Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Hyosung GT 250 R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #18121
    osman_22 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mayıs 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung Gt 250 R
    Alıntı Chronix adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    şöyle anlatayım , ayaklık müşürün çalışıyor mu bilmiyorum ama arka lastiği bir şekilde havada kalsın, motoru 1.vitese al debriyajı sık ve motoru çalıştır arka tekerin az da olsa dönmesi lazım yalnız o şekilde elinle lastiği tuttuğunda da durması ve seni zorlamaması lazım, yok eğer elinle tutamayacağın şekilde güçlü dönüyorsa lastiğin debriyajın tam ayırmıyor bu da vites aralıklarında veya gaz kesmelerinde yığılmaya neden oluyor...
    E bu durumda motor düz yolda vitesteyken debriyaja sonuna kadar bastığında ve frenlere dokunmadığında ileri gitmek ister sabit durmaz kendi başına...


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #18122

    Üyelik
    23 Nisan 2011
    Şehir
    bursa
    Motosikleti
    TVS Apache RTR150 2011 Opel Corsa D 2011
    hava filterisni kesinlikle delme hava filtresinden sonra gaz kelebeği var oraya birşeyler taklırsa sana pahallıya patlar ayrıca kazada yaptırabilir devri belirli bir aralıkta sabitleyip

  3. #18123
    Chronix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Ducati Monster 1200
    Alıntı osman_22 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    E bu durumda motor düz yolda vitesteyken debriyaja sonuna kadar bastığında ve frenlere dokunmadığında ileri gitmek ister sabit durmaz kendi başına...
    üzerindeyseniz ağırlığınız yetiyor motoru sabit tutmaya sadece ilk çalıştırmanızda hafif bir ileri atar kendini, ancak üzerinde değilken bu işlemi yaptığınızda motor gitmeye çalışır hatta debriyaj ayarı bozuksa çok az da olsa bir hareketlenme olur fren ve ile durdurmak zorunda kalırsınız.
    Two Against the World

    Hyosung RT125 (55.000) Hyosung GT250 X (100.000) Ducati Monster 1200

  4. #18124
    bugay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Kasım 2009
    Şehir
    istanbul
    Alıntı enkaz_49 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hyo güzel kaslı motor ama krang sonu var sıkmasan yağına suyuna bakarsan üzmeden binersn hyoda seni üzmez
    yıl olmuş 2011 hala krank sorunu var deniyo yok kardeşim krank falan kırmıyo redline'a r1 de o kadar girse gaz kesmese o da kırar.

  5. #18125
    jonturka - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mayıs 2011
    Şehir
    Beylikdüzü
    Motosikleti
    2010 Hyosung GT250R
    Alıntı Chronix adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    üzerindeyseniz ağırlığınız yetiyor motoru sabit tutmaya sadece ilk çalıştırmanızda hafif bir ileri atar kendini, ancak üzerinde değilken bu işlemi yaptığınızda motor gitmeye çalışır hatta debriyaj ayarı bozuksa çok az da olsa bir hareketlenme olur fren ve ile durdurmak zorunda kalırsınız.
    benim motor ben üstündeyken bile ileri gidiyor..hatta 5 km hıza çıkıyor
    - Abi 1000'lik mi bu ?

    -

  6. #18126
    osman_22 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mayıs 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung Gt 250 R
    Ben motoru alalı 2300 km oldu bi tek bakım amaclı yağını değiştirdim ve zincirini yağladım.
    Şimdi gene bakım amaclı bujileri ve hava filtresini değiştircem ama her yerde iki versyon var buji : bi tanesi 15 tl civarı olan normal buji bide 30 tl civarı olan iridyum buji, sizce hangisinden taktıriyim ne farkı var birbirinden ?

  7. #18127
    uğuR1000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Aralık 2009
    Şehir
    istanbul,İÇERENKÖY
    Motosikleti
    BMW F650 GS-R 1150 GS-R 1200 GSAK1200 LT-R 1200 GS
    merhaba gençler yine ben
    son sorularınızada çözüm olayım, gaz verince yıgılıp anıden sahlanması stop edecekmiş gibi olması aptal aptal çalışması son bi kaç kişinin sorunları bunlar yanlış anlamadıysam hava filtresini del diyenlere kulak asmayın yapılacakları yazıyorum.
    1-depo yu sökün.
    2-hava filitlesinin kazanını sökün sökmeden önce hortumlara dikkat edin ters bağlarsanız salak çalısır.
    3-hava filitresinin kazanını sabun süngerle bol suyla yıkayın içini dısını.bırakın kurusun
    4-bildiğiniz balata spreyini gaz kelebeklerının içine sıkın güzelce parlayınca temiz bezle silin incitmeden .TAM gaz konumuda yine güzelce sprey i sıkın tertemiz oluncaya kadar.yenı bır hava filitreside yararlı olur bu arada.
    hava filitre kazanını yerine takın lastik manifoltlare zor oturuyosa az bir miktar yağ sürün toplayın 2 marşda çalısacaktır.rolantisi hafif yüksek olabilir normaldir
    HEPSİ BU KADAR.
    UĞUR 4 Teker hatunumun istediği yere,2 Teker burnumun dikine gider

  8. #18128
    Felon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2010
    Alıntı Chronix adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    şöyle anlatayım , ayaklık müşürün çalışıyor mu bilmiyorum ama arka lastiği bir şekilde havada kalsın, motoru 1.vitese al debriyajı sık ve motoru çalıştır arka tekerin az da olsa dönmesi lazım yalnız o şekilde elinle lastiği tuttuğunda da durması ve seni zorlamaması lazım, yok eğer elinle tutamayacağın şekilde güçlü dönüyorsa lastiğin debriyajın tam ayırmıyor bu da vites aralıklarında veya gaz kesmelerinde yığılmaya neden oluyor...
    tamamdır bunu deniyicem ayaklık müşürü iptal bende zaten
    Alıntı uğuR1000 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    merhaba gençler yine ben
    son sorularınızada çözüm olayım, gaz verince yıgılıp anıden sahlanması stop edecekmiş gibi olması aptal aptal çalışması son bi kaç kişinin sorunları bunlar yanlış anlamadıysam hava filtresini del diyenlere kulak asmayın yapılacakları yazıyorum.
    1-depo yu sökün.
    2-hava filitlesinin kazanını sökün sökmeden önce hortumlara dikkat edin ters bağlarsanız salak çalısır.
    3-hava filitresinin kazanını sabun süngerle bol suyla yıkayın içini dısını.bırakın kurusun
    4-bildiğiniz balata spreyini gaz kelebeklerının içine sıkın güzelce parlayınca temiz bezle silin incitmeden .TAM gaz konumuda yine güzelce sprey i sıkın tertemiz oluncaya kadar.yenı bır hava filitreside yararlı olur bu arada.
    hava filitre kazanını yerine takın lastik manifoltlare zor oturuyosa az bir miktar yağ sürün toplayın 2 marşda çalısacaktır.rolantisi hafif yüksek olabilir normaldir
    HEPSİ BU KADAR.
    saol hocam bu dediklerini uygulayıcam yarın umarım sorun budur çözülür
    https://www.youtube.com/alifeyizoglu

  9. #18129
    bugay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Kasım 2009
    Şehir
    istanbul
    Ön grenajı kaplama işi bitti motora taktıktan sonra foto çekmeyi unuttum onu da çekip buraya atarım, çok güzel görünüyo motor sanki yeni motor almış gibiyim

  10. #18130
    Felon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2010
    sorunun ne olduğunu bulduk.
    hava filtesi kutusunu komple söktüm kelebeklere kadar temizledim ve kutuyu yıkadım.
    yine sorun devam ediyodu bide bujilere bakalım dedik öndeki buji çıkacak kadar gevşemiş 2bujiyide kontrol ettik sıktık gariptir o boğulma düzeldi.. ama benmi evham yapıyorum yoksa yine gidişinde ufaktan bi aynı sorun varmı yokmu anlayamadım arkadaş denedi sorun yok dedi ama bana sanki biraz ufaktan varmış gibi geliyo.çok yorulduk sök tak sök tak yol yapamadım.Yol yapınca anlaşılıcak ama büyük ihtimalle sorun öndeki bujiydi ve yaptık
    bu arada tekrar yağ değiştirdim.her 2binde bir yağını değiştiriyorum ben siz kaç bin kmde bir değşiyosunuz? yağ konusunda fazla pimpirikliyim ben
    https://www.youtube.com/alifeyizoglu

  11. #18131

    Üyelik
    01 Haziran 2011
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    S&T GT250R 2011
    Her 2000 km. de yağ değiştirirsek 15000 de bir servise giren arabalardan 2 kat fazla servis parası veririz yahu

    Şu kanuni yazısı hiç sorun etmediğim bir şeydi. Yıllarca seyhan 150 kullandığım için alışıktım ama "vay be motora bak dedikten sonra, amaaaan kanuniymiş, hikaye motor sadece görüntü" denmesinden sıkılıp kanuni yazısını kapattım. Resimler aşağıda..




  12. #18132
    RiDeR_2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ocak 2011
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    MCX RoadraceR
    Alıntı Zıpkıncı adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Her 2000 km. de yağ değiştirirsek 15000 de bir servise giren arabalardan 2 kat fazla servis parası veririz yahu

    Şu kanuni yazısı hiç sorun etmediğim bir şeydi. Yıllarca seyhan 150 kullandığım için alışıktım ama "vay be motora bak dedikten sonra, amaaaan kanuniymiş, hikaye motor sadece görüntü" denmesinden sıkılıp kanuni yazısını kapattım. Resimler aşağıda..



    Resimler pek belli olmuyo neyle kapattınız tam olarak yazıyı?

  13. #18133

    Üyelik
    01 Haziran 2011
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    S&T GT250R 2011
    Bu fotoda biraz daha belli sanırım. Önce S&T yazısını çıkaralım dedik ama boya nasıl yapılmışsa kat izi kalıyordu. Sonra üstünü siyahla kapatıp vinil kesim Ducati yazısı yapıştırdık. Çok yakından bakmadıkça anlaşılmıyor...


  14. #18134
    bugay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Kasım 2009
    Şehir
    istanbul
    2011 siyah hyo ile üsküdarda takılan var mı? 2 3 kere gördüm ve bugün dentur iskelesinin önünde park halindeydi, sahibi burda mı?

  15. #18135

    Üyelik
    23 Nisan 2011
    Şehir
    bursa
    Motosikleti
    TVS Apache RTR150 2011 Opel Corsa D 2011
    Alıntı Felon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sorunun ne olduğunu bulduk.
    hava filtesi kutusunu komple söktüm kelebeklere kadar temizledim ve kutuyu yıkadım.
    yine sorun devam ediyodu bide bujilere bakalım dedik öndeki buji çıkacak kadar gevşemiş 2bujiyide kontrol ettik sıktık gariptir o boğulma düzeldi.. ama benmi evham yapıyorum yoksa yine gidişinde ufaktan bi aynı sorun varmı yokmu anlayamadım arkadaş denedi sorun yok dedi ama bana sanki biraz ufaktan varmış gibi geliyo.çok yorulduk sök tak sök tak yol yapamadım.Yol yapınca anlaşılıcak ama büyük ihtimalle sorun öndeki bujiydi ve yaptık
    bu arada tekrar yağ değiştirdim.her 2binde bir yağını değiştiriyorum ben siz kaç bin kmde bir değşiyosunuz? yağ konusunda fazla pimpirikliyim ben
    sorunun düzeldiğine sevindim kardeşim yanlız bujileri fazla sıkmasaydınız birde sıkmadan önce sökmüşken keşke sentil çakısıyla ayarı tam mı değil mi diye baksaydınız tırnakların bujileri çok sıkarsanız tınakalrı pistona kadar vurdurursunuz umarım kararında bırakmışsınızdır yağ konusua gelince 1500 2000 kmde bir bende değiştiririm corsamında yağını 5000 de bir değiştiririm bakımlı olsunda gerisi önemli değil zaten cuzi bir miktar harcıyoruz yağa

  16. #18136
    Felon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2010
    Alıntı cagatay16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sorunun düzeldiğine sevindim kardeşim yanlız bujileri fazla sıkmasaydınız birde sıkmadan önce sökmüşken keşke sentil çakısıyla ayarı tam mı değil mi diye baksaydınız tırnakların bujileri çok sıkarsanız tınakalrı pistona kadar vurdurursunuz umarım kararında bırakmışsınızdır yağ konusua gelince 1500 2000 kmde bir bende değiştiririm corsamında yağını 5000 de bir değiştiririm bakımlı olsunda gerisi önemli değil zaten cuzi bir miktar harcıyoruz yağa
    Çok sıkmadık ama motor sıcakken değiştirdik şimdi aklımaza takılan bir konu metal soğuduğu zaman çok sıkılmış gibi kasarmı yoksa tam tersimi olur yada aynı po...n kahverengisi farketmezmi?
    Ben yağda marka değiştirmemekten yanayım.Yıllar önce bi araba dergisinde okumuştum yağda marka değişiminin zararlarını anlatıyodu.Bende motoru ilk aldığımda Serviste değiştirmiştim opet koydular,hep opetle devam ediyorum.
    https://www.youtube.com/alifeyizoglu

  17. #18137
    Felon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2010
    mv agusta bu memlekette hyosung gibi bişey sanırım
    https://www.youtube.com/alifeyizoglu

  18. #18138
    Teknika - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Temmuz 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2013 Model Hyosung GV250 EFI Aquila Full Siyah
    Alıntı Felon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sorunun ne olduğunu bulduk.
    hava filtesi kutusunu komple söktüm kelebeklere kadar temizledim ve kutuyu yıkadım.
    yine sorun devam ediyodu bide bujilere bakalım dedik öndeki buji çıkacak kadar gevşemiş 2bujiyide kontrol ettik sıktık gariptir o boğulma düzeldi.. ama benmi evham yapıyorum yoksa yine gidişinde ufaktan bi aynı sorun varmı yokmu anlayamadım arkadaş denedi sorun yok dedi ama bana sanki biraz ufaktan varmış gibi geliyo.çok yorulduk sök tak sök tak yol yapamadım.Yol yapınca anlaşılıcak ama büyük ihtimalle sorun öndeki bujiydi ve yaptık
    bu arada tekrar yağ değiştirdim.her 2binde bir yağını değiştiriyorum ben siz kaç bin kmde bir değşiyosunuz? yağ konusunda fazla pimpirikliyim ben
    Üç beş mesaj yukarıda ben yazmıştım ama pek tınlanmamıştı.

    Buji ya da ateşleme kanlolarından olmasın?
    *** 2013 Model Hyosung Gt250r EFI Full Kırmızı Racing ***

  19. #18139
    Felon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2010
    Alıntı Teknika adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Üç beş mesaj yukarıda ben yazmıştım ama pek tınlanmamıştı.

    Buji ya da ateşleme kanlolarından olmasın?
    abi sen dedikten sonra ekledim ya listeye
    ama iyi bi temizlik gördü motor hava filtresi kutusu tertemiz oldu. hem ilk defa açtım oralarıda öğrenmiş oldum
    https://www.youtube.com/alifeyizoglu

  20. #18140
    Teknika - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Temmuz 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2013 Model Hyosung GV250 EFI Aquila Full Siyah
    Alıntı Felon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    abi sen dedikten sonra ekledim ya listeye
    ama iyi bi temizlik gördü motor hava filtresi kutusu tertemiz oldu. hem ilk defa açtım oralarıda öğrenmiş oldum



    Ok.

    Sticker'lar ne oldu? Hazırladı mı? Etiketçi.
    *** 2013 Model Hyosung Gt250r EFI Full Kırmızı Racing ***


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 89 kullanıcı var. (0 üye ve 89 misafir)

Bu Konudaki Etiketler