Hyosung GT 250 R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
08 Ocak 2012, 01:30
#19301
jonturka adlı üyeden alıntı
arka teker bilyasının debriyajla bir ilgisi yokki..debriyajı sıkınca düzeliyor diyodun..sana düzeliyor gibi geliyomuş heralde
muhtemelen tekerdeki kuvvet kalkınca ses azalıyodur
Reklamlar
-
08 Ocak 2012, 01:46
#19302
tekhancer adlı üyeden alıntı
gönlünce olsun, hayırlısıyla seni üzmeyecek bir motor alırsın inşAllah, Allah kaza bela vermesin...
Eyvallah abi [COLOR="Silver"]
Motosiklet.net - Tutku YaraTTI..
-
11 Ocak 2012, 18:43
#19303
Felon adlı üyeden alıntı
Boş vaktim olursa yeni üyeler için bi SSS(Sıkça Sorulan Sorular) Kitapçığı hazırlıyıcam
Hatta video bile olur yeni başlayanların merak ettiği bütün herşeyi kendi bildiklerim kadarıyla cevaplamaya çalışsam yeni başlayanlar için baya kolaylık sağlamış oluruz sanırım.ama kim uğraşacak.çok canım sıkılması lazım bunu yapmak için
böyle bişey yaparsan yeni başlayacak hyocuların hayır dualarının yanında bi ilk olursn onlar ve benim için
-
11 Ocak 2012, 19:51
#19304
berkay8 adlı üyeden alıntı
böyle bişey yaparsan yeni başlayacak hyocuların hayır dualarının yanında bi ilk olursn onlar ve benim için
yapıcak ali oişide belki 1 ay sonra belki 1 yıl sonra ben çekerim o konusur :D
bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...
-
11 Ocak 2012, 21:29
#19305
Bakıyorum da çok sakinleşmiş burası eskiden daha canlıydı
150HS > 2008 ST > 2012 ST >
-
11 Ocak 2012, 22:04
#19306
MF-Hyo adlı üyeden alıntı
Bakıyorum da çok sakinleşmiş burası eskiden daha canlıydı
Bence kış olduğu icin kimse motoruyla vakit gecirmiyo.Durum böyleykende ne anlatcak anı oluyo ne sorcak soru, arada duruluyo o yüzden buralar.
-
11 Ocak 2012, 22:09
#19307
osman_22 adlı üyeden alıntı
Bence kış olduğu icin kimse motoruyla vakit gecirmiyo.Durum böyleykende ne anlatcak anı oluyo ne sorcak soru, arada duruluyo o yüzden buralar.
hadi bir soru benden gelsin.. gaz kolunu çevirirken neden çok fazla güç harcamak zorunda kalıyor olabilirim.hani bıraksam motor olduğu yerde duracak gibi..telle filan alakası yok durumunu gaz teli geri gitmek için uğraşıyor resmen , frenleri de kontrol ettim onlar da normal.
Two Against the World
Hyosung RT125 (55.000) Hyosung GT250 X (100.000) Ducati Monster 1200
-
11 Ocak 2012, 23:10
#19308
Gaz teli cekmis.kisa geliyo artik ondan
-
11 Ocak 2012, 23:19
#19309
UNdocab adlı üyeden alıntı
Gaz teli cekmis.kisa geliyo artik ondan
gaz telini değiştireyim o zaman , ama sonuçsuz kalırsa ücreti tedarik edelim.
Two Against the World
Hyosung RT125 (55.000) Hyosung GT250 X (100.000) Ducati Monster 1200
-
12 Ocak 2012, 00:07
#19310
Chronix adlı üyeden alıntı
gaz telini değiştireyim o zaman , ama sonuçsuz kalırsa ücreti tedarik edelim.
sinyallerinin 4 u toplamda 0amper akim cektigi icin belki elcik makarasinin tepkime suresi epsilon kadar azalma gostermis olabilir. Kilavuzdan ilgili ilgisiz ne varsa okumak gerek
-
12 Ocak 2012, 01:11
#19311
bugün meltem'deki araştırma hast. ordaki ışıklarda beklerken kırmızı siyah cbr600 rr yanıma geldi , tam dibime girdi , o bana baktı ben ona baktım :D
açıkçası 600 lük bir motorun yanında hızlanmasını fln merak ediyordum bizim motorun , etmez olaydım :D gerisini tahmin edebiliyorsunuz heralde
bu kadar geride kalacağım tahmin etmedim ama olsun bizim motor daha kaslı diye kendimi avuttum
( d.n : ''anlattığım olay trafiği zerre tehlikeye sokmadan gerçekleşmiş ve sonlanmıştır'' )
-
12 Ocak 2012, 11:23
#19312
@berkay8 aklıma gelen soruları not alıyorum güzelce derliyicem hepsini
@mf-hyo Kar yağsada şöyle hertaraf kar olsa, kırmızı beyaz güzel fotolar çeksem..o zaman canlanacak forum
@Chronix,UNdocab Soğuk-Sıcak metalin genleşme olayı var ama bu kadar etkilermi bilmiyorum.Belkide teli yağlarsan düzelir ama onu yağlamakla uğraşcağına direk değiştirmek en faydalısı malum olmadık yerde kopar.
Gaz kolunda bi problemde olabilir.söküp kontrol etmekte fayda var
@eod Boşver 600lüğü fiyat/performans'a oranla max. fayda bu motorda
https://www.youtube.com/alifeyizoglu
-
12 Ocak 2012, 14:40
#19313
-
12 Ocak 2012, 14:58
#19314
Bi ara benimde başıma gelmişti ya sol tarafımda 2 araba ötemde kaç ccydi unuttum bi honda vardı göz göze geldik şöyle az arkasında da kız vardı Şöyle bi kalkış yapmaya çalıştık ama o ince ses geldi be 1.vites te hafif arkayı oynattıgını gördüm deli bişey ya bi tane de bana lazım öyle bişey ah ah
150HS > 2008 ST > 2012 ST >
-
12 Ocak 2012, 15:41
#19315
Felon adlı üyeden alıntı
@
@Chronix,UNdocab Soğuk-Sıcak metalin genleşme olayı var ama bu kadar etkilermi bilmiyorum.Belkide teli yağlarsan düzelir ama onu yağlamakla uğraşcağına direk değiştirmek en faydalısı malum olmadık yerde kopar.
depoyu 97 oktan benzinle doldurdum bir nebze düzelme oldu muhtemelen benzinin içeride yanması ile ilgili bir sıkıntı bu buji değişikliği yaparak kontrol edicem. ngknın çift tırnaklı bujisi çıkmış ya da ben yeni fark ediyorum ateşleme demiri de normal bujilerin 2 katı uzunluğun da. bu arada geçen hafta gt650 arka dişlisi taktım 5 km kadar fark etti önceleri 110 km/hz 7000 devir de sağlarken şimdi 6500 devirde o hızı yakalıyorum, Türkiye de 15 ön dişli bulamadım onu da yurt dışında araştırıyorum.
Two Against the World
Hyosung RT125 (55.000) Hyosung GT250 X (100.000) Ducati Monster 1200
-
12 Ocak 2012, 17:05
#19316
Chronix adlı üyeden alıntı
depoyu 97 oktan benzinle doldurdum bir nebze düzelme oldu muhtemelen benzinin içeride yanması ile ilgili bir sıkıntı bu buji değişikliği yaparak kontrol edicem. ngknın çift tırnaklı bujisi çıkmış ya da ben yeni fark ediyorum ateşleme demiri de normal bujilerin 2 katı uzunluğun da. bu arada geçen hafta gt650 arka dişlisi taktım 5 km kadar fark etti önceleri 110 km/hz 7000 devir de sağlarken şimdi 6500 devirde o hızı yakalıyorum, Türkiye de 15 ön dişli bulamadım onu da yurt dışında araştırıyorum.
http://www.ozenticaret.com.tr/conten...ges/cr10ek.jpg
Bence yine tek tırnak tak, çift tırnak yakıtı arttırır performans olarakta tek başına buji değişiminden bişey alamazsın gibime geliyor.arka dişli iyiymiş normali 44mü oluyo o?
Asansörlerde kullanılan dişlilerin uyabilme ihtimali varmış.bu konu hakkında yorum yapabilcek varmı? Stunt dişlisi yapsak Ah sanayide tanıdık olaydı
https://www.youtube.com/alifeyizoglu
-
12 Ocak 2012, 17:19
#19317
Felon adlı üyeden alıntı
Bence yine tek tırnak tak, çift tırnak yakıtı arttırır performans olarakta tek başına buji değişiminden bişey alamazsın gibime geliyor.arka dişli iyiymiş normali 44mü oluyo o?
Asansörlerde kullanılan dişlilerin uyabilme ihtimali varmış.bu konu hakkında yorum yapabilcek varmı? Stunt dişlisi yapsak
Ah sanayide tanıdık olaydı
bizdekiler 46 gt 650 de 44 kullanılıyor, bujilere gelince normal de tek tırnak buji almak için girdim dükkana adam çift tırnaklı var dedi.iridyum ve normali kullandık bi de çirt tırnaklı deneyelim dedim.
Two Against the World
Hyosung RT125 (55.000) Hyosung GT250 X (100.000) Ducati Monster 1200
-
12 Ocak 2012, 17:47
#19318
Chronix adlı üyeden alıntı
bizdekiler 46 gt 650 de 44 kullanılıyor, bujilere gelince normal de tek tırnak buji almak için girdim dükkana adam çift tırnaklı var dedi.iridyum ve normali kullandık bi de çirt tırnaklı deneyelim dedim.
Çift tırnakta kayda değer bi fark olursa yorumlarını bekliyoruz o zaman.
bende internetten bi buji aldım cr8e yerine cr8eıx gibi bişey yollamışlardı orjinalinden boyu az daha kısa.denemek için taktım bi, motorun nefes alışı değişti. daha hızlı nefes alıyo gibi ses çıkartıyodu, söktüm gittim orjinalinden aldım bi çift.
https://www.youtube.com/alifeyizoglu
-
12 Ocak 2012, 18:20
#19319
-
12 Ocak 2012, 18:29
#19320
zonta adlı üyeden alıntı
çok güzel ama 25dolar ürünün kendisi 30dolar kargosu.... free shipping olsa şimdi siparişi vereyimde etmez o kadar :(
https://www.youtube.com/alifeyizoglu
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)
Bu Konudaki Etiketler