Hyosung GT 250 R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
06 Aralık 2011, 20:54
#18981
Chronix adlı üyeden alıntı
yok hepsi gt250 ile, araba bana göre değil hele trafikte hiç değil.
Valla helal olsun ne diyim ben bu soğukta 1 km uzaklıkta dersanye bile gitmiyorum, sabah annem arabayla bırakıyo cıkışta yürüyorum... Motorunuz km si kac oldu peki toplamda ?
Birde motoru satılığa koydum ama aralık sonuna kadar satılmassa satmaktan vazgecicem, önümüzdeki sezonda bunla takılırım ama bana egzoz lazım, uygun fiyatlı elinde olan varsa konuşalım, orjinal egzoza bile razıyım, benimki orjinal egzoz ici acılmış sesi biraz güzel cıkıyo ama cok bağırıyo (aynı sesi biraz daha düşük desibelde cıkarsa iyi olurdu) cok cabuk ısınıyo..
Reklamlar
-
06 Aralık 2011, 22:09
#18982
Chronix adlı üyeden alıntı
Beyler,
bu bizim motorlara uygun 15 dişliyi nerden bulabilirim. Cumartesi bir kaç yere sorduk ancak sonuç alamadık, var mı alabileceğimiz yerleri bilen? Bu arada ön 15 arka dişliyi 44 yapacağım bu hafta, arka dişliyi hyosung gt650 de bulunan dişli ile değiştireceğim. kullanım oranının geneli otoyol ve karayolunda gerçekleştirdiğimi düşünecek olursak dur kalkları çok dert etmiyorum..onun dışında ilaç gibi gelir düşünüyorum.
Selam kardeşim.Bende çok dolaştım sanayide bir zamanlar 15 dişli yaptırmak için.kimisi bir tane için ugraşamam dedi kimide anasının nikahını istedi. Ben e.bay dan aldım.Amerikadan 15 gunde kapıma kadar geldi.Bu da linki:http://www.ebay.com/itm/Hyosung-ATK-...item27b7abb9b8 satıcı güvenilir bir satıcıdır yanlış olmaz ve hyosung için baya bir modifiye parçaları mevcut.Bende işe gidiş gelişlerde sabah akşam toplam 50 km yapıyorum günde.şu anda 14 litre ile 410 km yapıyorum.Buda 100 km de 3.5 litre gibi bişey olsa gerek.
-
06 Aralık 2011, 22:11
#18983
osman_22 adlı üyeden alıntı
Valla helal olsun ne diyim ben bu soğukta 1 km uzaklıkta dersanye bile gitmiyorum, sabah annem arabayla bırakıyo cıkışta yürüyorum... Motorunuz km si kac oldu peki toplamda ?
Birde motoru satılığa koydum ama aralık sonuna kadar satılmassa satmaktan vazgecicem, önümüzdeki sezonda bunla takılırım ama bana egzoz lazım, uygun fiyatlı elinde olan varsa konuşalım, orjinal egzoza bile razıyım, benimki orjinal egzoz ici acılmış sesi biraz güzel cıkıyo ama cok bağırıyo (aynı sesi biraz daha düşük desibelde cıkarsa iyi olurdu) cok cabuk ısınıyo..
şu an 58000 de, two brothersların fazerlar için olan egzostu var eğer bulup onu yapar ve sorun yaşamazsam egzost için görüşürüz.
Two Against the World
Hyosung RT125 (55.000) Hyosung GT250 X (100.000) Ducati Monster 1200
-
07 Aralık 2011, 00:31
#18984
http://korider.com/index.php?topic=4350.0
120 bin km yi devirdiğini söyleyen biri var... internette 50 bini gören bi sürü türk kullanıcı gördüm. Valla güzel motor, 0 alıp sakin kullanıp 100 bine cıkarcaksın
-
07 Aralık 2011, 03:05
#18985
Iriyari bi eleman var o devirmis 120 bini. Bence motordan keyif almaya bakacaksin gerisi hikaye. Sonucta motor keyif isi.bu sakin takilmakta olabilir devirli kullanmakta. Ben motoru tamamen keyif icin kullaniyorum.Kendimi olctugum kadariyla bu motoru 8000 9500 bandinda kullanmayi seviyorum. Asagisi cok monoton, yukarisi motora eziyet. Tabi artik bu banttaki hiz yeterli gelmemeye basladi o ayri
-
07 Aralık 2011, 07:13
#18986
sbakcaci adlı üyeden alıntı
dediğin kadar yakıyorsa ben bu hyosung gt250r a talibim. hem heybetli duruyo oyuncak gibi durmaz yanımda hemde az yakıyo temiz iş eyvallah üstadım. bir de arkadaşlar bi sorum olacak bu egzoslar bazı motorların selesinin altında oluyo bunu ben hyosunga yaptırabilir miyim? yaptırabilirsem tahmini fiyat ne kadar tutar?
çoğu kişi ben de dahil olmak üzere böyle bişey yapmamanı sana tavsiye edecektir. orjinalini hiç bozma derim, bin kullan bi bakalım motor nasıl hoşuna gitçek mi hele. daha sonra 600 lük ya da üzeri herhangi başka bir makineye geçmeyeceksen eğer o zaman dediğin gibi bir eksoz yaptırmanın yollarını araştır derim. şimdi binersin hoşuna gitmez ya da başka motora geçmek istersin sonra canın yanar hem emek hem de paran boşa gitmiş olur. bu arada ben de 1 ay olmadı 2010 model gt250r aldım trabzondan ve oldukça memnunum sadece yedek parçaları ucuz değil bi hondayı felan aratmıyor ama onun da çaresi var. iş yine kullanıcıda bitiyor o yüzden eğer alırsan gözün gibi koru, bakımını vs. zamanında ve kaliteli malzemeler kullanarak yap ve sağını solunu çok değiştirme derim aksi takdirde cebini yakabilir. onun haricinde türkiye şartlarında keyifle binilecek en güzel 250 lik racing, bir çok motorcunun da bu konuda bana katıldığını düşünüyorum. o kadar ki sanki adamlar bu motoru sırf türkiyeyi düşünerek (yedek parça hariç tabii ^^) yapmışlar diyesim geliyor... ne çok hızlı ne çok yavaş ayrıca da ekonomik yani tam bir orta sınıf olmayı hakediyor. tabii henüz bir olumsuzluğunu görmediğim için böyle yorum yapıyorum gerçi sanmıyorum ama olur da bir sorun çıkarırsa onu da mutlaka paylaşırım sonuçta hyosung babamın oğlu değil ki babamın oğlu olsa yine eleştiririm, inş hayırlısıyla gönlünce istediğin motoru alırsın şimdiden zevkli ve güvenli sürüşler sana ve motoruna...
---------- Mesajlar birleştirildi - 04:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 04:41 ----------
Chronix adlı üyeden alıntı
Beyler,
bu bizim motorlara uygun 15 dişliyi nerden bulabilirim. Cumartesi bir kaç yere sorduk ancak sonuç alamadık, var mı alabileceğimiz yerleri bilen? Bu arada ön 15 arka dişliyi 44 yapacağım bu hafta, arka dişliyi hyosung gt650 de bulunan dişli ile değiştireceğim. kullanım oranının geneli otoyol ve karayolunda gerçekleştirdiğimi düşünecek olursak dur kalkları çok dert etmiyorum..onun dışında ilaç gibi gelir düşünüyorum.
hiç bilmemekle birlikte bu konuyu geçenlerde ben de düşündüm. eskiden 2003 yıllarında pejonun mopedleri çok meşhurdu ve biz son süratlerini arttırmak adına orjinali 11-56 olan dişlilerini 14-38 oranlarında değiştirip 130-140 km hızlara çıkıyorduk ve bunu 50 ya da 70 cc lik tek silindir 2 zamanlı motorlarda yapıyorduk. buradan hareketle kendi gt250r ım için buna benzer bir değişiklik yapmayı düşünüyorum açıkçası hem son süratini 200 civarı yapmak hem de uzun yollarda aynı hız için daha düşük devirle kullanıp yakıt tüketimini azaltmak adına. şu an değil de gerçi ileride performans eksozu taktığımda ve dişlilerle zincirim eskidiği zaman, genelde tek kişi bindiğim için motoru da fazla yormayacak şekilde böyle bir değişiklik yapmayı düşünüyorum. bu yüzden merak ediyorum mesela gt650r ın dişlileri ve zinciri gt250r a uyar mı ya da mesela başka 600 lük ya da 1000 lik bir makinenin ön ya da arka dişlisi gt250r a uyar mı? dün internetten zincir dişli kitlerine baktım da yamaha R1 de 17-40 kullanılmış, CBR 600RR da 16-42 kullanılmış mesela. numara olarak bizim modellerden çok da uçuk ve farklı değil aslında ama uyar mı onu bilmiyorum. bu konuda bilgi ve tecrübe sahibi olan arkadaşlar buyrun klavyeye
---------- Mesajlar birleştirildi - 05:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 04:56 ----------
bir de yağ ya da hava filtresini KN ya da bmc gibi farklı birşey yapmak yakıt ya da performans ve de motorun ömrü konusunda nasıl bir etki meydana getiriyor? bu konuda da bilgilendiren olursa sevinirim
başkalarının kusur ya da avantajlarına odaklanmaktansa, kendi yanlışlarını düzeltmeye çalış ve elindeki fırsatların farkında ol... dünyada birşeyleri düzeltmek istiyosan önce kendinden başla...
-
07 Aralık 2011, 11:14
#18987
Hiç merak etmeyin zaten bizim ülkemizdeki motorlarda o kmleri aslında görüyor, göremeyen tek parça kadrandaki sayaç
2011model olup 6ayda 10bin kmde olan motor var.(Gayet normal birşey)
Birde ilanlara baktığınızda 2006model olup 10bin kmde olan var
Bizim insanımız ne zaman motor alırken km sine değilde motorun durumuna ve modeline bakarsa o zaman bu km dolandırıcılığı son bulur.yoksa hala 4-5yaşındaki motorları 10bin kmde satın almaya devam ederiz.Bana çok komik geliyo bu olaylar.
https://www.youtube.com/alifeyizoglu
-
07 Aralık 2011, 16:17
#18988
yakıt tüketimi kontrolü,
Yapılan Km 80 km
Ortalama Hız 100 Km/hz
Ortalama devir 6500
Yakıt Shell 95 oktan
Harcanan yakıt 2.45 lt
Two Against the World
Hyosung RT125 (55.000) Hyosung GT250 X (100.000) Ducati Monster 1200
-
07 Aralık 2011, 20:39
#18989
allahın izniyle haziran sonu temmuz başı bir gt250r almak istiyorum. kullanmam gereken yakıt türü shell 95 oktan mı olmalıdır. baya az yakmışsınız ondan soruyorum. (iş kullanıcıda bitiyor diyecek olursanız fazla hızı seven biri değilim)
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:26 ----------
birde gt250r ların sesleri bu şekilde midir? ekstradan neler yapılmalıdır bu duruma getirmek için?
http://www.youtube.com/watch?v=J5WCq...eature=related
-
09 Aralık 2011, 01:56
#18990
Aga adam zaten egsoz reklami yapiyor. Senin soruna cevap degilmi. Bu sesi sevdiysen bu marka bitane al tak
-
09 Aralık 2011, 04:07
#18991
arkadaşlar dişliler ve hava, yağ filtreleri konusunda bilgi verebilecek olan yok mu?
başkalarının kusur ya da avantajlarına odaklanmaktansa, kendi yanlışlarını düzeltmeye çalış ve elindeki fırsatların farkında ol... dünyada birşeyleri düzeltmek istiyosan önce kendinden başla...
-
09 Aralık 2011, 10:54
#18992
Bilgi ucu cok acik bi kavram. Sen neyi ogrenmek istiyorsun onu de bi hele
-
09 Aralık 2011, 15:59
#18993
UNdocab adlı üyeden alıntı
Bilgi ucu cok acik bi kavram. Sen neyi ogrenmek istiyorsun onu de bi hele
O diyilde ben sorıyim, 2 - 2 bucuk bin km önce komple bakım yaptırmıştım hava filtresi bujiler, yağ yağ filtresi...
Şimdi bi tek yağ değiştirmek istiyorum, yağ filtresinide değiştirmek zorundamıyım ? (usta öyle bişey demişti cünkü)
-
09 Aralık 2011, 16:02
#18994
Yan sanayi filtreleri denilen fiyatı nispeten düşük yağ filtreleri her yağ değişiminde değiştirilir. Biraz daha kaliteli olanlar 2 bakımda bir değişir. Ben bu şekilde değiştiriyorum.
Cygnus Rs | CBF150 | RRaptor | CBF150 | GT250 |...
-
09 Aralık 2011, 16:04
#18995
Chronix adlı üyeden alıntı
yakıt tüketimi kontrolü,
Yapılan Km 80 km
Ortalama Hız 100 Km/hz
Ortalama devir 6500
Yakıt Shell 95 oktan
Harcanan yakıt 2.45 lt
bu değerler hangi motorun ? GT250R değerlerimi ?
bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...
-
09 Aralık 2011, 16:07
#18996
100 km'de 3 litrenin altı gerçekten şaşırtıcı. Depo büyük olduğundan sürekli fulleyip ölçüm yapmak biraz pahalı oluyor
Cygnus Rs | CBF150 | RRaptor | CBF150 | GT250 |...
-
09 Aralık 2011, 16:21
#18997
@muratcan7 Aldığım filtre orjinal yan sanayilerden değil, hatta suzukinin bilmemne modeline uyumlu galiba kabında suzuki marka model yazıyodu, fiyatıda 25 tl idi, o zaman şimdilik götürür beni değiştirmiyim dimi ?
100 km de 3 3.5 litre bile şaşırtıcı bence, her zaman evime en yakın diye bp den alıyorum ama shell harbiden kaliteli ne zaman shell den benzin alsam ölcüm yapmadığım halde daha uzun gittiğim belirgin bi fark ediliyo..
-
09 Aralık 2011, 16:23
#18998
Suzuki An125 scooter'ı ile uyumlu sanırım bizim yağ filtreleri. Bende 25 liraya almıştım. Aldığım yer 3 yağ değişimi dedi ancak ben 2 yağ değişimde değiştireceğim. Bir sonraki değişimde değiştirirsin.
Cygnus Rs | CBF150 | RRaptor | CBF150 | GT250 |...
-
09 Aralık 2011, 16:25
#18999
alper150zc adlı üyeden alıntı
bu değerler hangi motorun ? GT250R değerlerimi ?
2010 model hyosung GT250 Comet
Two Against the World
Hyosung RT125 (55.000) Hyosung GT250 X (100.000) Ducati Monster 1200
-
09 Aralık 2011, 16:25
#19000
selam arkadaşlar hyo 250 comet naked modeli için uzun ayna gerekiyor yada uzatma aparatı bilgisi olan varsa lütfen paylaşabilirmi?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 79 kullanıcı var. (0 üye ve 79 misafir)
Bu Konudaki Etiketler