Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Hyosung GT 250 R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #19721

    Üyelik
    21 Mart 2010
    Şehir
    Mersin
    Motosikleti
    S&T Kanuni GT250R
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...71284969/detay
    arkadaşlar linkteki ürünü alana üzerine 100 TL. verip kendi Orjinal Egzosumu verebilirim. Bilmeyenler vardır belki benim motor daha 1200km.de sıfır denir, Egzosunda herhangi bir sıkıntısı yok sadece ilk 1000' lik rodajı bitirmesini bekledim okadar..


    benim egsozda bu ..


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #19722

    Üyelik
    11 Eylül 2011
    arkadaşlar öncelikle selamlar.ben motosiklete yeni başlıycam inşallah vitesli tecrübem yok ehliyet kursunda olucak sanrım ilk vitesli tecrübem..başlangıç motoru olarak cbr125 yada 250 istiyordum ancak boyum 1.90 ve bu yüzden etrafmdakilerinde beni boy konusunda tedirgin etmesiyle yoğun bi şekilde "kanuni gt250r" düşünmeye başladım.şimdi sorucagım sorular belki daha önce çok kez karşınıza çıktı ama tecrübeli arkadaşlar sıkılmadan tekrar cevaplayabilirlerse çok sevinirim.gt250r başlangıç için kasa yapısı ve kullanımıyla çok mu zorlar çokmu fazla gelir başlangıçta?çok çeşitli fazla sorun çıkardığını okudum çok yerde acabauzun süre kullananlar varsa bu konuda bikaç bişey söyleyebilrmi çünkü ilk motorumu aldıktan sonra uzun süre motor değistirebiliceğimi sanmıyorm..en önemliside az önce sordugum gibi başlangıç için tehlikeli olup olmadığı?yardımcı olan arkadaşlara şimdiden teşekkürler

  3. #19723

    Üyelik
    22 Ekim 2010
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    FZ6
    Alıntı Felon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    @eod
    o yağ uygun ama eğer ustan yağ filtresinide değişmişse fiyat normal.
    1.6lt yağ filtresi değişmeden 1.8litre yağ filtresiyle beraber koyulan yağ miktarı böyle olması lazım hatırladığım kadarıyla ama bi bak 1.5litreden sonra yağ göstergesine göre koyarsın.Benzincideki yerler motordan pek anlamaz kendinde yapabilirsin zor bişe değil.
    Egzos olayını düşündümde hiç gerek yok yaw çıkacak ses yine çift silindir traktör sesi orjinal kalsın iyidir
    Ybr ci arkadaş yanlış alanda koşturuyon bilmiyorum farkettinmi ama
    yok yav yağ filtresinide değiştirmedi sadece yağ koydu, ipone 10w 40 4T yağ koyduk 50 lira yağ dedi , 20de işçilik aldı zoruma gitti valla yaptığı hiç birşey yok ...

    dün akşam verilen linkteki egzosu aldım GET ile , şimdi kara kara düşünüyorum nerde taktıracağım bu egzosu diye ... artık sanayiye gidip dükkan dükkan gezeceğim kim daha ucuza yaparsa artık

    ---------- Post added at 16:17 ---------- Previous post was at 16:05 ----------

    Alıntı jankat adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar öncelikle selamlar.ben motosiklete yeni başlıycam inşallah vitesli tecrübem yok ehliyet kursunda olucak sanrım ilk vitesli tecrübem..başlangıç motoru olarak cbr125 yada 250 istiyordum ancak boyum 1.90 ve bu yüzden etrafmdakilerinde beni boy konusunda tedirgin etmesiyle yoğun bi şekilde "kanuni gt250r" düşünmeye başladım.şimdi sorucagım sorular belki daha önce çok kez karşınıza çıktı ama tecrübeli arkadaşlar sıkılmadan tekrar cevaplayabilirlerse çok sevinirim.gt250r başlangıç için kasa yapısı ve kullanımıyla çok mu zorlar çokmu fazla gelir başlangıçta?çok çeşitli fazla sorun çıkardığını okudum çok yerde acabauzun süre kullananlar varsa bu konuda bikaç bişey söyleyebilrmi çünkü ilk motorumu aldıktan sonra uzun süre motor değistirebiliceğimi sanmıyorm..en önemliside az önce sordugum gibi başlangıç için tehlikeli olup olmadığı?yardımcı olan arkadaşlara şimdiden teşekkürler
    bu motoru alırken benimde korkularım vardı olay sende bitiyor açıkçası ... dönüşleri beceremiyordum , fren mesafesini kestiremiyordum , nasıl daha iyi duracagımı bilmiyordum , motor ağır geliyordu korka korka yatıyordum ( tam anlamıyla yatmakda denemezde ) h.sonu erken saatlerde kampüse gidiyordum pek kimse olmuyordu... dönüşlere çalışıyordum , fren tepkilerini ölçüyordum fln fln... eğer kendine güvenmiyorsan benim düşüncem bellli bir öğrenme süreci koymalısın kendine... 2-3 hafta trafiğe çıkmadım ben motorla ( herkesin kapasitesi farklı tabi belki sen 1 haftada alışırsın )
    ben hala kendime tam anlamıyla güvenmiyorum yazın honda'nın verdiği eğitime katılıp kendime birşeyler daha ekleme düşüncesindeyim mesela

    http://www.honda.com.tr/m_egitim_programlari.aspx

    arkadaşlar bu adamın videolarını izlediniz mi bilmiyorum ama yer yer yazılı açıklamalarla ışık tutuyor ^_^



    benim açımdan faydalı olmuştu baya

    http://www.youtube.com/watch?v=xhGFyWW6w90

  4. #19724

    Üyelik
    17 Temmuz 2008
    Alıntı jankat adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar öncelikle selamlar.ben motosiklete yeni başlıycam inşallah vitesli tecrübem yok ehliyet kursunda olucak sanrım ilk vitesli tecrübem..başlangıç motoru olarak cbr125 yada 250 istiyordum ancak boyum 1.90 ve bu yüzden etrafmdakilerinde beni boy konusunda tedirgin etmesiyle yoğun bi şekilde "kanuni gt250r" düşünmeye başladım.şimdi sorucagım sorular belki daha önce çok kez karşınıza çıktı ama tecrübeli arkadaşlar sıkılmadan tekrar cevaplayabilirlerse çok sevinirim.gt250r başlangıç için kasa yapısı ve kullanımıyla çok mu zorlar çokmu fazla gelir başlangıçta?çok çeşitli fazla sorun çıkardığını okudum çok yerde acabauzun süre kullananlar varsa bu konuda bikaç bişey söyleyebilrmi çünkü ilk motorumu aldıktan sonra uzun süre motor değistirebiliceğimi sanmıyorm..en önemliside az önce sordugum gibi başlangıç için tehlikeli olup olmadığı?yardımcı olan arkadaşlara şimdiden teşekkürler
    arkadaşım merhaba
    senin okuman gereken çooooooook uzun (şu an için 987 sayfalık) bir forum var

    Sadece şu soruna yanıt vereyim hani demişsinya "başlangıç için tehlikeli olup olmadığı?"
    tamamen yeteneğine %20 sinirlerine %60 sağ elinin ayarı %20 hakim olup olamadığına bağlıdır.
    benim kişisel görüşüm budur
    şimdiden hayırlı olsun

  5. #19725
    Felon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2010
    Alıntı jankat adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar öncelikle selamlar.ben motosiklete yeni başlıycam inşallah vitesli tecrübem yok ehliyet kursunda olucak sanrım ilk vitesli tecrübem..başlangıç motoru olarak cbr125 yada 250 istiyordum ancak boyum 1.90 ve bu yüzden etrafmdakilerinde beni boy konusunda tedirgin etmesiyle yoğun bi şekilde "kanuni gt250r" düşünmeye başladım.şimdi sorucagım sorular belki daha önce çok kez karşınıza çıktı ama tecrübeli arkadaşlar sıkılmadan tekrar cevaplayabilirlerse çok sevinirim.gt250r başlangıç için kasa yapısı ve kullanımıyla çok mu zorlar çokmu fazla gelir başlangıçta?çok çeşitli fazla sorun çıkardığını okudum çok yerde acabauzun süre kullananlar varsa bu konuda bikaç bişey söyleyebilrmi çünkü ilk motorumu aldıktan sonra uzun süre motor değistirebiliceğimi sanmıyorm..en önemliside az önce sordugum gibi başlangıç için tehlikeli olup olmadığı?yardımcı olan arkadaşlara şimdiden teşekkürler
    Senin boyunda birisi için başlangıçta zorluk çekmezsin.
    @eod egzosu tutan 4 vida ve 1 kelepçe var onu söküp yenisini takıcaksın ama senin eski egzosu uydurmak için kaynak yaptılarsa işin zor
    https://www.youtube.com/alifeyizoglu

  6. #19726

    Üyelik
    22 Ekim 2010
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    FZ6
    Alıntı Felon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Senin boyunda birisi için başlangıçta zorluk çekmezsin.
    @eod egzosu tutan 4 vida ve 1 kelepçe var onu söküp yenisini takıcaksın ama senin eski egzosu uydurmak için kaynak yaptılarsa işin zor
    galiba kaynak yapılmış :(

    çok uğraştırır mı ki ?

  7. #19727
    Felon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2010
    Alıntı eod adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    galiba kaynak yapılmış :(

    çok uğraştırır mı ki ?
    egzos durumunu bilmediğimden tahminen söylüyorum bi araba egzoscusu insaflı efnaf bi adamsa 20liraya halleder
    https://www.youtube.com/alifeyizoglu

  8. #19728
    zonta - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Temmuz 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    GT 250RR
    @ felon egsoz borusu katalizör kutusu ve ön silindir borusu yekpare.sadece arka silindirden gelen boru geçmeli.katalizörden sonra 3-4 cm den keserek takmam lazım.senin kırmızıyla işaretledigin yeri geçmiyor zaten o şekilde yaparsam.tam borunun yukarı dogru kıvrıldıgı yerde bitecek.ses konusunda haklısın içinde çok küçük bir susturucu çıktı.oda bişeye yaramazdı .ben ona su borusundan biraz daha kalın bir boru ayarladım.matkapla delikler açtım ve bunu egsozun içine koydum ve agzını kapattım.yani gelen gaz sadece içerdeki borudan geçip çıkıyordu.ses bayagı düşdü ama genede benim aradıgım ses olmadı.aklıma cam elyafı geldi.bu ara ya koydugum borunun yanlarını elyafla doldurup agzınıda kapattım kaynakla.ses çok hoş olmuştu yüksek devirde tam istedigim gibi olmuştu .arkadaşı bindirdim uzaktanda dinledim yanımdan geçerken akropoviç gibi geldi bana.O zamanlarda motosikletin muayenesi gelmişti sorun çıkartırlar falan dedi arkadaşlar.sonra iş için Antalyaya gittim öyle kalmıştı.havalar düzelsin deneyecegim.Elinden biraz iş gelen herkes yapabilir aslında 5.2mm çapında bir boru onun yarısı kadar çapta bir boru daha biraz cam elyafı falan işte.40-50 tlyi geçmez yav

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:12 ----------

    @eod demek egsozu sen kaptın. yav hiç bakmadınızmı aylardır duruyordu o ilan.chronix den hızlı davranmışsın. bu arada ipone yag iyidir ama senden biraz fazla almışlar(20 lira işçilik çok hemde yagı ondan alıyorsun zaten yarım litre yagına çökmüş) http://www.motoplus.com.tr/urun/3000...motor-yagi-1L- aslında yagını kendin alsan daha iyi olur.bunlardan 3 adet alacaksın.her yag degişiminde yag filtresini degiştiriyorsan 1500 gr filtre degiştirmediysen 1450 gr koyacaksın.servis kitapçıgında da öyle yazıyor.kuralkan.net den pdf olarak indirebilirsiniz.aman sakın fazla yag koymayın motoru biraz sıkıştırınca uzun yolda sagdan soldan yag kaçırıyor.ben o yüzden üst kapak contalarını degiştirdim.iyice ögrenene kadar yag degiştirmeyle ugraşma.aslında basit bir iş ama oraya girecek lokma anahtar lazım oda en dandik takım 80 -90 tl falan .aslında hepimizin elinin altında olması lazım.lokma takımı olmadan granajı inidirmen lazım.birde alt tapayı takarken diş kaptırıp yalama yapmak varki o en kötüsü. eski egsoz kaynaklıysa biraz iş çıkarır sana.borunun ucundaki dörtgen bir metal tabla var üstünde 4 vida yeri var eger onu kesmeden onun üstüne kaynakladılarsa kolay ,taş motoruyla kesip bir güzel düzledinmi vida yerlerinden takabilirsin.istersen orayla ilgili biraz resim çek bakalım.buradaki bütün arkadaşlar bir fikir koyar ortaya.
    NE MUTLU TÜRK'ÜM DİYENE

  9. #19729

    Üyelik
    22 Ekim 2010
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    FZ6
    Alıntı zonta adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    @ felon egsoz borusu katalizör kutusu ve ön silindir borusu yekpare.sadece arka silindirden gelen boru geçmeli.katalizörden sonra 3-4 cm den keserek takmam lazım.senin kırmızıyla işaretledigin yeri geçmiyor zaten o şekilde yaparsam.tam borunun yukarı dogru kıvrıldıgı yerde bitecek.ses konusunda haklısın içinde çok küçük bir susturucu çıktı.oda bişeye yaramazdı .ben ona su borusundan biraz daha kalın bir boru ayarladım.matkapla delikler açtım ve bunu egsozun içine koydum ve agzını kapattım.yani gelen gaz sadece içerdeki borudan geçip çıkıyordu.ses bayagı düşdü ama genede benim aradıgım ses olmadı.aklıma cam elyafı geldi.bu ara ya koydugum borunun yanlarını elyafla doldurup agzınıda kapattım kaynakla.ses çok hoş olmuştu yüksek devirde tam istedigim gibi olmuştu .arkadaşı bindirdim uzaktanda dinledim yanımdan geçerken akropoviç gibi geldi bana.O zamanlarda motosikletin muayenesi gelmişti sorun çıkartırlar falan dedi arkadaşlar.sonra iş için Antalyaya gittim öyle kalmıştı.havalar düzelsin deneyecegim.Elinden biraz iş gelen herkes yapabilir aslında 5.2mm çapında bir boru onun yarısı kadar çapta bir boru daha biraz cam elyafı falan işte.40-50 tlyi geçmez yav

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:12 ----------

    @eod demek egsozu sen kaptın. yav hiç bakmadınızmı aylardır duruyordu o ilan.chronix den hızlı davranmışsın. bu arada ipone yag iyidir ama senden biraz fazla almışlar(20 lira işçilik çok hemde yagı ondan alıyorsun zaten yarım litre yagına çökmüş) http://www.motoplus.com.tr/urun/3000...motor-yagi-1L- aslında yagını kendin alsan daha iyi olur.bunlardan 3 adet alacaksın.her yag degişiminde yag filtresini degiştiriyorsan 1500 gr filtre degiştirmediysen 1450 gr koyacaksın.servis kitapçıgında da öyle yazıyor.kuralkan.net den pdf olarak indirebilirsiniz.aman sakın fazla yag koymayın motoru biraz sıkıştırınca uzun yolda sagdan soldan yag kaçırıyor.ben o yüzden üst kapak contalarını degiştirdim.iyice ögrenene kadar yag degiştirmeyle ugraşma.aslında basit bir iş ama oraya girecek lokma anahtar lazım oda en dandik takım 80 -90 tl falan .aslında hepimizin elinin altında olması lazım.lokma takımı olmadan granajı inidirmen lazım.birde alt tapayı takarken diş kaptırıp yalama yapmak varki o en kötüsü. eski egsoz kaynaklıysa biraz iş çıkarır sana.borunun ucundaki dörtgen bir metal tabla var üstünde 4 vida yeri var eger onu kesmeden onun üstüne kaynakladılarsa kolay ,taş motoruyla kesip bir güzel düzledinmi vida yerlerinden takabilirsin.istersen orayla ilgili biraz resim çek bakalım.buradaki bütün arkadaşlar bir fikir koyar ortaya.
    yok ben o kadar aradım çıkma egzos ama bulamadım bir türlü ...

    yağ filtresini aldığımdan beri değiştirmedim , nasıl değişir ne kadar zamanda değişir ^_^

    akşam 21.30'dan sonra egzosun fotoğraflarını çekip koyarım birde far kısmını çekip paylaşmak istiyorum orjinal bir cam ile değiştirdigimde gösterecegim bir boşluk var ondan kurtulur muyum diye )

  10. #19730
    zonta - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Temmuz 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    GT 250RR
    yag filtresini her yag degişiminde yani 2 bin kmde bir degiştirmelisin.motorun sag kısmında küçük yuvarlak bir yer var orada usta degiştirir ken iyi takip et filtrenin ters yüzünü takmamalısın metal kısmında yazılar olan kısım dışarıya bakacak.

    cam olayı bendede aynı.bende orjinal puig duble buble cam var.farın üstünde yarım santimi geçen bir boşluk kaldı.python camlarda da sanırım aynı.
    NE MUTLU TÜRK'ÜM DİYENE

  11. #19731

    Üyelik
    22 Ekim 2010
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    FZ6
    grenajlarıda sökmeye çalıştım pek ekipman yoktu olanda sökmeye yetmedi zaten...

    far ampüllerinin etrafındaki plastik ( belki plastik degildir ben bakınca öyle tahmin ediyorum ) oynuyor 3000 - 4000 devirde . onu sabitlemek amacıyla sökmeye çalıştım ama olmadı ^_^

  12. #19732
    freesub - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ocak 2012
    Şehir
    İstanbul-Avcılar
    Motosikleti
    CBR250 gitti
    kasktaki cizikleri nasıl giderebliriz bunun bi yntemi çaresi warmı

  13. #19733
    Alper Kaya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Haziran 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 600 FA (2011) Honda CBR 500R (2014)
    Alıntı freesub adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kasktaki cizikleri nasıl giderebliriz bunun bi yntemi çaresi warmı
    sanmıyorum bi cözümü olduğunu benimkide yere düştü çizilmez die satılan vizörde 3 tane yan yana uzun çizik oldu :D
    bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...

  14. #19734
    Felon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2010
    kaybolmayan sakız istiyoruz
    https://www.youtube.com/alifeyizoglu

  15. #19735
    Pistolero_10 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Şubat 2011
    Şehir
    Balıkesir Burhaniye
    Motosikleti
    2012 Hyosung GT 250 R & '08 Honda CBR 600RR
    bakın arkadaşlar nur topu gibi çinli bir rakibimiz oldu

    http://www.yuki.com.tr/urun/13/yk250-6-ates

  16. #19736
    Alper Kaya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Haziran 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 600 FA (2011) Honda CBR 500R (2014)
    Alıntı Pistolero_10 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bakın arkadaşlar nur topu gibi çinli bir rakibimiz oldu

    http://www.yuki.com.tr/urun/13/yk250-6-ates
    yeni değil bu cok oldu cıkalı hata Felon la ifaln buluşmalarda konuşmuştuk lafı geçmişti teknik özelikler cbr250r den kopyala yapıştır fiyat desen vala alıncak yanı yok buna bunu veren gider bari honda alır :D cbr250r dan + sı yok :D
    bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...

  17. #19737
    UNdocab - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2011
    Motosikleti
    Hyosung GT650, RT125
    Alıntı zonta adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yag filtresini her yag degişiminde yani 2 bin kmde bir degiştirmelisin.motorun sag kısmında küçük yuvarlak bir yer var orada usta degiştirir ken iyi takip et filtrenin ters yüzünü takmamalısın metal kısmında yazılar olan kısım dışarıya bakacak.

    cam olayı bendede aynı.bende orjinal puig duble buble cam var.farın üstünde yarım santimi geçen bir boşluk kaldı.python camlarda da sanırım aynı.
    hocam sen herseyi yari yariya dusuruyosun.cok mu hasin kullaniyosun motosikleti=) kilavuz 4000 de yagi degisim asiri da filitreyi degistirin diyor. Ben 3bin 3500 gibi yagi degistiriyorum da seninki cok olmus ben dedigin gibi yapsam ipon ve k&n plaket verir bana =))

  18. #19738
    Felon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2010
    Alıntı alper150zc adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yeni değil bu cok oldu cıkalı hata Felon la ifaln buluşmalarda konuşmuştuk lafı geçmişti teknik özelikler cbr250r den kopyala yapıştır fiyat desen vala alıncak yanı yok buna bunu veren gider bari honda alır :D cbr250r dan + sı yok :D
    en önce bizim haberimiz vardı oley (ahaha kanka k.bakma dayanamadım )
    Ateş candır.Bizim motorlar öyle bi motora rakip bile olamaz haddimizi bilelim

    Gömme led sinyal sevdasından vazgeçmiş bulunuyorum ama önlere küçük ve şık ve ucuz ve kaliteli ve kolay bulunabilen bi sinyal istiyorum varmı öneriniz
    https://www.youtube.com/alifeyizoglu

  19. #19739

    Üyelik
    04 Şubat 2012
    Şehir
    KARŞIYAKA
    Motosikleti
    SUPERSHADOW 250 / ASYA 150 T1
    Arkadaşlar 5000 tlye kadar temiz gt250r bulmaya çalışıyorum bana yardımcı olursanız sevinirim izmir deyim. Birde alırken en çok dikkat etmem gereken nedir ? Eğer motoru alırsam ve bir arızası çıkarsa motor uzunca bir süre yatmak zorunda kalacak

  20. #19740
    Felon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2010
    Alıntı ogi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar 5000 tlye kadar temiz gt250r bulmaya çalışıyorum bana yardımcı olursanız sevinirim izmir deyim. Birde alırken en çok dikkat etmem gereken nedir ? Eğer motoru alırsam ve bir arızası çıkarsa motor uzunca bir süre yatmak zorunda kalacak
    işte onu bulmak zor ama bulunmazda değil, ilanları iyi takip et senin bütçeye görede iyi bi motor düşecektir elbette
    https://www.youtube.com/alifeyizoglu


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 147 kullanıcı var. (0 üye ve 147 misafir)

Bu Konudaki Etiketler