benzin göstergesi karşılığı depodan gelir bu takılı değilse dopo full gösterir
---------- Post added 31-10-2011 at 00:02 ---------- Previous post was 30-10-2011 at 23:59 ----------
FELON ALİ ÖZELİNE BAK.
UĞUR 4 Teker hatunumun istediği yere,2 Teker burnumun dikine gider
marş basıyosa marş motoru değil.arka fren müşürününkide aynı,sinyaller stop hepsınde aynı fiş var.
---------- Post added at 00:06 ---------- Previous post was at 00:04 ----------
en yakın ıhtımal fren müşürü karsılığı sıkışmıstır bı yere görememişsindir
UĞUR 4 Teker hatunumun istediği yere,2 Teker burnumun dikine gider
hyosung 160ı geçmiyor diyen ölü motor sahiplerine gelsin.bu soğukta rüzgara karşı çekilen bi videodur bütün yaz şöyle bişe çekicektim fırsat olmamıştı
Önümde tırla otobüs olmasa çok rahat 180-183 yapabilceğimi söylememe gerek yok kanımca
https://www.youtube.com/alifeyizoglu
ali özel mesaj yolladım sana
UĞUR 4 Teker hatunumun istediği yere,2 Teker burnumun dikine gider
Fotoğraftaki soket arka fren müşürünün soketi. Arka frenin fren lambasını yakıp yakmadığını kontrol edebilirsin.
Burası ders verme, ders alma, düşsel, dinsel ya da ahlaki değerler kazandırma yeri değil. Burası sadece paylaşma, tartışma yeri. Paylaşılan herşeyden ders çıkarmaya çalışmaktan bıkmadınız mı ?
Adam istediğini yapar. Burda yapılması gereken doğru yolu kafasına kakmak değil. Aynı fikirde olanlar üzerinde konuşur, paylaşır. Kaza yapıyosa ya da yapıcak gibi olduysa bunu paylaşırken, sizin geçmiş olsun demenizi beklemiyor. Geçen geçmiş zaten, adam üzerinde konuşmak tartışmak istiyor. Ama sayfalarca geçmiş olsun yazıyorsunuz, üzerine bir de öğretilerde bulunuyorsunuz. Ders vermeye, bunu empoze etmeye çalışıyorsunuz.
Biraz geliştirin kendinizi, buradan sadece geçmiş olsun yazmakla kimsenin eline birşey geçmiyor. Açın biraz yabancı forumları okuyun, bir kaza yazısından sonra ben geçmiş olsun umarım bir an önce iyileşirsin yazanı görmedim, ya da çok nadir gördüm hatırlamıyorum. Olayın teknik boyutu her zaman ilgilendiriyor onları. Bu yüzden bizden kat be kat ilerdeler zaten.
He biz geçmiş olsun kardeşim, Allah beterinden korusun, verilmiş sadakan varmış diyerek destek oluyoruz diceksiniz. Kaza yapan kişi, destek olarak sadece bu forumda yazanlara kaldıysa ona diyecek lafım yok.
- Abi 1000'lik mi bu ?
-
felon kimse 180 yapamiyor demedi ama o hizlar 2008 ve oncesinde gorulebiliyor devir kesicili enjeksiyonlularla o hizi goren varmi duymak isterim
benim makina 2010 15 sn boyunca 163 le gitti devir tam 10500 du kirmiziya girmiyor 5. viteste hem 150-155 civarini gecmemek lazim bizim makinalarla
bos yere motorun omrunden yemeye gerek yok
Hafif eğimli bir yolda arkadan da rüzgar var ise 180 görebiliyorum. Artçı ve arkada çanta ile. Comet makinam. Ancak redline'a girdiği için o hızlara çıkmak istemiyorum. 9500-10000 devirde 160'a geliyor. @Keos 'a katılıyorum ideal süratleri 120-130 bu makinanın. 140 sabit gidilebilir yol durumuna göre. Fazlası motor için zarar. Tabi gösterge hata payını da unutmamak lazım. 600F ile yan yana ölçtüğümüzde 5-10 kilometrelik hata payı oluyor son süratlerde.
Cygnus Rs | CBF150 | RRaptor | CBF150 | GT250 |...
Ucuz motor olmaz , Sorunlu motor olur.
Hiç gelmedi başıma gelmesini de istemem Ne yapacağımı da bildiğim söylenemez açıkcası. Tank tokatlamanın büyüklüğü hıza mı bağlı oluyor?
Enjeksiyonlu benimkisi, 5.viteste kesiciye girmesi çok zor anca 190km hızda flan girer sanırım.
düz yolda 170i görüyo bu motorlar ama her kalkışınızda toplamaz o hızı vites geçişleriniz önemli bide rüzgar kapanma vs etkili oluyo tabi.videoyu çekerken kamera aparatı tankın üstünde olduğundan kapanamıyorum yoksa ivmelenme daha hızlı olacaktı
https://www.youtube.com/alifeyizoglu
Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)