Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Hyosung GT 250 R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #19081

    Üyelik
    03 Kasım 2011
    Şehir
    fethiye
    Motosikleti
    zx636r (yeşil)
    arkadaşlar bu motor benım son kararım dıye gözüküor sizce nasıl? ....hafta sonu görusecez arkadasla...!!!

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...5671981/detay/


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #19082
    bugay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Kasım 2009
    Şehir
    istanbul
    Alıntı osman_22 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yapma etme hocam, o ne ya, benim fikrim hyosung'la devam et takılmaya, şimdi trink nakite satmak zor ama 4-5 ay sonra sezon başında rahat bi şekilde satarsın..

    @undocap 2011 mi sizin motor ?, yoksa ben yakıt sarfiyatını biliyorum ama 2011 lerde enjeksyon sistemi geliştiği söyleniyo o yüzden sordum..
    sağolasın öneri için valla piyasa çok durgun şuan

  3. #19083

    Üyelik
    01 Aralık 2011
    Şehir
    Hendek/SAKARYA
    Motosikleti
    2012 GT250R (kırmızı-beyaz)
    iyileştirme olsa dahi yakıt sarfiyatının çok da farkedeceğini sanmıyorum... en fazla km başına 1-2 kuruş farketse farketse o kadar eder gibi geliyor; sonuçta 250 cc hala aynı 250 cc, ağırlık aynı ağırlık... neyse durum ya da motorumuzun yılı ne olursa olsun 2-3 kuruş fazla yaksın gerekirse ama güzel baktıktan sonra motor da bizi üzmez ki bu da bize yeter sanırım bu arada yenilerin stopları daha hoş olmuş bi de far ve kafa grenajı kısmını aşırıya kaçmayacak şekilde agresifleştirseler on numara olacak görüntü. ayrıca motoru 155-160 kg ağırlığına çekip, jantları 5 kollu (6 kolluya göre az da olsa daha hafif) yapıp bi de 6. vites koymalarını bekliyorum :D eğer bu değişiklikleri yaparsalar 2013 modellerden alabilirim :DDD son olarak yan grenajları ve alt sakal kısmını gövdeye sabitlenebilir yapsalarmış eğer, gerektiğinde motor bloğu vs. iç kısımları temizlerken (özellikle yağmura vs. yakalanırsanız acayip şekilde her yere çamur bulaşmış oluyor ki geçenlerde gezi dönüşü başımıza geldi) icabında kolayca sökülüp takılabilir bir hal alabilirmiş; zira şu halde grenajları söküp takmak ve takarken tekrar yerlerine oturtmak sıkıntı olabiliyor. kadı kızında da bu kadar kusur olur ama iyi bir tasarımla kadı kızının kusurları niye azaltılmasın ki ;) sonuç olarak hyosung un 250 cc de yakaladığı bu güzel fırsatı altın haline çevirmek yine kendi elinde... eğer ki japonlara rağmen pazarda ben de varım diyecekse bunlar kesinlikle gerekli...
    başkalarının kusur ya da avantajlarına odaklanmaktansa, kendi yanlışlarını düzeltmeye çalış ve elindeki fırsatların farkında ol... dünyada birşeyleri düzeltmek istiyosan önce kendinden başla...

  4. #19084
    jonturka - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mayıs 2011
    Şehir
    Beylikdüzü
    Motosikleti
    2010 Hyosung GT250R
    Alıntı bigboy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar bu motor benım son kararım dıye gözüküor sizce nasıl? ....hafta sonu görusecez arkadasla...!!!

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...5671981/detay/
    temiz gözüküyor ama pahalı biraz.
    - Abi 1000'lik mi bu ?

    -

  5. #19085
    gugukk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Nisan 2006
    Şehir
    İstanbul-Erenköy
    Motosikleti
    2011 Beyaz Gt250r - Fiat 500L Living
    Alıntı bigboy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar bu motor benım son kararım dıye gözüküor sizce nasıl? ....hafta sonu görusecez arkadasla...!!!

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...5671981/detay/
    o fiyata 2011 model alınır bence pahalı
    2011 Hyosung GT250R EFI Beyaz

  6. #19086
    osman_22 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mayıs 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung Gt 250 R
    Alıntı bigboy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar bu motor benım son kararım dıye gözüküor sizce nasıl? ....hafta sonu görusecez arkadasla...!!!

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...5671981/detay/
    Fiyat biraz yüksek ama bulunduğun şehirde zaten fazla seceneğin yok. Motor cok temiz koruma takozu bile var artık nası monte ettirmişse, sırf bu bile motoru almak icin büyük bi neden bizim motorlara koruma takozu alıp montajını yapmak kolay bişey değil. Performans egzoz'uda var üstünde, km side gercek ise sağlam bi pazarlıkla alınabilir.

    Alıntı tekhancer adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    iyileştirme olsa dahi yakıt sarfiyatının çok da farkedeceğini sanmıyorum... en fazla km başına 1-2 kuruş farketse farketse o kadar eder gibi geliyor; sonuçta 250 cc hala aynı 250 cc, ağırlık aynı ağırlık... neyse durum ya da motorumuzun yılı ne olursa olsun 2-3 kuruş fazla yaksın gerekirse ama güzel baktıktan sonra motor da bizi üzmez ki bu da bize yeter sanırım bu arada yenilerin stopları daha hoş olmuş bi de far ve kafa grenajı kısmını aşırıya kaçmayacak şekilde agresifleştirseler on numara olacak görüntü. ayrıca motoru 155-160 kg ağırlığına çekip, jantları 5 kollu (6 kolluya göre az da olsa daha hafif) yapıp bi de 6. vites koymalarını bekliyorum :D eğer bu değişiklikleri yaparsalar 2013 modellerden alabilirim :DDD son olarak yan grenajları ve alt sakal kısmını gövdeye sabitlenebilir yapsalarmış eğer, gerektiğinde motor bloğu vs. iç kısımları temizlerken (özellikle yağmura vs. yakalanırsanız acayip şekilde her yere çamur bulaşmış oluyor ki geçenlerde gezi dönüşü başımıza geldi) icabında kolayca sökülüp takılabilir bir hal alabilirmiş; zira şu halde grenajları söküp takmak ve takarken tekrar yerlerine oturtmak sıkıntı olabiliyor. kadı kızında da bu kadar kusur olur ama iyi bir tasarımla kadı kızının kusurları niye azaltılmasın ki ;) sonuç olarak hyosung un 250 cc de yakaladığı bu güzel fırsatı altın haline çevirmek yine kendi elinde... eğer ki japonlara rağmen pazarda ben de varım diyecekse bunlar kesinlikle gerekli...
    Jant olayını daha önce teknik bilgisi yüksek kullanıcılar tartışmışlardı ve şu kanıya varılmıştı ;

    - Böyle bir işlemle motorun ağırlığı azaltılır ama ön takımın yol tutuşu zayıflar, ki zaten tank slapper olayı var malum, 5 km hızlı gidelim diye ölmiyelim... Herşey bizim düşündüğümüz kadar basit olmuyo malesef..

  7. #19087
    UNdocab - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2011
    Motosikleti
    Hyosung GT650, RT125
    Evet motorum 2011. Yakit sarfiyati bu rakamlarda.telefondan sms yazar gibi yazdigim icin kisa kesiyorum.lutfen kımse sert yaziyorum zannetmesin.

  8. #19088

    Üyelik
    03 Kasım 2011
    Şehir
    fethiye
    Motosikleti
    zx636r (yeşil)
    çok saolun beyler bencede pahalı herife ne diim ver 6 yamı.. küfür eder kesin o yüzden bişey bulmam gerekıyor ..emınım en fazla 7500 verir kafayı yıyecem borlar benı delı edıor motorsuz kalmak ıse ayrı çıldırtıor seytan dıor git çek 13 lıra kredı çekip al bi 600rr yeter dior ya...beyler farkındamısınız motor araba acayip pahalanmış !!!! bu benzin artıkça pıyasa niye havaya kalkıyor türkiyede ters eflasyon var....:D :D yeter ulan devlet düş şu milletin yakasından barı motordan alma vergi sini....zaten trafikte hiçe sayıyorlar deli ediorlar biz vergimizi verioruz o şerit benim de hakkım...motoru alınca önune arkasına yanına sivri kazıklar yaptıracam makas yapmaya kalkana saplansın ..:D neyse delirdim gene nerden nereye ..

  9. #19089
    Pistolero_10 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Şubat 2011
    Şehir
    Balıkesir Burhaniye
    Motosikleti
    2012 Hyosung GT 250 R & '08 Honda CBR 600RR
    Alıntı bigboy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    çok saolun beyler bencede pahalı herife ne diim ver 6 yamı.. küfür eder kesin o yüzden bişey bulmam gerekıyor ..emınım en fazla 7500 verir kafayı yıyecem borlar benı delı edıor motorsuz kalmak ıse ayrı çıldırtıor seytan dıor git çek 13 lıra kredı çekip al bi 600rr yeter dior ya...beyler farkındamısınız motor araba acayip pahalanmış !!!! bu benzin artıkça pıyasa niye havaya kalkıyor türkiyede ters eflasyon var....:D :D yeter ulan devlet düş şu milletin yakasından barı motordan alma vergi sini....zaten trafikte hiçe sayıyorlar deli ediorlar biz vergimizi verioruz o şerit benim de hakkım...motoru alınca önune arkasına yanına sivri kazıklar yaptıracam makas yapmaya kalkana saplansın ..:D neyse delirdim gene nerden nereye ..
    gecen sene ben de ayni duygular icerisindeydim hemde motorumu aldiktan bi hafta sonra otv indirimi yapildi 250 cc makinalara o zaman kafayi yiyodum az kalsin.dediginiz motor o kadar etmez bence o fiyata 2011 kasalar var

  10. #19090
    gugukk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Nisan 2006
    Şehir
    İstanbul-Erenköy
    Motosikleti
    2011 Beyaz Gt250r - Fiat 500L Living
    600rr bence fazla gelir ben 150 nin üstüne hiç çıkmıyorum gibi birşey bana fazla gelir birde benzin parası vermekten motordan soğursunuz istanbul için bence 250 cc yeterde artar
    2011 Hyosung GT250R EFI Beyaz

  11. #19091
    brooklynnn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Haziran 2011
    Şehir
    çanakkale
    Motosikleti
    yeşil fıstık 300
    125 cc bile yerine göre yeterken yüksek cc bana da anlamsız geliyor
    tabi kişilerin kendi tercihleridir
    bakarsın bir gün bende alırım 600lük
    türkiye 250 cc için cennet diyebilirim

  12. #19092

    Üyelik
    16 Mayıs 2011
    merhabalar. 2011 model gt250 r kullanıyorum. lastikleri değiştiricem. ama ne yapacağımı bilmiyorum.

    1. orjinal ebatlardamı kalayım.
    2. 120/60 ön 160 /60 arka pilot power mı ?
    3. 120/60 ön 160 /60 pilot road 2ct mi?
    4. ön taraf 120/70 arka 160/60 olur mu ? ön taraf genişlik 70 iken arka 60 olur mu yani ?

    yardımcı olursanız sevinirim?

  13. #19093

    Üyelik
    03 Kasım 2011
    Şehir
    fethiye
    Motosikleti
    zx636r (yeşil)
    Alıntı Pistolero_10 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    gecen sene ben de ayni duygular icerisindeydim hemde motorumu aldiktan bi hafta sonra otv indirimi yapildi 250 cc makinalara o zaman kafayi yiyodum az kalsin.dediginiz motor o kadar etmez bence o fiyata 2011 kasalar var
    delirior insan bi anda işte.. herşey bi yana da yok aga ben ne bilim bu pıyasada bi halt var ama anlamadım çok pahalı bir iki sene öncesine göre motorda arabada..... ya illa enjeksiyonlu olacak die bişey yok olmasın enjeksiyonlu ne gibi sorunlar yaşarım? yaşaayan varsa eğer desin ki böyle oluor falan ....

  14. #19094

    Üyelik
    01 Aralık 2011
    Şehir
    Hendek/SAKARYA
    Motosikleti
    2012 GT250R (kırmızı-beyaz)
    Alıntı osman_22 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Jant olayını daha önce teknik bilgisi yüksek kullanıcılar tartışmışlardı ve şu kanıya varılmıştı ;

    - Böyle bir işlemle motorun ağırlığı azaltılır ama ön takımın yol tutuşu zayıflar, ki zaten tank slapper olayı var malum, 5 km hızlı gidelim diye ölmiyelim... Herşey bizim düşündüğümüz kadar basit olmuyo malesef..
    "tank slapper" olayı ne oluyor bahseder misin? ağırlık olması gerekenin altına düşürülmeden 5 kollu yapsınlar öyleyse ya da ne bileyim işte... kawasakilerdeki gibi de olabilir daha sportif olsun yeter ki

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 03:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:23 ----------

    Alıntı snicker316 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    merhabalar. 2011 model gt250 r kullanıyorum. lastikleri değiştiricem. ama ne yapacağımı bilmiyorum.

    1. orjinal ebatlardamı kalayım.
    2. 120/60 ön 160 /60 arka pilot power mı ?
    3. 120/60 ön 160 /60 pilot road 2ct mi?
    4. ön taraf 120/70 arka 160/60 olur mu ? ön taraf genişlik 70 iken arka 60 olur mu yani?

    yardımcı olursanız sevinirim?
    110/70 150/70 pilot road 2 ct (michelin ve fabrika bunu tavsiye ediyor)

    ille de arka lastik azıcık daha geniş gözüksün (150 lik de oldukça kalın gözüküyor çünkü) ve pistte felan yarışacam diyorsan

    120/60 160/60 power pure 2 ct

    bende "pilot activ" var 110/70 150/70 ebatlarında, çok tecrübeli olmadığım ve takıntım da olmadığı için viraj açısından lastikleri son limitine kadar zorlamadım ama şimdiye kadar bir sürprizle karşılaşmadım, bence ilk seçenek seni kesinlikle pişman etmez ki teknoloji olarak da aynı 2 ct teknolojisi mevcut sana mesajla attığım linkte lastik yüzeyindeki sertlik derece ve oranlarını da incelersen iki lastiğin de pek bir farkı yok. sadece ölçüleri farklı diyebiliriz (power pure 2 ct nin 110-150 si yok). bu arada emin olmamakla birlikte bizim jantlar çok da geniş olmadığı için 70 yanakla daha iyi viraj olur diye düşünüyorum ama dediğim gibi kesin olarak emin değilim daha tecrübeli arkadaşlar konuşursa daha sağlıklı sonuç olur... yani ben olsam 110-150 ve 70 yanak alırdım.
    başkalarının kusur ya da avantajlarına odaklanmaktansa, kendi yanlışlarını düzeltmeye çalış ve elindeki fırsatların farkında ol... dünyada birşeyleri düzeltmek istiyosan önce kendinden başla...

  15. #19095
    Pistolero_10 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Şubat 2011
    Şehir
    Balıkesir Burhaniye
    Motosikleti
    2012 Hyosung GT 250 R & '08 Honda CBR 600RR
    Alıntı bigboy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    delirior insan bi anda işte.. herşey bi yana da yok aga ben ne bilim bu pıyasada bi halt var ama anlamadım çok pahalı bir iki sene öncesine göre motorda arabada..... ya illa enjeksiyonlu olacak die bişey yok olmasın enjeksiyonlu ne gibi sorunlar yaşarım? yaşaayan varsa eğer desin ki böyle oluor falan ....
    temiz kullanilmis bi motorda karburatorlu veya enjeksiyonlu olsun sorun yasamazsin merak etme...

  16. #19096

    Üyelik
    03 Ekim 2007
    Merhaba arkadaşlar 250 r almayı düşünüyorum 2. el bazı sorularım olucaktı acaba yakıt sarfiyatı nasıl en fazla kaç km/h la gidiyor birde hangi yıl modellerinde enjeksiyon var ben 2009 modelinden sonraki modellerde olduğunu biliyordum ama tam hatırlamıyorum yardım ederseniz sevinirim.

  17. #19097
    jonturka - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mayıs 2011
    Şehir
    Beylikdüzü
    Motosikleti
    2010 Hyosung GT250R
    Alıntı blade035 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaşlar 250 r almayı düşünüyorum 2. el bazı sorularım olucaktı acaba yakıt sarfiyatı nasıl en fazla kaç km/h la gidiyor birde hangi yıl modellerinde enjeksiyon var ben 2009 modelinden sonraki modellerde olduğunu biliyordum ama tam hatırlamıyorum yardım ederseniz sevinirim.
    arama yap..her sorunun cevabı 30 defa verildi forumda.
    - Abi 1000'lik mi bu ?

    -

  18. #19098
    UNdocab - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2011
    Motosikleti
    Hyosung GT650, RT125
    Hic akmamis konu=) kis geldi boyle oldu galiba .isten kafami kaldiramiyorum.3 hafta oldu galiba kontak cevirmeyeli.en kisa zamanda garaja gidip aku baslarini sokmem lazim. Simdi tam hatirlayamadim.depo ici pas yapmasın diye dolu birakmak gerekiyodu galiba.telden yaziyorum arastiramadim arastiran bıri yazsin

  19. #19099
    Zippo's - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Şubat 2011
    Motosikleti
    2011 600F ABS
    Alıntı UNdocab adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hic akmamis konu=) kis geldi boyle oldu galiba .isten kafami kaldiramiyorum.3 hafta oldu galiba kontak cevirmeyeli.en kisa zamanda garaja gidip aku baslarini sokmem lazim. Simdi tam hatirlayamadim.depo ici pas yapmasın diye dolu birakmak gerekiyodu galiba.telden yaziyorum arastiramadim arastiran bıri yazsin
    Evet depoyu fulleyip öyle yatırmanız lazım motoru

  20. #19100
    UNdocab - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2011
    Motosikleti
    Hyosung GT650, RT125
    Eyvallah.sagol


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)

Bu Konudaki Etiketler