 model daha 5000km de kusursuz bi makina. Üzerinde akrapoviç eksoz var.
Pilotaj diyorsanız pilotu benden çok daha iyi bir kullanıcı; Chronix kullanıyordu.
Söylediğim gibi duruyor pozisyonda başlamadık. Hareket halinde yanyana giderken yolda birbirimizi yoklamaya başladık 2 defa oldu ikisinde de arkamda kaldı fark açılınca ben gazı kestiğimde geçti beni.
Kaldı ki benim motosikletin zinciri biraz gevşek bile diyebilirim daha sağlam da gidebilirdi.
Belki yanyana gidiyorduk ama devirler sebebiyle o hızlanmaya müsait değildi üst vites de daha düşük devirdeydi ama zannetmiyorum.
Son hızda geçtiği kesin orasına birşey demem. Ben sonuca bakarım 2 defa da arkamdan pır pır ediyodu :p
Bir gün sizin arkadaşlarla da deneriz bakarız
-
05 Mayıs 2012, 17:16
#22087
Ben kabullenmiyorum. Çünkü Ninja 250 sahibi arkadaş benden biraz daha acemi, motor da sıfır.
Ali ile Alperde bana belki 2 km fark koyar. çünkü ben düz yolda basıyorum. Virajda beni herkes tokatlar.
Yan yatıp yere diz değdirecek kadar daha gelişemedim. Evrim tamamlamak için birinin bana sponsor olması lazım
Yedek parça fiyatları beni düz gitmeye zorluyor. birde yedek parça ile uğraşmayalım.
2006 Peugot -2010Kenbo125 - 2011Racer 200s- 2012GT250R -2014Xtreme Max- 2015: Snappy x Cub
2016 Asya Shark 150- 2017Cbf150 -2018 BMW F650GS / Snapyy x- 2019 Kymco Xciting250i
-
05 Mayıs 2012, 19:15
#22088
Düz yolda herkes gaz açar önemli olan virajlı yollarda kendini göstermektir Virajları da tam anlamıyla bi alabilsem tamamdır bu iş. Bol çalışma ve cesaret lazım İlerde o da olur inş...
150HS > 2008 ST > 2012 ST >
-
05 Mayıs 2012, 20:19
#22089
ninjanın 4 beygirlik üstünlüğüne rağmen hyonun performansı bence takdire şayan
-
05 Mayıs 2012, 20:20
#22090
Ben efi ile denemedim, fırsat olursa denerim
https://www.youtube.com/alifeyizoglu
-
05 Mayıs 2012, 23:06
#22091
motosikletten anlayan bir ağabeyimize derdimi anlattım...
benim anlatımıma göre tahminen 1500 liraya yakın masraf çıkar sana dedi .
motor tekrar ayar tutmaz , yakıt tüketimi dengesizleşir , tuhaflaşır sende bunu anlarsın zaten o haldede satamazsında kullanamazsında diyerek moralimin içine etti...
para fln herşeyi ayarladım , önümüzdeki hafta hangi ustaya yaptıracagıma karar verecektim , o kadar heyecanlıydım ki bir anda umutsuzluğa kapıldım tekrar.
olmayacak duaya amin mi diyorum bilmiyorum =(((
-
05 Mayıs 2012, 23:13
#22092
eod adlı üyeden alıntı
motosikletten anlayan bir ağabeyimize derdimi anlattım...
benim anlatımıma göre tahminen 1500 liraya yakın masraf çıkar sana dedi .
motor tekrar ayar tutmaz , yakıt tüketimi dengesizleşir , tuhaflaşır sende bunu anlarsın zaten o haldede satamazsında kullanamazsında diyerek moralimin içine etti...
para fln herşeyi ayarladım , önümüzdeki hafta hangi ustaya yaptıracagıma karar verecektim , o kadar heyecanlıydım ki bir anda umutsuzluğa kapıldım tekrar.
olmayacak duaya amin mi diyorum bilmiyorum =(((
Motoru rektefiye olan bir arkadaşım var ,sanırım rektefiyeden sonra 10binkm yaptı.Hiçbir sıkıntısını duymadım ama bu işte işçilik önemli, yaptırırsın bin km sonra üstüne soğuk suda içebilirsin.Anladığım kadarıyla tanıdığın, işinin arkasında duracak iyi bir usta yok,orada bulamadın.. o yüzden o halde sat motoru derim.Çıkar birisi, güvendiği ustası vardır, tanıdığı vardır adam eder yada yedek parça olarak kullanır.Sende işini görmüş olursun.Böyle bir olaydan sonra tekrar bu motordan almanıda tavsiye etmem.İster istemez kullanırken tedirginlik yaşayacaksın çünkü, geçmiş olsun
https://www.youtube.com/alifeyizoglu
-
05 Mayıs 2012, 23:21
#22093
-
05 Mayıs 2012, 23:30
#22094
Ali Feyizoğlu adlı üyeden alıntı
Motoru rektefiye olan bir arkadaşım var ,sanırım rektefiyeden sonra 10binkm yaptı.Hiçbir sıkıntısını duymadım ama bu işte işçilik önemli, yaptırırsın bin km sonra üstüne soğuk suda içebilirsin.Anladığım kadarıyla tanıdığın, işinin arkasında duracak iyi bir usta yok,orada bulamadın.. o yüzden o halde sat motoru derim.Çıkar birisi, güvendiği ustası vardır, tanıdığı vardır adam eder yada yedek parça olarak kullanır.Sende işini görmüş olursun.Böyle bir olaydan sonra tekrar bu motordan almanıda tavsiye etmem.İster istemez kullanırken tedirginlik yaşayacaksın çünkü, geçmiş olsun
Tavsiyelerin için teşekkür ederim Ali
gerçekten çok adını duyduğum 2 usta var dürüstlüklerinden çok bahsediliyor , önümüzdeki hafta onlarla konuşmaya gidecektim ama bu diyalogtan sonra iyice tedirgin oldum.
hyosung konusuna gelince motorumu anlatamayacağım kadar çok seviyorum , eğer tekrar bir motor alacaksam ve bu 600lük olmayacaksa yine tercih edeceğim motor hyosung olur.(ikinci el almam orası ayrı tabi ^_^ )
daha hiçbir usta motoru açıp bakmadı bile , kuruntu yapıyorum , kendimi en kötüye hazırladım hazin sonumu bekliyorum.
motoru yaptırmak için ayırdığım parada benim için yüksek bir miktar. sırf motosiklet alabilmek için part time işe girdim , kredi ödüyorum öğrenci halimle. elbet borç yapmışsınızdır ama böyle uzun vadeli borçlar insanın sinirlerinide yıpratmıyor değil açıkçası
-
05 Mayıs 2012, 23:33
#22095
-
05 Mayıs 2012, 23:34
#22096
monur00006 adlı üyeden alıntı
benim eski egzosa benziyor , gazı bırakınca ateş eder gibi pat pat pat ediyor diye değiştirdim kendisini ^_^
-
05 Mayıs 2012, 23:55
#22097
monur00006 adlı üyeden alıntı
Kusura bakmada,sonra hyosung apaçi motoru derler.
-
05 Mayıs 2012, 23:57
#22098
demezler diyemezler. Apaçi sesi gitsin diye bunu taktırdım zaten. pat pat da etmiyor ateş eder gibi. gayet tok bir sesi var. hoşuma gidiyor.
ayrıca görüntü olarak eski halinin uyumsuzluğundan eser kalmadı diye düşünüyorum
-
06 Mayıs 2012, 00:01
#22099
monur00006 adlı üyeden alıntı
demezler diyemezler. Apaçi sesi gitsin diye bunu taktırdım zaten. pat pat da etmiyor ateş eder gibi. gayet tok bir sesi var. hoşuma gidiyor.
Bencede derler hocam kusura bakma.Motorsiklete araba egzozu takılırmı hiç, hemde öyle şahinlerde falan olan büyük tarzdan.
Madem tok ses istiyosun bizim modele uyumlu adam akıllı bişey alsaydın, bütçeye aşar diceksen eğer orjinalle takılsaydın o zaman bu ne.
-
06 Mayıs 2012, 00:09
#22100
Görkem_ adlı üyeden alıntı
Bencede derler hocam kusura bakma.Motorsiklete araba egzozu takılırmı hiç, hemde öyle şahinlerde falan olan büyük tarzdan.
Madem tok ses istiyosun bizim modele uyumlu adam akıllı bişey alsaydın, bütçeye aşar diceksen eğer orjinalle takılsaydın o zaman bu ne.
hahah haklısın hikaye şu: ön taraftan bi şangırdama sesi geliyordu gaz bıraktığım zaman. Götürdüm ustaya dedi eksozun yapıyor şangırtıyı. Bu hafta meşgulüm yapamam dedi. İyi dedim ben de tam çıkarken Onur gel sana şu eksozu takalım 1 hafta kullan sonra nası olsa kökten değiştireceğiz. 1 hafta eğlen bari dedi. Ben de kabul ettim. 6bine kadar abartı bi sesi yok gerçi ama kalınlığından dolayı arada baya bi açıklık var. Bu hafta değiştireceğim. Böyle bi anım olsun diye kullanıyorum
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)
Bu Konudaki Etiketler