eh işte ama güzel yurdumun güzel ustaları agzını açan 150 -200 tl den kapı açtı.onuda sanki küfreder gibi.sanki uzay gemisi yapacaklar.bu satıcının kargo ücreti biraz yüksek gerçekten.fakat şu ana kadar ebay dan yaptıgım alışverişlerde en hızlısı bu.belki satıcıyla iletişim kursanız da normal yoldan daha ucuz olan adi posta ile isteniz;sarı zarfın içinde geliyor.yanlız ebayda tüketici koruması oldugu için ve bizim gümrüklerde çok kayıp oldugu için bu yola pek yanaşmıyorlar.satıcının kendi sitesi varsa ki büyük ihtimalle vardır ,oradan sipariş verir ve kargo çeşidi üzerinde anlaşabilirsiniz.tabii bunların hepsi varsayım.ben sadece ön dişliyi 15 dişli yaptım.bir depoda 40km kadar tasarruf yaptıgımı düşünüyorum.
NE MUTLU TÜRK'ÜM DİYENE
felon aslında şöyle yapsan; (benim aklımdaki ukalalık olarak düşünme fikir sadece) alıcan eline kamerayı yada ikinci bi kişi, önce motor böyle çalışır motorda böyle oturmak lazım motordaki parçaları göstersen sonra işte bu parçaların ömrü bu kadar bu kadar km sonra değişse iyi olur motora şöyle bakım olur motorun içindeki parçalar bu kadar km sonra bakım olur lastikler şu km de değişir basıncı bu kadardır motorda olması gerek yağ şu kadar litre olmalıdır bu ürünü kullanın gibi vs vs işte böyle bişey mükemmel bi kılavuz video olur kanımca ama bayaa bi uraş ister sanırsam sana şimdiden kolay gelsin ve bütün hyoculara kazasıs belasıs sürüşler ...
bugün bayiye gittim 2012 hyo ya 9900 fiyat çektiler.
öte yandan bi akrabam motorcu elinde 2000 yada 2001 model olması lazım 600lük thundercat var, 8 e bana verebileceğini söyledi.
bi yanım hyo yu al sıfır motor diyor diğer yanım yamaha diyor. yakıtını sorduğumda da 25 kuruş yaktığını söyledi. bu kadar az yakıyorsa yamahayı almaya meyillendim iyice birde forum ahalisine danışayım dedim.
12 senelik motor dostum bence hiç bulaşma al sıfır hyo keyfine bak ozamdada para biriktirir hyoyu satar 600rr alırsın hiç bulaşma yoksa tamirciye vereceğin para aleti aldığın paradan daha fazlaya gelirki yamaha honda gibi motorların parçalarıda pahalı ve heryerde bulunmuyor
2011 Hyosung GT250R EFI Beyaz
zaten tek sorun yaşı. aslında motor çok diri duruyor kullanması falanda baya zevkli ama yaşı itibariyle pek sıcak bakmıyorum bende. ama kafamı kurcalamadı değil.
peki bayii fiyatı nasıl sizce 9900 tl? kanuninin kendi sitesinde 10370 mi ne yazıyor. adam bana anahtar teslim 9900 tl fiyat verdi.
aynen henüz petrol istasyonum olmadığı için 250 liğe devam petrol istasyonum olursa 1000 liğe binerim inşAllah ^^
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:54 ----------
aynen 0 hyo al takıl gör motoru ayağını yerden keser ki + olarak zevk de alırsın sürmekten... ilerde de imkanların genişleyince yüksek model ya da 0 km 600 lük veya 1000 lik bişey alırsın...[COLOR="Silver"]
başkalarının kusur ya da avantajlarına odaklanmaktansa, kendi yanlışlarını düzeltmeye çalış ve elindeki fırsatların farkında ol... dünyada birşeyleri düzeltmek istiyosan önce kendinden başla...
bu arada arkadaşlar geçen yağmurda sürmüştüm motoru aradan bir kaç gün geçtikten ve havalar da biraz soğuduktan sonra "hafiften gaz yememe" gibi bir durum oluştu. mesela daha öncesinde gazı azıcık hareket ettirsem bile motordaki ivmelenmeyi hissediyordum ama şimdi bazen gazı ilk hareket ettirdiğimde o gazı yemeyebiliyor, bunu sık sık yapmıyor ama arada sırada yapıyor. kimisi havalar soğuduğu içindir dedi, kimisi hava filtresinin temizlenmesi ya da değişmesi gerekebilir dedi... bujileri mi temizlesem acaba? bu arada bujilerin iridyum olmasının herhangi olumlu ya da olumsuz bir tesiri olur mu? acaba asıl sebep ne olabilir?
başkalarının kusur ya da avantajlarına odaklanmaktansa, kendi yanlışlarını düzeltmeye çalış ve elindeki fırsatların farkında ol... dünyada birşeyleri düzeltmek istiyosan önce kendinden başla...
bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...
bujiden olsa anlık olarak tekleme öksürme gibi şeyler olur.
hava filtresi kirli olmasında bu dediğini yapabilir ama devamlı olması lazım bazen olmaz.
İridyum bujiler hakkında bir yazı:
''İridyum bujiler yüksek ateşleme sağladıkları için yanma odalarındaki benzin-hava karışımının daha yüksek güçle patlamasını sağlayıp performans artışına yardımcı olurlar. Ancak iridyum bujinin normal bujiye yani içinde bakır yada bakır özlü nikel - krom çubuk elektrot olan bujiye göre daha yüksek ateşleme yapabilmesi için yüksek amperli voltaja ihtiyacı vardır. Çünkü bujiler tek başlarına elektrik üretmezler onlara bu elektrik akımını motorlarımızda bulunan ateşleme bobinleri sağlar. İşte burada küçük bir sorun baş gösteriyor iridyum buji kullanımında bakıra göre daha yüksek bir özgül kütleye sahip olan iridyumun ( civaya yakın ) ateşlemeyi sağlıklı yapabilmesi için daha yüksek amperli voltaja ihtiyacı vardır. Yani eğer iridyum buji kullanacaksak ateşleme bobinlerimizide ona göre değiştirmemiz lazımdır. Aksi takdirde normal ateşleme bobini iridyum bujiye gerçek randımanla ateşleme yaptıramayacağından performans kaybına sebep olabilir.
Zaten performan yükseltmek için yüksek ateşlemeye sahip bobin sistemleri çoğu motor markası için kit olarak satılmaktadır. İridyum bujiler bu kitler takıldıktan sonra kullanılırsa motora modeline ve gücüne göre 5 ile 20 beygir arasında güç kazandırabilir. Normal ateşleme bobini ile iridiyum buji ise çok büyük olmasa bile 2-3 beygir güç kaybına sebep olabilir.......... ''
Benim görüşüm:
Son 2 cümledeki verilen örnek güç artışı ve düşüşü baya bi abartı olmuş.İridyum bujiden performans alabilmek için buji kablolarınıda değiştirmek gerekli diye biliyorum.Bence iridyum buji performans kaybına neden neden olmaz.Nette dolaşan her yazıya pek güvenmemek lazım.Bizim motorlarda iridyum buji kendi başına hissedilir derecede bir performans sağlayacağını düşünmüyorum, fakat uzun ömürlü ve ısıya daha dayanıklı olması sebebiyle normal bir bujiden daha iyidir.Performans düşüklüğü olacağını sanmıyorum.
Sorununa gelirsek bence benzin istasyonunu değiştir büyük ihtimalle pis benzin geldiğinde yapıyor öyle.Yada sorun daha büyükse enjeksiyonları temizletmen lazım
https://www.youtube.com/alifeyizoglu
Selam abiler internette birazda baktımda bulamadım. Hangi yıldan sonraki modeller enjeksiyonlu ?
Motosiklet.net - Tutku YaraTTI..
eyvAllah sağolasın, şu sıra binmediğim için bi de soğuk olduğu için hiç uğraşasım gelmiyor da yaza çıkarken hava filtresini yağını felan sağını solunu güzelce bir elden geçircem inşAllah... hatta piyanist irfan abiyle elektrik sistemini de derli toplu ve suya çamura daha dayanıklı güzel bir hale getircez inşAllah da yazı bekliyorum hele havalar bi ısınsın aklımda güzel bir kaç şekil var olursa bakalım... satıcaktım ama muhtemelen yaza kadar satılmaz motor öyle hissediyorum, yaza çıktık mı zaten satmama da gerek kalmıycak yardırırız artık
başkalarının kusur ya da avantajlarına odaklanmaktansa, kendi yanlışlarını düzeltmeye çalış ve elindeki fırsatların farkında ol... dünyada birşeyleri düzeltmek istiyosan önce kendinden başla...
bugün ışıklar caddesinde yunus ekipleri beni durdurdu , şirket yemeğine gidiyorduk kimlik , ehliyet , ruhsat istedi... verdik tamam sorun yok gidebilirsiniz , pat içlerinden biri bu egzos abartı mı dedi bende sanırım öyle pek anlamam dedim, çalıştır bakim motoru biraz gaz ver dedi , dediklerini yaptım abartı bu egzos baglayim mi şimdi motoru dedi, abi dedim yapma ögrenciyim , klişe cevap ögrenciysen bu motora niye biniyosun , dedim yeni aldım yapma etme , cevabı beni ilgilendirmez oldu ... şimdi git bağlamıyorum motoru ama plakanı aldm bir daha denk gelirsem motorunu bağlarım dedi ...
bide cidden egzos yüzünden baglayabilir mi motoru ? bende bedevi şansı vardır koca antalyada kalkıp yine aynı polise denk gelirim ben şansımı biliyorum
şimdi motorun egzosu benide gıcık ediyor ama kalkıp yeni bir egzos alacak durumum yok, bide yüksek devirdeyken gazı bırakınca pat pat pat pat ediyor ki hiç hoşlanmadım bundan ... motoru sanayiye götürsem susturucu fln ucuz bi işlem yaparlar mı ? yada düzgün bir egzos alsam bana ne kadara patlar ^_^
selam yunuslarla hiç takışma.egsozun sesini düşürmek istiyorsan ,en ucuz ve en basit yolu: eski bir yag tenekesi yada daha saglam olsun dersen bildigin soba borusu emaye olanlardan .bundan bir parça kesiyorsun şekili dondurma külahı gibi olacak sivri tarafı egsoza girecek kalın tarafta egsozun agzında kalacak şekilde.çok içeri itmeki istediginde çekip çıkarabilesin ama çokda gevşek olmasın ki egsoz gazıyla fırlayıp düşmesin.şimdi bu ayarladıgın külaha matkabla 5-10 tane delik açıp takıp dene nekadar az delik okadar az ses ne kadar çok delik o kadar ses.en basit ve ucuz yolu bu.eskiden araç muayeneye giderken yapardık.egsoz alana kadar seni idare eder.
NE MUTLU TÜRK'ÜM DİYENE
2. el hyosung alıcaktık ama hyosunglar krank kırıyormuş,kaç kmde kırılıyor yenisi kaç para ?
Yine krank muhabbetine geldi olay Yok öyle bişey hocam yav dar bi cerceveden bakmayın su olaylara. Krankı her motor kırabilir unutmayın ama bu motorlardan görünüşünden dolayı daha çok güç beklediği için insanlar hyosung kırank kırıyor lafları dolandı ortalıkta ve hala dolanıyor. Krankı kim kırar; Özellikle bizim motorlar için konusuyorum. 1.Bakımını düzgün yaptırmayan motoruna gereken ilgiyi göstermeyen. 2.Bu bir gerçek kasası insanı aldatıyor açık konuşmak gerekirse motorun üstüne oturduğunda sanki 1000 cc bi makina var altında gibi his oluyor(Şahsen bende öyle ) Sonra küçük hacimli v motordan daha çok gitmesini istiyorsun hızı seviyorsan bi de daha çok hız yapmayı istiyorsun çünkü düşük hızlar seni kesmiyor bu makinada. Zorluyorsun redlinelarda motoru sonuc ortada..Diğer büyük cc motorlarda krank kırma muhabbeti daha az oluyor bana göre bunun nedeni de o motorların insanı yeterince tatmin edebilcek hızda rahat zorlanmadan gidebilmesi (200-250) yeterince açık bence
150HS > 2008 ST > 2012 ST >
Geçen yunuslar çevirdi ehliyet falan kontrol etti (alalı neredeyse 2 yıl olacak ilk defa ehliyet sordular ) plakaya baktı sonra konyadan mı geldin dedi doğal olarak, yalnız dikkat et uzun yola çıkmaz bu motordan vardı arkadaşmda krank kırıyomuş bunlar dedi Nasıl bi efsane olmuşsa
Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)