Hyosung GT 250 R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
29 Ekim 2011, 09:33
#18561
UNdocab adlı üyeden alıntı
1 hafta önce 3 çift EBC sintered HH aldım 150 tl verdim. Motul zincir yağı, KN yağ filitresi aldım evde de IPON vTwin için olan yağdan vardı,iridyum bujileri de alıp bakıma soktum. Hava filitresi çok iyi durumdaydı 4000 daha rahat bişekilde götürür olduğu için değiştirmedik.
8500km sonra çıkardığım ön balatalarım yeni gibiydi. Şimdi gayet memnunum durumdan. Çok sert fren denemesi yapmadım çünkü hala lastiklere güvenmiyorum. Ufaktan bir kaç defa sert frenledim sayılabilir zannımca aynı frenajda eski balatalar arkayı kitleyebilirdi.
Arkaların orjinalleri çok ötüyor diye dandik mondial balatası takmıştı servis. Hakikaten ses yapmıyor ama orjinalin yarısı kadar ancak tutuyor. Kesinlikle agresif kullanıcılara önermiyorum.
Çizikler içindeki ve çatlağı olan grenajlarımı da Maslakta Hasan Ustaya götürüp yaptırıcam ama bozuk para yok
Zaten olunca ilk önceliğim lastikten yana olacak. İstediğim lastikler çok pahalı yav 1100TL diyor adamlar =/
Tekrar üzerine basarak söylüyorum önce frenaj arkadaşlar gitmek değil durmak daha önemli. Zıçtın mavisini görür gibi olduğunuzda kıymetini kat kat anlarsınız
dostum sen şu ebc balataları nereden aldın çifti 50lirada biraz sağlam fiyatmış yahu ama uzun ömürlü olurmu acaba en az 10bin km gitsin bari
motorola adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar selam, yaklaşık 2 ay önce toptan olarak GT250R vb modelleri için gidonpad yaptırmıştım, 2. kez satışa sundum, fiyatı tek olarak yaptırılmak istense çok daha pahalı oluyor, kargo dahil sadece 20tl siteden kredi kartı ile alabilirsiniz isterseniz. Site komisyonu 1.4TL + Kargo 2.6TL = 4TL.............. 20TL - 4TL = 16TL elden almak isteyen arkadaşlara verebileceğim fiyattır. Fiyatlar pazarlıksız sondur ve kişi başı 2 adetten fazla satışım yoktur. İlgililere duyurulu, 2 modeli bulunmakta...
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...2886641/detay/
dostum yanlış anlama ama şuanda istediğimiz resimli özel gidon pad i aynı fiyata yaptırabiliyoruz.biraz ucuza bırakta elinde kalmasın alalım
cagatay16 adlı üyeden alıntı
ebc fren balatası ve diskini ben şu anda arabanmda kullanıyorum ve çok kez hayatımı kurtardı diye bilirim kesinlikle tavsiye ederim eğer hayati bir önem varsa paraya kıyılması gerektiği kanısındayım sonuçta nelere para harcamıyoruz
birde o shinko lastiklerden kurtulmak lazım bende çok kurtulmak istiyordum ben onlardan kurtulamadan motor benden kurtuldu
lastikleri bi yerden bulamazsam, fiyatları bakımından yaza anca değiştirebilicem ama balatalardan başlıyım diyorum
https://www.youtube.com/alifeyizoglu
Reklamlar
-
29 Ekim 2011, 09:54
#18562
gugukk adlı üyeden alıntı
evet bendeki orjinal balata ve arka frene bastığımda ötüyor çok sinir ne yapmak lazım
Tamamen sesi kesmese de biraz faydası olacak birşey söyleyeyim. Balataları çıkar baktığında balatalar üzerinde diskin dış kısmına denk gelen yerde diske sürtmediği için erimemiş yüksek kalan bir kısım göreceksin büyük ihtimalle o kısmı biraz zımpara eğe vs birşeyle tıraşla. Balatanının yüzeyinin tamamını da çok azcık zımparala üst kısım birazcık aşınsın. Bunu yaparken zımpara kağıdını düz bir yüzeye koyup balatayı üzerine sür yoksa dalgalı olur balata yüzeyi.
Sesin ilk etapta tamamen kesildiğini göreceksin ama zamanla yeniden yapacaktır.En azından bende böyle oldu.
---------- Post added at 08:54 ---------- Previous post was at 08:43 ----------
Felon adlı üyeden alıntı
dostum sen şu ebc balataları nereden aldın çifti 50lirada biraz sağlam fiyatmış yahu ama uzun ömürlü olurmu acaba en az 10bin km gitsin bari
Fiyatı ebayden bir bak ondan sonra pahalı veya değil de;) EBC Türkiye disbritörlerinden birinden aldım. Pek güvnmiyorum başka yerlere yoksa sahtesini yapabilirler, okadar para veriyoruz.
Benim 15bin civarında kullanacağımı tahmin ediyorum. Fakat ben 8500km nin %85'ini uzun yolda yaptım doğru düzgün fren kullanmadım.Zaten şehir içinde de çok fazla kullanmam.
Dediğim gibi orjinaller 8500 de yeni gibiydi rahat 25 bini görürdüm onlarla. Fakat Kaliteli balatalar her zaman daha az km de biter. Bir de EBC nin daha ucuz balataları da var "organikler"di galiba fakat onlar cidden çok yumuşak ve çok çabuk eriyor. Sintered Double HH fiyat/performan olarak EBC için daha iyi
Yada şöyle söylemek daha güzel ben 10-12bin kmyi 1 sene de yaparım. Senelik 150tl 150/12 =12,5TL aylık hiçbirşey değil.
-
29 Ekim 2011, 10:01
#18563
UNdocab adlı üyeden alıntı
Tamamen sesi kesmese de biraz faydası olacak birşey söyleyeyim. Balataları çıkar baktığında balatalar üzerinde diskin dış kısmına denk gelen yerde diske sürtmediği için erimemiş yüksek kalan bir kısım göreceksin büyük ihtimalle o kısmı biraz zımpara eğe vs birşeyle tıraşla. Balatanının yüzeyinin tamamını da çok azcık zımparala üst kısım birazcık aşınsın. Bunu yaparken zımpara kağıdını düz bir yüzeye koyup balatayı üzerine sür yoksa dalgalı olur balata yüzeyi.
Sesin ilk etapta tamamen kesildiğini göreceksin ama zamanla yeniden yapacaktır.En azından bende böyle oldu.
---------- Post added at 08:54 ---------- Previous post was at 08:43 ----------
Fiyatı ebayden bir bak ondan sonra pahalı veya değil de;) EBC Türkiye disbritörlerinden birinden aldım. Pek güvnmiyorum başka yerlere yoksa sahtesini yapabilirler, okadar para veriyoruz.
Benim 15bin civarında kullanacağımı tahmin ediyorum. Fakat ben 8500km nin %85'ini uzun yolda yaptım doğru düzgün fren kullanmadım.Zaten şehir içinde de çok fazla kullanmam.
Dediğim gibi orjinaller 8500 de yeni gibiydi rahat 25 bini görürdüm onlarla. Fakat Kaliteli balatalar her zaman daha az km de biter. Bir de EBC nin daha ucuz balataları da var "organikler"di galiba fakat onlar cidden çok yumuşak ve çok çabuk eriyor. Sintered Double HH fiyat/performan olarak EBC için daha iyi
Yada şöyle söylemek daha güzel ben 10-12bin kmyi 1 sene de yaparım. Senelik 150tl 150/12 =12,5TL aylık hiçbirşey değil.
tamamdır dostum değişeceğim zaman sana mesaj atıcam bu akşam balataları söküp bi durumlarına bakıcam daha takalı 6bin km oldu sürekli şehir içi kullandım ama büyük ihtimalle %75 i anca gitmiştir
https://www.youtube.com/alifeyizoglu
-
29 Ekim 2011, 16:48
#18564
@UNdocab teşekkürler bilgilendirme için bende kaliteli bir balata ile değiştirmeyi düşünüyorum. gene ses devam ediyorsa dediğini yaparım artık
-
29 Ekim 2011, 17:38
#18565
Kortejdeyiz.simdi dagildik ama hic hyo yoktu keske bikactane olsaydi numune olarak
-
29 Ekim 2011, 20:50
#18566
Felon adlı üyeden alıntı
dostum sen şu ebc balataları nereden aldın çifti 50lirada biraz sağlam fiyatmış yahu ama uzun ömürlü olurmu acaba en az 10bin km gitsin bari
dostum yanlış anlama ama şuanda istediğimiz resimli özel gidon pad i aynı fiyata yaptırabiliyoruz.biraz ucuza bırakta elinde kalmasın alalım
lastikleri bi yerden bulamazsam, fiyatları bakımından yaza anca değiştirebilicem ama balatalardan başlıyım diyorum
yağmurda dikkat et frenler iyi lastikler kötü olursada kilitlenir ama balatalar ebc olanlar için konuşuyorum doğru tercih ben 5 bin kmdir arabada kullanıyorum ilk günkü gibi hiç incelmedi diyebirim ve 190dan 0 a iki aydınlatma direği mesafede durdurması çok yeterli bir performans gibi geldi bana ben birde diskleride ebc olarak değiştirmiştim lastiklerde 9 bin kmlik 1 yıl daha olmadı 16" michelin enegy saver eğer motoruda alabilirsem cbr aldığım gün yine ebc takıcam yanlız onların renkleri var green red blue yellow diye bir araştır istersen bendeki red stuff
---------- Post added at 19:50 ---------- Previous post was at 19:47 ----------
gugukk adlı üyeden alıntı
@UNdocab teşekkürler bilgilendirme için bende kaliteli bir balata ile değiştirmeyi düşünüyorum. gene ses devam ediyorsa dediğini yaparım artık
balatanız bitmeden ses geliyorsa iki nedeni vardır bildiğim ya sertleşmiştir yani kullanım ömrü dolmuştur yada tozlanmıştır eğer tozluysa balata sreyi yardımıyla temizleyin yok sertleşmişse o zaman yeni balata takmanız lazım
not:arkadaşlar yazım yanlışleri yada cümlede eksiklikler olursa kusura bakmayın kafam çok dağınık eniştemi kaybettik daha sonra düzelmeye çalışıcam
-
29 Ekim 2011, 20:51
#18567
UNdocab adlı üyeden alıntı
Kortejdeyiz.simdi dagildik ama hic hyo yoktu keske bikactane olsaydi numune olarak
ben 5 -6 tane gördüm en az nakedları da sayarsak 15i geçer gördüğüm ben, felon, beyaz hyolu arkadaş, kırmızı hyolu arkadaş, kırmızı siyah hyolu arkadaş, siyah mat hyolu arkadaş ordaydık başka sitelerden de bi kaç gt250r sahibi vardı.
-
29 Ekim 2011, 21:30
#18568
@undocab
aynen baya hyosung vardı sen nerdeydin yahu görmedinmi beni
https://www.youtube.com/alifeyizoglu
-
29 Ekim 2011, 23:04
#18569
Arkadaşlar, yakında ehliyet A2 ehliyet alan var mı aranızda ve ya fiyat hakkında bilginiz? Çünkü bir kursa sordum kurs 150 + 300 yatırılan paralar, 450 ye filan geliyor. Doğru mudur bilgilendirirseniz sevinirim.
Olduğunuz yerde durarak, olmak istediğiniz yere varamazsınız!
-
30 Ekim 2011, 00:14
#18570
Sepetçioğlu adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar, yakında ehliyet A2 ehliyet alan var mı aranızda ve ya fiyat hakkında bilginiz? Çünkü bir kursa sordum kurs 150 + 300 yatırılan paralar, 450 ye filan geliyor. Doğru mudur
bilgilendirirseniz sevinirim.
Yakında almadım ama kurs 300 civarı yatırılan paralar da 150-200 civarı olsa gerek. Sen kurs 150 mi diyorsun baya ucuz o zaman?
-
30 Ekim 2011, 03:30
#18571
Sepetçioğlu adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar, yakında ehliyet A2 ehliyet alan var mı aranızda ve ya fiyat hakkında bilginiz? Çünkü bir kursa sordum kurs 150 + 300 yatırılan paralar, 450 ye filan geliyor. Doğru mudur
bilgilendirirseniz sevinirim.
Kurs ücretleri değişken,5 saat direksiyon eğitimi ile 175TL'ye bırakan da var,ben 10 saat ile 275 ödüyorum.
Kurs ücreti dışındaki masraflar yaklaşık 200TL.
Sağlık Raporu:35TL
Sınav Harcı:84TL
Ehliyet Kart Bedeli:67TL
GBT Evrakı:10TL(kendin yaptırırsan 3-4TL)
-
30 Ekim 2011, 20:21
#18572
Merhabalar bugün gt250 r ın bütün grenajları motor 8000 devirden sonra aşağı iniyordu devir şimdi çalışmıyor acaba neden kaynaklanıyor.Birde bu fiş boşta bu nereye takılır ? Birde hararet de çalışmıyor göstergede etkin değil o neden çalışmaz ?
-
30 Ekim 2011, 20:48
#18573
gugukk adlı üyeden alıntı
evet bendeki orjinal balata ve arka frene bastığımda ötüyor çok sinir ne yapmak lazım
Kaliteli fren balatası alırsanız düzelecektir. Benim de çok ötüyordu. Ayrıca arka fren merkezindeki kaliperlerden biri diğerine oranla geç basıyor olabilir. Onu kelpeten ile senkronlarsanız ses kesilecektir. Benim böyle düzeldi o yüzden deneyin derim.
@uniqe
Sorununu tam anlayamadım grenajları mı indirdin tamamen ? Devir saati mi çalışmıyor ? O konjektör göstergenin olduğu yere gidiyor onunla bağlantılı olabilir. Farların sinyallerin yanıyorsa devir saatinin olabilir. Biraz daha ayrıntılı yazarsan sorununu yardımcı olan biri çıkacaktır.
Cygnus Rs | CBF150 | RRaptor | CBF150 | GT250 |...
-
30 Ekim 2011, 20:57
#18574
teşekkürler bu sıralar işten pek fırsat bulamıyorum hafta sonu bakıma sokmak istiyorum zaten yağ filan değişimi yaptırıcam ozaman orada hallederiz artık motor 5800 de filan bakımda nelerin değişmesi gerekiyor bilginiz varmı?
-
30 Ekim 2011, 21:00
#18575
muratcan7 adlı üyeden alıntı
Kaliteli fren balatası alırsanız düzelecektir. Benim de çok ötüyordu. Ayrıca arka fren merkezindeki kaliperlerden biri diğerine oranla geç basıyor olabilir. Onu kelpeten ile senkronlarsanız ses kesilecektir. Benim böyle düzeldi o yüzden deneyin derim.
@uniqe
Sorununu tam anlayamadım grenajları mı indirdin tamamen ? Devir saati mi çalışmıyor ? O konjektör göstergenin olduğu yere gidiyor onunla bağlantılı olabilir. Farların sinyallerin yanıyorsa
devir saatinin olabilir. Biraz daha ayrıntılı yazarsan sorununu yardımcı olan biri çıkacaktır.
Grenajları sökmeden önce motor devir ibresi 8000 devire gelince sıfıra iniyordu bizde komple sökdük grenajları göstergeyide sökdük aynı şekilde takdık ama şimdi devir çalışmıyor.Fotoğraftada selenin alt kısmında bir soket boşta kaldı yani takacak yer bulamadık yani boş soket yok ne yapdıysak bulamadık acaba bu nereden çıkmış olabilir ?
-
30 Ekim 2011, 21:11
#18576
Rica ederim. Benim 24,600'lere geldi. Fırsat bulsakta benzin ateş pahası...
Havalar soğuduğu için 10-40 yağ koyunuz. Castrol öneririm. Litresi 20 lira. Benzinlilkten almaya gayret edin çünkü açık yağı en hafif deyimi ile kakalayabiliyor bazı uyanıklar. 2 litre alın. Yağ filtresi alın. 5 liraya da var 15 liraya da. Gs500 ve AN125 uyumlu sanırım yağ filtresi. 40mm resmi aşağıda.
Hava filtersi de bu.
Hava filtresini değiştirmeye gerek olmayabilir. Hava ile temizlenip kullanabilirsiniz. Ama yağ filtresi önemli. Benzin filtrenizi de kontrol edin. O da ucuz birşey 5 lira civarında.
Eğer tekleme yada düzensiz ateşleme gibi sorunlar yok ise bujilerde sorun yoktur. Lastik havalarına bakılır birde. Başka bir sorun varsa söylersiniz. Parçaları kendiniz alırsanız daha iyi olur.
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:05 ----------
uniqe adlı üyeden alıntı
Grenajları sökmeden önce motor devir ibresi 8000 devire gelince sıfıra iniyordu bizde komple sökdük grenajları göstergeyide sökdük aynı şekilde takdık ama şimdi devir çalışmıyor.Fotoğraftada selenin alt kısmında bir soket boşta kaldı yani takacak yer bulamadık yani boş soket yok ne yapdıysak bulamadık acaba bu nereden çıkmış olabilir ?
Soket nerden geliyor tam belli değil. CDI'dan geliyor gibi. Mutlaka karşılığı vardır. Devir göstergesinin altından gelen kabloyu takip edin soketlerin takılı olduğuna emin olun. Depo altındaki sokete de bakın.
Cygnus Rs | CBF150 | RRaptor | CBF150 | GT250 |...
-
30 Ekim 2011, 21:14
#18577
Bütün hepsine bakdım ama bulamadım oralarda hiç boşta soket yok çıkartmadığımada eminim.Birde bu motorun hararet müşürü nerededir ?
-
30 Ekim 2011, 21:18
#18578
Hararet göstergesi yok. Karterdeki yağ radyatörden devir daim yapıp motora gidiyor herhangi bir fan yada hararet ölçer yok.
Motor çalışıyor ise kontakt değildir. Sinyaller, arka stop, ön park ve ışık yanıyorsa bunlar değildir. Çalışmayan devir saati ise ondandır. Ama daha öncede sorunluydu devir saati anladığım kadarıyla. Tekrar ön kafa grenajını söküp kabloları ayırın. Bantlı kısımlar var ise bantları ayırıp kırık kablo arayın. Alarm gibi herhangi birşey varmı ve o boş soket nereden geliyor ?
Cygnus Rs | CBF150 | RRaptor | CBF150 | GT250 |...
-
30 Ekim 2011, 21:35
#18579
muratcan7 adlı üyeden alıntı
Hararet göstergesi yok. Karterdeki yağ radyatörden devir daim yapıp motora gidiyor herhangi bir fan yada hararet ölçer yok.
Motor çalışıyor ise kontakt değildir. Sinyaller, arka stop, ön park ve ışık yanıyorsa bunlar değildir. Çalışmayan devir saati ise ondandır. Ama daha öncede sorunluydu devir saati anladığım kadarıyla. Tekrar ön kafa grenajını söküp kabloları ayırın. Bantlı kısımlar var ise bantları ayırıp kırık kablo arayın. Alarm gibi herhangi birşey varmı ve o boş soket nereden geliyor ?
Yok motorun herşeyi çalışıyor devir çalışmıyor. Soketi anlayamadım bende boşda duruyor
-
30 Ekim 2011, 22:07
#18580
uniqe adlı üyeden alıntı
Grenajları sökmeden önce motor devir ibresi 8000 devire gelince sıfıra iniyordu bizde komple sökdük grenajları göstergeyide sökdük aynı şekilde takdık ama şimdi devir çalışmıyor.Fotoğraftada selenin alt kısmında bir soket boşta kaldı yani takacak yer bulamadık yani boş soket yok ne yapdıysak bulamadık acaba bu nereden çıkmış olabilir ?
devri ayna dişlisinden alması lazım şanzımana giren soketi çıkarmış olabilirsiniz yada göstergnin altındaki soket yada soketlerden biri çıkmış olabilir
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)
Bu Konudaki Etiketler