Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Hyosung GT 250 R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #18681
    Felon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2010
    Benimde robocop deri ceketim deri eldivenlerim dizliğim buff ım tamamen yetersiz kaldı.bide ceketin aldıntan hırkada giydiğim halde.benim bildiğim termal içlik rüzgar almıyo? benim eşek ölüsü robocop ceket nasıl rüzgar alıyo anlamış değilim
    https://www.youtube.com/alifeyizoglu


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #18682
    myhammer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Yamaha xmax250
    bende bugun içime motorun bırandasını kooydum vucuduma ıyı geldı rüzgarı kesıyo ama ayaklar buz tuttu )

  3. #18683
    Felon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2010
    Alıntı myhammer adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bende bugun içime motorun bırandasını kooydum vucuduma ıyı geldı rüzgarı kesıyo ama ayaklar buz tuttu )
    gazete kağıdı koymak lazım aslında aklımada gelmişti dönüşte hatta gazeteye baktım sonra kim uğraşcak bişe olmaz dedim.erkeğiz ya üşümeyiz.eve geldim 1saat daha kendime gelemedim
    bugünde havada yalancı güneş var ve ben tatilim ama dünkü soğuğu hatırlayınca çıkma isteği kalmıyo
    https://www.youtube.com/alifeyizoglu

  4. #18684
    Teknika - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Temmuz 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2013 Model Hyosung GV250 EFI Aquila Full Siyah


    Alıntı Felon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benimde robocop deri ceketim deri eldivenlerim dizliğim buff ım tamamen yetersiz kaldı.bide ceketin aldıntan hırkada giydiğim halde.benim bildiğim termal içlik rüzgar almıyo? benim eşek ölüsü robocop ceket nasıl rüzgar alıyo anlamış değilim


    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:50 ----------

    Ben emre motordan boyuna asılıp belden cırtla bağlanan yapay deri kaplı özel bir rüzgarlık almıştım. Mont veya giysi içine kullanılan. Onu kullanacağım heralde. Üstelik de 15 Tl gibi birşeydi ve bayağı da gösterişliydi. Bu arada kaskın içinde çenem bile donduydu dün yaa.

    Alıntı Felon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    gazete kağıdı koymak lazım aslında aklımada gelmişti dönüşte hatta gazeteye baktım sonra kim uğraşcak bişe olmaz dedim.erkeğiz ya üşümeyiz.eve geldim 1saat daha kendime gelemedim
    bugünde havada yalancı güneş var ve ben tatilim ama dünkü soğuğu hatırlayınca çıkma isteği kalmıyo


    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:52 ----------

    Muahaha.

    Alıntı myhammer adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bende bugun içime motorun bırandasını kooydum vucuduma ıyı geldı rüzgarı kesıyo ama ayaklar buz tuttu )
    *** 2013 Model Hyosung Gt250r EFI Full Kırmızı Racing ***

  5. #18685
    myhammer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Yamaha xmax250
    ben bı zamanlar ayaklara karton sarıp cıkıyodum canavar gıbı oluyodu valla tık yok ) gazeteyı vucuda sar faydası oluyo

  6. #18686
    Teknika - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Temmuz 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2013 Model Hyosung GV250 EFI Aquila Full Siyah
    Bence bahsettiğim göğüslükten alsın.

    Alıntı myhammer adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben bı zamanlar ayaklara karton sarıp cıkıyodum canavar gıbı oluyodu valla tık yok ) gazeteyı vucuda sar faydası oluyo
    *** 2013 Model Hyosung Gt250r EFI Full Kırmızı Racing ***

  7. #18687
    Felon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2010
    @Undocap
    kesici hakkında söylediğin kafama takılmıştı, motorun ısısı ideal durumdaykene 2.viteste kesiciye soktum sorun yokmuş giriyor. vıdıdıt.

    ---------- Post added at 13:20 ---------- Previous post was at 13:18 ----------

    banlanacam diye mtde videolarımı paylaşamıyorum ama bunda pek sakınca göremedim sessiz sakin ekleyeyim bari
    https://www.youtube.com/alifeyizoglu

  8. #18688

    Üyelik
    23 Nisan 2011
    Şehir
    bursa
    Motosikleti
    TVS Apache RTR150 2011 Opel Corsa D 2011
    arkadaşlar cuma günü dönüyorum dönünce bütcem ancak ikinci el bir hyo almaya yetiyor gönlümde cbr 600 rr olsada bütce elvermicek ama hyolarında durumlar malum tanıdık biri olursa eğer çok iyi olacak benim için ikinci el piyasasını hiç bilmiyorum geçenlerde sahibindene baktım 9 bin 400 den tutunda 3 bin 500 e kadar var fiyat konusunda 2007 sonra için ne olmalı ikinci elde

  9. #18689
    osman_22 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mayıs 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung Gt 250 R
    Alıntı cagatay16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar cuma günü dönüyorum dönünce bütcem ancak ikinci el bir hyo almaya yetiyor gönlümde cbr 600 rr olsada bütce elvermicek ama hyolarında durumlar malum tanıdık biri olursa eğer çok iyi olacak benim için ikinci el piyasasını hiç bilmiyorum geçenlerde sahibindene baktım 9 bin 400 den tutunda 3 bin 500 e kadar var fiyat konusunda 2007 sonra için ne olmalı ikinci elde
    3.500 lük ilan fake 4000 lik ilanda fake, 4500 lük ilandaki motor kitlenmiş, parcalanıp toplanmış vs... İşin özeti 5000 den aşağı ilan yok.

  10. #18690
    cakalaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ekim 2006
    Şehir
    Rize/Merkez
    Motosikleti
    CBR1000RR "2017
    @ FeLoN ;

    Dostum iyi zorluyorsun Hyo'nu
    Devam et

    Ama Bir Hyo Uzmanı olarak hatırlatmalıyım ki, Su ana kadar Krank kıran tüm Hyo'lar; redline da kullanılan Hyo'lardır...
    Siz Siz olun, 1 Kez dahi redline yüzü görmeyin
    Ya KASK TaK ; Ya ÖL

  11. #18691
    osman_22 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mayıs 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung Gt 250 R
    Alıntı cakalaz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    @ FeLoN ;

    Dostum iyi zorluyorsun Hyo'nu
    Devam et

    Ama Bir Hyo Uzmanı olarak hatırlatmalıyım ki, Su ana kadar Krank kıran tüm Hyo'lar; redline da kullanılan Hyo'lardır...
    Siz Siz olun, 1 Kez dahi redline yüzü görmeyin
    Bende katılıyorum size, zaten 150-160 ı bi nefeste ceviriyo alet, ama ondan sonra hızlanmak istediğimizde devirler ortada ve makinenın ne kadar zorlandığıda, 15 km icin hic gerek yok, bide o hızlarda da Allah korusun yani motor kitlerse zor durumdada kalınabilir..

  12. #18692
    Felon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2010
    Alıntı cakalaz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    @ FeLoN ;

    Dostum iyi zorluyorsun Hyo'nu
    Devam et

    Ama Bir Hyo Uzmanı olarak hatırlatmalıyım ki, Su ana kadar Krank kıran tüm Hyo'lar; redline da kullanılan Hyo'lardır...
    Siz Siz olun, 1 Kez dahi redline yüzü görmeyin
    arkadaşınkisi 15binde kol çıkardı mesela.sürekli eşiyle birlikte yani artçılı kullanıyodu öyle çokta dipgaz gitmiyodu arada 150-160yapıyodu.ama kaç binde yağ değişiyo bilmiyorumda motoru kullanmayıp yatırdığı dönemlerden sonra km si gelmedi diye yağını tekrar değiştirmediğini biliyorum.
    bu motor yaklaşık olarak 10bin kmdir bende.paso dip gaz kullanıyorum.kırsaydı şimdiye çoktan kırardı bence 2binde bir yağ değişiyorum bu 2binide ortalama 1ayda yapıyorum.bu kış motoru pek kullanmıyıcam bu aylardan sonra daha bakımın dolmasına 1bin km olmasına rağmen yaza girişte yağı değişmeden 8bin deviri geçmiyicem.bu konuda iddalıyım bu motor gelecek 10bin km içindede krank kırmıyıcak.kırarsada yine forumda paylaşırım görmüş olucaz ama bakımlarını titizlikle kendim yapıyorum öyle bi sorunla karşılaşcağımıda sanmıyorum
    belkide biraz motorun nasıl çıktığına bağlı olarak değişebilir çünkü çevreden gördüğüm her hyosung bir diğerinden farklı 2tanesininde sesinin gidişinin birbirini tuttuğunu görmedim aynı model km olsalarda.
    en basitinden yeni gelen 2011ler mesela arkadaş 4bin kmde ön amortisör keçeler patladı.motoru olduğu yerde zıplatsan öyle bişey imkanı yok olmaz ama oluyomu oluyo kimi 2011 model deli gibi giderken kimisi 50tane elektriksel sorun çıkartabiliyo.hyosung un problemi bu bence adamlar iyi yapıyo aslında ama her yaptıklarında aynı kaliteyi tutturamıyolar ''sanırım''
    https://www.youtube.com/alifeyizoglu

  13. #18693
    UNdocab - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2011
    Motosikleti
    Hyosung GT650, RT125
    Alıntı Felon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    @Undocap
    kesici hakkında söylediğin kafama takılmıştı, motorun ısısı ideal durumdaykene 2.viteste kesiciye soktum sorun yokmuş giriyor. vıdıdıt.
    hmm varsa iyi ama bi 2008 enjeksiyonlu ile kıyasla onlarda kaç da devir kesiciye giriyor bak.
    Alıntı cakalaz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    @ FeLoN ;

    Dostum iyi zorluyorsun Hyo'nu
    Devam et

    Ama Bir Hyo Uzmanı olarak hatırlatmalıyım ki, Su ana kadar Krank kıran tüm Hyo'lar; redline da kullanılan Hyo'lardır...
    Siz Siz olun, 1 Kez dahi redline yüzü görmeyin
    Şimdiye kadar makinayı 2 defa redline'a soktum 1.sinde vites boşa düştü o sebeple diğerinde fark edemedim bir anda oldu. Yoksa 10500 max değerdir ben 9 bini geçerken vites atarım.
    Bu motor yüksek devir çevirecek şekilde dizayn edilmemiş gereği yok gibi.

    @Teknika abim yarın gezi var karşıda Kavacıkta buluşulacak ben 3-4 arkadaş gidicem sen de gelirmisin. Burada genele yazdım ama kimse iplememiş. Belki sezonun son gezisi olacak onun için gelebilecek herkes şartlarını zorlasın derim.
    Gideceğimiz yol çok güzel eğlenceli tatlı virajlı Gelecek arkadaşlar linkten baksın detaya
    http://www.motosiklet.net/forum/etki...zi-mangal.html

  14. #18694
    Felon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2010
    ben onu bunu bilmemde bu motorlar hakkında çooook ön yargı var kullananlarda dahil.bi 1000rr 299 kilit yada 600rr 280 videosu paylaşınca oo abi redline a giriyosun motoru niye zorluyosun.kesin kırank kırıcan. yorumları yapılmıyor
    seneye bi 600lük alabilirsem yine aynı şekilde kullanıcam racing motoru kullanma amacım zaten hız yapmak cafe önünde kızlara hava atmak değil he onuda yeri gelir yaparız hyo racing sayılmaz ama şuanda bütçe ona yetiyor
    @Undocap bana çok uzak kalıyo gidiş dönüş çok yol hocam bu soğukta o yol çekilmez (tatlısu motorcusu mod on)
    https://www.youtube.com/alifeyizoglu

  15. #18695
    UNdocab - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2011
    Motosikleti
    Hyosung GT650, RT125
    Bence motoru zorla ama zorlamak ile devir kesiciye kadar abanmak farkli seyler. Adam sana demiski bu siniri asma. Aştinsa seni zorla durdururum(devir kesici). Fakat bence keyfince kullan.mal senin parayi sen vermissin sonucta.kafana gore takil. Gezi konusunda Ben de senle yakinim sayilir bi farkyok. Alt tarafa saglam giy dizlik tak falan filan iste. Biz gecen sene bu zamanlar gece 12 de yola cikip kastamonuya gitmistik(evet deliyiz)

  16. #18696
    Felon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2010
    Alıntı UNdocab adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bence motoru zorla ama zorlamak ile devir kesiciye kadar abanmak farkli seyler. Adam sana demiski bu siniri asma. Aştinsa seni zorla durdururum(devir kesici). Fakat bence keyfince kullan.mal senin parayi sen vermissin sonucta.kafana gore takil. Gezi konusunda Ben de senle yakinim sayilir bi farkyok. Alt tarafa saglam giy dizlik tak falan filan iste. Biz gecen sene bu zamanlar gece 12 de yola cikip kastamonuya gitmistik(evet deliyiz)
    e zaten ara viteslerde red line ı geçince tork bitiyo ondan sonra bağırtmanın bi manası yok sadece 5.viteste son hız için redline gerekli.onun dışında ara viteslerdede zaten redline a girsen bile saniyelik oluyor.5.vitestede redlineden kırank kırıyosa eğer benim 2-3defa kol bacak ne varsa çıkması lazımdı
    millet ilan açıyo tertemiz motor diye.arkadaş almış bugün bi tane motor rolantide bile durmuyo.niye? gaz telinin ayarı yapılmamış çok gevşek.elle 1dk bile almayan bişey.ama kullanan adam onu bilmeden kullanıyomuş. düşünsene sürekli gaz vererek sürmen gerekiyo motoru yoksa pat diye stop ediyo.ama ilanda hiçbirşey yazmıyo lafa gelincede herkesin motoru temiz.motoru 80km yi geçmeyipde kırankta kıransın herşeyine zarar verirsin bunun nedeni sadece bilgisizliktir.

    Ya aslında geziye gelirim ama arkadaş sofyadan geldi onla görüşmem lazım dönücek tekrar çünkü.
    https://www.youtube.com/alifeyizoglu

  17. #18697
    cakalaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ekim 2006
    Şehir
    Rize/Merkez
    Motosikleti
    CBR1000RR "2017
    Alıntı Felon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben onu bunu bilmemde bu motorlar hakkında çooook ön yargı var kullananlarda dahil.bi 1000rr 299 kilit yada 600rr 280 videosu paylaşınca oo abi redline a giriyosun motoru niye zorluyosun.kesin kırank kırıcan. yorumları yapılmıyor
    seneye bi 600lük alabilirsem yine aynı şekilde kullanıcam racing motoru kullanma amacım zaten hız yapmak cafe önünde kızlara hava atmak değil he onuda yeri gelir yaparız hyo racing sayılmaz ama şuanda bütçe ona yetiyor
    @Undocap bana çok uzak kalıyo gidiş dönüş çok yol hocam bu soğukta o yol çekilmez (tatlısu motorcusu mod on)
    GT250R ların Krang kırma sebebi motoru zorlamaktır. Neden Bir GT 250 Naked de krank kırma olayı olmuyor. Cünkü kullanıcısı zaten yavas yavas yol yapmak çin almıstır. R kullanıcısı Güclü motor gibi veriyor gazı veriyor gazı, Sonuc KüT
    Bu arada özellikle, Son Vites ve Redline hızından yani 160 tan itibaren yağlamayı yetersz yapıyor motor, bu nedenle krank sorunu oluyor. tamamen kullanıcı hatası...

    Gelelim Japon kıyaslamana
    Kimse o motorlar krang kırmaz demiyor Diyemez de; Piyasadaki %75 lik racing diliminde, motor arızası srunu var. Neden? Acık sekilde zorlandıkları için...
    Ben yaklasık 20ooo kmdir; 2006 MOdel; CBR600F kullanıyorum, Belki redline cizgisine 1 kez gelmişimdir.O da kaza ile, farkında olmadan
    Herkes bu sekilde uygun limitlerde kullansa, kesinlikle 100ooo km nin altında motor yaptıran olmaz ülkemizde...
    Bu makineler de Krank kırarlar yalnız, Son hızlarda Redline girip sürekli gidemiyorsun. Ben mesela; 270 ile ne kadar gidebilirim? Veya 1000rrr kullanıcısı, 299 ile ne kadar gidebilir?
    Fakat bi GT250R ullanıcısı, 170 ile dakikalarca gidebilir
    Burda sorun Hyosungta deil, Kullanıcı da Bu arada Bir hyosung asıgıyım cogu arkadasımız biliyor 2007 Model, Siyah Turuncu olacak
    Sanırım aradaki farkı anlatabilmişimdir...
    Ya KASK TaK ; Ya ÖL

  18. #18698
    Felon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2010
    Alıntı cakalaz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    GT250R ların Krang kırma sebebi motoru zorlamaktır. Neden Bir GT 250 Naked de krank kırma olayı olmuyor. Cünkü kullanıcısı zaten yavas yavas yol yapmak çin almıstır. R kullanıcısı Güclü motor gibi veriyor gazı veriyor gazı, Sonuc KüT
    Bu arada özellikle, Son Vites ve Redline hızından yani 160 tan itibaren yağlamayı yetersz yapıyor motor, bu nedenle krank sorunu oluyor. tamamen kullanıcı hatası...

    Gelelim Japon kıyaslamana
    Kimse o motorlar krang kırmaz demiyor Diyemez de; Piyasadaki %75 lik racing diliminde, motor arızası srunu var. Neden? Acık sekilde zorlandıkları için...
    Ben yaklasık 20ooo kmdir; 2006 MOdel; CBR600F kullanıyorum, Belki redline cizgisine 1 kez gelmişimdir.O da kaza ile, farkında olmadan
    Herkes bu sekilde uygun limitlerde kullansa, kesinlikle 100ooo km nin altında motor yaptıran olmaz ülkemizde...
    Bu makineler de Krank kırarlar yalnız, Son hızlarda Redline girip sürekli gidemiyorsun. Ben mesela; 270 ile ne kadar gidebilirim? Veya 1000rrr kullanıcısı, 299 ile ne kadar gidebilir?
    Fakat bi GT250R ullanıcısı, 170 ile dakikalarca gidebilir
    Burda sorun Hyosungta deil, Kullanıcı da Bu arada Bir hyosung asıgıyım cogu arkadasımız biliyor 2007 Model, Siyah Turuncu olacak
    Sanırım aradaki farkı anlatabilmişimdir...
    naked motor 160dan sonra şerit şerit geziniyo zaten rüzgarı yediğinden ondandır ama dediğin gibi bende bu kadar herkesin kol çıkartmasına krank kırmasına anlam veremiyorum bende sorun yok
    https://www.youtube.com/alifeyizoglu

  19. #18699
    gugukk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Nisan 2006
    Şehir
    İstanbul-Erenköy
    Motosikleti
    2011 Beyaz Gt250r - Fiat 500L Living
    @cakalaz bende 600f ile gt250r arasında çok gidip geldim ama istanbul trafiğinde 100 km üzerine çıkamayacağımdan ve benim arabadan fazla yakmasından dolayı gt250r da karar kıldım senin benzin parasından hala belin bükülmedimi gel sana gt250r bulalım rahat et
    2011 Hyosung GT250R EFI Beyaz

  20. #18700
    cakalaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ekim 2006
    Şehir
    Rize/Merkez
    Motosikleti
    CBR1000RR "2017
    600 CC kullanmak artık ülkemizde gercekten cok Lükse griyor

    100 KM de en düşük 5.7 gibi rakamlar görebiliyorum , o da bisiklet gibi kullanımda oluyor
    Ah olsa bi GTR Bunun yanında; 100 km de 3.5 litre ile yoluma baksam

    Tabi CBRF tadı baskadır
    Ya KASK TaK ; Ya ÖL


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)

Bu Konudaki Etiketler