Hyosung GT 250 R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
23 Mart 2012, 22:12
#20841
caneryavuz adlı üyeden alıntı
Herkese selam benim motor ilk çalışmada 1900-2000 devirde çalışıyor. Bu normal mi yoksa 1500 devirde mi çalışması gerekir bir de bunu ayarlamak için bir vida falan varmı, birde benim motorun jiklesini iptal etmişler jikle nerde bulunuyor. Yoksa Otomatik jikle mi var..
evet gayet normal.yaklaşık bir dakika içinde 1500 devire iner .evet otomatik jikle var.
Reklamlar
-
23 Mart 2012, 22:36
#20842
led sinyallerim geldi :D inş olur yarın takacağım sabah
-
24 Mart 2012, 01:07
#20843
Oz@n-RCR200S adlı üyeden alıntı
led sinyallerim geldi :D inş olur yarın takacağım sabah
takta bakalım ozan yarın birde senin motor hyosung galiba senin kadranın ordada hyosung yazıyormu?
-
24 Mart 2012, 02:03
#20844
caneryavuz adlı üyeden alıntı
takta bakalım ozan yarın birde senin motor hyosung galiba senin kadranın ordada hyosung yazıyormu?
:D:D yok S T yaw her yerinde st yazıyor ön camda bile kadranda göstergede :D depoda bile boya çukuru varmış önceden ama siyah bekliyordum sinyalleri karbon kaplı gibi görüntüsü var grili siyahlı orta kalite sinyaller voltaj verdim çok güzel yanıyorlar ama
-
24 Mart 2012, 02:10
#20845
Oz@n-RCR200S adlı üyeden alıntı
:D:D yok S T yaw her yerinde st yazıyor ön camda bile kadranda göstergede :D depoda bile boya çukuru varmış önceden ama siyah bekliyordum sinyalleri karbon kaplı gibi görüntüsü var grili siyahlı orta kalite sinyaller voltaj verdim çok güzel yanıyorlar ama
http://f1203.hizliresim.com/v/s/3sm7t.jpg
motor bloğunda hyosung yazmıyormu?
Ledler güzelmiş
-
24 Mart 2012, 02:16
#20846
SAFKAN HYOSUNG GT 250 R İLE ST KANUNİ GT 250R ARASINDAKİ FARKLAR NELERDİR VE ALSANIZ HANGİSİNİ ALIRDINIZ
-
24 Mart 2012, 02:23
#20847
Panter38 adlı üyeden alıntı
SAFKAN HYOSUNG GT 250 R İLE ST KANUNİ GT 250R ARASINDAKİ FARKLAR NELERDİR VE ALSANIZ HANGİSİNİ ALIRDINIZ
gözümüze soksaydın
-
24 Mart 2012, 02:46
#20848
Oz@n-RCR200S adlı üyeden alıntı
Bezdirmesin derken
orta kalitede de olsa hassas alet birsürü zorlanmış hyo gördüm canı çıkmış son nefesi vermiş kısa sürede ,, alırım akıllı binerim dedim arada sıkıştırıyorum düşünüyorum acaba benden önceki kullanıcıları neler yaptı bununla diye
) sen taze alacaksın ama bi düşsen ki ortalama hızla bir sürü düşmüş motorada baktım grenajlar parçalanmış motor dökülmüş şaft kaymış yani :D ninjayla düşsen kaldırır gidersin parça toplamazsın farkı o , boya ile kurtarırsın hafif bir düşüşten sürünmeden bahsediyorum
tabi bunlar benim görüşlerim düşüncelerim alakası yok diyenler çıkacaktır motorda yeniyim bende keşfediyorum tam net tavsiye vermem imkansız ama ninja dururken hyoya nasıl gözün kaydı anlamadım 3-4 binim daha olsaydı ninja alırdım :D
ninja ile düşmüş gibi konuşmuşsun belki kawa pazarda daha eski, daha tecrübeli ama kaza yaptıktan sonra hyodan fazla masraf çıkarır gibime geliyor
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:31 ----------
Ali Feyizoğlu adlı üyeden alıntı
Grenajlı hangi motorda düşersen düş düştüğün yol ve hızına göre hasar alacaktır motor.
Ninjalar düşünce bişe olmuyomuş falan yok yaw, oda plastik buda plastik arkadaş
Ninja konusuna girin,arkadaşın 2011 beyazın grenajlarının nasıl püskevit gibi parçalandığını görün
Ninja şekil olarak biraz daha çirkin fakat motor blogu olarak daha sağlam ve uzun ömürlü bir bloga sahip.Birkaç hp farkıyla 160km + hızlanmada hyoya poposunu izleten bir alet ve sıvı soğutmalı...
Oturuş pozisyonu itibariyle rahat konforlu uzun yol için daha uygun fakat göze hitap olarak buradanda bir - alıyor
Onun dışında:1960lardan kalma göstergesi ve arka 130ebatlı lastiğiyle alma beni çok parayım dedirtiyor. (bizim öne 120takılabiliyor adamlar ninjanın arkaya 130 koymuş
)
ama ninjanın sıfırı 10bin olsaydı bende ilanı verir ninjaya geçerdim hemen
ninja muhtemelen daha kaliteli bir mühendislik ve işçilik ürünüdür ama dediğin gibi kaza yaptıktan sonra ducatisi de hondası da pert oluyor... ninjada benim de en sevmediğim yönü farının küçük motorları andırması + lastik ve görüntünün cılız olması yoksa sıvı soğutmalı olması felan avantaj; sonuç olarak tercihim hyo
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:36 ----------
Panter38 adlı üyeden alıntı
SAFKAN HYOSUNG GT 250 R İLE ST KANUNİ GT 250R ARASINDAKİ FARKLAR NELERDİR VE ALSANIZ HANGİSİNİ ALIRDINIZ
kardeşim arap atı mı arıyon ingiliz atı mı da safkan mafkan demişsin. bu makineleri hyosung firması ST kanuni etiketiyle üretiyor hepsi aynı yerden çıkma hatta bazı ülkelerde brezilya olabilir ama emin değilim kasinski etiketiyle satıyorlar... yeni modellerinde eskilere nazaran iyileştirmeler var 2008 üzeri modellerde enjeksiyon var alıcaksan 2008 ve üzeri birşeye bak. 2006 ve 2007 modeller hyosung etiketiyle çıktı daha sonra 2008 de st kanuni etiketiyle piyasaya sürüldü bildiklerim bunlar, yanlış varsa doğrusunu bilen düzeltsin.
başkalarının kusur ya da avantajlarına odaklanmaktansa, kendi yanlışlarını düzeltmeye çalış ve elindeki fırsatların farkında ol... dünyada birşeyleri düzeltmek istiyosan önce kendinden başla...
-
24 Mart 2012, 03:16
#20849
Tarık07 adlı üyeden alıntı
hocam dediklerine katılıyorum benim gönlümdede gt250r var ama ben geçiş motoru aramıyorum alıcam binicem iyi bir sürücüyüm 600 makinaya geçmeyi düşünmüyorum param 2011 ikinci eline yetiyo iki markanında sonuç olarak arkadaşların benim kafama girmesi karışıklığa yol açtı
biraz kalıbına uydurmak gibi olabilir fakat uzun süre bineceksen asıl görüntü olarak seni sıkmaması için hyo daha mantıklı geliyor bana .. 600 lük gibi bir görüntü ve 150 arka lastiğe sahip. yani ninjayı yeni aldığında tabiki hoş gelecek gözüne uzun sürede devam edicek böyle fakat ben bu süre sonunda motorumu değiştirmycem diyorsan ninja bir süre sonra sokakta 600lük gördüğünde senin dönüp bi motorunun ebatlarına bakıp iç çekmeni sağlayabilir lastik ebatları da görüntü olarak hyo ya göre çok daha ufak..
ama götüntü olarak kıyaslıyoruz uzun vade de hangisinden daha memnun kalabileceğini..bir yandan da Ali Feyizoğlu bahsetmiş benim haberim yoktu bu durumdan; ninja sıvı soğutmalıymış hiç dikkat etmemiştim.. bu bence önemli bir +.. motorun ömrü daha uzun olacaktır sıvı soğutma ile özellikle agresif kullanımlarda.. ninjayı da hyo yu da aynı derece zorlayacağını düşüürsek 1-2 sene sonra hyo daha çok masraf açacağı kesin..demiyorum ki hyo sürekli masraf çıkarıyor sürekli arıza çıkarıyor.. sadece ninjanın daha kaliteli malzemesi olduğundan bahsediyorum ve donanım olarak sıvı soğutmanın çok büyük etkisi var bu konuya.
fakat ben hala hyo almayı düşünüyorum gerek fiyatı gerekse görüntüsü.. 1-2 sene içinde 3-5 kuruş fazla masraf açacak diye 1000 lira fazladan verip daha ufak hacimli bir motor almak aklıma pek yatmıyor.. belki o 1000 lira benden hyo yu seçtiğim için çatır çatır çıkıcak ama kararımı yinede değiştireceğimi sanmıyorum..
---------- Post added at 01:16 ---------- Previous post was at 01:13 ----------
tekhancer adlı üyeden alıntı
kardeşim arap atı mı arıyon ingiliz atı mı da safkan mafkan demişsin. bu makineleri hyosung firması ST kanuni etiketiyle üretiyor hepsi aynı yerden çıkma hatta bazı ülkelerde brezilya olabilir ama emin değilim kasinski etiketiyle satıyorlar... yeni modellerinde eskilere nazaran iyileştirmeler var 2008 üzeri modellerde enjeksiyon var alıcaksan 2008 ve üzeri birşeye bak. 2006 ve 2007 modeller hyosung etiketiyle çıktı daha sonra 2008 de st kanuni etiketiyle piyasaya sürüldü bildiklerim bunlar, yanlış varsa doğrusunu bilen düzeltsin.
benim bildiğim kadarıyla da korede hyosung bunları üretiyor türkiyede dağıtımını yapması içinde kanuniye veriyor ve kanuni etiketini motora yapıştırması konusunda da serbest bırakıyor..brezilyada bahsettiğiniz olayda buna benzer. tabi o sektörde işlerin nasıl yürüdüğünü henüz bilmediğimizden pek doğru tahminler yapmıyor da olabiliriz.
-
24 Mart 2012, 03:44
#20850
Ali Feyizoğlu adlı üyeden alıntı
2011 ninjaya 8bin çok uygun, kasası varmı diye baktır eğer kazası ve sorunuda yoksa ninja al derim
hacı biz alalım 8bine :D gerçi arka lastik büyütümü falan nasıl yapılıyor kıl kaparım böle işlerden R6 egzosu takmış yok ya apaçhe urasmış caydım :D
bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...
-
24 Mart 2012, 04:03
#20851
Alper Kaya adlı üyeden alıntı
hacı biz alalım 8bine :D gerçi arka lastik büyütümü falan nasıl yapılıyor kıl kaparım böle işlerden R6 egzosu takmış yok ya apaçhe urasmış caydım :D
arka lastik büyütümü diye bi işlem yapılabiliyor mu :D
-
24 Mart 2012, 06:06
#20852
enesergul adlı üyeden alıntı
arka lastik büyütümü diye bi işlem yapılabiliyor mu :D
arka lastik değişimini kast ettiğimi anladınız umarım :S bu arada bu ilan nedir ya motorum orjinaldir diyor değişine yoktur kazası yoktur diyor resimler tersini söliyor:D http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...79309046/detay
bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...
-
24 Mart 2012, 06:12
#20853
Alper Kaya adlı üyeden alıntı
ona göre öyle
AZRAİL herzaman artçıdır ona göre kullan, yoksa
-
24 Mart 2012, 09:37
#20854
sinyaller olmadı :D tüh sabah sabah hevesle indim aşşağı 7 de ön arka ikiside olmadı guguk demişti sanırım olmaz diye cidden olmadı be ya bi daha vida bile almam bu motora dökülsün adi hediye aldık beğenmedi
---------- Post added at 07:37 ---------- Previous post was at 07:35 ----------
caneryavuz adlı üyeden alıntı
motor bloğunda hyosung yazmıyormu?
Ledler güzelmiş
yan yağ kapağımıydı o neydi harbi onda yazıyor kapağı değiştirmiş olmasın bunlar hacı :D gıcır kapak parlıyor :D:D:D olmadı ledler hani tutturulur ama sallanır oda içime sinmez formul uydurkmak imkansız çok kalın vidaları ön 10 arka 12 vida bunlar 14 sanırım
-
24 Mart 2012, 10:15
#20855
kapağı değiştirmiş olabilirler birde bir ihtimal daha var, motor harbiden karbüratörlüdür 2008modelse ilk yarısı karbüratörlü 2.yarı enjeksiyonlu çünkü
Jikle varmı sol elcikte?
Motor blogunda rolanti ayar vidası varmı?
Ruhsatta st kanuni olarakmı geçiyor yoksa hyosung olarakmı?
https://www.youtube.com/alifeyizoglu
-
24 Mart 2012, 10:33
#20856
Ali Feyizoğlu adlı üyeden alıntı
kapağı değiştirmiş olabilirler birde bir ihtimal daha var, motor harbiden karbüratörlüdür
2008modelse ilk yarısı karbüratörlü 2.yarı enjeksiyonlu çünkü
Jikle varmı sol elcikte?
Motor blogunda rolanti ayar vidası varmı?
Ruhsatta st kanuni olarakmı geçiyor yoksa hyosung olarakmı?
kanuni 2008 in ortalarında aldı sanırım bu motoru.ben 2008 agustos ayında aldım .S&T kanuni enjeksiyonlu.devriyaj kapagının üstündeki hyosung logosu taşlanmış ve makyajlanmış.ayrıca göstergede far camında ve hernerde hyosung yazısı varsa bir şekilde silinmişti.
-
24 Mart 2012, 10:39
#20857
zonta adlı üyeden alıntı
kanuni 2008 in ortalarında aldı sanırım bu motoru.ben 2008 agustos ayında aldım .S&T kanuni enjeksiyonlu.devriyaj kapagının üstündeki hyosung logosu taşlanmış ve makyajlanmış.ayrıca göstergede far camında ve hernerde hyosung yazısı varsa bir şekilde silinmişti.
Benimkiside 2008 St modelinden ,dediğin gibi bütün hyosung yazan yerler kapatılmış üstüne st kanuni stickerı atılmış.Bende bütün st kanuni yazılarını söktüm.Şimdi isimsiz ve mutluyuz
https://www.youtube.com/alifeyizoglu
-
24 Mart 2012, 12:52
#20858
Selam arkadaşlar uzun zamandır yazamıodum 350 km filan oldu benim motor. Trafikte kaldığımda çok fazla dur kalk yaptığımda arada stop ediyor motor,sizinde başınıza geldi mi?
-
24 Mart 2012, 14:20
#20859
debriyaj manetinin orada yuvarlak ayar trafikte dur kalk yapa yapa eller kasılır maneti tam kavrayamadığın için stop ediyordur debriyaj ayarı ile kavrama noktasını maneti sıktığında debriyajı dipte kavratma ufak sıktığında debriyajı kavrayacak şekilde ayarla düzelecektir maneti dibe kadar sıkarak kavratma
2011 Hyosung GT250R EFI Beyaz
-
24 Mart 2012, 14:36
#20860
ozgurkayihan adlı üyeden alıntı
Selam arkadaşlar uzun zamandır yazamıodum 350 km filan oldu benim motor. Trafikte kaldığımda çok fazla dur kalk yaptığımda arada stop ediyor motor,sizinde başınıza geldi mi?
Çok sık olarak bende rastlamadım. Bir veya en fazla iki sefer olmuştur. Oda yavaş ilerlemelerden sonra, arada sırada dur-kalk vs, sonra lambada kırmızıda rölantide beklerken stop etmişti. Kafama pek takmadım açıkcası.
Selamlar
Bu bir Tutku ve Tarzdır. TT Selamlar
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)
Bu Konudaki Etiketler