En zor şey güzel bir buton bulmak.
Şunlara dikkat et araç al kullan durumda mı yoksa kısa süre sonra bazı şeyler isteyecek mi ?
KM deki rakam acaba geri sardırılmış mı? 10.000deyse bir motosiklet. Zinciri hala orjinal olması lazım vs gibi detaylar incelenebilir.
İlk önce lastikler ne alemde? iyi bir lastik seti 500 -600tl yi geçer rahat bir şekilde
Mesela 25.000 yaklaşık (kullanıma göre değişir) artık motorun bazı ayarlarının bozulduğu yeniden yapılmayı istemeye başladığı zamanlardır. Gergi zinciri, sübap ayarı(şimler), senkron ayarı vs gibi bakımlar isteyebilir bunlar 400-500tl gibi
işlemler. Rakamları tam bilen arkadaşlar tam rakam versin lütfen.
Trafik borcu, veya sigorta zamanı gelmesi yakın mı?
bu saydıklarım ve aklıma gelmeyen bir sürü şey size kısa zamanda para harcatır. İşte bu sebeple aynı yıl üretimli iki araç arasında çok fark olabilir.
Bir de fark olmasında malını kıymetli bulma sebebiyle fark olabilir. Bu tamamen satıcının kendi fikridir. Başka bir kişiyi tercih etmekte serbestsiniz. Fakat malını kıymetli bulan yağını normal zamanın yarısında değiştirmiştir. Devirleri redlinea yaklaştırmadan kullanmıştır gibi artıları vardır. Bu da motorun daha az yıpranmasını ve daha iyi durumda olmasını sağlar ki değer arttırmada haklı olur kendisi.
kısaca işten anlayan insan ile gitmek vs 50 100tl ye kıyıp serviste GERÇEKTEN İNCELETMEK lazım. Yoksa ustanın 3dk binip
-"iyi alet" demesi ile iş olmaz.
Yap yap hemde nasıl ama bu ara yağmurdan gözünü açamazsın karadenizde her an gelip tependen aşaı yağmur boşaltıp kaçabilecek bulutlar sinsice havada dolaşır
Yağ filitresinin durumuna bakılması lazım. Sadece km değil kirlilik durumu değerlendirilmeli.
Önceki sayfalarda mavi elcikli mavi vidalı bir hyo vardı gri model olandan. Kimindi o ? Az önce gördüm okulun önünde motoru biliyorumda sahibini hatırlayamadım
*İyi gelişmiş refleksler şanstan daha hızlıdır.
*Ön sezilerini dikkate almayı öğren.Bir gün hayatını kurtarabilir.
Hadi ya aynı okuldaymışız
*İyi gelişmiş refleksler şanstan daha hızlıdır.
*Ön sezilerini dikkate almayı öğren.Bir gün hayatını kurtarabilir.
Verdiğiniz bilgiler için çok teşekkürler. Son bir sorum olacak, kişiden kişiye değişmekle birlikte çok temiz diyebileceğiniz bir 2008-2009-2010 model için maksimum fiyat belirleyebilir misiniz? (20.000 km yi geçmemiş, tam servis bakımlı, hasarsız,boyasız, lastik durumu iyi bir motoru kastediyorum)Bunu en iyi motoru bizzat kullanan, alım-satım kaygısı olmayan kullanıcılar olan sizlerin belirleyebileceği kanaatindeyim.
İnternet alım-satım piyasasına göre aldanıp,değerinden fazla para verir duruma düşmekten korkuyorum, bu nedenle değerli fikirlerinize ihtiyacım var. Teşekkür ederim.
Fiyat konusunda başka arkadaşların rakam söylemesi daha iyi olur. O konuda pek anlaşamıyoruz başkalarıyla
Fakat şöyle birşey önerebilirim 2010 model tercih etmeniz KM sayacı geri sardırılmamış bir araç alma olasılığıunızı %90dan yukarı çıkarır. Diğer kısımlar yukarıda saydığım gibi. Bir de eğer lastikleri değiştirilmiş Michlen vs takılmışsa çok daha iyi bir tercih olur.
Beyler bizim motorlara şöyle gömme ön sinyal olurmu?
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...1858678/detay/
https://www.youtube.com/alifeyizoglu
Millet 2011 lerin kuralkan daki parça fiyatlarına baktınız mı ?
Dudağım uçukladı :|
Sakın bi parçası bozulmasın
(Daewoo olanlar 2011 diğerileri 2010 ve öncesi)
GİRİŞ HAVA BASINÇ SENSÖR KABLOSU 50.26 59.30
GİRİŞ HAVA BASINÇ SENSÖR KABLOSU (Daewoo ECU) 152.36 179.79
ALTERNATÖR 417.16 492.25
ALTERNATÖR (Daewoo ECU) 601.59 709.87
(Beyin)
MOTOR KONTROL ÜNİTESİ 681.67 804.38
MOTOR KONTROL ÜNİTESİ (Daewoo ECU) 1642.75 1938.45
motorun bakım aralıkları max 4000 km değil mi sen 1000 km daha geçirmişsin bu aralıkları verim düşmesi normal yağın eskir yağ filtren tıkanmaya başlar hatta çok fazla bekletirsen yapısındaki bozulmalardan dolayı parçalanabiiliyorda ben şehir içinde kullandığım için 2000kmde bir bakım yaparım yağında ömrü var sonuçta belirli saat kullandıktan sonrada belirtilen km ömrünü tamamlamış gibi bozuluyor aynı şeyi diesel corsamda da yaparım her 5 binde bir yapını değiştiririm zift gibi çıkar vede sulanır
---------- Post added at 14:40 ---------- Previous post was at 14:23 ----------
valla bu döviz işi çok sakat ya tl fiyatları herhalde verdiklerin
2011lerde nasıl bi beyin var arkadaş 2bin lira minacık bir kutu organ naklimi yapıyoruz ne oluyor
https://www.youtube.com/alifeyizoglu
gerii geldimm forumdan uzak kalmak iyi birşey değil
AKLINI BAŞINA KASKINI KAFANA AL !!
Ben de ki beyin sizinkinin iki katı yaaa :D
Harbiden boyut olarak da iki katı. 2010 comet olan arkadaşta Hyundai marka beyin varken benim makinada onun iki katı büyüklüğünde Daewoo marka var. Daha eskilerde Mitsubishi olabilir
TL değerleri fakat ben bunun dolar kuru ile alakalı bir durum olduğunu düşünmüyorum. Sonuçta orada 2010 ve eski modellerin yedek parça fiyatları da var. Tamamen satış politikası
Gavur sitelerini kurcalıyordum sonuç olarak kesin bilgi olmamakla beraber şöyle birşey söyleniyor.
Yeni modellerdeki beyin üretim maliyeti olarak daha ucuz fakat daha iyi/kötü sonuç veriyor mu noktasında kesin birşey yok. yine fakat bazı dergi eleştirilerinde daha iyileştirilmiş FI sistem var deniyormuş.
Daewoo ve ST group şuan aynı holding bünyesinde bulunuyor gibi birşey de söyleniyor.
2011lerde elektirik sisteminde ve bazı parçaların yerlerinde dolayısıyla kablo uzunluklarında vs vs bir çok değişiklik var haberiniz olsun. Fiyatların bukadar pahalı olması ise hiç mantıklı değil. Artan fiyat kadar kalite de artsa amenna fakat kocaman soru işeretleri var. Kalite artmadı fiyata zam yapmamak için(yurtdışı fiyatı) parçalar ucuzundan seçildi diyen de var. Hayır parçalar daha iyileştirildi diyen de var. Doğrusunu zaman gösterecek.
Diz verme çalışmalarımdan fotolar umarım beğenirsiniz....
Merak edenler için Lastikler Michellin pilot power 2CT
Hyosung GT250R 2008
Kıvılcıma dikkat !!!
http://imageshack.us/f/843/dsc069541.jpg
http://imageshack.us/photo/my-images/15/dsc06981km.jpg
http://imageshack.us/photo/my-images/69/dsc069401.jpg
http://imageshack.us/photo/my-images/233/dsc069791.jpg
http://imageshack.us/photo/my-images/9/dsc069871.jpg
http://imageshack.us/photo/my-images/268/dsc069891.jpg
[B][COLOR="Gray"]Hyosung [/COLOR][COLOR="DeepSkyBlue"]GT[/COLOR]250[COLOR="Red"]R[/COLOR][/B]
[B][COLOR="Red"]Drift religion[/COLOR][/B]:cat:
selamlar, zannedersem akümün değişmesi lazım,
nerden kaça bulabilirim acaba?
@bygrm, bu viraj foto - videolarını dağ yollarında yapmalısın bence hem sen daha çok zevk alırsın hem daha güzel fotolar ortaya çıkar, ayrıca stoppie yapmak bu mototra olur mu ya hyoların ön takım dandik diye duydum hemen keçe patlatıp, amortisör yamulması falan yapar dikkat et. Bir de fotolar burda çıkmıyo galiba bi el atıver ona da
@memnunkygsz 40 TL'ye alınabiliyo, motor parçaları satan bi yere sorabilirsin ya da sanayiden bulabilirsin. 30 TL'ye de vardı galiba ama çok dandik demişti ustam, 40 TL'ye fena değil dedi hiç bi sıkıntı yapmadı (markasını bilmiyorum)
bugay bizde viraj yapılabilicek bir riva var.. ama yollar yol değil ne çıkıcağı belli olmuyor eve dönerken motoru yatırdım zaten sol tarafına... yolun tozlu oluşundan dolayı bu yüzden bence yollarda güvenli değil... keşke pist e çıkabilsem.... forolarda çıkmadı nedense ama linklerini koydumm.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:33 ----------
konu açtım
http://www.motosiklet.net/forum/moto...ml#post2466334
[B][COLOR="Gray"]Hyosung [/COLOR][COLOR="DeepSkyBlue"]GT[/COLOR]250[COLOR="Red"]R[/COLOR][/B]
[B][COLOR="Red"]Drift religion[/COLOR][/B]:cat:
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)