yaw bnm hayalim bu motor inş bi tane alıcam güncel bu konu kardeşim nie 3. sayfada :D:::D:D
yaw bnm hayalim bu motor inş bi tane alıcam güncel bu konu kardeşim nie 3. sayfada :D:::D:D
Hyosung için lokomotif görevi taşıyan GT250R modeli,S&t Kanuni olduktan sonra günümüze kadar sadece 200 tane sattığı konusunda duyum aldım. Benim çıkardığım sonuç motosikletin satışı Globalde kalsaydı 1000 civarına otururdu aynı süreçte.Zannedersem tüketici bu geçişten olumsuz etkilendi.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
Geçen sene bu zamanlar Hyosung adı ile ne kadar GT250R satılmış kıyaslamak lazım şimdiki ile.
Atın iyisi alayda,kabın iyisi kalayda belli olur.
S&T satışı bir yıl olmadı,farkı göz önünde bulundurarak hesaba bakmak lazım. Net satışı Globalden almak mümkün fakat asıl önemli olan nokta dikkat ettiyseniz satışın 200 adette kalması!
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
Arkadaşlar bu ilana bir bakarmısınız. İstanbulda olup bu motosikleti denemek isteyenler olabilir. Şahsen orada olsaydım Deneme sürüşü yapmak isterdim. S&TKanuni'nin Test sürüşü için bir motosiklet ayırması bence güzel.
http://www.sahibinden.com/gt_250_r_t...XQQdisplayitem
Bir 4 silindirlilere, Birde 2 zamanlılara hastayım.
Test sürüşü olayı iyi hakkaten.
Tanıtım adına iş görebilir bu motor. (Bu saatten sonra ST adına iş görecek tabi)
Atın iyisi alayda,kabın iyisi kalayda belli olur.
bence 1 yıl sonra herkez S&T kanunici olup çıkar.sistemi tam oturtur servisi güzel sağlarsa tabi büyük JAPONlar gibi.
HONDA;hayat onda...İ.V.İ.B.İ
DRİFT RELİGİON
arkadaslar simdi bu hyosung sahipleri motosikletlerini hangi servislerde tamir ettiriyorlar ?? st kanuni bu hyosunglara sahip çıkıyor mu ??
Kanuni servisleri tabii ki Hyo ları da kontrol etmez zorunda artık
Ya KASK TaK ; Ya ÖL
Parasıyla sonuçta nerde istersen servis hizmetini orada alırsın.Yalnız garanti gereği parça lazım olursa satın aldığın firmayla muhatap olursunuz.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
Arkadaşlar 250r kullanıcılarına bir sorum olucak , acaba uzun yol performansı nasıl , yani uzun yolda oturuş pozisyonu veya başka şeylerden dolayı sıkıntı çıkarır mı ?..
Dava sürüyor bildiğim kadarıyla ve Global'in eli daha güçlü görünüyor.
Benim kişisel tercihimde bu markanın Globalde kalması yönünde. Eline anahtar verilen bisiklet tamircileriyle servis ağı kuran Kanuni'den fazla birşey beklemek hayal olur. Kaldıki Hyosung'u Türkiyede bugünlerine getiren Global motordur. Adamlar çalıştı, çabaladı ve hiç bilinmeyen bu markayı Türkiyenin orta seviyede 1. tercihi haline getirdi. Daha ne olsun!??
::139:: [I][B][COLOR="DarkRed"]Burak Murat[/COLOR][/B][/I]
ya ankarada biri arkasına atabilir mi bu hyonun daha hiç dokunmak nasip olmadı
facebook.com/kaskafa
bu motor global'de kalmalıydı bence çünkü kanuni'ye geçtikten sonra eski hyosung kalitesinde üretim yapacağını hiç sanmıyorum zaten kanuni'ye geçtikten sonrada satışların nasıl düştüğü ortada herkes kaliteden şüpe ediyor
ayrıca kanuni'nin bisiklet tamircisi servisleri nasıl bakacaklar bu motora onuda görücez ben şahsen önümüzdeki 1-2 ay içinde bu motordan almayı düşünüyordum ama şu anda erteledim kanuni adıyla çıkan motorları değerlendirip öyle alamayı düşünüyorum inşallah kaliteden ödün vermez kanuni.zaten fiyatları aşşağıya çekerlerse kaliteninde düşeceği kesin.olmazsa
2.el hyosung alırım 2006-2007 model
gerçekleri tarih yazar tarihide GALATASARAY
Her zaman söylüyorum Alırsam kanuni deil hyosung alırım
Ya KASK TaK ; Ya ÖL
arkadaşlar normal kullanımda km'ye ne kadar yakıyor acaba bu makina ayrıca bir arkadaşında dediği gibi uzun yol performansı nasıl oturuş pozisyonu falan
varmı bu tür sıkıntıları??
gerçekleri tarih yazar tarihide GALATASARAY
Arkadaşlar bende 250R var.İzmir den Bursa,Aydın,Kuşadası tecrübem var. Süper spor bir motor olduğu için kapanmadan yol yapmak imkansız. Bursa ya gittiğimde bile ki 3 saat molasız gittim bir duruş sorunu yaşamadım. Oldukça iyi oturuş açısına sahip. Motorsa ısındıkça ağresifleşti,9-10 bin devirde yol aldım. Hararet yad açekiş sorunu olmadı.1 saat sonra lastiklerde hamur gibi oluyor. ilk yarım saat çok dikkat!! İlk aldığım andan beri beklediğimin çok üstünde performansa sahip.
Oturuş pozisyonuna alışılıyor zamanla.
Aslında race'ler içinde rahatsız (gereğinden büyük) bir oturuş pozisyonuna sahip ama rahatsız edici boyutta değil bence (bu durum göreceli tabi)
Scooter'dan daha rahat ediyorum GT250R'da. (oturaklı olması,amortisörleri vs.)
Atın iyisi alayda,kabın iyisi kalayda belli olur.
metzeler lastiğim olduğu için anında yumuşuyor lastiklerim (reklam gibi oldu) uzun yol hiç durmadan defalarca bende yaptım.ilk aldığında bel ağrısı ve çok şiddetli bir kol ağrısı oluyor ama 1 hafta sonra enduro kadar rahat oluyo velet 250cc'den beklentilerinden fazlasını veriyor uzun yolda
LasTiği YaK, RuhUnU deĞiL:cat:
arkadaşlar ben aldım biniyorum bence kanuniye geçtiği iyi bile oldu.yarın tekirdağ yapacam inşallah uzun yol performansını o zaman görecem 1100 kmde motorum şu anda memnunum ALLAH ıma şükürler olsun.
HONDA;hayat onda...İ.V.İ.B.İ
DRİFT RELİGİON
Şu an bu konu içerisinde 11 kullanıcı var. (0 üye ve 11 misafir)