Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Hyosung GT 250 R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #19281
    osman_22 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mayıs 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung Gt 250 R
    Alıntı hllmr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    eyvallah kardeşim çok saoL, tank pad biraz ufak kaldı, onu çıkartıp daha büyük bir tank pad takıcam karbon desenli tek parça, 2010 üretim 2011 trafik çıkışlı renginin koyu çıkmasının sebebi havanın kapalı oluşu ve çekilen aletten kaynaklı birazda sanırım yoksa rengi normal Gri-Siyah renk, Yan grenajları Ön çamurluğu Arka kuyruğu Full 3M Karbon kaplatmayı düşünüyorum, onun haricinde de S&T Kanuni yazısını kapatmak için airbrush yapan bi arkadaşın linki verilmiş ondan sipariş vericem tank padle beraber birde elcikleri Orjinal Rizoma takıcam, çünkü elciklerin plastiği tutma ve sıkmaya bağlı hemen aşınıp çatlamaya başladı, ne varsa orjinalde var..
    Aynı depo pad'ten bendede vardı.Bence cok güzel ufak olması depoyu büyük gösterir hem ayrıca normale yakın bi büyüklüğü var bence, dikkat cekicek bi kücüklükte değil.
    Elciktede aynen söyledikleriniz doğru İST/Sirkeciden dandik 12 tl ye almıştım, 1 ayda soyulup dökülmeye başlamıştı.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #19282

    Üyelik
    22 Aralık 2011
    Şehir
    İstanbul(Avr.)
    bu rakam aşağı yukarı doğrudur.
    kaldıki bu rakamı 5 lt'yede çıkarabilirsin
    3,5 lt'yede düşürebilirsin
    ortalama 3,8 lt. 4,0 lt. 4,2 lt gibi bir ortalaması vardır
    nerde nasıl ne şekilde kullanırsan öyle yakarsın
    cbr 250 r'da ninjada yaklaşık bu değerlerdedir
    rakam çok geldiyse 600 cc bi makinanın yakıtını sen düşün
    bu konuda diğer tecrübe sahibi arkadaşlarda kendi görüşlerini yazarlarsa daha sağlıklı bi veri elde etmiş oluruz
    ama benim ortalamalarım bu şekilde.

  3. #19283
    CankutKaba - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Aralık 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Pulsar 200NS
    Rakam çok gelmedi aslında iyidir bana göre. Tabi malum ülkemizdeki akaryakıt fiyatıyla çarpılınca insanın biraz canını sıkıyor aslında.
    Motosiklet.net - Tutku YaraTTI..

  4. #19284

    Üyelik
    22 Aralık 2011
    Şehir
    İstanbul(Avr.)
    Alıntı CankutKaba adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Rakam çok gelmedi aslında iyidir bana göre. Tabi malum ülkemizdeki akaryakıt fiyatıyla çarpılınca insanın biraz canını sıkıyor aslında.
    bu başka bi konu
    motosiklet kullanmanın zevki ve trafikteki pratikliği bunları unutturuyor

    "Motosikleti: Hedef Ninja 250R" diye yazmışsın ALLAH gönlüne göre versin diyim
    ben alırken cbr 250 R'da baktım ninjaya'da
    bana göre boyut açısından küçük motorlar
    en çok kendi motorumu beğendim daha kalıplı ve gösterişli

    yakıt olayıda dediğim gibi aşağı yukarı aynı zaten
    aralarında bi uçurum olacağını sanmıyorum
    "az yakıyor" diyen fazla basmıyordur ondan az yakıyordur

  5. #19285
    CankutKaba - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Aralık 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Pulsar 200NS
    Anladım. Ben oraya Hedef Ninja 250R yazalı baya oluyor. Ondan sonra Hyosung'u araştırma imkanım oldu. İnternetteki 2.el fiyatlarında Ninja 250R ile neredeyse dağlar kadar fark var bu beni ilk gördüğümde çok mutlu etti. Ama sonra düşündüm de normallerinden ucuz olan motorlarda sorun çıkabilir sanırım. Bu GT 250R'ın normal piyasa fiyatı nedir ? Sizin motorunuz kaç model ve ayıptır sorması ne kadar aldınız ?
    Motosiklet.net - Tutku YaraTTI..

  6. #19286

    Üyelik
    22 Aralık 2011
    Şehir
    İstanbul(Avr.)
    anladığım kadarı ile 2.el bişii düşünüyorsun.
    bak burda motorunu satan arkadaşlar var onları takip edebilirsin. veya
    www.sahibinden.com'u takip edebilirsin
    burdaki arkadaşlarda gördüğüm kadarı ile ilanlarını burda yayınlıyor

    bende alırken sahibinden.com'u takip ediyordum.
    fiyat konusuna gelince
    ben tam geçen sene sezonda almıştım (zaten sıfırı bayilerde yoktu )
    bu sebeple 7900 tl gibi bi rakama almıştım
    (rakam çok gibi görünsede garantili olması düşük km'de olması ve çok temiz olması verdiğim paraya deydi )

  7. #19287
    CankutKaba - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Aralık 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Pulsar 200NS
    evet 2. el düşünüyorum ama ne yalan söyliyeyim 7.900 liram olsa ninja alırdım sanırım. Hyosung maddi durumuma daha uygun olduğu için düşündüm aslında. Sizde ne kadar ucuzluğa kadar olan motor temizdir ? Çünkü 4.000 TLye bile Hyosunglar var
    Motosiklet.net - Tutku YaraTTI..

  8. #19288
    osman_22 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mayıs 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung Gt 250 R
    Alıntı CankutKaba adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    evet 2. el düşünüyorum ama ne yalan söyliyeyim 7.900 liram olsa ninja alırdım sanırım. Hyosung maddi durumuma daha uygun olduğu için düşündüm aslında. Sizde ne kadar ucuzluğa kadar olan motor temizdir ? Çünkü 4.000 TLye bile Hyosunglar var
    Hyo'nun cok değişken piyasası var, yani aynı model aynı temizlikte yaklaşık km leri aynı 3 tane motor almaya kalksan cok farklı fiyatlarda olabilirler.
    O yüzden benim tavsiyem eğer sorunsuz bi alet istiyorum kafam rahat olsun ama cokta pahalı olmasın diyosan; 2008 modellere bak oda 2. yarıda üretilen enjeksiyonlulardan olucak yada 2009 da olabilir, en fazla 16-18 bin km de, hem yürür aksamı sorunsuz, hem de dış görüntü olarak diri bi motor bak. 4-700 - 6 arası bulabilirsin, hem fiyat olarak uygun hemde seni uzun km'ler sorunsuzca gezdirebilecek..

  9. #19289
    mrt20 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Aralık 2011
    Şehir
    Denizli
    Alıntı hllmr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    çınarın arka taraflarımı orası?

  10. #19290

    Üyelik
    03 Kasım 2011
    Şehir
    fethiye
    Motosikleti
    zx636r (yeşil)
    motor işi tamadır ....alacağım kışı bana hafta musade et dedi.... il dışındaymış motoru gittim gördüm akrabası ıle güzel makına pahalı fiyatı soylesem içinizden eminim enayı diyeceksiniz ama ben 1 yada 2 sene binmek istiyorum hoş makına yani....:D neyse
    asıl konuya gelelım bana hyosung gt250r kafa granajı lasım sadece dışı km falan değil camıda değil...sadece dış kafa plastiği .....bi zx6r farı buldum sıfır fiber ile ona göre ayarlıyacam alacağım motorun kafa granajını bozmak ıstemıyorum bu yuzden kazalı çatlak olması önemlı değil aklınızda bulunsun arkadaşlar varsa eğer sizden haber beklıyorum.....

    felon kardeş bu arada benım bi arkadaş senın motoru görmüş nette çok hoşuna gitmiş kırmızı hastası ....mt üyesi değil o yuzden sana ulaşamıyor...motoru satıyorsan bi görüşebilirmiyiz diyor.... :D

  11. #19291
    Pistolero_10 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Şubat 2011
    Şehir
    Balıkesir Burhaniye
    Motosikleti
    2012 Hyosung GT 250 R & '08 Honda CBR 600RR
    4000 tl ye alinacak hyosung tan bence pek hayir gelmez butce 6000 ve ustu olmali ayrica ninja yi millet fazla buyutuyo bu motorlar arasinda cok buyuk farklar olmadigini dusunuyorum

  12. #19292

    Üyelik
    22 Aralık 2011
    Şehir
    İstanbul(Avr.)
    amacım kimsenin motorunu kötülemek değil ama
    arkaşın yorumuna katılıyorum

    4000-5000 tl'ye temiz bir makina çok zor.

    alan kişide markayı kötüler durur


    kendimce bi örnek vereyim
    motosikletimi almadan önce herkes gibi bende araştırma yapıyordum

    bi tane kırmızı buldum fiyatı 5000 tl civarı kilometreside 20000-25000 km arası bir şeydi galiba

    sordum nasıl yağ kullanıyorsun diye
    10/40 castrol magnatec kullanıyorum dedi

    teşekkür ederim dedim ve kapadım

    şimdi neden diyceksiniz neden?

    castrol magnatec motosiklet değil otomobil yağıdır

    bi araba normal şartlarda (istisnalar hariç)
    5500-6500 devir kolay kolay çevirmezler

    2500-4000 hadi 4500 olsun
    normali budur

    fakat bizim motosikler en kötü 4500-5000 devirden başlayıp
    10000 devirin üstüne kadar rahat rahat devir çeviriyor

    peki bu otomobil yağı ne kadar kadar koruma sağlar
    görevini ne kadar yapar?
    ondan sonra krank kırdı hikayesi başlar

    bu sebeple 2. el alırken nasıl ve nerde bakım yapıldığını özellikle sorun

    belki 6500 ve üstü rakamlar alıcak kişiye çok gelebilir ama
    yüksek model düşük km her zaman daha avantajlıdır
    en azından daha az yıpranmıştır.

    kullanıcı ve bakım çok önemli
    55000 km yapıp motoruna rutin bakımlar hariç anahtar deymemiş motor biliyorum
    az değil yani 55000 km.

  13. #19293

    Üyelik
    22 Ekim 2010
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    FZ6
    arkadaşlar bugün o ses beni çok rahatsız ettiği için motoru ustaya götürdüm

    korktugum gibi şanzımandan yada yukarıda arkadaşın dediği gibi rulman dağıtmadan fln değilmiş

    arka teker bilyesinin dağılmış olduğunu söyledi , onu yaparken birde arka fren balatasını değiştirdik
    30 TL masraf ...

    ama zinciri yağlamadığım için epey fırça yedim

    arkadaşlar motor yağı alacağım ve eminim sayfalar arasında bahsi geçmiştir hangi marka ve hangi yağı almalıyım ? birde bizim motor 4 zamanlı dimi ^_^

    ---------- Post added at 00:24 ---------- Previous post was at 00:11 ----------

    Alıntı mr.teo adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    amacım kimsenin motorunu kötülemek değil ama
    arkaşın yorumuna katılıyorum

    4000-5000 tl'ye temiz bir makina çok zor.

    alan kişide markayı kötüler durur


    kendimce bi örnek vereyim
    motosikletimi almadan önce herkes gibi bende araştırma yapıyordum

    bi tane kırmızı buldum fiyatı 5000 tl civarı kilometreside 20000-25000 km arası bir şeydi galiba

    sordum nasıl yağ kullanıyorsun diye
    10/40 castrol magnatec kullanıyorum dedi

    teşekkür ederim dedim ve kapadım

    şimdi neden diyceksiniz neden?

    castrol magnatec motosiklet değil otomobil yağıdır

    bi araba normal şartlarda (istisnalar hariç)
    5500-6500 devir kolay kolay çevirmezler

    2500-4000 hadi 4500 olsun
    normali budur

    fakat bizim motosikler en kötü 4500-5000 devirden başlayıp
    10000 devirin üstüne kadar rahat rahat devir çeviriyor

    peki bu otomobil yağı ne kadar kadar koruma sağlar
    görevini ne kadar yapar?
    ondan sonra krank kırdı hikayesi başlar

    bu sebeple 2. el alırken nasıl ve nerde bakım yapıldığını özellikle sorun

    belki 6500 ve üstü rakamlar alıcak kişiye çok gelebilir ama
    yüksek model düşük km her zaman daha avantajlıdır
    en azından daha az yıpranmıştır.

    kullanıcı ve bakım çok önemli
    55000 km yapıp motoruna rutin bakımlar hariç anahtar deymemiş motor biliyorum
    az değil yani 55000 km.
    katılıyorum arkadaşa ben motoru 4700e aldım , eksikleri var bende farkındayım ve önceki mesajlarımdada bahsettim ben belli bir miktar lirayı gözden çıkardım motor için... benim aldıgım motor 50,000 km'de ve kazası var . şasede ve motorunda bir sorun olmadıgı ve daha açık konuşmak gerekirse 5,5-6,5 bin TL veremediğim için tercih ettim. aldığın kişi motora iyi bakmış mı bakmamış mı önemli olan o bence , görsel eksiklikler tamamlanır zamanla
    memnun muyum dersen memnunum zaten ettigim masrafla temiz bir motor kalitesine gelecegini düşünüyorum , yaşadıgım bir sorun vardı şanzımandan sandım ve başımdan aşagı kaynar sular döküldü resmen ama değilmiş...

  14. #19294

    Üyelik
    22 Aralık 2011
    Şehir
    İstanbul(Avr.)
    ALLAH kaza bela vermeden güle güle kullanın
    iyi günlerde kullanın

  15. #19295
    UNdocab - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2011
    Motosikleti
    Hyosung GT650, RT125
    Alıntı eod adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ...

    katılıyorum arkadaşa ben motoru 4700e aldım , eksikleri var bende farkındayım ve önceki mesajlarımdada bahsettim ben belli bir miktar lirayı gözden çıkardım motor için... benim aldıgım motor 50,000 km'de ve kazası var . şasede ve motorunda bir sorun olmadıgı ve daha açık konuşmak gerekirse 5,5-6,5 bin TL veremediğim için tercih ettim. aldığın kişi motora iyi bakmış mı bakmamış mı önemli olan o bence , görsel eksiklikler tamamlanır zamanla
    memnun muyum dersen memnunum zaten ettigim masrafla temiz bir motor kalitesine gelecegini düşünüyorum , yaşadıgım bir sorun vardı şanzımandan sandım ve başımdan aşagı kaynar sular döküldü resmen ama değilmiş...
    Bir araçta en zor sıkıntı çıkaracak yerdir şanzıman. problem olarak aklına son olarak gelsin
    10-40 yağ al 4 zamanlı motosiklet yağı olsun. Marka sıralamasını şöyle yapabiliriz Castrol<IPONE<=MOTUL
    Shell kullanan varmı bilmiyorum ama shell yağı rodaj sonrası ilk 1000 bakımında koymuşlardı uzun yoldaydım istanbula döndüğümün haftası değiştirdim IPONE koydum.
    Titreşim acaip artmıştı.Sevmedim yağı. IPONE tavsiye ederim ama biraz tuzludur fiyatı.

  16. #19296

    Üyelik
    22 Ekim 2010
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    FZ6
    Alıntı UNdocab adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bir araçta en zor sıkıntı çıkaracak yerdir şanzıman. problem olarak aklına son olarak gelsin
    10-40 yağ al 4 zamanlı motosiklet yağı olsun. Marka sıralamasını şöyle yapabiliriz Castrol<IPONE<=MOTUL
    Shell kullanan varmı bilmiyorum ama shell yağı rodaj sonrası ilk 1000 bakımında koymuşlardı uzun yoldaydım istanbula döndüğümün haftası değiştirdim IPONE koydum.
    Titreşim acaip artmıştı.Sevmedim yağı. IPONE tavsiye ederim ama biraz tuzludur fiyatı.
    teşekkür ederim , temin edebilirsem ipone almayı düşünüyorum ^_^

  17. #19297

    Üyelik
    01 Aralık 2011
    Şehir
    Hendek/SAKARYA
    Motosikleti
    2012 GT250R (kırmızı-beyaz)
    Alıntı CankutKaba adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    çok gezicem,
    az yakıcam,
    hava atıcam, diyorum evet Yakıta arkadaşlar 4 litre filan demişler bu doğru mu ? Bana biraz fazla gibi geldide.
    yukarda arkadaşın dediği gibi öyleyse doğru yerdesin bu arada çok güzel özetlemiş hakkaten hakkını vermek lazım... yakıt konusunda km de 17-20 kuruş arası yakarsın aşağı yukarı; şöyle ki kabaca orta devirlerde kullanırsan 17 kuruş felan, ama yüksek devirleri çok seviyorum diyorsan ve sık sık basıyosan 20 kuruşa kadar çıkar... aşağı yukarı böyle yani tüplü bir araba kadar hemen hemen, bu zevk için değmez diyosan sana kalmış

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 02:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:19 ----------

    Alıntı eod adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar bugün o ses beni çok rahatsız ettiği için motoru ustaya götürdüm

    korktugum gibi şanzımandan yada yukarıda arkadaşın dediği gibi rulman dağıtmadan fln değilmiş

    arka teker bilyesinin dağılmış olduğunu söyledi , onu yaparken birde arka fren balatasını değiştirdik
    30 TL masraf ...

    ama zinciri yağlamadığım için epey fırça yedim

    arkadaşlar motor yağı alacağım ve eminim sayfalar arasında bahsi geçmiştir hangi marka ve hangi yağı almalıyım ? birde bizim motor 4 zamanlı dimi ^_^

    ---------- Post added at 00:24 ---------- Previous post was at 00:11 ----------



    katılıyorum arkadaşa ben motoru 4700e aldım , eksikleri var bende farkındayım ve önceki mesajlarımdada bahsettim ben belli bir miktar lirayı gözden çıkardım motor için... benim aldıgım motor 50,000 km'de ve kazası var . şasede ve motorunda bir sorun olmadıgı ve daha açık konuşmak gerekirse 5,5-6,5 bin TL veremediğim için tercih ettim. aldığın kişi motora iyi bakmış mı bakmamış mı önemli olan o bence , görsel eksiklikler tamamlanır zamanla
    memnun muyum dersen memnunum zaten ettigim masrafla temiz bir motor kalitesine gelecegini düşünüyorum , yaşadıgım bir sorun vardı şanzımandan sandım ve başımdan aşagı kaynar sular döküldü resmen ama değilmiş...
    iyi bari ucuza kurtarmışsın işi gözünaydın olsun

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 02:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:26 ----------

    Alıntı eod adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    teşekkür ederim , temin edebilirsem ipone almayı düşünüyorum ^_^
    ben de şöyle bir yağ buldum ama 10W-50 diyor, acaba 10W-40 yerine bunu tercih edebilir miyiz? yanlış anlamadıysam 10W-40 a göre biraz daha yüksek sıcaklıklarda da daha iyi koruma sağlıyor... yine de yorumları bekliyoruz
    başkalarının kusur ya da avantajlarına odaklanmaktansa, kendi yanlışlarını düzeltmeye çalış ve elindeki fırsatların farkında ol... dünyada birşeyleri düzeltmek istiyosan önce kendinden başla...

  18. #19298
    CankutKaba - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Aralık 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Pulsar 200NS
    20 Kuruş benim için çok fazla değil aslında Kafama iyice oturdu GT 250R aradığım fiyata temiz bulabilirim umarım
    Motosiklet.net - Tutku YaraTTI..

  19. #19299

    Üyelik
    01 Aralık 2011
    Şehir
    Hendek/SAKARYA
    Motosikleti
    2012 GT250R (kırmızı-beyaz)
    Alıntı CankutKaba adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    20 Kuruş benim için çok fazla değil aslında Kafama iyice oturdu GT 250R aradığım fiyata temiz bulabilirim umarım
    gönlünce olsun, hayırlısıyla seni üzmeyecek bir motor alırsın inşAllah, Allah kaza bela vermesin...
    başkalarının kusur ya da avantajlarına odaklanmaktansa, kendi yanlışlarını düzeltmeye çalış ve elindeki fırsatların farkında ol... dünyada birşeyleri düzeltmek istiyosan önce kendinden başla...

  20. #19300
    jonturka - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mayıs 2011
    Şehir
    Beylikdüzü
    Motosikleti
    2010 Hyosung GT250R
    Alıntı eod adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar bugün o ses beni çok rahatsız ettiği için motoru ustaya götürdüm

    korktugum gibi şanzımandan yada yukarıda arkadaşın dediği gibi rulman dağıtmadan fln değilmiş

    arka teker bilyesinin dağılmış olduğunu söyledi , onu yaparken birde arka fren balatasını değiştirdik
    30 TL masraf ...

    ama zinciri yağlamadığım için epey fırça yedim
    arka teker bilyasının debriyajla bir ilgisi yokki..debriyajı sıkınca düzeliyor diyodun..sana düzeliyor gibi geliyomuş heralde
    - Abi 1000'lik mi bu ?

    -


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 102 kullanıcı var. (0 üye ve 102 misafir)

Bu Konudaki Etiketler