Hyosung GT 250 R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
01 Kasım 2011, 14:35
#18601
tank tokatlama sürat e ve tekerin etkilendiği yere göre şiddeti değişebiliyor buna lastik hava basıncınız amortisörlerinizin ayarıda etken olabiliyor..
örnek bir video daha tank slapping ve sonu kötü bitiyor..
http://www.youtube.com/watch?v=i3MZi...eature=related
[B][COLOR="Gray"]Hyosung [/COLOR][COLOR="DeepSkyBlue"]GT[/COLOR]250[COLOR="Red"]R[/COLOR][/B]
[B][COLOR="Red"]Drift religion[/COLOR][/B]:cat:
Reklamlar
-
01 Kasım 2011, 19:56
#18602
bygrm adlı üyeden alıntı
birazda küçük hacimli motorlarda mı olyordr ne hyosungta çok yaşardım tekerlet havasına her binişimde kontrol ederdim amortisörler orjinal ayaardayken ama bir kaç kez cbr kullandım motorda tık yok
-
01 Kasım 2011, 20:29
#18603
cagatay16 adlı üyeden alıntı
birazda küçük hacimli motorlarda mı olyordr ne hyosungta çok yaşardım tekerlet havasına her binişimde kontrol ederdim amortisörler orjinal ayaardayken ama bir kaç kez cbr kullandım motorda tık yok
onalrdada oluyor öellikle viraj çıkışlarında sert gaz açarsanız.. ama artık genelinde gidon amortisörü standart olduğundan bu olay gündeme gelmeden bitiyor... yada kişiler sonradan motosikletine bunu monte ediyor... amortisör ayarı itibari ilede bizim bu durumu yaşıyıcağımız noktalarda onlar bunu yaşamayadabiliyor... fakat onlarda bu durum gündeme geldiğinde daha sert ve daha ciddi manada olabilir.. siteden jubaa kendi 600rr ının bu sebepten mesnetinin eğildiğini bile söyledi... bende benim hyoya bir gidon amortisörü aldım fakat daha monte edicek fırastı ve uydurulucak parçayı yaptırıcak parayı bulamadım
[B][COLOR="Gray"]Hyosung [/COLOR][COLOR="DeepSkyBlue"]GT[/COLOR]250[COLOR="Red"]R[/COLOR][/B]
[B][COLOR="Red"]Drift religion[/COLOR][/B]:cat:
-
01 Kasım 2011, 20:50
#18604
bygrm adlı üyeden alıntı
Ön Salınımında Düşülen En büyük Hataya Düşülmüş Gidonu Toplayacam Derken Daha Fazla Batırmış Sonuç Malum
Uzmanlar gidona Yüklenirseniz daha Kötü Sonuçlar Doğar Diyor. Onun İçin Altın Elbiseil Adamın Motorda Oturma Pozisyonu Adlı Videosunu İzlemenizi ŞiddetleTavsiye Edeerim.
-
01 Kasım 2011, 21:11
#18605
ninja fena tokatlanmış
https://www.youtube.com/alifeyizoglu
-
01 Kasım 2011, 21:25
#18606
teocan94 adlı üyeden alıntı
Ön Salınımında Düşülen En büyük Hataya Düşülmüş Gidonu Toplayacam Derken Daha Fazla Batırmış Sonuç Malum
Uzmanlar gidona Yüklenirseniz daha Kötü Sonuçlar Doğar Diyor. Onun İçin Altın Elbiseil Adamın Motorda Oturma Pozisyonu Adlı Videosunu İzlemenizi ŞiddetleTavsiye Edeerim.
evet o programda çok güzel anlatmıştı oturma pozizyonunu herkesin izlemesi lazım
-
02 Kasım 2011, 02:11
#18607
Ninja tam anlamıyla şamarlanmış.
Bizim kendini gt 250 r piyasasını düşürmeye adayan elemanımız gene iş başında ;
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...2775246/detay/
Birimiz şu bebeye 2 tur verelim motoruda hevesini alsın fakir.
-
02 Kasım 2011, 09:28
#18608
osman_22 adlı üyeden alıntı
bu çocukdaki azmi seviyorum
https://www.youtube.com/alifeyizoglu
-
02 Kasım 2011, 10:50
#18609
Verir tabi ilanlari tohumuna parami sayiyor sanki yapar tabi. @Felon sen motorunda devir kesici olduguna emin misin? 1. Viteste arkatekerı kaldırp gaz ver devır kesıcinin sesini duyacagimiz bi video koysana. Telefondan yaziyorum yazi uzayinca alt satira gecmiyor gormeden yazmak zorunda kaliyorum
-
02 Kasım 2011, 11:10
#18610
UNdocab adlı üyeden alıntı
Verir tabi ilanlari tohumuna parami sayiyor sanki yapar tabi
. @Felon sen motorunda devir kesici olduguna emin misin? 1. Viteste arkatekerı kaldırp gaz ver devır kesıcinin sesini duyacagimiz bi video koysana. Telefondan yaziyorum yazi uzayinca alt satira gecmiyor gormeden yazmak zorunda kaliyorum
var dostum ara gazı verdiğimde giriyo kesiciye ama düşük viteste kesiciye sokmaya kıyamıyorum ,birtek 5.viteste ıkındırıyorum
ama şunu şöyliyim bizim namıdiğer vıdıdıt hamit kesiciyi pek bi sever 2011 var onda her viteste sokabiliyo kesiciye 4.viteste bile.çünkü 2011ler 11,5de kesiciye giriyor yanlış hatırlamıyosam bende bu biraz daha sonra 12,25gibi bişey.
https://www.youtube.com/alifeyizoglu
-
02 Kasım 2011, 16:36
#18611
UNdocab adlı üyeden alıntı
Verir tabi ilanlari tohumuna parami sayiyor sanki yapar tabi
. @Felon sen motorunda devir kesici olduguna emin misin? 1. Viteste arkatekerı kaldırp gaz ver devır kesıcinin sesini duyacagimiz bi video koysana. Telefondan yaziyorum yazi uzayinca alt satira gecmiyor gormeden yazmak zorunda kaliyorum
Ben de bi ara bedava konuşma hakkı vardı makarasına aradım bu cocuğu,
bi kere dedi "motor kocaelide şimdi gösterme imkanım yok" falan,
aradan 2 gün gecmeden yeni ilan actı, gene aradım bu seferde "ben calışıyorum vaktim yok, ama motor bilmemnerde migrosun önünde gidip bakabilirsin"
bi iki bişey sordum salağa yatarak diyoki "sen neyi sorguluyosun" falan cok makara birisi ya..
Bu resimdeki gibi göstergesi olanlarda devir kesici yok, 2008 sonu st kanunilerde analog göstergesi kalın turuncu değil ince beyaz, (felonun videosunda gözüküyo) devir kesici var ama gec devreye giriyo 12 bin civarı,
bide merak ettiğim bişey var, boştayken devir kesiciyi denemek icin, yada o pıtı pıtı sesini duymak icin verdiğimizde gazı zararı olurmu acaba motora ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:53 ----------
kırmızı sevenlere bi kac wallpaper, resimlerin hepsi kaliteli calışma olmuş ama orjinal manetler ve egzoz motorun havasına yakışmıyo.
-
02 Kasım 2011, 17:25
#18612
of of of fotolar süpermiş!
bende orjinal sinyallere fitil oluyorum çok büyük geliyolar bana ama orjinal halide yakışıklı ya.hyoya kırmızı çok yakışıyor
---------- Post added at 15:25 ---------- Previous post was at 15:10 ----------
Ninja 250 vs GT250R
How the 250R is superior to the Ninja and where it lacks:
•GT250R has twin projector lamps.
•GT250 has Fi. Ninja is still Carb.
•GT250 is vTwin, to some that may count as more usable low end power and a meatier sounding machine.
•GT250R has USD.
•GT250R has twin discs upfront.
•GT250R has a brilliant red, the Ninja has the irresistible trademark Ninja lime green
•GT250 is priced lesser than the Ninja
•The Ninja has more BHP than the GT250. Probably in the early 30s as compared to the 29HP for the GT250.
https://www.youtube.com/alifeyizoglu
-
02 Kasım 2011, 18:34
#18613
Felon Hyo 28,Ninja 33 bg değil miydi Bende şu anki motorumu 1,5-2 sene sonra değiştirmeyi düşünüyorum.Allah nasip ederse hyo nun yeni kasalarından istiyorum tabi gelirse Türkiye'ye.Tek sevmediğim yanı görsel olarak şu egzostlar.
-
02 Kasım 2011, 18:49
#18614
yavv valla bana tekrardan hyo aldırıcaksınız o fotoalr ne öyle yaa harika görünüyor fotolarda.. bundan sonra bir 2011 kasa dahamı alsam acaba ama herkez diyo geç artık 600 cc ye
[B][COLOR="Gray"]Hyosung [/COLOR][COLOR="DeepSkyBlue"]GT[/COLOR]250[COLOR="Red"]R[/COLOR][/B]
[B][COLOR="Red"]Drift religion[/COLOR][/B]:cat:
-
02 Kasım 2011, 19:09
#18615
Zippo's adlı üyeden alıntı
Felon Hyo 28,Ninja 33 bg değil miydi
Bende şu anki motorumu 1,5-2 sene sonra değiştirmeyi düşünüyorum.Allah nasip ederse hyo nun yeni kasalarından istiyorum tabi gelirse Türkiye'ye.Tek sevmediğim yanı görsel olarak şu egzostlar.
2011 Hyo ve 2011 ninja karşılaştırması o
https://www.youtube.com/alifeyizoglu
-
02 Kasım 2011, 19:09
#18616
arkadaşlar eğer maddi durumu ayarlarsam hyo almayı düşünüyorum motorumu satıp. 2007 model falan olur anca alacağım makina. sormak istediğim. bunların yakıtı nedir acaba 100 km de kaç litre yakmakta? şimdiden teşekürler.
Ver Red'i Ortalık İnlesin, Herkes Bu Sesi Dinlesin
-
02 Kasım 2011, 19:22
#18617
bygrm adlı üyeden alıntı
yavv valla bana tekrardan hyo aldırıcaksınız o fotoalr ne öyle yaa harika görünüyor fotolarda..
bundan sonra bir 2011 kasa dahamı alsam acaba ama herkez diyo geç artık 600 cc ye
600 cc ne ya kim dayandırcak o aletlere benzini..
Az anlayan arkadaşlar banada geliyo diyo, geciş icin iyi makinede bundan sonra bi 600lük 1000 lik makineye gecersin, ben de diyorum benzinini sen koycaksan geciyim, hyo bence ömürlük alet.
Herkezin maddi durumu bir değil tabi ama hyosung'un benzin sarfiyatına alıştıktan sonra 2-3 kat benzin parası kasar sanki biraz, ben yazın mesala calışmadığım(işe gitmediğim) nerdeyse her saat motorun üstündeydim, bi r6'm falan olsa anca hafta sonu yarımşar saat takılırdım.
-
02 Kasım 2011, 19:51
#18618
arkadaşlar hepinize merhabalar . hayatımın hatasını yaptım gt 250r mı sattım yaklaşık 4 ay oldu .suzuki hayabusa aldım ama inanın maddi durumu orta dereceli biri için büyük bir hata bu... maddi bütçem dayanmadığı için sattım :( şu anda motorum yok :( tekrar arayıştayım acaba gt 650r mi alsam bu defa diye düşünüyorum. gt 650 r kullanıcıları yakıt açısından iyi diyorlar... yoksa tekrar gt 250 r mı alsam kararsız kaldım. sizce ...
-
02 Kasım 2011, 20:00
#18619
achmalen adlı üyeden alıntı
arkadaşlar hepinize merhabalar . hayatımın hatasını yaptım
gt 250r mı sattım yaklaşık 4 ay oldu .suzuki hayabusa aldım ama inanın maddi durumu orta dereceli biri için büyük bir hata bu... maddi bütçem dayanmadığı için sattım :( şu anda motorum yok :( tekrar arayıştayım
acaba gt 650r mi alsam bu defa diye düşünüyorum. gt 650 r kullanıcıları yakıt açısından iyi diyorlar... yoksa tekrar gt 250 r mı alsam kararsız kaldım. sizce ...
Gt 650 r türkiyede bi piyasa oluşturamadı, yani satmak istesen elinde kalır (sırf bunun icin bile alınmaz bence), gt 250 r la uyumlu olmayan parcalarını bulamassın, + oda 2 silindir buda 2 silindir, 650 cc motora bincen ama gene 600lük(4silindir) sesi duyamıcan, bence gt 250 r dan şaşma.
Birde şimdihayabusadan sonra gt 250 r' da tatmin etmicek o durum var, o yüzden keşke büyük makineye hic bulaşmasaydım diyomusunuz? (yani tecrübelerinizden faydalanalım biraz)
Pro. fotoraf makinem yok ama Renkli manetlerim var!
-
02 Kasım 2011, 20:36
#18620
osman_22 adlı üyeden alıntı
Ben de bi ara bedava konuşma hakkı vardı makarasına aradım bu cocuğu,
bi kere dedi "motor kocaelide şimdi gösterme imkanım yok" falan,
aradan 2 gün gecmeden yeni ilan actı, gene aradım bu seferde "ben calışıyorum vaktim yok, ama motor bilmemnerde migrosun önünde gidip bakabilirsin"
bi iki bişey sordum salağa yatarak diyoki "sen neyi sorguluyosun" falan cok makara birisi ya..
http://img152.imageshack.us/img152/8...osterge2uh.jpg
Bu resimdeki gibi göstergesi olanlarda devir kesici yok, 2008 sonu st kanunilerde analog göstergesi kalın turuncu değil ince beyaz, (felonun videosunda gözüküyo) devir kesici var ama gec devreye giriyo 12 bin civarı,
bide merak ettiğim bişey var, boştayken devir kesiciyi denemek icin, yada o pıtı pıtı sesini duymak icin verdiğimizde gazı zararı olurmu acaba motora ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:53 ----------
http://xbhp.com/articles/hyosung250/images/3/full4.jpg
http://xbhp.com/articles/hyosung250/images/8/8_01.jpg
http://xbhp.com/articles/hyosung250/...llpapers/2.jpg
http://xbhp.com/articles/hyosung250/...llpapers/3.jpg
http://xbhp.com/articles/hyosung250/...llpapers/6.jpg
http://xbhp.com/articles/hyosung250/...llpapers/7.jpg
http://xbhp.com/articles/hyosung250/...llpapers/9.jpg
kırmızı sevenlere bi kac wallpaper, resimlerin hepsi kaliteli calışma olmuş ama orjinal manetler ve egzoz motorun havasına yakışmıyo.
arkadaşlar bu resimler harika
---------- Post added at 18:36 ---------- Previous post was at 18:15 ----------
osman_22 adlı üyeden alıntı
Gt 650 r türkiyede bi piyasa oluşturamadı, yani satmak istesen elinde kalır (sırf bunun icin bile alınmaz bence), gt 250 r la uyumlu olmayan parcalarını bulamassın, + oda 2 silindir buda 2 silindir, 650 cc motora bincen ama gene 600lük(4silindir) sesi duyamıcan, bence gt 250 r dan şaşma.
Birde şimdihayabusadan sonra gt 250 r' da tatmin etmicek o durum var, o yüzden keşke büyük makineye hic bulaşmasaydım diyomusunuz? (yani tecrübelerinizden faydalanalım biraz)
http://img16.imageshack.us/img16/9052/02112011001.jpg
http://img526.imageshack.us/img526/1287/02112011.jpg
Pro. fotoraf makinem yok ama Renkli manetlerim var!
,
yok kardeş estağfurullah. 35 yaşındayım çok fazla değişik tarzlarda motorsiklet kullandım ama benden daha büyük abilerimizden şunu öğrendim asla biliyorum demem. hyosungumu (2008 st kanuniydi) bu civarda tamirinden anlamayan ustalar yüzünden sattım. çünkü yazları yoğun iş temposu yüzünden hiç izin alamıyorum. 2 ay kullandım 2 ay boyuncada her hafta sonu sanayide zaman geçirdim. motor stop edip duruyordu ve çekişide düşüktü .ben elektirik aksamı arızalı diye 1000tl (abartmıyorum) harcadım ve motorumdan soğudum. problem sonunda çözüldü. bi arkadaşa sattım. satın alan arkadaş yolda madur kaldığını telefonla bildirdi ama baya uzaktaydı. kendi çabalarıyla enjeksiyonda tıkanıklık varmış bunu yaptırmış çok mahcup oldum. alt tarafı 10 tl ye enjeksiyonu temizlenmiş... bidahada sorun yaşamadı. hayosung u çok sevmiştim iri gövdesi bir çok racing motordan bile daha hoş duruyor. çok dikkat çekici bi motor.en başta yakıt tüketimi ekonomik.kullanışı oldukça rahat suzuki gsxr 750 yada yamaha r1 kadar eğilmiyorsunuz, suzuki gsx 600f veya honda cbr 600 f kadar dik oturmuyosunuz. süspansiyon birazcık sert ama sağlam ve uzun yola dayanıklı bir motor bence. özlüyorum kullanışı. galiba bitane 2007 model karbiratörlü olanından alacağım bu arada bu senin motorsikletinmi ? resimler oldukça güzelmiş.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 12 kullanıcı var. (0 üye ve 12 misafir)
Bu Konudaki Etiketler