Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Hyosung GT 250 R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #19961
    UNdocab - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2011
    Motosikleti
    Hyosung GT650, RT125
    Felon, biraz yokuş aşağı durumu var falan filan ama sonuçta o hıza çıkmışsın. Benim motosiklet çıkmıyor yav anlamadım gitti =/ şimdiye kadar en fazla 170 gibi bişe olmuştur 175 görmedim bile. Bu da en fazla diyorum. Genelde 165 civarlarında kalıyor. dipgaz da gitsem devir 10bin civarında kalıyor redline'a doğru gitmiyor. Sürekli bunu yapacağımdan değil de sırf o devire çıktığını bi göreyim diye denedim yemedi yani ..gazı.
    3-5 güne BMC filitrem geliyor.Bakalım nasıl olacak. Arka dişliyi de gt650 dişlisi ile değiştiricem 2 diş küçülmüş oluyor. 6bin devirde normalden 8km fazla gitmesini bekliyorum. Böylece hem yakıt sarfiyatı düşecek daha az devirde daha hızlı gittiği için. Hem de son hızı biraz artacak(son hızı neredeyse hiç kullanmıyorum ama öyle olacak ).

    Yarın akşam avcılar civarında olucam. GT250R tayfası oralardaysa oturalım biryerlerde?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #19962
    Felon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2010
    Alıntı UNdocab adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Felon, biraz yokuş aşağı durumu var falan filan ama sonuçta o hıza çıkmışsın. Benim motosiklet çıkmıyor yav anlamadım gitti =/ şimdiye kadar en fazla 170 gibi bişe olmuştur 175 görmedim bile. Bu da en fazla diyorum. Genelde 165 civarlarında kalıyor. dipgaz da gitsem devir 10bin civarında kalıyor redline'a doğru gitmiyor. Sürekli bunu yapacağımdan değil de sırf o devire çıktığını bi göreyim diye denedim yemedi yani ..gazı.
    3-5 güne BMC filitrem geliyor.Bakalım nasıl olacak. Arka dişliyi de gt650 dişlisi ile değiştiricem 2 diş küçülmüş oluyor. 6bin devirde normalden 8km fazla gitmesini bekliyorum. Böylece hem yakıt sarfiyatı düşecek daha az devirde daha hızlı gittiği için. Hem de son hızı biraz artacak(son hızı neredeyse hiç kullanmıyorum ama öyle olacak ).

    Yarın akşam avcılar civarında olucam. GT250R tayfası oralardaysa oturalım biryerlerde?
    bu resimde tabiki yol meğilli ama mesela şöyle bi videom var düz yol zaten videodanda anlarsın biraz rüzgarda var hatta tam karşıdan ama 170kmh çok rahat görüyor düz yolda.Yani 170sabit gidebiliyor alet bizim grupta 2011 ve 2012de var onlarda aynı şekilde gidiyo
    Hava filtren temizmi dicem ama sen bakmışsındır valla yanyana denemek lazım, bu resimin alındığı yolda ben kapanamadan 184gördüm.malum tankın üzerinde kamera var,aynı şekilde bu videodada dümdüz yol tank üzeri kamera yarım buçuk kapanmayla 170sabit.
    Ben avcılardayım ama 19-19.30gibi evde oluyorum
    Buyur gel hatta garajda bi nescafe ikram edeyim
    https://www.youtube.com/alifeyizoglu

  3. #19963
    UNdocab - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2011
    Motosikleti
    Hyosung GT650, RT125
    Alıntı Felon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu resimde tabiki yol meğilli ama mesela şöyle bi videom var düz yol zaten videodanda anlarsın biraz rüzgarda var hatta tam karşıdan ama 170kmh çok rahat görüyor düz yolda.Yani 170sabit gidebiliyor alet bizim grupta 2011 ve 2012de var onlarda aynı şekilde gidiyo
    Hava filtren temizmi dicem ama sen bakmışsındır valla yanyana denemek lazım, bu resimin alındığı yolda ben kapanamadan 184gördüm.malum tankın üzerinde kamera var,aynı şekilde bu videodada dümdüz yol tank üzeri kamera yarım buçuk kapanmayla 170sabit.
    Ben avcılardayım ama 19-19.30gibi evde oluyorum
    Buyur gel hatta garajda bi nescafe ikram edeyim
    Hiç tahmin ettiğin gibi değil çok pis olablir filitre. hava filitresine en son 8500km de baktım hala gayet temizdi ama şuan 10500 oldu hala ilk hava filitresi üzerinde.
    Yalnız şunu söyleyeyim motosikleti 4000 de falan iken de denediğimde yine aynı durum vardı şuankinden farklı değildi.

    Yarın gelicem oralara ararım seni

  4. #19964

    Üyelik
    27 Mayıs 2010
    Motosikleti
    HusaberG Sf650
    beyler motorun ilk sahibi 2 haftayı geçkin süredir parası bende beklediiği halde orjinal ekzozu bir türlü göndermedi...
    şimdi elinde temiz tüp olan varmıdır?
    talibim...bilginize...
    hediye olarak da yanında şu an üstünde olan king marka ekzoz verilecektir bilginize...

  5. #19965
    Alper Kaya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Haziran 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 600 FA (2011) Honda CBR 500R (2014)
    Alıntı UNdocab adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hiç tahmin ettiğin gibi değil çok pis olablir filitre. hava filitresine en son 8500km de baktım hala gayet temizdi ama şuan 10500 oldu hala ilk hava filitresi üzerinde.
    Yalnız şunu söyleyeyim motosikleti 4000 de falan iken de denediğimde yine aynı durum vardı şuankinden farklı değildi.

    Yarın gelicem oralara ararım seni
    2012 model var düzde 173-174km ile yol alabiliyorum felonun attığı 184km resminde öndeki motorlu benim ben 181km hıza ulaştım 2012 ile 2.100km de :D demiyim diyorumda acaba siz tam kapanamıyıp devirli vites attırmıyomusunuz 4.000km de de böle dediniz de:D
    bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...

  6. #19966
    Felon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2010
    @UNdocab
    tamamdır
    Alıntı alper150zc adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2012 model var düzde 173-174km ile yol alabiliyorum felonun attığı 184km resminde öndeki motorlu benim ben 181km hıza ulaştım 2012 ile 2.100km de :D demiyim diyorumda acaba siz tam kapanamıyıp devirli vites attırmıyomusunuz 4.000km de de böle dediniz de:D
    aynen kapanmadan kapanmaya farkediyo hatta şöyle bişey söyleyeyim videoda görmüşsündür 170le gidiyo herkes ben 1-2kmh daha hızlı olduğumdan yavaş yavaş yaklaşıp geçiyorum, arada model farkı olmasına rağmen.
    buda neden: ben 70kiloyum alper 90küsür.Aykutlada belkide aynı kilodayız ama aykutun boy 190dan fazla olduğundan hertürlü rüzgarı yiyo bu durumdada deponun üzerinde kamera olsada tam kameranın yanından çapraz bi şekilde yatabiliyorum hepinizi 2kmh farkımla bazen geçiyorum ehehe ama aynı motorlarla düz yolda top speedde gitmek kadar zevklisi yok.Herkes kapanmış 170le gidiyoruz, neredeyse yanyana aynı hızlarda
    ama alperin rüzgarına girmek gibisi yok, adam arkasında resmen tünel oluşturuyo
    https://www.youtube.com/alifeyizoglu

  7. #19967
    UNdocab - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2011
    Motosikleti
    Hyosung GT650, RT125
    ya zaten iki karış boyum var(170) biraz eğilsem tam kapanmış oluyorum :D
    bi geziye beraber çıkalım da görelim yan yana olayları. Ama arka dişliyi büyütüm bmc filitreyi takarsam alırım anahtarınızı :p

  8. #19968
    Felon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2010
    Alıntı UNdocab adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ya zaten iki karış boyum var(170) biraz eğilsem tam kapanmış oluyorum :D
    bi geziye beraber çıkalım da görelim yan yana olayları. Ama arka dişliyi büyütüm bmc filitreyi takarsam alırım anahtarınızı :p
    Hile yapmak yok stock vs stock kapışıcaz hafif olan kazanır, ben en iyisi tulumu giymeyeyim nerden baksan 5kg gelir
    https://www.youtube.com/alifeyizoglu

  9. #19969
    KeoS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Temmuz 2005
    Şehir
    TRABZON - AĞRI
    Motosikleti
    KTM EXC 300
    arkadaslar yanlis isler yapiyorsunuz ondan sonra makinanin adi cikiyor daha oncede belirtmistim butun vitesler 10-10500 devir araliginda degistirildiginde motorun cikabildigi

    maks hiz 162-165 ruzgarin durumu ve surucu agirligina gore ayrica boyle vites arttirinca mumkunati yok 10500 u gecmiyor devir 5.viteste (15 sn gittim gecmiyor)

    siz her vitesi 12-13bin arasinda degistirip rahat 170 goruyoruz diyonuz sonra ikinci el hyo alip sorun yasayanlar makina cop diyor ayrica barkin hakli cikiyor apaci motoru demekle

  10. #19970
    UNdocab - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2011
    Motosikleti
    Hyosung GT650, RT125
    Alıntı Felon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hile yapmak yok stock vs stock kapışıcaz hafif olan kazanır, ben en iyisi tulumu giymeyeyim nerden baksan 5kg gelir
    ben 78kg geliyorum. tulumu çıkarmana gerek yok. birde son hıza ağırlık değil rüzgar direnci çok etki ediyo tarzında bi yazı okumuştum bu forumda okuyanınız var mı ?

    Alıntı KeoS adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaslar yanlis isler yapiyorsunuz ondan sonra makinanin adi cikiyor daha oncede belirtmistim butun vitesler 10-10500 devir araliginda degistirildiginde motorun cikabildigi

    maks hiz 162-165 ruzgarin durumu ve surucu agirligina gore ayrica boyle vites arttirinca mumkunati yok 10500 u gecmiyor devir 5.viteste (15 sn gittim gecmiyor)

    siz her vitesi 12-13bin arasinda degistirip rahat 170 goruyoruz diyonuz sonra ikinci el hyo alip sorun yasayanlar makina cop diyor ayrica barkin hakli cikiyor apaci motoru demekle
    Ben dediğin gibi değiştiriyorum vitesleri redline a hiç girmedim. Son hızda bi giripde göreyim istedim olmuyor o da.

    ---------- Post added at 12:39 ---------- Previous post was at 12:36 ----------

    arkadaşlar havalar iyice ısındığında 1 ay sonra falan iğneadaya gidelim. İnanın yolları mükemmel olamaz böyle güzel virajlı yollar. Transalp 700cc olan bi arkadaşla kapıştık 10dk fark attım 10km de :D
    Ben benzin aldım soda içtim adam daha yeni ulaşmıştı benzinliğe

  11. #19971
    Felon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2010
    Alıntı KeoS adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaslar yanlis isler yapiyorsunuz ondan sonra makinanin adi cikiyor daha oncede belirtmistim butun vitesler 10-10500 devir araliginda degistirildiginde motorun cikabildigi

    maks hiz 162-165 ruzgarin durumu ve surucu agirligina gore ayrica boyle vites arttirinca mumkunati yok 10500 u gecmiyor devir 5.viteste (15 sn gittim gecmiyor)

    siz her vitesi 12-13bin arasinda degistirip rahat 170 goruyoruz diyonuz sonra ikinci el hyo alip sorun yasayanlar makina cop diyor ayrica barkin hakli cikiyor apaci motoru demekle
    Bu yazılardan her vitesi 12-13binde değiştirdiğimizi nasıl anladın acaba?
    Tork bittikten sonra ıkındırmanın bir anlamı yok
    Kusura bakma ama max hız 162diyosan ya motorunda sorun var yada kullanmayı bilmiyosun videoda herşey açık dümdüz yol.Bizde dişlilerde stock göstergedede sorun yok
    Dağdan aşağı insen 180görmez diyolardı 184videosunu koyduk ses çıkmıyo düz yoldada 170küsür gidiyo işte çok bi önemi yok ama gitmiyo denince elinize ne geçiyo anlamıyorum 160basmış 190basmış umrumda değil ben kendi yaptığıma bakarım ama bu motor hakkında herkes yalan yanlış konuşuyo kısa süreliğine eline sorunlu hyosung geçenlerde motor çöp diyo ama kendi motorları çöp bunu markaya yoruyolar.Ben şimdi krank kırarsam bu hyosung un değil kendi hatamdır ama kıracağımıda düşünmüyorum bakımlarını eksiltmiyorum ona görede istediğim kadar redline a girerim 180km hızla.ama motor boştayken yada 3.4.vitesteyken kesiciye sokmakla 5.vitesteyken redline a sokmak aynı şey değil.5.viteste tapa gaz gitmeninde motora zarar verdiğini düşünmüyorum

    ---------- Post added at 13:11 ---------- Previous post was at 12:58 ----------

    Alıntı UNdocab adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben 78kg geliyorum. tulumu çıkarmana gerek yok. birde son hıza ağırlık değil rüzgar direnci çok etki ediyo tarzında bi yazı okumuştum bu forumda okuyanınız var mı ?


    Ben dediğin gibi değiştiriyorum vitesleri redline a hiç girmedim. Son hızda bi giripde göreyim istedim olmuyor o da.

    ---------- Post added at 12:39 ---------- Previous post was at 12:36 ----------

    arkadaşlar havalar iyice ısındığında 1 ay sonra falan iğneadaya gidelim. İnanın yolları mükemmel olamaz böyle güzel virajlı yollar. Transalp 700cc olan bi arkadaşla kapıştık 10dk fark attım 10km de :D
    Ben benzin aldım soda içtim adam daha yeni ulaşmıştı benzinliğe
    Bana virajlı yol demeyin ya içim gidiyo hala 2008 shinkolar var motorda değiştiricem bi ara havalar ısınsın ilk fırsatta bi hyocan buluşması yapalım
    Rüzgar direncide etkili tabi ama biz en çok farkı ağırlıkta hissettik,onun öncesindeyse motorun km si ve modeli tabiki
    Yeni kasalardaki efi sistemide her devirde tork sağlıyor özellikle benim motoru 100km kullandıktan sonra arkadaşın 2011e bi bindim 0-100ü çok iyi geldi bana, sonuçta sıfır motor
    https://www.youtube.com/alifeyizoglu

  12. #19972
    Chronix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Ducati Monster 1200
    kara kışta motor kullandık hastalanmadık toplu taşımaya binip hastalıktan kurtulamayınca gelen amortisörü ivedi şekilde değiştirmeye karar verdim.çıkan amortisörün durumu halinden belli. bu sefer taktığım amortisör gt650 amortisörü, ilk zamanını hatırlamıyorum ama bu amortisör ile sanki motor biraz daha yüksek geldi.sıra boyada.





    Two Against the World

    Hyosung RT125 (55.000) Hyosung GT250 X (100.000) Ducati Monster 1200

  13. #19973
    fearlesboyy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Temmuz 2007
    Motosikleti
    YAMAHA MT
    Alıntı Chronix adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kara kışta motor kullandık hastalanmadık toplu taşımaya binip hastalıktan kurtulamayınca gelen amortisörü ivedi şekilde değiştirmeye karar verdim.çıkan amortisörün durumu halinden belli. bu sefer taktığım amortisör gt650 amortisörü, ilk zamanını hatırlamıyorum ama bu amortisör ile sanki motor biraz daha yüksek geldi.sıra boyada.

    http://img214.imageshack.us/img214/9443/img0923tm.jpg



    http://img716.imageshack.us/img716/1966/img0925t.jpg

    http://img337.imageshack.us/img337/6126/img0922ff.jpg

    slm kardeş motorun arka tekerleği değişik bir görüntü kazandırmış motora sanırım gidon vs. değiştirdin yandan önden resimleri varmı motorun.


    demiycem dedim ama duramadım plakanda maşallah : )

  14. #19974
    KeoS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Temmuz 2005
    Şehir
    TRABZON - AĞRI
    Motosikleti
    KTM EXC 300
    benim motor 4 viteste 10500 de vites yukseltince devir 9binlere iniyor sonra 150kmden yavasca 160lara geliyor devirde 10500 u gecmiyor 5.viteste son hiz 162-163km 15 sn

    bu hizda gittim pilotaj mukemmele yakindi butun vitesleri devir saatinden kontrol ederek yukseltim hicbir viteste redline a girmedim eger redline a girmeden 170-180 yaptim diyen varsa yalan soyler

    yani motorumda veya pilotajda sorun yok tek sorun redline a girmemek o hizlari gormememdeki ve gayette memnunum suanki performansindan motorun

    siz alt viteslerde hizi topluyorsunuz 5 e aldiginizda motoru devir zaten 10500 uzeri redlineda oluyor ondan sonra allah ne verdiyse bence yazik ediyorsunuz motorlariniza ama sizin bileceginiz sey tabiki

    (5.viteste bizde 12bin devir gorsek bizim makinada 180 yapar )

  15. #19975
    Chronix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Ducati Monster 1200
    Alıntı fearlesboyy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    slm kardeş motorun arka tekerleği değişik bir görüntü kazandırmış motora sanırım gidon vs. değiştirdin yandan önden resimleri varmı motorun.


    demiycem dedim ama duramadım plakanda maşallah : )
    gülerken gözümden yaş geldi ..evet arka lastiği metzeller taktırdım. gidon da cbf gidonuydu pek bir estetik görüntü sağlamıyordu onu da universal bir gidon alarak değiştirdim.



    Two Against the World

    Hyosung RT125 (55.000) Hyosung GT250 X (100.000) Ducati Monster 1200

  16. #19976
    < iLk@yy > - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ağustos 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    '01 CBR600F4i(2011-?) / '07 Burgman400(2018-?)
    vay arkadaş bizim 600f konusu daha 295. sayfada birde gt 250 r'a bak

    kınadım kendimi resmen (=
    Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
    Bunu size kanıtlayabilirim !

  17. #19977
    Felon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2010
    Alıntı KeoS adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    benim motor 4 viteste 10500 de vites yukseltince devir 9binlere iniyor sonra 150kmden yavasca 160lara geliyor devirde 10500 u gecmiyor 5.viteste son hiz 162-163km 15 sn

    bu hizda gittim pilotaj mukemmele yakindi butun vitesleri devir saatinden kontrol ederek yukseltim hicbir viteste redline a girmedim eger redline a girmeden 170-180 yaptim diyen varsa yalan soyler

    yani motorumda veya pilotajda sorun yok tek sorun redline a girmemek o hizlari gormememdeki ve gayette memnunum suanki performansindan motorun

    siz alt viteslerde hizi topluyorsunuz 5 e aldiginizda motoru devir zaten 10500 uzeri redlineda oluyor ondan sonra allah ne verdiyse bence yazik ediyorsunuz motorlariniza ama sizin bileceginiz sey tabiki

    (5.viteste bizde 12bin devir gorsek bizim makinada 180 yapar )
    Misal 3bin devirde vites atınca motor max 160görüyoda
    5bin devirde vites atınca 170görüyosa
    Ve söz konusu performans sürüş stiliyse sizin yaptığınızmı hatalı benimkisimi
    Torku yedirmeden vites atıyodunuz büyük ihtimalle ondan gitmiyodu ama yinede hertürlü 170i toplayacağını düşünüyorum,boş yol bulursam deniyicem.
    Bana kalırsa 5.viteste 80km hızdanda hızlanmaya başlasan 170i görecek fakat düşük vites yüksek devirle ivmelenmesi daha hızlı olacaktır
    Videolarla geri geleceğim ,kanıtsız olmuyor bu işler
    1000sayfa olmuş ama hala milleti krank kırmadığına ikna edemedik krank kırma yatak sarma sorunu motorun değil kullanıcının hatasıdır.
    Yüksek devir çeviren bakımsız bırakılan bütün motorlar yatak sarabilir krank kırabilir
    https://www.youtube.com/alifeyizoglu

  18. #19978
    KeoS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Temmuz 2005
    Şehir
    TRABZON - AĞRI
    Motosikleti
    KTM EXC 300
    denemenizi yapin 140 civari 5 e takip son hiz deneyin

    eger gene cikiyorsa 170 uzerine problem benim motordadir belki devir kesici ile alakali birsey olabilir ama sanmiyorum

    bide ben krank kirar falan demiyorum ama her ne olursa olsun ust devirlerdeki yaglanma dususu nedeniyle motorun omru kisalir

    ben performans surusu demedim motorun redline gormeden gosterdigi performansin iyiligini dedim yoksa dragda olsak tabiki her vites araliginda

    cok yuksek devirlere cikariz cekis dusene kadar ust vitese gecmeyiz

    bide keske pist gunleri yapilan bir ulkede olsakda trafikte su kadar hiz yaptim demek icin canimizi tehlikeye atacagimiza pist zamanlarimizi yaristirsak viraj kabiliyetlerimizi konussak

    cunku duz yolda istersen 400 km ile git bi anlami yok gozumde onemli olan viraja hangi hizla girebildigi surucunun

  19. #19979
    Alper Kaya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Haziran 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 600 FA (2011) Honda CBR 500R (2014)
    40km ile giderken hyolar krank kırıyomuş dorumu şahitlerim var
    Non-Quattro bunu beğendi.
    bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...

  20. #19980
    tt Adnan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Haziran 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    S&T GT250R
    o zaman 40 da fazla kalmamalı. hemen 50 ye çıkmalı

    Valla ne diyeyim ben mesela. Şahit olan görmüş demekki. allah kimseye göstermesin.

    Selamlar
    Bu bir Tutku ve Tarzdır. TT Selamlar


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)

Bu Konudaki Etiketler