Hyosung GT 250 R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
22 Şubat 2012, 22:50
#19961
Felon, biraz yokuş aşağı durumu var falan filan ama sonuçta o hıza çıkmışsın. Benim motosiklet çıkmıyor yav anlamadım gitti =/ şimdiye kadar en fazla 170 gibi bişe olmuştur 175 görmedim bile. Bu da en fazla diyorum. Genelde 165 civarlarında kalıyor. dipgaz da gitsem devir 10bin civarında kalıyor redline'a doğru gitmiyor. Sürekli bunu yapacağımdan değil de sırf o devire çıktığını bi göreyim diye denedim yemedi yani ..gazı.
3-5 güne BMC filitrem geliyor.Bakalım nasıl olacak. Arka dişliyi de gt650 dişlisi ile değiştiricem 2 diş küçülmüş oluyor. 6bin devirde normalden 8km fazla gitmesini bekliyorum. Böylece hem yakıt sarfiyatı düşecek daha az devirde daha hızlı gittiği için. Hem de son hızı biraz artacak(son hızı neredeyse hiç kullanmıyorum ama öyle olacak ).
Yarın akşam avcılar civarında olucam. GT250R tayfası oralardaysa oturalım biryerlerde?
Reklamlar
-
22 Şubat 2012, 23:28
#19962
UNdocab adlı üyeden alıntı
Felon, biraz yokuş aşağı durumu var falan filan ama sonuçta o hıza çıkmışsın. Benim motosiklet çıkmıyor yav anlamadım gitti =/ şimdiye kadar en fazla 170 gibi bişe olmuştur 175 görmedim bile. Bu da en fazla diyorum. Genelde 165 civarlarında kalıyor. dipgaz da gitsem devir 10bin civarında kalıyor redline'a doğru gitmiyor. Sürekli bunu yapacağımdan değil de sırf o devire çıktığını bi göreyim diye denedim yemedi yani ..gazı.
3-5 güne BMC filitrem geliyor.Bakalım nasıl olacak. Arka dişliyi de gt650 dişlisi ile değiştiricem 2 diş küçülmüş oluyor. 6bin devirde normalden 8km fazla gitmesini bekliyorum. Böylece hem yakıt sarfiyatı düşecek daha az devirde daha hızlı gittiği için. Hem de son hızı biraz artacak(son hızı neredeyse hiç kullanmıyorum ama öyle olacak ).
Yarın akşam avcılar civarında olucam. GT250R tayfası oralardaysa oturalım biryerlerde?
bu resimde tabiki yol meğilli ama mesela şöyle bi videom var düz yol zaten videodanda anlarsın biraz rüzgarda var hatta tam karşıdan ama 170kmh çok rahat görüyor düz yolda.Yani 170sabit gidebiliyor alet bizim grupta 2011 ve 2012de var onlarda aynı şekilde gidiyo
Hava filtren temizmi dicem ama sen bakmışsındır valla yanyana denemek lazım, bu resimin alındığı yolda ben kapanamadan 184gördüm.malum tankın üzerinde kamera var,aynı şekilde bu videodada dümdüz yol tank üzeri kamera yarım buçuk kapanmayla 170sabit.
Ben avcılardayım ama 19-19.30gibi evde oluyorum
Buyur gel hatta garajda bi nescafe ikram edeyim
https://www.youtube.com/alifeyizoglu
-
23 Şubat 2012, 01:13
#19963
Felon adlı üyeden alıntı
bu resimde tabiki yol meğilli ama mesela şöyle bi videom var düz yol zaten videodanda anlarsın biraz rüzgarda var hatta tam karşıdan ama 170kmh çok rahat görüyor düz yolda.Yani 170sabit gidebiliyor alet bizim grupta 2011 ve 2012de var onlarda aynı şekilde gidiyo
Hava filtren temizmi dicem ama sen bakmışsındır
valla yanyana denemek lazım, bu resimin alındığı yolda ben kapanamadan 184gördüm.malum tankın üzerinde kamera var,aynı şekilde bu videodada dümdüz yol tank üzeri kamera yarım buçuk kapanmayla 170sabit.
Ben avcılardayım ama 19-19.30gibi evde oluyorum
Buyur gel hatta garajda bi nescafe ikram edeyim
Hiç tahmin ettiğin gibi değil çok pis olablir filitre. hava filitresine en son 8500km de baktım hala gayet temizdi ama şuan 10500 oldu hala ilk hava filitresi üzerinde.
Yalnız şunu söyleyeyim motosikleti 4000 de falan iken de denediğimde yine aynı durum vardı şuankinden farklı değildi.
Yarın gelicem oralara ararım seni
-
23 Şubat 2012, 03:28
#19964
beyler motorun ilk sahibi 2 haftayı geçkin süredir parası bende beklediiği halde orjinal ekzozu bir türlü göndermedi...
şimdi elinde temiz tüp olan varmıdır?
talibim...bilginize...
hediye olarak da yanında şu an üstünde olan king marka ekzoz verilecektir bilginize...
-
23 Şubat 2012, 05:25
#19965
UNdocab adlı üyeden alıntı
Hiç tahmin ettiğin gibi değil çok pis olablir filitre. hava filitresine en son 8500km de baktım hala gayet temizdi ama şuan 10500 oldu hala ilk hava filitresi üzerinde.
Yalnız şunu söyleyeyim motosikleti 4000 de falan iken de denediğimde yine aynı durum vardı şuankinden farklı değildi.
Yarın gelicem oralara ararım seni
2012 model var düzde 173-174km ile yol alabiliyorum felonun attığı 184km resminde öndeki motorlu benim ben 181km hıza ulaştım 2012 ile 2.100km de :D demiyim diyorumda acaba siz tam kapanamıyıp devirli vites attırmıyomusunuz 4.000km de de böle dediniz de:D
bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...
-
23 Şubat 2012, 10:46
#19966
https://www.youtube.com/alifeyizoglu
-
23 Şubat 2012, 11:40
#19967
ya zaten iki karış boyum var(170) biraz eğilsem tam kapanmış oluyorum :D
bi geziye beraber çıkalım da görelim yan yana olayları. Ama arka dişliyi büyütüm bmc filitreyi takarsam alırım anahtarınızı :p
-
23 Şubat 2012, 13:38
#19968
https://www.youtube.com/alifeyizoglu
-
23 Şubat 2012, 13:53
#19969
arkadaslar yanlis isler yapiyorsunuz ondan sonra makinanin adi cikiyor daha oncede belirtmistim butun vitesler 10-10500 devir araliginda degistirildiginde motorun cikabildigi
maks hiz 162-165 ruzgarin durumu ve surucu agirligina gore ayrica boyle vites arttirinca mumkunati yok 10500 u gecmiyor devir 5.viteste (15 sn gittim gecmiyor)
siz her vitesi 12-13bin arasinda degistirip rahat 170 goruyoruz diyonuz sonra ikinci el hyo alip sorun yasayanlar makina cop diyor ayrica barkin hakli cikiyor apaci motoru demekle
-
23 Şubat 2012, 14:39
#19970
Felon adlı üyeden alıntı
Hile yapmak yok stock vs stock kapışıcaz
hafif olan kazanır, ben en iyisi tulumu giymeyeyim nerden baksan 5kg gelir
ben 78kg geliyorum. tulumu çıkarmana gerek yok. birde son hıza ağırlık değil rüzgar direnci çok etki ediyo tarzında bi yazı okumuştum bu forumda okuyanınız var mı ?
KeoS adlı üyeden alıntı
arkadaslar yanlis isler yapiyorsunuz ondan sonra makinanin adi cikiyor daha oncede belirtmistim butun vitesler 10-10500 devir araliginda degistirildiginde motorun cikabildigi
maks hiz 162-165 ruzgarin durumu ve surucu agirligina gore ayrica boyle vites arttirinca mumkunati yok 10500 u gecmiyor devir 5.viteste (15 sn gittim gecmiyor)
siz her vitesi 12-13bin arasinda degistirip rahat 170 goruyoruz diyonuz sonra ikinci el hyo alip sorun yasayanlar makina cop diyor ayrica barkin hakli cikiyor apaci motoru demekle
Ben dediğin gibi değiştiriyorum vitesleri redline a hiç girmedim. Son hızda bi giripde göreyim istedim olmuyor o da.
---------- Post added at 12:39 ---------- Previous post was at 12:36 ----------
arkadaşlar havalar iyice ısındığında 1 ay sonra falan iğneadaya gidelim. İnanın yolları mükemmel olamaz böyle güzel virajlı yollar. Transalp 700cc olan bi arkadaşla kapıştık 10dk fark attım 10km de :D
Ben benzin aldım soda içtim adam daha yeni ulaşmıştı benzinliğe
-
23 Şubat 2012, 15:11
#19971
KeoS adlı üyeden alıntı
arkadaslar yanlis isler yapiyorsunuz ondan sonra makinanin adi cikiyor daha oncede belirtmistim butun vitesler 10-10500 devir araliginda degistirildiginde motorun cikabildigi
maks hiz 162-165 ruzgarin durumu ve surucu agirligina gore ayrica boyle vites arttirinca mumkunati yok 10500 u gecmiyor devir 5.viteste (15 sn gittim gecmiyor)
siz her vitesi 12-13bin arasinda degistirip rahat 170 goruyoruz diyonuz sonra ikinci el hyo alip sorun yasayanlar makina cop diyor ayrica barkin hakli cikiyor apaci motoru demekle
Bu yazılardan her vitesi 12-13binde değiştirdiğimizi nasıl anladın acaba?
Tork bittikten sonra ıkındırmanın bir anlamı yok
Kusura bakma ama max hız 162diyosan ya motorunda sorun var yada kullanmayı bilmiyosun videoda herşey açık dümdüz yol.Bizde dişlilerde stock göstergedede sorun yok
Dağdan aşağı insen 180görmez diyolardı 184videosunu koyduk ses çıkmıyo düz yoldada 170küsür gidiyo işte çok bi önemi yok ama gitmiyo denince elinize ne geçiyo anlamıyorum 160basmış 190basmış umrumda değil ben kendi yaptığıma bakarım ama bu motor hakkında herkes yalan yanlış konuşuyo kısa süreliğine eline sorunlu hyosung geçenlerde motor çöp diyo ama kendi motorları çöp bunu markaya yoruyolar.Ben şimdi krank kırarsam bu hyosung un değil kendi hatamdır ama kıracağımıda düşünmüyorum bakımlarını eksiltmiyorum ona görede istediğim kadar redline a girerim 180km hızla.ama motor boştayken yada 3.4.vitesteyken kesiciye sokmakla 5.vitesteyken redline a sokmak aynı şey değil.5.viteste tapa gaz gitmeninde motora zarar verdiğini düşünmüyorum
---------- Post added at 13:11 ---------- Previous post was at 12:58 ----------
UNdocab adlı üyeden alıntı
ben 78kg geliyorum. tulumu çıkarmana gerek yok. birde son hıza ağırlık değil rüzgar direnci çok etki ediyo tarzında bi yazı okumuştum bu forumda okuyanınız var mı ?
Ben dediğin gibi değiştiriyorum vitesleri redline a hiç girmedim. Son hızda bi giripde göreyim istedim olmuyor o da.
---------- Post added at 12:39 ---------- Previous post was at 12:36 ----------
arkadaşlar havalar iyice ısındığında 1 ay sonra falan iğneadaya gidelim. İnanın yolları mükemmel olamaz böyle güzel virajlı yollar. Transalp 700cc olan bi arkadaşla kapıştık 10dk fark attım 10km de :D
Ben benzin aldım soda içtim adam daha yeni ulaşmıştı benzinliğe
Bana virajlı yol demeyin ya içim gidiyo hala 2008 shinkolar var motorda değiştiricem bi ara havalar ısınsın ilk fırsatta bi hyocan buluşması yapalım
Rüzgar direncide etkili tabi ama biz en çok farkı ağırlıkta hissettik,onun öncesindeyse motorun km si ve modeli tabiki
Yeni kasalardaki efi sistemide her devirde tork sağlıyor özellikle benim motoru 100km kullandıktan sonra arkadaşın 2011e bi bindim 0-100ü çok iyi geldi bana, sonuçta sıfır motor
https://www.youtube.com/alifeyizoglu
-
23 Şubat 2012, 15:53
#19972
kara kışta motor kullandık hastalanmadık toplu taşımaya binip hastalıktan kurtulamayınca gelen amortisörü ivedi şekilde değiştirmeye karar verdim.çıkan amortisörün durumu halinden belli. bu sefer taktığım amortisör gt650 amortisörü, ilk zamanını hatırlamıyorum ama bu amortisör ile sanki motor biraz daha yüksek geldi.sıra boyada.
Two Against the World
Hyosung RT125 (55.000) Hyosung GT250 X (100.000) Ducati Monster 1200
-
23 Şubat 2012, 16:05
#19973
Chronix adlı üyeden alıntı
slm kardeş motorun arka tekerleği değişik bir görüntü kazandırmış motora sanırım gidon vs. değiştirdin yandan önden resimleri varmı motorun.
demiycem dedim ama duramadım plakanda maşallah : )
-
23 Şubat 2012, 16:13
#19974
benim motor 4 viteste 10500 de vites yukseltince devir 9binlere iniyor sonra 150kmden yavasca 160lara geliyor devirde 10500 u gecmiyor 5.viteste son hiz 162-163km 15 sn
bu hizda gittim pilotaj mukemmele yakindi butun vitesleri devir saatinden kontrol ederek yukseltim hicbir viteste redline a girmedim eger redline a girmeden 170-180 yaptim diyen varsa yalan soyler
yani motorumda veya pilotajda sorun yok tek sorun redline a girmemek o hizlari gormememdeki ve gayette memnunum suanki performansindan motorun
siz alt viteslerde hizi topluyorsunuz 5 e aldiginizda motoru devir zaten 10500 uzeri redlineda oluyor ondan sonra allah ne verdiyse bence yazik ediyorsunuz motorlariniza ama sizin bileceginiz sey tabiki
(5.viteste bizde 12bin devir gorsek bizim makinada 180 yapar )
-
23 Şubat 2012, 16:22
#19975
Two Against the World
Hyosung RT125 (55.000) Hyosung GT250 X (100.000) Ducati Monster 1200
-
23 Şubat 2012, 17:08
#19976
vay arkadaş bizim 600f konusu daha 295. sayfada birde gt 250 r'a bak
kınadım kendimi resmen (=
Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
Bunu size kanıtlayabilirim !
-
23 Şubat 2012, 18:54
#19977
https://www.youtube.com/alifeyizoglu
-
23 Şubat 2012, 20:22
#19978
denemenizi yapin 140 civari 5 e takip son hiz deneyin
eger gene cikiyorsa 170 uzerine problem benim motordadir belki devir kesici ile alakali birsey olabilir ama sanmiyorum
bide ben krank kirar falan demiyorum ama her ne olursa olsun ust devirlerdeki yaglanma dususu nedeniyle motorun omru kisalir
ben performans surusu demedim motorun redline gormeden gosterdigi performansin iyiligini dedim yoksa dragda olsak tabiki her vites araliginda
cok yuksek devirlere cikariz cekis dusene kadar ust vitese gecmeyiz
bide keske pist gunleri yapilan bir ulkede olsakda trafikte su kadar hiz yaptim demek icin canimizi tehlikeye atacagimiza pist zamanlarimizi yaristirsak viraj kabiliyetlerimizi konussak
cunku duz yolda istersen 400 km ile git bi anlami yok gozumde onemli olan viraja hangi hizla girebildigi surucunun
-
23 Şubat 2012, 22:36
#19979
40km ile giderken hyolar krank kırıyomuş dorumu şahitlerim var
bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...
-
24 Şubat 2012, 00:21
#19980
o zaman 40 da fazla kalmamalı. hemen 50 ye çıkmalı
Valla ne diyeyim ben mesela. Şahit olan görmüş demekki. allah kimseye göstermesin.
Selamlar
Bu bir Tutku ve Tarzdır. TT Selamlar
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)
Bu Konudaki Etiketler