Benimde robocop deri ceketim deri eldivenlerim dizliğim buff ım tamamen yetersiz kaldı.bide ceketin aldıntan hırkada giydiğim halde.benim bildiğim termal içlik rüzgar almıyo? benim eşek ölüsü robocop ceket nasıl rüzgar alıyo anlamış değilim
Benimde robocop deri ceketim deri eldivenlerim dizliğim buff ım tamamen yetersiz kaldı.bide ceketin aldıntan hırkada giydiğim halde.benim bildiğim termal içlik rüzgar almıyo? benim eşek ölüsü robocop ceket nasıl rüzgar alıyo anlamış değilim
https://www.youtube.com/alifeyizoglu
bende bugun içime motorun bırandasını kooydum vucuduma ıyı geldı rüzgarı kesıyo ama ayaklar buz tuttu )
gazete kağıdı koymak lazım aslında aklımada gelmişti dönüşte hatta gazeteye baktım sonra kim uğraşcak bişe olmaz dedim.erkeğiz ya üşümeyiz.eve geldim 1saat daha kendime gelemedim
bugünde havada yalancı güneş var ve ben tatilim ama dünkü soğuğu hatırlayınca çıkma isteği kalmıyo
https://www.youtube.com/alifeyizoglu
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:50 ----------
Ben emre motordan boyuna asılıp belden cırtla bağlanan yapay deri kaplı özel bir rüzgarlık almıştım. Mont veya giysi içine kullanılan. Onu kullanacağım heralde. Üstelik de 15 Tl gibi birşeydi ve bayağı da gösterişliydi. Bu arada kaskın içinde çenem bile donduydu dün yaa.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:52 ----------
Muahaha.
*** 2013 Model Hyosung Gt250r EFI Full Kırmızı Racing ***
ben bı zamanlar ayaklara karton sarıp cıkıyodum canavar gıbı oluyodu valla tık yok ) gazeteyı vucuda sar faydası oluyo
@Undocap
kesici hakkında söylediğin kafama takılmıştı, motorun ısısı ideal durumdaykene 2.viteste kesiciye soktum sorun yokmuş giriyor. vıdıdıt.
---------- Post added at 13:20 ---------- Previous post was at 13:18 ----------
banlanacam diye mtde videolarımı paylaşamıyorum ama bunda pek sakınca göremedim sessiz sakin ekleyeyim bari
https://www.youtube.com/alifeyizoglu
arkadaşlar cuma günü dönüyorum dönünce bütcem ancak ikinci el bir hyo almaya yetiyor gönlümde cbr 600 rr olsada bütce elvermicek ama hyolarında durumlar malum tanıdık biri olursa eğer çok iyi olacak benim için ikinci el piyasasını hiç bilmiyorum geçenlerde sahibindene baktım 9 bin 400 den tutunda 3 bin 500 e kadar var fiyat konusunda 2007 sonra için ne olmalı ikinci elde
@ FeLoN ;
Dostum iyi zorluyorsun Hyo'nu
Devam et
Ama Bir Hyo Uzmanı olarak hatırlatmalıyım ki, Su ana kadar Krank kıran tüm Hyo'lar; redline da kullanılan Hyo'lardır...
Siz Siz olun, 1 Kez dahi redline yüzü görmeyin
Ya KASK TaK ; Ya ÖL
arkadaşınkisi 15binde kol çıkardı mesela.sürekli eşiyle birlikte yani artçılı kullanıyodu öyle çokta dipgaz gitmiyodu arada 150-160yapıyodu.ama kaç binde yağ değişiyo bilmiyorumda motoru kullanmayıp yatırdığı dönemlerden sonra km si gelmedi diye yağını tekrar değiştirmediğini biliyorum.
bu motor yaklaşık olarak 10bin kmdir bende.paso dip gaz kullanıyorum.kırsaydı şimdiye çoktan kırardı bence 2binde bir yağ değişiyorum bu 2binide ortalama 1ayda yapıyorum.bu kış motoru pek kullanmıyıcam bu aylardan sonra daha bakımın dolmasına 1bin km olmasına rağmen yaza girişte yağı değişmeden 8bin deviri geçmiyicem.bu konuda iddalıyım bu motor gelecek 10bin km içindede krank kırmıyıcak.kırarsada yine forumda paylaşırım görmüş olucaz ama bakımlarını titizlikle kendim yapıyorum öyle bi sorunla karşılaşcağımıda sanmıyorum
belkide biraz motorun nasıl çıktığına bağlı olarak değişebilir çünkü çevreden gördüğüm her hyosung bir diğerinden farklı 2tanesininde sesinin gidişinin birbirini tuttuğunu görmedim aynı model km olsalarda.
en basitinden yeni gelen 2011ler mesela arkadaş 4bin kmde ön amortisör keçeler patladı.motoru olduğu yerde zıplatsan öyle bişey imkanı yok olmaz ama oluyomu oluyo kimi 2011 model deli gibi giderken kimisi 50tane elektriksel sorun çıkartabiliyo.hyosung un problemi bu bence adamlar iyi yapıyo aslında ama her yaptıklarında aynı kaliteyi tutturamıyolar ''sanırım''
https://www.youtube.com/alifeyizoglu
hmm varsa iyi ama bi 2008 enjeksiyonlu ile kıyasla onlarda kaç da devir kesiciye giriyor bak.
Şimdiye kadar makinayı 2 defa redline'a soktum 1.sinde vites boşa düştü o sebeple diğerinde fark edemedim bir anda oldu. Yoksa 10500 max değerdir ben 9 bini geçerken vites atarım.
Bu motor yüksek devir çevirecek şekilde dizayn edilmemiş gereği yok gibi.
@Teknika abim yarın gezi var karşıda Kavacıkta buluşulacak ben 3-4 arkadaş gidicem sen de gelirmisin. Burada genele yazdım ama kimse iplememiş. Belki sezonun son gezisi olacak onun için gelebilecek herkes şartlarını zorlasın derim.
Gideceğimiz yol çok güzel eğlenceli tatlı virajlı Gelecek arkadaşlar linkten baksın detaya
http://www.motosiklet.net/forum/etki...zi-mangal.html
ben onu bunu bilmemde bu motorlar hakkında çooook ön yargı var kullananlarda dahil.bi 1000rr 299 kilit yada 600rr 280 videosu paylaşınca oo abi redline a giriyosun motoru niye zorluyosun.kesin kırank kırıcan. yorumları yapılmıyor
seneye bi 600lük alabilirsem yine aynı şekilde kullanıcam racing motoru kullanma amacım zaten hız yapmak cafe önünde kızlara hava atmak değil he onuda yeri gelir yaparız hyo racing sayılmaz ama şuanda bütçe ona yetiyor
@Undocap bana çok uzak kalıyo gidiş dönüş çok yol hocam bu soğukta o yol çekilmez (tatlısu motorcusu mod on)
https://www.youtube.com/alifeyizoglu
Bence motoru zorla ama zorlamak ile devir kesiciye kadar abanmak farkli seyler. Adam sana demiski bu siniri asma. Aştinsa seni zorla durdururum(devir kesici). Fakat bence keyfince kullan.mal senin parayi sen vermissin sonucta.kafana gore takil. Gezi konusunda Ben de senle yakinim sayilir bi farkyok. Alt tarafa saglam giy dizlik tak falan filan iste. Biz gecen sene bu zamanlar gece 12 de yola cikip kastamonuya gitmistik(evet deliyiz)
e zaten ara viteslerde red line ı geçince tork bitiyo ondan sonra bağırtmanın bi manası yok sadece 5.viteste son hız için redline gerekli.onun dışında ara viteslerdede zaten redline a girsen bile saniyelik oluyor.5.vitestede redlineden kırank kırıyosa eğer benim 2-3defa kol bacak ne varsa çıkması lazımdı
millet ilan açıyo tertemiz motor diye.arkadaş almış bugün bi tane motor rolantide bile durmuyo.niye? gaz telinin ayarı yapılmamış çok gevşek.elle 1dk bile almayan bişey.ama kullanan adam onu bilmeden kullanıyomuş. düşünsene sürekli gaz vererek sürmen gerekiyo motoru yoksa pat diye stop ediyo.ama ilanda hiçbirşey yazmıyo lafa gelincede herkesin motoru temiz.motoru 80km yi geçmeyipde kırankta kıransın herşeyine zarar verirsin bunun nedeni sadece bilgisizliktir.
Ya aslında geziye gelirim ama arkadaş sofyadan geldi onla görüşmem lazım dönücek tekrar çünkü.
https://www.youtube.com/alifeyizoglu
GT250R ların Krang kırma sebebi motoru zorlamaktır. Neden Bir GT 250 Naked de krank kırma olayı olmuyor. Cünkü kullanıcısı zaten yavas yavas yol yapmak çin almıstır. R kullanıcısı Güclü motor gibi veriyor gazı veriyor gazı, Sonuc KüT
Bu arada özellikle, Son Vites ve Redline hızından yani 160 tan itibaren yağlamayı yetersz yapıyor motor, bu nedenle krank sorunu oluyor. tamamen kullanıcı hatası...
Gelelim Japon kıyaslamana
Kimse o motorlar krang kırmaz demiyor Diyemez de; Piyasadaki %75 lik racing diliminde, motor arızası srunu var. Neden? Acık sekilde zorlandıkları için...
Ben yaklasık 20ooo kmdir; 2006 MOdel; CBR600F kullanıyorum, Belki redline cizgisine 1 kez gelmişimdir.O da kaza ile, farkında olmadan
Herkes bu sekilde uygun limitlerde kullansa, kesinlikle 100ooo km nin altında motor yaptıran olmaz ülkemizde...
Bu makineler de Krank kırarlar yalnız, Son hızlarda Redline girip sürekli gidemiyorsun. Ben mesela; 270 ile ne kadar gidebilirim? Veya 1000rrr kullanıcısı, 299 ile ne kadar gidebilir?
Fakat bi GT250R ullanıcısı, 170 ile dakikalarca gidebilir
Burda sorun Hyosungta deil, Kullanıcı da Bu arada Bir hyosung asıgıyım cogu arkadasımız biliyor 2007 Model, Siyah Turuncu olacak
Sanırım aradaki farkı anlatabilmişimdir...
Ya KASK TaK ; Ya ÖL
@cakalaz bende 600f ile gt250r arasında çok gidip geldim ama istanbul trafiğinde 100 km üzerine çıkamayacağımdan ve benim arabadan fazla yakmasından dolayı gt250r da karar kıldım senin benzin parasından hala belin bükülmedimi gel sana gt250r bulalım rahat et
2011 Hyosung GT250R EFI Beyaz
600 CC kullanmak artık ülkemizde gercekten cok Lükse griyor
100 KM de en düşük 5.7 gibi rakamlar görebiliyorum , o da bisiklet gibi kullanımda oluyor
Ah olsa bi GTR Bunun yanında; 100 km de 3.5 litre ile yoluma baksam
Tabi CBRF tadı baskadır
Ya KASK TaK ; Ya ÖL
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)