Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Hyosung GT 250 R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #1921
    grave - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Şubat 2006
    Şehir
    çanakkale
    Motosikleti
    CBF 600 SA
    Alıntı mete_han adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    http://motordelisi.com/modules.php?n...=59998#1184085


    Hyosung GT 250 R hakkında herşey

    Tarih: 2008-02-07, 01:59:21 Mesaj konusu: HYOSUNG düşünen kardeşlerimin önemle dikkatine...

    metehan abim sen benim yazımdan alıntı yapmışsın bende senin yazından alıntı yaptım. evet arkadaşlar hyosung motosiklet yüzünden başıma gelmeyen kalmadı. 11.12.2007 den beri global motor sayesinde motosikletime binemiyorum. nihayet gün geldi. yarın (18 temmuz 2008) levent tüketici mahkemesinde saat 10:00 da davam başlıyor. inşallah hayırlısıyla sonuçlanacak ve bende diğer hyosung kullanıcılarına ön ayak olmuş olacağım. hyosung almayı düşünen arkadaşlar grave yazıp google da arattırsın başıma gelenleri görsün. inanmayan olursa ispat etmeye hazırım. yeter ki biri daha benim gibi çekmesin...
    Sons Of Troya (Gelibolu)


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #1922
    vıceroy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2006
    Şehir
    içel
    Motosikleti
    gv650 - RKS 150-kuba xf139
    Krank kırma olayı başka yaşayan kullanıcı oldumu sitede merak ettim! Globalde ilgili parça yoksa günümüzde s&t de demi yok acaba,olay gördüğüm kadarıyla güncel de değil.
    Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...

  3. #1923
    ShowDown - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Eylül 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Yok
    Alıntı grave adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    metehan abim sen benim yazımdan alıntı yapmışsın bende senin yazından alıntı yaptım. evet arkadaşlar hyosung motosiklet yüzünden başıma gelmeyen kalmadı. 11.12.2007 den beri global motor sayesinde motosikletime binemiyorum. nihayet gün geldi. yarın (18 temmuz 2008) levent tüketici mahkemesinde saat 10:00 da davam başlıyor. inşallah hayırlısıyla sonuçlanacak ve bende diğer hyosung kullanıcılarına ön ayak olmuş olacağım. hyosung almayı düşünen arkadaşlar grave yazıp google da arattırsın başıma gelenleri görsün. inanmayan olursa ispat etmeye hazırım. yeter ki biri daha benim gibi çekmesin...
    abi yanlış anlama da yanlızca sende çıkmış bu sorun, acaba şanssızlık olabilir mi

    ek:
    ninja 250r ın özellikleri burda
    http://www.kawasaki.com.tr/motosikle...inja250r.shtml
    maksimum güç 24 kw (33 HP) /11.000 rpm ve maksimum tork 22 N.m (2.24 Kgf.m) 8.200 rpm
    hyosung: Maksimum Güç: 29 HP @ 10.000 ve Maksimum Tork: 20.5 NM @ 7300 RPM
    facebook.com/kaskafa

  4. #1924
    megadeth - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mart 2007
    Şehir
    izmit
    Motosikleti
    bir motorum bile yohhh
    arkadaşlar bugün arkadaşımın yanındaydım kendisi motor ustası ayrıca kanuni nin servisi
    servise gt 250r getirdiler uzun yoldan dönüşte birdenbire stop etmiş biz sorunu aküden zannettik yeni akü taktık motor çalışmadı viteste vurdurmayı denedik banamısın demiyo hatta 5.viteste vurdurmaya çalıştık motor dönecekmi diye tık yok en sonunda motoru açtılar motor grank kesmiş
    bende hyo gv 650 meraklısıyım ama son zamanlarda hyosungların grank kesme olayını gördükçe okudukça bu markadan soğumaya başladım..

  5. #1925

    Üyelik
    20 Haziran 2008
    enfazla 180 gidiyo ama çok ta zorlanmıyoo...scooterden sonra alıcağm tek motor:D

  6. #1926
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    28 Aralık 2007
    Şehir
    40° 56' 57sn N, 29° 06' 29sn E
    Motosikleti
    HyosunG GT 250 İsim : AraL
    param olsa alırım vallahi.
    1, viteste 20 görüyorum yeter artık

  7. #1927
    hasanpinar0537 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ağustos 2007
    Şehir
    İSTANBUL
    bende 1. viteste 40 görüyorum 2. vites 80 3. vites 120 diye gidiyor....
    HONDA;hayat onda...İ.V.İ.B.İ
    DRİFT RELİGİON

  8. #1928
    vıceroy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2006
    Şehir
    içel
    Motosikleti
    gv650 - RKS 150-kuba xf139
    Krank kırma olayı kafama takıldı bulunduğum ildeki yetkili Bayii-servisten gidip sordum.Böyle bir durumun çukurova genelinde rastlanmadığını servis bakım kağıtlarından inceledim ve gördüm. Aklıma gelen ise şu oldu; 250 cc bir motosiklette R6 tadı ve sesi aramak üzere motosikletle dost olup onu anlayıp,tanımak yerine gereğinden fazlamı yıprattınız sorusu takıldı!
    Türkiye giriş tarihçesi belki 2 sene olabilir ama 2005 yılında bu model İspanya'da en çok satan model olarak kayıtlara geçmiş,Avrupada kalite,fiyat ve performansıyla en iyi geçiş motoru seçilmiş,2006 yılı Amerika gibi seçici ve kalite standart konusundan ödün vermeyen bir ülkede en çok satan model gv650 olarak açıklanmış.Özel üretim 30.yıl motorunu üreten bir marka ki daha önce suzuki için motor üreten bir firma bu arkadaşlar. Halen sv650,dl650 bu motoru(gv650 deki) kullanıyorken Türkiyedeki yaşanan bir iki talihsizliği (bana göre kullanım hatası olabilir!) Hyosung markasına mal ederek genellemek yanlış olmazmı? GV250 de de aynı motor kullanıyor o halde krank kesen gv250 duyan gören oldumu? Her motosikletin her vitesinde hakkı bellidir.Fazlası yıpratır diyorum.

    GT 250 R hakkında genel izlenimler.
    *Ön fren manetinde mesafe ayarı yok.
    *Aküye ulaşmak kolay, aküye ulaşmak için depo, yan grenajlar.. vs.. sökmek gerekmiyor.
    *Kornası, 100 km nin üzerinde çok zayıf kalıyor
    *Lastikler, kuru yolda başarılı. Islak zeminde biraz dikkat istiyor.
    * Motosiklette oldukça büyük iki tane disk var, rakiplerine farkı fren konusunda atıyor. TCTC marka çift pistonlu kaliperli önde 300 mm çaplı iki adet disk, arka frende ise yine çift pistonlu 230 mm çapında bir disk mevcut. Her iki freninde dozajlaması güzel. Arka fren siz istemedikçe kilitlenmiyor.
    *Grenajlardaki hava akım yerleri motora daha sportif bir hava vermiş.
    *Far aydınlatması yeterli.
    *Amortisörler sorunsuz ama rebound ve damper ayarı mevcut değil.
    *Motosikletin aynaları dizayn olarak güzel. Görüş alanı dar.
    *Düşme takozu-koruma demiri takılacak yer görünmüyor.
    *100 km de 3.5 ile 4 litre arası tüketim var.
    *Her vites 3500 devir üstünde canlanıyor.
    Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...

  9. #1929
    swalbard - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2004
    Şehir
    Antalya-Ankara
    Şu krank kırma olayındaki düşüncem şudur:
    Kullanıcının altındaki makinayı 4 silindirli r6 600rr a falan benzetmesınden ıbarettır.Egsozu filtreyi degıstırıp son devıre kadar gaza durmadan kokleyıp kesıcıde redlıne yapmak gibi bir durum.Yani geçiş motosikleti bu neden boyle seyler yaparsınız. Güzel ses cıkartsa ıcım yanmayacak.

  10. #1930
    vıceroy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2006
    Şehir
    içel
    Motosikleti
    gv650 - RKS 150-kuba xf139
    Sonuç olarak iğneyi kendimize çuvaldızı başkasına batırmalıyız değilmi!
    Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...

  11. #1931
    cakalaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ekim 2006
    Şehir
    Rize/Merkez
    Motosikleti
    CBR1000RR "2017
    Hyo güzeL motordur arkadaşlar Her haliyle cok sık bence Ben cbr yA DA Hyo arasında kaldm ama paraya kıyamadm yine cbr daha yakın geldi diğer motorum HYo olacak inşallah seneye yaza HYo ile gireceğim
    Ya KASK TaK ; Ya ÖL

  12. #1932
    marten1907 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ağustos 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha XJ 6 Diversion F
    Alıntı hasanpinar0537 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bende 1. viteste 40 görüyorum 2. vites 80 3. vites 120 diye gidiyor....
    3.vites 120 mi 13.000 devirde görüyorsun sanırım sonra krankı eline alma

  13. #1933
    ShowDown - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Eylül 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Yok
    Alıntı swalbard adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şu krank kırma olayındaki düşüncem şudur:
    Kullanıcının altındaki makinayı 4 silindirli r6 600rr a falan benzetmesınden ıbarettır.Egsozu filtreyi degıstırıp son devıre kadar gaza durmadan kokleyıp kesıcıde redlıne yapmak gibi bir durum.Yani geçiş motosikleti bu neden boyle seyler yaparsınız. Güzel ses cıkartsa ıcım yanmayacak.
    evet bana da öyle geldi.Şimdi bi dağ motoru alıp uçurumdan atlayıp bu motor 5 para etmez demek biraz insafsızlık oluyo.Sınırlarında kullandıkça çinliler bile bayağı uzun gidiyor..Mesela Ümmet abinin motoru 577 000 km deydi 125 cc mondial
    facebook.com/kaskafa

  14. #1934
    vıceroy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2006
    Şehir
    içel
    Motosikleti
    gv650 - RKS 150-kuba xf139
    Ümmet abinin motoru 125mt Mondialin çıkış ve lokomotif motoru olmuştur.Kendisinden 1 sene sonra piyasaya sürdükleri 151 rs bile 400 ytl daha ucuzdu fazlasına rağmen.
    Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...

  15. #1935
    Birkannn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mayıs 2008
    Şehir
    İstanbul
    arkadaşlar mraba motoru almama daha 1 2 ay filan war inş ama ya aldığımda hangi egsozu almalıyım bi 600lük gibi ses çıkarmasını istiyorum bu mümkünmü yardımcı olcak arkadaşlar ltfen yazabilirmi şimidedn çok tşkkürler
    Milli mücadelelere şahsî hırs değil, milli ideal, milli onur sebep olmuştur.
    MUSTAFA KEMAL ATATÜRK

  16. #1936
    ENFARKLISI - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Haziran 2008
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Hyosung GT250r sattı, yeni bakıyor..
    Tiger egsozdan başka bir marka takarsan, motor garanti dışı kalıyor.

    Tiger iyi bir egsoz ama, tıpkı diğerleri gibi o da 600 lük gibi bir ses vermez.

    Sadece tok ve gürültülü bir ses elde edersin, 2 silindir içinde yeterli zaten.

    4 olsa, par par par yapmaz. 2 piston daha olsaydı , o aradaki par par ları doldurmuş olacaktı. Onun açılımı da kısaca ParA ParA ParA

    Sen motoru al, onlar çözülür, kafana dert etme. Takarsın bir tiger bakarsın keyfine.

  17. #1937

    Üyelik
    19 Şubat 2007

    Selamlar

    Herkeze merhaba.Ben de motor sevdası olanlardanım araba kullanamıyorum zevk vermiyo bana çünkü :(.Bodrumda çalışırken lamborgini gallardo ya binmiştim çok etkilenmiştim ama ardından 1000 rr a binince gallardo falan fıs geldi :D.Daha önce cbr125 almayı düşünüyodum.Hatta honda efe ye gittim almak için ama gördüğümde hayal kırıklığına uğradım çok ince bi görünüşü var ve ufak duruyo.Sonra aprillia ya mrk sardım ama o da çok pahalı bir motor.Son 1-2 aydır da hyosung un bu modelini inceliyorum sanırım son tercihim bu olucak 10 milyar 125 lik bir motora vericeğime bu tarz bişey alırım diye düşünüyorum.Şimdi tek düşüncem kışın binebilecek miyim alırsam.Ankarada oturuorum ve ankara nın kışı belli olmuyo :(.

  18. #1938
    vıceroy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2006
    Şehir
    içel
    Motosikleti
    gv650 - RKS 150-kuba xf139
    Çukurovada biz 4 mevsim biniyoruz motora,özellikle bahar ayları tam mevsimi.Ankara'da kar-buz dolayısıyla 4 ay zor binersiniz bence. Bu durumda motosiklet özel zevk için alınabilir.
    Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...

  19. #1939

    Üyelik
    19 Şubat 2007
    Ya aslında öle eskisi gibi kış olmuo ankarada da ama şimdi ben motoru alırım yüzyılın en soğuk kışı geçer biliorum :D çöldeki kutup ayısı hesabı :D

  20. #1940
    ShowDown - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Eylül 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Yok
    ENFARKLISI tiger egzoz bozmuyor mu cidden garantiyi?
    facebook.com/kaskafa


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 12 kullanıcı var. (0 üye ve 12 misafir)

Bu Konudaki Etiketler