Hyosung GT 250 R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
30 Kasım 2011, 18:11
#18921
bugay adlı üyeden alıntı
Arka amortisör ayarı nasıl yapılıyo acil yardım edin ağır bi artçım olacak korkuyorum
Hadi bi el atın bi amortisör daha kurtarabiliriz
hacım alma ağır artçı yau =)))) biraz beni örnek alın 55 kg dan yukarısını almıyorum artçı olarak :D
Reklamlar
-
30 Kasım 2011, 18:34
#18922
ugur_m adlı üyeden alıntı
hacım alma ağır artçı yau =)))) biraz beni örnek alın 55 kg dan yukarısını almıyorum artçı olarak :D
hatun dediğin çıtıpıtı olcak hacı ))))
@bugay
arka amortisörün üzerinde dönebilitesi olan bi halka gibi bişe var ama onu sen yapamazsın aparatı olmadan biraz zor oluyor.ne kadar serte alsanda bu motorlar ağır artçıyı sevmiyor
https://www.youtube.com/alifeyizoglu
-
30 Kasım 2011, 19:42
#18923
-
30 Kasım 2011, 21:22
#18924
undertail olayı cok iyi ama cok ta tuzlu
http://www.ebay.com/itm/Undertail-Hy...item3ef7f2c97d
Dünyadan karelere devam..
-
01 Aralık 2011, 00:07
#18925
bugay adlı üyeden alıntı
Arka amortisör ayarı nasıl yapılıyo acil yardım edin ağır bi artçım olacak korkuyorum
Hadi bi el atın bi amortisör daha kurtarabiliriz
biri motorun kuyrugundan tutsun yukari dogru kaldirsin lastigin yerden kesilmesine gerek yok. Elle biraz zorla(guclu vahsi kollar lazim:p) olmazsa kanca gibi c harfine benzer bise var onunla cok kolay. Biz yaptigimizda aparat vardi ama cbf150 sahibi bi arkadasda. Onda ne ariyodu bilmiyorum.olmadi bi cay ismarlarsan arkadastan alirim beraber yapariz
-
01 Aralık 2011, 01:21
#18926
UNdocab adlı üyeden alıntı
biri motorun kuyrugundan tutsun yukari dogru kaldirsin lastigin yerden kesilmesine gerek yok. Elle biraz zorla(guclu vahsi kollar lazim:p) olmazsa kanca gibi c harfine benzer bise var onunla cok kolay. Biz yaptigimizda aparat vardi ama cbf150 sahibi bi arkadasda. Onda ne ariyodu bilmiyorum.olmadi bi cay ismarlarsan arkadastan alirim beraber yapariz
Halledemedim ama sıkıntı olmadı bi şey yok
---------- Post added at 01:21 ---------- Previous post was at 00:32 ----------
Evet bu konuda bana yardım edenlere etmeyenlere bi teşekkür hediyesi
http://www.youtube.com/watch?v=9LIs3ZOHDJ8
Her gün izliyorum bu kadar tatlılık olur mu ya
-
01 Aralık 2011, 01:37
#18927
https://www.youtube.com/alifeyizoglu
-
01 Aralık 2011, 01:45
#18928
[B][COLOR="Gray"]Hyosung [/COLOR][COLOR="DeepSkyBlue"]GT[/COLOR]250[COLOR="Red"]R[/COLOR][/B]
[B][COLOR="Red"]Drift religion[/COLOR][/B]:cat:
-
01 Aralık 2011, 01:47
#18929
bygrm adlı üyeden alıntı
la manyak benim undertail bu işte aynısından var bende.. safmısın la
undertailden bahseden kim
https://www.youtube.com/alifeyizoglu
-
01 Aralık 2011, 02:06
#18930
Motorlar güzel valla ya
Gaza gelme. Gaza getirme. TriColor
-
01 Aralık 2011, 02:17
#18931
UNdocab adlı üyeden alıntı
biri motorun kuyrugundan tutsun yukari dogru kaldirsin lastigin yerden kesilmesine gerek yok. Elle biraz zorla(guclu vahsi kollar lazim:p) olmazsa kanca gibi c harfine benzer bise var onunla cok kolay. Biz yaptigimizda aparat vardi ama cbf150 sahibi bi arkadasda. Onda ne ariyodu bilmiyorum.olmadi bi cay ismarlarsan arkadastan alirim beraber yapariz
heh işte en açıklayıcı anlatım bu olur heralde bende nası anlatsam diyodum ama C harfi benzetmesi iyi
https://www.youtube.com/alifeyizoglu
-
01 Aralık 2011, 02:20
#18932
Double Puig Ön Cam nerden bulabilirim forumda @bygrm alıp motora takmıştı çok hoş olmu
2011 Hyosung GT250R EFI Beyaz
-
01 Aralık 2011, 02:25
#18933
https://www.youtube.com/alifeyizoglu
-
01 Aralık 2011, 02:29
#18934
-
01 Aralık 2011, 02:31
#18935
osman_22 adlı üyeden alıntı
bu bahsettiğinden bende var
http://imageshack.us/photo/my-images...068561212.jpg/
[B][COLOR="Gray"]Hyosung [/COLOR][COLOR="DeepSkyBlue"]GT[/COLOR]250[COLOR="Red"]R[/COLOR][/B]
[B][COLOR="Red"]Drift religion[/COLOR][/B]:cat:
-
01 Aralık 2011, 02:31
#18936
Konu amortisorden acildi yazayim bari.biliyosunuz bizim motorun amortisoru sikintiyapar.bi arkadasinkinin kece patlakti.ataturk otosanayide namamortsore kaca yaparsin diye sorduk.sok getir 200 e yaparim dedi hizla kactik oradan.
-
01 Aralık 2011, 03:25
#18937
UNdocab adlı üyeden alıntı
Konu amortisorden acildi yazayim bari.biliyosunuz bizim motorun amortisoru sikintiyapar.bi arkadasinkinin kece patlakti.ataturk otosanayide namamortsore kaca yaparsin diye sorduk.sok getir 200 e yaparim dedi hizla kactik oradan.
beniö şuan arka amortisörde sıkıntı var gibi geriye çok ağır kalkıyor sönüm ü iyi fakat geri tepmesi oldukça düştü arka amortisöründe tamiri yok ...galiba bana yeni arka amortisör yolları göründü... :/
bu arada hazır problemlerden bahsetmişken ön dişlisinden tak tak diye ses gelen varmı kalkışta ? ön dişliyi değiştirmiş olanınız varmı ? bir problemden dolayı
[B][COLOR="Gray"]Hyosung [/COLOR][COLOR="DeepSkyBlue"]GT[/COLOR]250[COLOR="Red"]R[/COLOR][/B]
[B][COLOR="Red"]Drift religion[/COLOR][/B]:cat:
-
01 Aralık 2011, 05:21
#18938
bygrm adlı üyeden alıntı
beniö şuan arka amortisörde sıkıntı var gibi geriye çok ağır kalkıyor sönüm ü iyi fakat geri tepmesi oldukça düştü arka amortisöründe tamiri yok ...galiba bana yeni arka amortisör yolları göründü... :/
bu arada hazır problemlerden bahsetmişken ön dişlisinden tak tak diye ses gelen varmı kalkışta ? ön dişliyi değiştirmiş olanınız varmı ? bir problemden dolayı
Ön dişli kısmında zincirin bloğa vurması dişliden değil zincirden , muhtemelen baklanın birinde bir gerilme söz konusu ve dişliye tam oturmuyor bu yüzden de bloğa vuruyor.
Two Against the World
Hyosung RT125 (55.000) Hyosung GT250 X (100.000) Ducati Monster 1200
-
01 Aralık 2011, 16:14
#18939
@Chronix
Zincirden değil hocam zincir yeni değişti xringli olması lazım hatta
Görkem bence senin dişli ölü ama şuanda o dişli yeni zincirinide bitirmekte.Zinciri biraz daha gerersen ses gider tahminimce ama kalıcı bi çözüm olmaz
https://www.youtube.com/alifeyizoglu
-
01 Aralık 2011, 18:46
#18940
Felon adlı üyeden alıntı
@Chronix
Zincirden değil hocam zincir yeni değişti xringli olması lazım hatta
Görkem bence senin dişli ölü ama şuanda o dişli yeni zincirinide bitirmekte.Zinciri biraz daha gerersen ses gider tahminimce ama kalıcı bi çözüm olmaz
o zaman o sorun iki türlü gerçekleşebiliyor demek ki , çünkü 1 dişli ve 4 zincir değiştirdim genelde yaşanan o sorunu zinciri değiştirdiğim de geçiyordu , ancak şu da var arkadaş amortisörüm arızalı demişti onun da etkisi olabilir. zinciri germesi çok fazla mantıklı olmaz haddinden fazla gerilme zincirin yapısını bozabilir. bir hafta içinde motorun amortisörünü honda cbr1000 veya 600lüğün amortisörlerinden birini uydurup deneyeceğiz gelişmeleri buraya yazarım..
Two Against the World
Hyosung RT125 (55.000) Hyosung GT250 X (100.000) Ducati Monster 1200
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 159 kullanıcı var. (0 üye ve 159 misafir)
Bu Konudaki Etiketler