Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Hyosung GT 250 R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #19481
    osman_22 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mayıs 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung Gt 250 R
    Alıntı Zippo's adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Zevk sizin ama,böyle fantastik şeylerin yanı sıra ;

    http://img256.imageshack.us/img256/9578/70010s.jpg

    Bu yada buna benzer bi tank pad motoru çok daha şık ve kaliteli göstereceği düşüncesindeyim.


    Bizim alettede böyle gözüküyo, eski sayfalarda gri siyah bi hyoda daha vardı aynı pad takımından. Motor üstünde nası durduğu hakkında fikir edinebilirsin.Bence bu klasik karbon deseni daha ağır ve kaliteli duruyo...


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #19482
    KeoS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Temmuz 2005
    Şehir
    TRABZON - AĞRI
    Motosikleti
    KTM EXC 300
    Alıntı cakalaz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şu yeni kasalardan Sıfır alıp düzgün Rodaj ile kullanan arkadaslardan her hangi bir arıza yasayan var mıdır aramızda ?

    dogan sanki eski kiclilar ariza veriyormusta yenileri nasildir diye soruyon ben aldim sifirini kullandim hic bir sorunda yokkkkkkkkkkkkkkkkkkk hyoda

  3. #19483
    my91 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ocak 2010
    Şehir
    Silifke/MERSİN
    Motosikleti
    Hyosung Gt250R
    Commander_05 , motorun hayırlı olsun.
    Sonunda kavuştum ben de motoruma valla yaa ne özlemişim Bugün dolaştım biraz, altından biraz yağ damlatmış bekleye bekleye sıkıntılık bişeyi yok ,
    Şimdi, eski tank padim kötü durumda, güzel-uygun fiyatlı tank padi nereden alabilirim?
    Eskisini çıkarmak için sıcak su uygulamak en kolay yöntem sanırım değil mi ?
    33 KDC 64
    Mustafa YERLİKAYA B rh+ /İTÜ Uçak Mühendisliği-2009

  4. #19484
    CankutKaba - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Aralık 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Pulsar 200NS
    Hyosung'u çok seviyorum ama başlangıç motoru olarak istediğim için bütçem el verdiği halde sıfır almayı düşünmüyorum. 2.el almak istiyorum çünkü yeterli süre kullandıktan sonra 600lüğe geçmek istiyorum. Sizce her durum olağan devam ettikten sonra, kaç km yol yaptıktan sonra cc yükseltilebilir ? Bu konuda fikrinizi almak istedim.
    Motosiklet.net - Tutku YaraTTI..

  5. #19485
    gugukk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Nisan 2006
    Şehir
    İstanbul-Erenköy
    Motosikleti
    2011 Beyaz Gt250r - Fiat 500L Living
    valla bende binzin fiyatları düştüğünde 600 lüğe geçicem ama hala düşmedi beklemedeyim
    2011 Hyosung GT250R EFI Beyaz

  6. #19486
    Alper Kaya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Haziran 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 600 FA (2011) Honda CBR 500R (2014)
    Alıntı gugukk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    valla bende binzin fiyatları düştüğünde 600 lüğe geçicem ama hala düşmedi beklemedeyim
    hahaha dua etki böle kalsın 5 yıl sonra 4.5tl mumla arıycaz :D
    bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...

  7. #19487
    brooklynnn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Haziran 2011
    Şehir
    çanakkale
    Motosikleti
    yeşil fıstık 300
    125 cc akar

  8. #19488
    CankutKaba - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Aralık 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Pulsar 200NS
    Ah benzin aahh..
    Motosiklet.net - Tutku YaraTTI..

  9. #19489
    Felon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2010
    kırmızı kızımı dün akşam servise bıraktım ,2amortisör keçesi ve yağları değişecek ve bu akşam alıcam.
    yağ olarak shell fork oil 10w aldım(20tl).ipone u netten alıp beklemesi vardı shell e bile gerek yoktu diyolar ama ipone olaydı iyidi neyse artık
    bu gece bi aksilik çıkmassa giydiricem grenajları
    gece saatlerinde yeni farlı bi kaç foto gelebilir
    https://www.youtube.com/alifeyizoglu

  10. #19490
    cakalaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ekim 2006
    Şehir
    Rize/Merkez
    Motosikleti
    CBR1000RR "2017
    Alıntı KeoS adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    dogan sanki eski kiclilar ariza veriyormusta yenileri nasildir diye soruyon ben aldim sifirini kullandim hic bir sorunda yokkkkkkkkkkkkkkkkkkk hyoda
    Hayır canım, öyle birşey ima etmedim ki yazdığımdan da belli oluyor. Yalnız Yeni kasalardan sıfır alıp sorun yasayan bir kaç arkadas olmustu, durum nedir? yeni kasaların tamamında mı böyle bir sorun var acaba diye merak ediyorum ?
    Ya KASK TaK ; Ya ÖL

  11. #19491
    Chronix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Ducati Monster 1200
    Alıntı Felon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kırmızı kızımı dün akşam servise bıraktım ,2amortisör keçesi ve yağları değişecek ve bu akşam alıcam.
    yağ olarak shell fork oil 10w aldım(20tl).ipone u netten alıp beklemesi vardı shell e bile gerek yoktu diyolar ama ipone olaydı iyidi neyse artık
    bu gece bi aksilik çıkmassa giydiricem grenajları
    gece saatlerinde yeni farlı bi kaç foto gelebilir
    10 biraz sert gelebilir. özellikle yüksek hızda etkisini gösterecektir.
    Two Against the World

    Hyosung RT125 (55.000) Hyosung GT250 X (100.000) Ducati Monster 1200

  12. #19492
    Felon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2010
    Alıntı Chronix adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    10 biraz sert gelebilir. özellikle yüksek hızda etkisini gösterecektir.
    stock haldede 10w var sanırım çünkü service manuelden baktım 400ml amortisör başına 10w fork oil yazıyordu.
    Yumuşak olması ön tekerin daha çok sekerek yüksek sürat ve bozuk yolda tankslapper ı daha çok tetikler diye düşünüyorum.çünkü keçeler kaçırmaya başladıktan sonra motor hızı daha çok hissettirmeye başlamıştı özellikle yüksek süratlerde bi güvensizlik hissettiriyodu.ninjanın oturuş pozisyonu rahat olmasına rağmen amortisörleri daha sert mesela.
    https://www.youtube.com/alifeyizoglu

  13. #19493
    Chronix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Ducati Monster 1200
    Alıntı Felon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    stock haldede 10w var sanırım çünkü service manuelden baktım 400ml amortisör başına 10w fork oil yazıyordu.
    Yumuşak olması ön tekerin daha çok sekerek yüksek sürat ve bozuk yolda tankslapper ı daha çok tetikler diye düşünüyorum.çünkü keçeler kaçırmaya başladıktan sonra motor hızı daha çok hissettirmeye başlamıştı özellikle yüksek süratlerde bi güvensizlik hissettiriyodu.ninjanın oturuş pozisyonu rahat olmasına rağmen amortisörleri daha sert mesela.
    ben de 5 var diye biliyorum , motoru ilk aldığım zamanlarda derin çukurlara girdiğimde bildiğin amortisör vuruyordu , daha sonra değişim yaptım ipone 10 koydum vurma filan kalmadı hatta 2 cm kadar bir pay kalıyordu ama yüksek hızlarda motor artık resmen zıplıyor. keşke 7.5 filan alsaydım filan dedim. ama şu da olabilir sizin motorlar bizimkilere göre daha ağır onunda farkı olabilir.
    Two Against the World

    Hyosung RT125 (55.000) Hyosung GT250 X (100.000) Ducati Monster 1200

  14. #19494
    Sepetçioğlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Aralık 2010
    Şehir
    SİNOP
    Motosikleti
    KAWASAKİ VERSYS 650
    Alıntı Felon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    stock haldede 10w var sanırım çünkü service manuelden baktım 400ml amortisör başına 10w fork oil yazıyordu.
    Yumuşak olması ön tekerin daha çok sekerek yüksek sürat ve bozuk yolda tankslapper ı daha çok tetikler diye düşünüyorum.çünkü keçeler kaçırmaya başladıktan sonra motor hızı daha çok hissettirmeye başlamıştı özellikle yüksek süratlerde bi güvensizlik hissettiriyodu.ninjanın oturuş pozisyonu rahat olmasına rağmen amortisörleri daha sert mesela.
    Evet Ali, yağın kalın olması amortisörün tepkisini yavaşlatacak ve daha sert olmasını sağlayacak ve yol tutuşunu arttıracaktır (vede konforu azaltacak, zaten ss bir motorda aranacak en son şeydir ), yalnız şu geri sekme durumunu nasıl etkiler bilemiyorum, özellikle viraj girişlerinde firen yaptıktan sonra viraja girdiğimiz zaman amortisörlerin eski yerlerine oturmuş ve ağırlığın hafif arkaya verilmiş olması istenir, işte bu noktada geri yüklemenin tepkisinin yavaş olması durumu olumsuz etkileyebilir. Biraz fazla inceledim galiba ama lastiklerimizin iyi olması kadar amotisörlerimiz de önemli Dene bakalım biraz yorumlarını bekliyoruz
    Olduğunuz yerde durarak, olmak istediğiniz yere varamazsınız!

  15. #19495
    Felon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2010
    Alıntı Chronix adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben de 5 var diye biliyorum , motoru ilk aldığım zamanlarda derin çukurlara girdiğimde bildiğin amortisör vuruyordu , daha sonra değişim yaptım ipone 10 koydum vurma filan kalmadı hatta 2 cm kadar bir pay kalıyordu ama yüksek hızlarda motor artık resmen zıplıyor. keşke 7.5 filan alsaydım filan dedim. ama şu da olabilir sizin motorlar bizimkilere göre daha ağır onunda farkı olabilir.
    aklıma takıldı şimdi akşam evden service manuele tekrar bakıcam
    Alıntı Sepetçioğlu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Evet Ali, yağın kalın olması amortisörün tepkisini yavaşlatacak ve daha sert olmasını sağlayacak ve yol tutuşunu arttıracaktır (vede konforu azaltacak, zaten ss bir motorda aranacak en son şeydir ), yalnız şu geri sekme durumunu nasıl etkiler bilemiyorum, özellikle viraj girişlerinde firen yaptıktan sonra viraja girdiğimiz zaman amortisörlerin eski yerlerine oturmuş ve ağırlığın hafif arkaya verilmiş olması istenir, işte bu noktada geri yüklemenin tepkisinin yavaş olması durumu olumsuz etkileyebilir. Biraz fazla inceledim galiba ama lastiklerimizin iyi olması kadar amotisörlerimiz de önemli Dene bakalım biraz yorumlarını bekliyoruz
    evet amortisörler en çok frenaj ve viraj kabiliyetinde etkisini gösteriyor.

    ---------- Post added at 14:12 ---------- Previous post was at 12:24 ----------

    Yeni kasa turuncu, görkem bu sana gelsin

    38.saniyeye dikkat led stopda sinyalmi var?

    Bu vjf 250 de çok cılızmış beğenmedim
    http://www.daelim.com.au/motorbikes/vjf250/
    https://www.youtube.com/alifeyizoglu

  16. #19496
    Alper Kaya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Haziran 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 600 FA (2011) Honda CBR 500R (2014)
    Alıntı Felon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    aklıma takıldı şimdi akşam evden service manuele tekrar bakıcam

    evet amortisörler en çok frenaj ve viraj kabiliyetinde etkisini gösteriyor.

    ---------- Post added at 14:12 ---------- Previous post was at 12:24 ----------

    Yeni kasa turuncu, görkem bu sana gelsin

    38.saniyeye dikkat led stopda sinyalmi var?

    Bu vjf 250 de çok cılızmış beğenmedim
    http://www.daelim.com.au/motorbikes/vjf250/
    http://www.ibike.com.hk/01_bike_repo...50r/ban_02.jpg
    bu turuncu dediğinkasa bazı çıdan kırmızı bazısından turuncu gözüküyor mustafa çakırcıda var bu kasa şuan heralde plakasız 10.375tl istiyor:D Ayrıca gerçek hali videodakinden kötü bunuda belirtiyim görkem git gör istersen :D
    bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...

  17. #19497
    osman_22 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mayıs 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung Gt 250 R
    Alıntı Felon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    aklıma takıldı şimdi akşam evden service manuele tekrar bakıcam

    evet amortisörler en çok frenaj ve viraj kabiliyetinde etkisini gösteriyor.

    ---------- Post added at 14:12 ---------- Previous post was at 12:24 ----------

    Yeni kasa turuncu, görkem bu sana gelsin

    38.saniyeye dikkat led stopda sinyalmi var?

    Bu vjf 250 de çok cılızmış beğenmedim
    Bu vjf 250 midir nedir daha önce hic görmedim ama 2. bi eski kasa cbr 125 vakası resmen
    Video icin sağol düşünmen yeter ama malesef kırmızıymış be hacı

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...69697708/detay
    Senin videodaki alet bu linktekiyle aynı
    Bunu yakından yani gercek hayatta hic görmedim ama normal kırmızılara göre bariz bi ton farkı var diye tahmin ediyorum.
    Turuncu icinde bi bayiyi aramıştım, bayide dispiribitörü (yanlış yazmışımdır muhtemelen) arayıp bana geri dönmüştü, şubat ayında gelcek partide olabilir ama pek umutlu değiliz diye...
    Yanlız anladığım kadarıyla sadece türkiyede değil bütün dünyada yok, aslında var bi iki tane gördümde sınırlı sayıda üretildi heralde..

    Bu videodaki kesin turuncuda

    Bu ufaklığın sürdüğü motor turuncumu kırmızı mı belli değil Bunların haricinde bi video ve resme rastlayamadım
    Olmadı kırmızı ve beyaz secenekleri değerlendiririz no olcak..

  18. #19498
    Felon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2010
    nerede o eski kırmızı tonu..ah ah şimdikilerin ne olduğu belli değil
    https://www.youtube.com/alifeyizoglu

  19. #19499
    Sepetçioğlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Aralık 2010
    Şehir
    SİNOP
    Motosikleti
    KAWASAKİ VERSYS 650
    Harbi ya bukalemun gibi çözemedik gitti

    Peki bu ne renk?

    Uploaded with ImageShack.us
    Olduğunuz yerde durarak, olmak istediğiniz yere varamazsınız!

  20. #19500
    Felon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2010
    Alıntı Sepetçioğlu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Harbi ya bukalemun gibi çözemedik gitti

    Peki bu ne renk?

    http://img210.imageshack.us/img210/4...enihyosung.jpg Uploaded with ImageShack.us
    işte bunu bekliyoruz ama normal turuncu gelirse hayal kırıklığına uğrayacağız buda kahverengi gibi sanki ama turuncuya daha yakın custom color olmuş fakat müthiş gözüküyo.belkide sadece spot ışıklar altındaki resmin yanılgısıdır
    aslında bu renk alınmaz bi düşsen türkiyede bu rengi tuturacak adam bulamassın
    https://www.youtube.com/alifeyizoglu


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)

Bu Konudaki Etiketler