Hyosung GT 250 R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
17 Temmuz 2008, 22:13
#1921
mete_han adlı üyeden alıntı
metehan abim sen benim yazımdan alıntı yapmışsın bende senin yazından alıntı yaptım. evet arkadaşlar hyosung motosiklet yüzünden başıma gelmeyen kalmadı. 11.12.2007 den beri global motor sayesinde motosikletime binemiyorum. nihayet gün geldi. yarın (18 temmuz 2008) levent tüketici mahkemesinde saat 10:00 da davam başlıyor. inşallah hayırlısıyla sonuçlanacak ve bende diğer hyosung kullanıcılarına ön ayak olmuş olacağım. hyosung almayı düşünen arkadaşlar grave yazıp google da arattırsın başıma gelenleri görsün. inanmayan olursa ispat etmeye hazırım. yeter ki biri daha benim gibi çekmesin...
Reklamlar
-
17 Temmuz 2008, 22:25
#1922
Krank kırma olayı başka yaşayan kullanıcı oldumu sitede merak ettim! Globalde ilgili parça yoksa günümüzde s&t de demi yok acaba,olay gördüğüm kadarıyla güncel de değil.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
-
17 Temmuz 2008, 22:55
#1923
grave adlı üyeden alıntı
metehan abim sen benim yazımdan alıntı yapmışsın bende senin yazından alıntı yaptım. evet arkadaşlar hyosung motosiklet yüzünden başıma gelmeyen kalmadı. 11.12.2007 den beri global motor sayesinde motosikletime binemiyorum. nihayet gün geldi. yarın (18 temmuz 2008) levent tüketici mahkemesinde saat 10:00 da davam başlıyor. inşallah hayırlısıyla sonuçlanacak ve bende diğer hyosung kullanıcılarına ön ayak olmuş olacağım. hyosung almayı düşünen arkadaşlar grave yazıp google da arattırsın başıma gelenleri görsün. inanmayan olursa ispat etmeye hazırım. yeter ki biri daha benim gibi çekmesin...
abi yanlış anlama da yanlızca sende çıkmış bu sorun, acaba şanssızlık olabilir mi
ek:
ninja 250r ın özellikleri burda
http://www.kawasaki.com.tr/motosikle...inja250r.shtml
maksimum güç 24 kw (33 HP) /11.000 rpm ve maksimum tork 22 N.m (2.24 Kgf.m) 8.200 rpm
hyosung: Maksimum Güç: 29 HP @ 10.000 ve Maksimum Tork: 20.5 NM @ 7300 RPM
-
17 Temmuz 2008, 23:20
#1924
arkadaşlar bugün arkadaşımın yanındaydım kendisi motor ustası ayrıca kanuni nin servisi
servise gt 250r getirdiler uzun yoldan dönüşte birdenbire stop etmiş biz sorunu aküden zannettik yeni akü taktık motor çalışmadı viteste vurdurmayı denedik banamısın demiyo hatta 5.viteste vurdurmaya çalıştık motor dönecekmi diye tık yok en sonunda motoru açtılar motor grank kesmiş
bende hyo gv 650 meraklısıyım ama son zamanlarda hyosungların grank kesme olayını gördükçe okudukça bu markadan soğumaya başladım..
-
17 Temmuz 2008, 23:33
#1925
enfazla 180 gidiyo ama çok ta zorlanmıyoo...scooterden sonra alıcağm tek motor:D
-
18 Temmuz 2008, 00:24
#1926
param olsa alırım vallahi.
1, viteste 20 görüyorum yeter artık
-
18 Temmuz 2008, 00:42
#1927
bende 1. viteste 40 görüyorum 2. vites 80 3. vites 120 diye gidiyor....
HONDA;hayat onda...
İ.V.İ.B.İ
DRİFT RELİGİON
-
18 Temmuz 2008, 15:17
#1928
Krank kırma olayı kafama takıldı bulunduğum ildeki yetkili Bayii-servisten gidip sordum.Böyle bir durumun çukurova genelinde rastlanmadığını servis bakım kağıtlarından inceledim ve gördüm. Aklıma gelen ise şu oldu; 250 cc bir motosiklette R6 tadı ve sesi aramak üzere motosikletle dost olup onu anlayıp,tanımak yerine gereğinden fazlamı yıprattınız sorusu takıldı!
Türkiye giriş tarihçesi belki 2 sene olabilir ama 2005 yılında bu model İspanya'da en çok satan model olarak kayıtlara geçmiş,Avrupada kalite,fiyat ve performansıyla en iyi geçiş motoru seçilmiş,2006 yılı Amerika gibi seçici ve kalite standart konusundan ödün vermeyen bir ülkede en çok satan model gv650 olarak açıklanmış.Özel üretim 30.yıl motorunu üreten bir marka ki daha önce suzuki için motor üreten bir firma bu arkadaşlar. Halen sv650,dl650 bu motoru(gv650 deki) kullanıyorken Türkiyedeki yaşanan bir iki talihsizliği (bana göre kullanım hatası olabilir!) Hyosung markasına mal ederek genellemek yanlış olmazmı? GV250 de de aynı motor kullanıyor o halde krank kesen gv250 duyan gören oldumu? Her motosikletin her vitesinde hakkı bellidir.Fazlası yıpratır diyorum.
GT 250 R hakkında genel izlenimler.
*Ön fren manetinde mesafe ayarı yok.
*Aküye ulaşmak kolay, aküye ulaşmak için depo, yan grenajlar.. vs.. sökmek gerekmiyor.
*Kornası, 100 km nin üzerinde çok zayıf kalıyor
*Lastikler, kuru yolda başarılı. Islak zeminde biraz dikkat istiyor.
* Motosiklette oldukça büyük iki tane disk var, rakiplerine farkı fren konusunda atıyor. TCTC marka çift pistonlu kaliperli önde 300 mm çaplı iki adet disk, arka frende ise yine çift pistonlu 230 mm çapında bir disk mevcut. Her iki freninde dozajlaması güzel. Arka fren siz istemedikçe kilitlenmiyor.
*Grenajlardaki hava akım yerleri motora daha sportif bir hava vermiş.
*Far aydınlatması yeterli.
*Amortisörler sorunsuz ama rebound ve damper ayarı mevcut değil.
*Motosikletin aynaları dizayn olarak güzel. Görüş alanı dar.
*Düşme takozu-koruma demiri takılacak yer görünmüyor.
*100 km de 3.5 ile 4 litre arası tüketim var.
*Her vites 3500 devir üstünde canlanıyor.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
-
18 Temmuz 2008, 15:22
#1929
Şu krank kırma olayındaki düşüncem şudur:
Kullanıcının altındaki makinayı 4 silindirli r6 600rr a falan benzetmesınden ıbarettır.Egsozu filtreyi degıstırıp son devıre kadar gaza durmadan kokleyıp kesıcıde redlıne yapmak gibi bir durum.Yani geçiş motosikleti bu neden boyle seyler yaparsınız. Güzel ses cıkartsa ıcım yanmayacak.
-
18 Temmuz 2008, 15:25
#1930
Sonuç olarak iğneyi kendimize çuvaldızı başkasına batırmalıyız değilmi!
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
-
18 Temmuz 2008, 15:25
#1931
-
18 Temmuz 2008, 21:37
#1932
hasanpinar0537 adlı üyeden alıntı
bende 1. viteste 40 görüyorum 2. vites 80 3. vites 120 diye gidiyor....
3.vites 120 mi 13.000 devirde görüyorsun sanırım sonra krankı eline alma
-
18 Temmuz 2008, 22:07
#1933
swalbard adlı üyeden alıntı
Şu krank kırma olayındaki düşüncem şudur:
Kullanıcının altındaki makinayı 4 silindirli r6 600rr a falan benzetmesınden ıbarettır.Egsozu filtreyi degıstırıp son devıre kadar gaza durmadan kokleyıp kesıcıde redlıne yapmak gibi bir durum.Yani geçiş motosikleti bu neden boyle seyler yaparsınız. Güzel ses cıkartsa ıcım yanmayacak.
evet bana da öyle geldi.Şimdi bi dağ motoru alıp uçurumdan atlayıp bu motor 5 para etmez demek biraz insafsızlık oluyo.Sınırlarında kullandıkça çinliler bile bayağı uzun gidiyor..Mesela Ümmet abinin motoru 577 000 km deydi 125 cc mondial
-
18 Temmuz 2008, 22:38
#1934
Ümmet abinin motoru 125mt Mondialin çıkış ve lokomotif motoru olmuştur.Kendisinden 1 sene sonra piyasaya sürdükleri 151 rs bile 400 ytl daha ucuzdu fazlasına rağmen.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
-
20 Temmuz 2008, 03:15
#1935
arkadaşlar mraba motoru almama daha 1 2 ay filan war inş ama ya aldığımda hangi egsozu almalıyım bi 600lük gibi ses çıkarmasını istiyorum bu mümkünmü yardımcı olcak arkadaşlar ltfen yazabilirmi şimidedn çok tşkkürler
Milli mücadelelere şahsî hırs değil, milli ideal, milli onur sebep olmuştur.
MUSTAFA KEMAL ATATÜRK
-
20 Temmuz 2008, 04:13
#1936
Tiger egsozdan başka bir marka takarsan, motor garanti dışı kalıyor.
Tiger iyi bir egsoz ama, tıpkı diğerleri gibi o da 600 lük gibi bir ses vermez.
Sadece tok ve gürültülü bir ses elde edersin, 2 silindir içinde yeterli zaten.
4 olsa, par par par yapmaz. 2 piston daha olsaydı , o aradaki par par ları doldurmuş olacaktı. Onun açılımı da kısaca ParA ParA ParA
Sen motoru al, onlar çözülür, kafana dert etme. Takarsın bir tiger bakarsın keyfine.
-
20 Temmuz 2008, 22:38
#1937
Selamlar
Herkeze merhaba.Ben de motor sevdası olanlardanım araba kullanamıyorum zevk vermiyo bana çünkü :(.Bodrumda çalışırken lamborgini gallardo ya binmiştim çok etkilenmiştim ama ardından 1000 rr a binince gallardo falan fıs geldi :D.Daha önce cbr125 almayı düşünüyodum.Hatta honda efe ye gittim almak için ama gördüğümde hayal kırıklığına uğradım çok ince bi görünüşü var ve ufak duruyo.Sonra aprillia ya mrk sardım ama o da çok pahalı bir motor.Son 1-2 aydır da hyosung un bu modelini inceliyorum sanırım son tercihim bu olucak 10 milyar 125 lik bir motora vericeğime bu tarz bişey alırım diye düşünüyorum.Şimdi tek düşüncem kışın binebilecek miyim alırsam.Ankarada oturuorum ve ankara nın kışı belli olmuyo :(.
-
21 Temmuz 2008, 00:00
#1938
Çukurovada biz 4 mevsim biniyoruz motora,özellikle bahar ayları tam mevsimi.Ankara'da kar-buz dolayısıyla 4 ay zor binersiniz bence. Bu durumda motosiklet özel zevk için alınabilir.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
-
21 Temmuz 2008, 14:45
#1939
Ya aslında öle eskisi gibi kış olmuo ankarada da ama şimdi ben motoru alırım yüzyılın en soğuk kışı geçer biliorum :D çöldeki kutup ayısı hesabı :D
-
21 Temmuz 2008, 15:20
#1940
ENFARKLISI tiger egzoz bozmuyor mu cidden garantiyi?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 9 kullanıcı var. (0 üye ve 9 misafir)
Bu Konudaki Etiketler