peki yarın o laf söylediğin japona binmeyesin bu kadar söz etme altında gt250r var diye.fazla böbürlenme 29 bg lik motorunla...ben japonlar varken demedim 600cc bir makinaya binerlerse dedim tekrar hyonun yüzüne bakmazlar dedim..yazılanı iyi oku,
ayrıca sen daha yenisin anlaşılan benim dediklerimi ilerde çok iyi anlayacaksın.ben daha önceki yazımda italyanlar dedim ama onuda okumamışsın anlaşılan,merak etme benim arkadaşımda gt650r vardı hemde 34 fk plaka zaten 1 kaç tane bulursun 650r daha yeniyken sırf dediğim gibi handikaplarından dolayı sattı.600rr almıştı sonra yamaha r6 aldı.
ben japonları savunmuyorum ama herşey ortada moto gp de sbk da supersportta buna saygı duy kardeşim.dünyada yaptıkları satışlarıyla pazarıyla.esas söylemek istediğim ise bu hyonun şasesi kime ait bir açıklasana güzel kardeşim.bir anlatsana ne çıkacak altından merak ediyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:18 ----------
yok müslüman din kardeşim benim ben öyle yapmadım 250cc 600f 600rr 1000rr şimdi merakını giderebildim mi..arada kullandığım makinalarda oldu r-6,er6-f,hayabusa vs..
valla öpe öpe binicem yarın 600lüğe geçince çünkü italyan laıcak güç olmıycak başkada secenek olmıyıcak ayrıca ben 250cc sınıfından bahsettim sizde lafı anlayın ayrıca bende yeni değilim merak etmeyin burda cocukça sizle ben daha önce motor sürdüm tartışmasına girmicem üyelik tarihim bile sizden daha önce bilinçlendiğimi göstermeye yeter daha fazla konuşmayın bence sizin düşüncelerinize kafanıza öle yatıyor olabilr tamam bırakın bu topicin çoğu daha fazla sizin tarafınızdan bilgilenmek istemiyor başka yerlerde anlatın bilginizi
bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...
bizim konunun acun0 ıda belli olmuş oldu, öncelikle hojgeldin... birazdan aydınlatacağım seni, bi nescafe alıp geliyorum.Fake üstad.
https://www.youtube.com/alifeyizoglu
Gt 650 r'ın cift silindir olduğunu biliyomuydun ? O kadar para veren coğu kişi 4 silindir sesi dinlemek ister.Motorun alınmama sebebi budur, yoksa "gt 250 r dandik motor onu kullananın dili yanıyo, sonra 650 r almak istemiyo gidiyo japon alıyo" değil mantık.
Hyosung 600 cc 4 silindir, fiyat/performans oranı gt 250 r kadar iyi olcak bi model cıkarsaydı emin ol gt 250 r dan sonra bir sürü kişi ona devam ederdi..
Bu forumda bi sürü kişi var, gt 250 r ını satıp yeni modelini alan, hatta 3 tane makine değiştirenini bile biliyorum...
Ayrıca o cok övdüğün 600 cc japonların en ucuzunu ele alalım; 600 f (ki oda r değil f sonucta, bence racing bile değil, sırf bu bile farklı bi tartışma konusu, neyse onu şimdilik racingden sayalım);
0'I 25 BİN TL, 9 bin tl ye sıfır hyosung almışsınız, ne bekliyosunuzki, arada 2,5 kattan daha fazla fiyat farkı olan motorla kafa tutmasınımı ?
Cok sağlam vurdum, bi tanede sen vur da ölsün .
ben foruma yeni üye oldum diye sen benden daha eski bir motorcumu oldun genç..mecbur japon alacaksın çünkü yaygın olan o sağolsun vergi sistemimiz böyle olmasını sağlıyor.bak benim esas öz anlatmak istediğim insanoğluna hiçbirşey yetmez hep daha fazlasını ister onun için çoğumuz 600cc -1000cc ye geçeriz sonra gt250r motor değilmiş dersin biz yaşadıklarımızı anlatıyoruz..aynısını yaşayacaksın bugün yazdıklarımı da hatırlayacaksın.bu konu nerden çıktı en başına bak ondan bu yazıları yazdım.250cc sınıfında rakipleri hem fiyat hem dizayn olarak güçlü olsalar hyo bu kadar gündemde olmaz.
ayrıca sen kendi adına bile olsa forum sizden bilgilenmek istemiyor diyemezsin o senin hakkın değil güzelim ahlaklıca güzelce yazıyorum sende ahlaklıca ve düzgün şekilde oku yorum yap..
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:19 ----------
biliyorum bilmezmiyim arkadaşımda vardı dedim ya 650r 2 silindir olması tabiki bir etken ama vibrasyon sorunuda var.yeni 250r alan demişsin ama yüzde olarak verdiğin zaman çok düşük kalır.ayrıca şu anda gt650r ın fiyatı 18,832 tl verip alırmısın.600f den örnek veriyorsun kalite diyorsun o zaman vw golf ile albea yı karşılaştır fiyat olarak performans olarak bende sana böyle bir örnek vereyim.parçası ucuz denilen hyonun bile şimdi parçaları pahalı oradan da bir avantaj yok.sadece kabul gördüğü en çok olayı kaslı durması ve modelinin güzel olması.
ya anlamıyosunuz ben 3 yorum öncede dedim zaten altımda ister hyo olsun ister ninja isterse cbr 250 ben 600cc bindikten sonra 3ünüde motor demem zaten yetmicek zaten daha fazlasınıda istiycem 600lük 1000lik sonra o saydığım 3 motor içinde motor değilmiş dicem ama bu performansları güçleri için olucak hem bu sölediklerinizi benim 5 yaşında kardeşimde biliyorum tecrübeymiş gibi anlatmanıza gerek yok
bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...
@white34 bir yerde haklı beyler, ortamı germeyin birbirinizi kırmayın. 9 bin tL ye sıfır 250GTR ve CBR250 olsa pazarda Hyonun kimse yüzüne bakmaz Sıfır alan Hyocularda bakmaz. Bazı gerçekler ortada. Honda nın kalite olarak kendini kanıtlamış bir marka olduğu. Ama sölendiği gibi de Hyo yerden yere vurulacak bir makina değil. Sınıfındaki En iyi fiyata en kaliteli motor. Nekadar ekmek okadar köfte misali.
Burda Honda & Hyo çarpışmasıda yapmayın. Gerek yok böle mubabetlere girmeye..
....
bende yerden yere vurmuyorum...bunu anlatmaya çalışıyorum ama arkadaşlar inatlaşıyor ben cbr 250r bile demedim hiç onunla bile kıyaslamadım.ya bu işe başlayan herkes gt250r ı basamak olarak kullanıyor yanlış yok bunda doğrusu bu ama adam zx6-r ile r-6 yanyana görmüş hyo demiş burdan çıktı konu benim dileğim herkes gönlündeki motora binsin bende kullandım bu motordan daha yeni iken biri sürü ıvır zıvır problem yaratıyordu.
ben bunlarıda anlıyorum biliyorumda onlarıda sölemeye gerek olduğunu düşünmemiştim sen her laftan bişeyler çekip kendi egonu şişirmeye devam et bizde biliyoruz bi 600rr ın yol tutuşunun ağırlık mekanizmasının frenlerinin gt250r dan daha iyi odluğunu zaten bunları sölemek bile malca tabikide böle olması lazım bunları bilmiyenmi var sizin burda sölemeye çalıstığınız şeyler zaten bilinen şeyler yine söliyorum tecrübe gibi lanse etmeyin şunları çok bildiğini sanan beyfendi
---------- Post added at 23:36 ---------- Previous post was at 23:34 ----------
ya siz şakamısınız idrak mekanizmanızmı zayıf adam öle demiş ama arka lastik hariç kalıptan görüntüden öle konuşmuş yoksa hyonun onlardan her hangi bi konudan üstün olduğundan değil bunu idrak edemiyomusunuz
bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...
biri 250 cc biri 600cc güzel kardeşim ayrıca şu anda 9000 tl değil
ben bir arkadaşın yorumu üzerine yazdım o karşılaştırmış kusura bakma bana çemkirmeye çalışma
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:36 ----------
kalıba bakarak yorum ne kadar doğru..o kadar çok biliyorsan mesajını adam gibi yaz beni yorma güzel kardeşim.sen daha yumurtalıkta yokken biz bisiklete biniyorduk
white34 arkadaşımız,bazı laflarına katılıyorumda anlamadığım bişey var.Neden sürekli 250cc hyo ile 600cc ss leri karşılaştırıyosun.Yok 600rr a bindikten sonra denge merkezi cart curt.Bunları honda cbr 250 ve kawasaki ninja 250 ile karşılaştıracaksak karşılaştıralım.Ki bahsettiğiniz konular önemli gerçekten.Ama ne bileyim,bunları mesela cbr 250 ile karşılaştırıp hyo hakkında yorum yapsan daha mantıklı olmaz mı? Yani şurda bunları konuşacağımıza,cbr 250 nin frenleri ile hyo nun frenleri,kontrol etmekte kolaylığı,kıvraklığı filan tartışsakta ortaya faydalı bilgiler çıksa
valla yumurtalıkta iken ben sen bisiklete biniyomuşsun ama akıl yaşta değil baştadır ayrıca sen bi kere laftan anlaman gerekn kısmı değilde anlatılmamış kısmı ortaya çıkarıyosun sanane adam kalıp oalrak dış görünüş olarak onlardan daha cok beğenmiş bunun doğruluğu yanlışı olmaz adam kıyaslamıyorki tipi daha güzel diyor onun zevki gel gelelim bence tipi daha güzel değil ama adam öle demiş adamın zevki ssaygı duyarım adam kalıba bakarak kalıbının yorumunu yapmış kalıba bakarak bu daha iyi dememişki acun0 MISINIZ SİZ NESİNİZ :D ayrıca ben adam gibi yazıyorumda karşımdaki anlamıyor
bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...
hocam şimdi durum şu biz demiyoruz ki hyo gt250r 600rr dan r6 dan daha iyi.paramız buna yetiyor bunu alıyoruz.param olsa alırım kan kırmızı bir desmosedici ama yok.zaten başta o konuyu açan arkadaş sadece görüntü olarak hyo yu begendigini belirtmişti.600 lük motorla 250 lik motor elbetteki kıyaslanamaz.gt250r dan sonra 600rr a binen tabiki bir daha hyo ya bakmaz bu 2x2=4 gibi bişey.bizim savundugumuz 250 lik sınıfında kawadan honda dan aşagı bir makina degildir.görüntü olarakda bence daha iyidir.bu göreceli bir kavram sen siyah seversin ben kırmızı.merak ettigimiz siz hyo ile nasıl bir sorun yaşadınız? bizimlede paylaşırsanız sevinirim.eger bahsettiginiz FI ikazı nın yanması ise bunun çokta abartılacak bir durum olmadıgını bütün hyo kullananlar biliyor.neyse bu polemik hyosung TÜRKİYE' ye geldigi günden beri devam ediyor.bir 10 sene daha devam edecek gibi.
NE MUTLU TÜRK'ÜM DİYENE
1)2.Ellerin durumu vahim demişsin.2.el herhangi bir mal aldığında garantisi yoktur.O sen ve satıcı arasındaki bi olay.Japon motorların 2.eli mükemmelmi yani japon motor almadan once kişilik testinemi sokuluyor insanlar?
Evet bu motorun hitap ettiği kullanıcı kitlesi içerisinde malesefki hiçbir motor bilgisi olmayan balıklama dalan arkadaşlarda var.bu arkadaşlar aldıkları motorda yağ değişmez bakım aralıklarını araba gibi sanar ve %70 i krank kırar.Bunun sonucunda krankı ellerine aldıkları gibi motoru satarlar ve birdaha Hyosung u her gördükleri yerde lanet ederler.(bkz sen )
Tabi bu söylediklerim olaya tamamen felsefi bir yaklaşım.Gerçekleri yansıtmaz.
Bende 2.el aldım önceki sahibi iyi bakmamıştı ama ben aldığım gün servise gidip yağını bujisini değiştirdim.10k kmdirde kullanıyorum.250cc den beklenilenin çok fazlasını alıyorum motordan ve hiçbir sorun çıkartmadı.
2) 3500km de F1 ışığı yandı çözemediler diyosun.Bu konu tamamen servis ağıyla alakalı motorun kendisiyle bir ilgisi yok.Biz zaten servislerin durumunu her zaman dile getiriyoruz bu başlık altında.Kanuni servislerine güvenmeyin.Parça değişimlerinde yanlarında durun.Bir şeyi defalarca sorun teyit alın diye.
F1 motorda herhangi bir sıkıntı olduğunu uyarır ışığı gördüğünüz gibi İŞTEN ANLAYAN BİR SERVİSE gitmeniz gerekir fakat bu motorlar hava soğutmalı olduğundan çok ısındığındada, sürüce uyarı olarak F1 ışığı yakmaktadır.Bu bir arıza değildir.
3) CC ve kalite karşılaştırması: Şimdi bu konuda motosikleti bi unutalım gittiniz dizel 1.3cdti motora sahip bir opel astra aldınız diyelim.Şimdi bu araçtan sonrada 2012model audi a5 TDI (3.0) aldınız.Siz şimdi a5 in sürücü koltuğuna oturduktan sonra opelde arabamı bird aha dürtseler binmem dermisiniz? Demessiniz çünkü opel 50bin Tl dir audi 200bin eurodur (missal) İleride bütçenizi kısmak ihtiyacı duydunuz tekrar opele binmezmisiniz? İşte sizing dediğiniz olayda bu kadar saçma bir karşılaştırma.Ben 1000rr kullandım 10dk sonra hyo ile yola çıktım.Aralarında hiçte bir karşılaştırma yapmadım,öyle bişey aklımada gelmedi?
4) Honda mı Hyosung mu (250cc):Mantık insanıysanız cbr250r öneririm daha kaliteli ve daha ucuzdur.ama daha güçsüz ,küçük ve daha tipsizdir.Hyosung un gösterişi hiçbiriyle karşılaştırılamaz.
Bana Hyosung yada St Kanuni parade vermiyo reklamını yapayım diye.Ben bi ara ciddi olarak cbr250 ye geçmeyi düşündüm fakat cbr ın ebatları ve görüntüsü almaktan vazgeçirdi.Top speeddede azda olsa farkları var ben her koşulda 170görüyorum cbr ile herkoşulda 150anca görücem.Ama Honda kalitesi ve yedek parça fiyatlarıda daha iyi.Burdan sonrası tamamen kullanıcı seçimidir.
Biz bu başlık altında iyi ve kötü yönlerini zaten dile getiriyoruz.Sen damdan düşer gibi ‘’Fikrim geldi!’’ diyip zıplarsan konuya sana karşı tavır alırız ve bunda haklıyız.Yoksa senin söylediğin herşeyde yanlış demiyoruz.
https://www.youtube.com/alifeyizoglu
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)