Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Hyosung GT 250 R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #19261
    jonturka - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mayıs 2011
    Şehir
    Beylikdüzü
    Motosikleti
    2010 Hyosung GT250R
    Alıntı eod adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    evet debriyaja basınca kesiliyor
    Sorun grup dişlisinde. Debriyaja bastığın zaman grup dişlisi motordan tamamen ayrılır. Dönmeyi bırakır. Debriyaja bastığın zaman sesin kesilmesinin nedeni de bu.

    Açılıp bakılacak. Aşınan, bollaşan rulmanlar değiştirilecek. Bu sırada dişlilerin birbirine sürtmesinden dolayı dişliler de zarar görmüştür. Onları da değiştirirsin. Hasarın boyutuna göre 600-700 tl. masraf çıkar.

    Sadece motoru açmaya zaten 300-400 arası işçilik alırlar.
    - Abi 1000'lik mi bu ?

    -


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #19262
    osman_22 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mayıs 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung Gt 250 R
    Alıntı eod adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    evet debriyaja basınca kesiliyor

    ---------- Post added at 16:45 ---------- Previous post was at 16:43 ----------



    yok vites düşürme olayındaki öksürme gibi değil bu değişik birşey

    genellikle 2. ve 3. viteste 4-5-6 bin devirlerde hissediyorum ... masrafı epey fazlaymış dediğin sebepten ise , yaptırmama durumunda herhangi bir sorun çıkarır mı :D
    Valla ilerde sorun büyürmü büyümezmi bilmiyorum ama aynı sorun görkemin motorunda da vardı, o yaptırmıştı, ondan bilgi alabilirsin, nicki bygrkm di galiba.

    Alıntı Chronix adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ikisi birden sorunlu olsa en fazla gergi ve zincir değişse 200 tl zincirler 120 tl de gergileri işçilikte alsa alsa 100 hadi ben 500 dedim.
    Hocam tanıdık bi ustayla daha bile ucuza gelebilir.
    Ama öyle bi durum yoksa malesef ustalar böyle durumlarda iki kolunu acıp gel gel yoliyim biraz seni moduna giriyolar.
    "Ohoooo motor acılcak, hic bişey yapmayıp acıp toplamaya şu kadar para alırım" gibisinden işin başında acık acık söylüyolar durumu..

  3. #19263
    ilhan1154 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Temmuz 2007
    Şehir
    istanbul-beylikdüzü
    Motosikleti
    honda pcx 125
    yaza doğru 2009 -2010 model kırmızı sıyah hyo ayarlayın bana bu sene motosıklet aşkım depreşti :D

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 01:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:04 ----------

    söyle bırsey almak lazım 400$



    renk renk sec begen al 40$
    Dünyanın en güzel hediyesini sana vermek isterdim ama seni sana veremem ki...

  4. #19264

    Üyelik
    22 Ekim 2010
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    FZ6
    Alıntı jonturka adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sorun grup dişlisinde. Debriyaja bastığın zaman grup dişlisi motordan tamamen ayrılır. Dönmeyi bırakır. Debriyaja bastığın zaman sesin kesilmesinin nedeni de bu.

    Açılıp bakılacak. Aşınan, bollaşan rulmanlar değiştirilecek. Bu sırada dişlilerin birbirine sürtmesinden dolayı dişliler de zarar görmüştür. Onları da değiştirirsin. Hasarın boyutuna göre 600-700 tl. masraf çıkar.

    Sadece motoru açmaya zaten 300-400 arası işçilik alırlar.
    Alıntı osman_22 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Valla ilerde sorun büyürmü büyümezmi bilmiyorum ama aynı sorun görkemin motorunda da vardı, o yaptırmıştı, ondan bilgi alabilirsin, nicki bygrkm di galiba.

    motor beni yaza kadar idare edebilirse 1000 lirayı gözden çıkardım açıkçası ( egzos , ön cam , bu bahsettiğimiz tıkırtı muhabbeti ve bir kaç parçaya boya güzelce bi elden geçirmeyi düşünüyorum motoru...

    motoru aldığım fiyat ve bu düşündügüm 1000 tl'lik masrafıda ekleyince aşagı yukarı temiz bir ikinci el motor fiyatına denk geliyor

    ama bu masrafı yapıp yapmama konusunda kararsızım , motor beni bu haliyle bile çok tatmin etti de etmesine bu kadar masraf yapmak mantıklı mı sizce
    lütfen yorumlarınızı esirgemeyin ^_^

  5. #19265
    NoVaRiX - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mayıs 2006
    Şehir
    Istanbul, Tekirdağ
    Kanuni acaip kafalar yaşıyor!!
    Yahu sadece 3 gün önce 9000 liraydı makineler. Şimdi 10.500 olmuş!
    Pes!! CBR250 var o paraya.
    ~ Bütün mesele yolda olmak... ~

  6. #19266
    jonturka - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mayıs 2011
    Şehir
    Beylikdüzü
    Motosikleti
    2010 Hyosung GT250R
    Alıntı eod adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    motor beni yaza kadar idare edebilirse 1000 lirayı gözden çıkardım açıkçası ( egzos , ön cam , bu bahsettiğimiz tıkırtı muhabbeti ve bir kaç parçaya boya güzelce bi elden geçirmeyi düşünüyorum motoru...

    motoru aldığım fiyat ve bu düşündügüm 1000 tl'lik masrafıda ekleyince aşagı yukarı temiz bir ikinci el motor fiyatına denk geliyor

    ama bu masrafı yapıp yapmama konusunda kararsızım , motor beni bu haliyle bile çok tatmin etti de etmesine bu kadar masraf yapmak mantıklı mı sizce
    lütfen yorumlarınızı esirgemeyin ^_^
    mantık mı? Rulman dağılmış hocam senin debriyaj kaçırıyor gibi bir muhabbet değil seninki idare etsin. Erdal Usta'nın tabiriyle, alırsın motoru kucağına gelirsin yarın öbürgün.


    Alıntı NoVaRiX adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kanuni acaip kafalar yaşıyor!!
    Yahu sadece 3 gün önce 9000 liraydı makineler. Şimdi 10.500 olmuş!
    Pes!! CBR250 var o paraya.
    CBR250 al abi o zaman.
    - Abi 1000'lik mi bu ?

    -

  7. #19267
    osman_22 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mayıs 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung Gt 250 R
    Alıntı eod adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    motor beni yaza kadar idare edebilirse 1000 lirayı gözden çıkardım açıkçası ( egzos , ön cam , bu bahsettiğimiz tıkırtı muhabbeti ve bir kaç parçaya boya güzelce bi elden geçirmeyi düşünüyorum motoru...

    motoru aldığım fiyat ve bu düşündügüm 1000 tl'lik masrafıda ekleyince aşagı yukarı temiz bir ikinci el motor fiyatına denk geliyor

    ama bu masrafı yapıp yapmama konusunda kararsızım , motor beni bu haliyle bile çok tatmin etti de etmesine bu kadar masraf yapmak mantıklı mı sizce
    lütfen yorumlarınızı esirgemeyin ^_^
    Bencede jonturka'nın dediği gibi durum sakat yani öyle gezilmez, ya yaptırıp bi süre binersin yada direk satarsın, sonucta azda olsa tecrübe edindin motorun tadını aldın.. satıp düşük km li yüksek fiyatlı tertemiz bi alet alırsın.

  8. #19268
    Felon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2010
    Aramızda portekizce bilen varmı?
    https://www.youtube.com/alifeyizoglu

  9. #19269
    CankutKaba - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Aralık 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Pulsar 200NS
    Bu motor hakkında söylenen o kadar olumsuz şey doğru mu ? Frenleri hakkında, lastikleri hakkında vs. vs. Hyosung almayı düşünen birinin kesin bilmesi gerekir dediğiniz şeyler varsa biraz beni aydınlatabilir misiniz ? Yakıt tüketimi gibi konulara da değinirseniz sevinirim.
    Motosiklet.net - Tutku YaraTTI..

  10. #19270

    Üyelik
    22 Aralık 2011
    Şehir
    İstanbul(Avr.)
    Alıntı CankutKaba adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu motor hakkında söylenen o kadar olumsuz şey doğru mu ? Frenleri hakkında, lastikleri hakkında vs. vs. Hyosung almayı düşünen birinin kesin bilmesi gerekir dediğiniz şeyler varsa biraz beni aydınlatabilir misiniz ? Yakıt tüketimi gibi konulara da değinirseniz sevinirim.
    + yakıt tüketimi (kullanıcıya bağlı olarak değişsede ortalama 4 lt gibi bir yakıt tüketimi var )
    + görünütü
    + 250 cc bir motosiklete göre sesi (kişiye göre değişir)
    her zaman orjinal egsozdan yanayım fabrika çıkışı neyse O

    - kullanması zor bi motosiklet biraz ağır (yine kişiye göre değişir)
    - kimi insan çok sever kimisede nefret eder
    - lastik sıkıntısına gelince, fabrika çıkış lastikleri ile performanslı kullanıcam diyorsan kesinlikle değiştir.
    ama normal abartmadan kullanıcam diyorsan uzun km'ler çevirebilirsin
    kaldıki bu gün hayabusa alsan dahi fabrika çıkış lastikleri (maliyet hesabından dolayı iyi kalite lastik takmazlar) lastiklerinden memnun kalmazsın
    - aynı sorun pek konuşulmasada cbr 250 r kullanıcılarındada var
    - 2 kişi ile kullanılacak bir motor değil kısa (mesafede evet 15-20 km olabilir ondan sonra artçı içinde kullanıcı içinde işkenceye dönüşür)
    sadece bu motor değil bu tarz motorların hepsi için geçerlidir.

  11. #19271
    Felon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2010
    Boş vaktim olursa yeni üyeler için bi SSS(Sıkça Sorulan Sorular) Kitapçığı hazırlıyıcam
    Hatta video bile olur yeni başlayanların merak ettiği bütün herşeyi kendi bildiklerim kadarıyla cevaplamaya çalışsam yeni başlayanlar için baya kolaylık sağlamış oluruz sanırım.ama kim uğraşacak.çok canım sıkılması lazım bunu yapmak için
    https://www.youtube.com/alifeyizoglu

  12. #19272

    Üyelik
    01 Aralık 2011
    Şehir
    Hendek/SAKARYA
    Motosikleti
    2012 GT250R (kırmızı-beyaz)
    Alıntı eod adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    motor beni yaza kadar idare edebilirse 1000 lirayı gözden çıkardım açıkçası ( egzos , ön cam , bu bahsettiğimiz tıkırtı muhabbeti ve bir kaç parçaya boya güzelce bi elden geçirmeyi düşünüyorum motoru...

    motoru aldığım fiyat ve bu düşündügüm 1000 tl'lik masrafıda ekleyince aşagı yukarı temiz bir ikinci el motor fiyatına denk geliyor

    ama bu masrafı yapıp yapmama konusunda kararsızım , motor beni bu haliyle bile çok tatmin etti de etmesine bu kadar masraf yapmak mantıklı mı sizce
    lütfen yorumlarınızı esirgemeyin ^_^
    binicem diyosan bi an önce yaptır derim, soruna ne kadar geç müdahale olursa masraf o kadar büyük olur. mesela kış geçsin ya da kışın geçmesini bekleme götür ustaya yaza kadar yavaş yavaş çıkarsın aradan; sonra yaza başlarken temiz başlarsın, en azından için rahat olur motora binerken. 0 motor bile alsan illa ki onun da masrafı olacak, olmayacak değil. şimdi ne güzel acelen de yok, fırsat ve vakit varken ustaları gez, tanıdık (özellikle güvenilir) usta felan varsa baktır ama dikkatli ol tanıdık da olsa güvenmediğin yere yaptırma herkesin lafına da aldırma kendin tart ölç biç insanları. ama araştırınca zaten doğru yeri bulacağına eminim, Allah hakkımızda hayırlısını versin.
    başkalarının kusur ya da avantajlarına odaklanmaktansa, kendi yanlışlarını düzeltmeye çalış ve elindeki fırsatların farkında ol... dünyada birşeyleri düzeltmek istiyosan önce kendinden başla...

  13. #19273

    Üyelik
    21 Mart 2010
    Şehir
    Mersin
    Motosikleti
    S&T Kanuni GT250R

    Denizli' nin soğuğu..

  14. #19274
    Felon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2010
    Alıntı hllmr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    elcik,manet,siperlik,gidon pad,depo kapağı ped 10numara
    vida setide var sanırım ama tank pad biraz garip durmuş
    2010 sanırım?gri tonu resimdemi çok koyu çıkmış yoksa 2008lerden farklımı ton olarak
    yağış yoksa herdaim gaz açılır desemde çok soğuklarda bende nadiren çıkıyorum
    https://www.youtube.com/alifeyizoglu

  15. #19275

    Üyelik
    21 Mart 2010
    Şehir
    Mersin
    Motosikleti
    S&T Kanuni GT250R
    Alıntı Felon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    elcik,manet,siperlik,gidon pad,depo kapağı ped 10numara
    vida setide var sanırım ama tank pad biraz garip durmuş
    2010 sanırım?gri tonu resimdemi çok koyu çıkmış yoksa 2008lerden farklımı ton olarak
    yağış yoksa herdaim gaz açılır desemde çok soğuklarda bende nadiren çıkıyorum
    eyvallah kardeşim çok saoL, tank pad biraz ufak kaldı, onu çıkartıp daha büyük bir tank pad takıcam karbon desenli tek parça, 2010 üretim 2011 trafik çıkışlı renginin koyu çıkmasının sebebi havanın kapalı oluşu ve çekilen aletten kaynaklı birazda sanırım yoksa rengi normal Gri-Siyah renk, Yan grenajları Ön çamurluğu Arka kuyruğu Full 3M Karbon kaplatmayı düşünüyorum, onun haricinde de S&T Kanuni yazısını kapatmak için airbrush yapan bi arkadaşın linki verilmiş ondan sipariş vericem tank padle beraber birde elcikleri Orjinal Rizoma takıcam, çünkü elciklerin plastiği tutma ve sıkmaya bağlı hemen aşınıp çatlamaya başladı, ne varsa orjinalde var..

  16. #19276
    CankutKaba - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Aralık 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Pulsar 200NS
    Artçı ile rahatsız oluyor demek .s Peki frenler nasıl ? Arkada çift kaliper var diye kitlenebiliyo diyolar doğru mu ?
    Motosiklet.net - Tutku YaraTTI..

  17. #19277

  18. #19278

    Üyelik
    22 Aralık 2011
    Şehir
    İstanbul(Avr.)
    Alıntı CankutKaba adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Artçı ile rahatsız oluyor demek .s Peki frenler nasıl ? Arkada çift kaliper var diye kitlenebiliyo diyolar doğru mu ?
    hangi motosiklet olursa olsun (abs yoksa)
    frenlere asıldığında kitler
    bu hyosunglara (yada st kanunilere) has bir şey değildir
    bu tamamen seni reflekslerine, frenleri doğru yerde doğru zamanda ve doğru şekilde kullanmanla ilgilidir.
    (sadece ön veya sadece arka veya her ikisi birden gibi)

    bi arkadaş çok güzel özetlemişti frenleri kitlersen GAME OVER

    motosikleti kullandıkça (km'e çevirdikçe) frenleri doğru kullanmayı öğrenirsin

    önler çift disk (çift kaliper)
    arka tek disk (tek kaliper)
    aynı zamanda şıklığı tamamlıyo

    artçı ile kullanım içinse;
    bir kere motosiklet tecrübenin iyi olması lazım daha sonra
    artçı ile beraber seyahat edebiliceğin bi motosiklet bakman icab eder
    artçı ile kullanıcam diyorsan dediğim gibi bu tarz motosikletleri sil kafandan


    çok gezicem,
    az yakıcam,
    hava atıcam,
    kolay satıcam diyorsan doğru yerdesin

  19. #19279
    Felon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2010
    Alıntı hllmr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    eyvallah kardeşim çok saoL, tank pad biraz ufak kaldı, onu çıkartıp daha büyük bir tank pad takıcam karbon desenli tek parça, 2010 üretim 2011 trafik çıkışlı renginin koyu çıkmasının sebebi havanın kapalı oluşu ve çekilen aletten kaynaklı birazda sanırım yoksa rengi normal Gri-Siyah renk, Yan grenajları Ön çamurluğu Arka kuyruğu Full 3M Karbon kaplatmayı düşünüyorum, onun haricinde de S&T Kanuni yazısını kapatmak için airbrush yapan bi arkadaşın linki verilmiş ondan sipariş vericem tank padle beraber birde elcikleri Orjinal Rizoma takıcam, çünkü elciklerin plastiği tutma ve sıkmaya bağlı hemen aşınıp çatlamaya başladı, ne varsa orjinalde var..
    Aynen rizomalar güzelde biraz tuzlu
    https://www.youtube.com/alifeyizoglu

  20. #19280
    CankutKaba - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Aralık 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Pulsar 200NS
    Alıntı mr.teo adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hangi motosiklet olursa olsun (abs yoksa)
    frenlere asıldığında kitler
    bu hyosunglara (yada st kanunilere) has bir şey değildir
    bu tamamen seni reflekslerine, frenleri doğru yerde doğru zamanda ve doğru şekilde kullanmanla ilgilidir.
    (sadece ön veya sadece arka veya her ikisi birden gibi)

    bi arkadaş çok güzel özetlemişti frenleri kitlersen GAME OVER

    motosikleti kullandıkça (km'e çevirdikçe) frenleri doğru kullanmayı öğrenirsin

    önler çift disk (çift kaliper)
    arka tek disk (tek kaliper)
    aynı zamanda şıklığı tamamlıyo

    artçı ile kullanım içinse;
    bir kere motosiklet tecrübenin iyi olması lazım daha sonra
    artçı ile beraber seyahat edebiliceğin bi motosiklet bakman icab eder
    artçı ile kullanıcam diyorsan dediğim gibi bu tarz motosikletleri sil kafandan


    çok gezicem,
    az yakıcam,
    hava atıcam,
    kolay satıcam diyorsan doğru yerdesin
    çok gezicem,
    az yakıcam,
    hava atıcam, diyorum evet Yakıta arkadaşlar 4 litre filan demişler bu doğru mu ? Bana biraz fazla gibi geldide.
    Motosiklet.net - Tutku YaraTTI..


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 236 kullanıcı var. (0 üye ve 236 misafir)

Bu Konudaki Etiketler