Hyosung GT 250 R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
27 Eylül 2011, 13:30
#18121
Chronix adlı üyeden alıntı
şöyle anlatayım , ayaklık müşürün çalışıyor mu bilmiyorum ama arka lastiği bir şekilde havada kalsın, motoru 1.vitese al debriyajı sık ve motoru çalıştır arka tekerin az da olsa dönmesi lazım yalnız o şekilde elinle lastiği tuttuğunda da durması ve seni zorlamaması lazım, yok eğer elinle tutamayacağın şekilde güçlü dönüyorsa lastiğin debriyajın tam ayırmıyor bu da vites aralıklarında veya gaz kesmelerinde yığılmaya neden oluyor...
E bu durumda motor düz yolda vitesteyken debriyaja sonuna kadar bastığında ve frenlere dokunmadığında ileri gitmek ister sabit durmaz kendi başına...
Reklamlar
-
27 Eylül 2011, 13:54
#18122
hava filterisni kesinlikle delme hava filtresinden sonra gaz kelebeği var oraya birşeyler taklırsa sana pahallıya patlar ayrıca kazada yaptırabilir devri belirli bir aralıkta sabitleyip
-
27 Eylül 2011, 14:00
#18123
osman_22 adlı üyeden alıntı
E bu durumda motor düz yolda vitesteyken debriyaja sonuna kadar bastığında ve frenlere dokunmadığında ileri gitmek ister sabit durmaz kendi başına...
üzerindeyseniz ağırlığınız yetiyor motoru sabit tutmaya sadece ilk çalıştırmanızda hafif bir ileri atar kendini, ancak üzerinde değilken bu işlemi yaptığınızda motor gitmeye çalışır hatta debriyaj ayarı bozuksa çok az da olsa bir hareketlenme olur fren ve ile durdurmak zorunda kalırsınız.
Two Against the World
Hyosung RT125 (55.000) Hyosung GT250 X (100.000) Ducati Monster 1200
-
27 Eylül 2011, 14:24
#18124
-
27 Eylül 2011, 16:08
#18125
Chronix adlı üyeden alıntı
üzerindeyseniz ağırlığınız yetiyor motoru sabit tutmaya sadece ilk çalıştırmanızda hafif bir ileri atar kendini, ancak üzerinde değilken bu işlemi yaptığınızda motor gitmeye çalışır hatta debriyaj ayarı bozuksa çok az da olsa bir hareketlenme olur fren ve ile durdurmak zorunda kalırsınız.
benim motor ben üstündeyken bile ileri gidiyor..hatta 5 km hıza çıkıyor
-
Abi 1000'lik mi bu ?
-
-
27 Eylül 2011, 19:39
#18126
Ben motoru alalı 2300 km oldu bi tek bakım amaclı yağını değiştirdim ve zincirini yağladım.
Şimdi gene bakım amaclı bujileri ve hava filtresini değiştircem ama her yerde iki versyon var buji : bi tanesi 15 tl civarı olan normal buji bide 30 tl civarı olan iridyum buji, sizce hangisinden taktıriyim ne farkı var birbirinden ?
-
27 Eylül 2011, 21:16
#18127
merhaba gençler yine ben
son sorularınızada çözüm olayım, gaz verince yıgılıp anıden sahlanması stop edecekmiş gibi olması aptal aptal çalışması son bi kaç kişinin sorunları bunlar yanlış anlamadıysam hava filtresini del diyenlere kulak asmayın yapılacakları yazıyorum.
1-depo yu sökün.
2-hava filitlesinin kazanını sökün sökmeden önce hortumlara dikkat edin ters bağlarsanız salak çalısır.
3-hava filitresinin kazanını sabun süngerle bol suyla yıkayın içini dısını.bırakın kurusun
4-bildiğiniz balata spreyini gaz kelebeklerının içine sıkın güzelce parlayınca temiz bezle silin incitmeden .TAM gaz konumuda yine güzelce sprey i sıkın tertemiz oluncaya kadar.yenı bır hava filitreside yararlı olur bu arada.
hava filitre kazanını yerine takın lastik manifoltlare zor oturuyosa az bir miktar yağ sürün toplayın 2 marşda çalısacaktır.rolantisi hafif yüksek olabilir normaldir
HEPSİ BU KADAR.
UĞUR
4 Teker hatunumun istediği yere,2 Teker burnumun dikine gider
-
27 Eylül 2011, 22:46
#18128
Chronix adlı üyeden alıntı
şöyle anlatayım , ayaklık müşürün çalışıyor mu bilmiyorum ama arka lastiği bir şekilde havada kalsın, motoru 1.vitese al debriyajı sık ve motoru çalıştır arka tekerin az da olsa dönmesi lazım yalnız o şekilde elinle lastiği tuttuğunda da durması ve seni zorlamaması lazım, yok eğer elinle tutamayacağın şekilde güçlü dönüyorsa lastiğin debriyajın tam ayırmıyor bu da vites aralıklarında veya gaz kesmelerinde yığılmaya neden oluyor...
tamamdır bunu deniyicem ayaklık müşürü iptal bende zaten
uğuR1000 adlı üyeden alıntı
merhaba gençler yine ben
son sorularınızada çözüm olayım, gaz verince yıgılıp anıden sahlanması stop edecekmiş gibi olması aptal aptal çalışması son bi kaç kişinin sorunları bunlar yanlış anlamadıysam hava filtresini del diyenlere kulak asmayın yapılacakları yazıyorum.
1-depo yu sökün.
2-hava filitlesinin kazanını sökün sökmeden önce hortumlara dikkat edin ters bağlarsanız salak çalısır.
3-hava filitresinin kazanını sabun süngerle bol suyla yıkayın içini dısını.bırakın kurusun
4-bildiğiniz balata spreyini gaz kelebeklerının içine sıkın güzelce parlayınca temiz bezle silin incitmeden .TAM gaz konumuda yine güzelce sprey i sıkın tertemiz oluncaya kadar.yenı bır hava filitreside yararlı olur bu arada.
hava filitre kazanını yerine takın lastik manifoltlare zor oturuyosa az bir miktar yağ sürün toplayın 2 marşda çalısacaktır.rolantisi hafif yüksek olabilir normaldir
HEPSİ BU KADAR.
saol hocam bu dediklerini uygulayıcam yarın umarım sorun budur çözülür
https://www.youtube.com/alifeyizoglu
-
28 Eylül 2011, 15:08
#18129
Ön grenajı kaplama işi bitti motora taktıktan sonra foto çekmeyi unuttum onu da çekip buraya atarım, çok güzel görünüyo motor sanki yeni motor almış gibiyim
-
29 Eylül 2011, 00:45
#18130
sorunun ne olduğunu bulduk.
hava filtesi kutusunu komple söktüm kelebeklere kadar temizledim ve kutuyu yıkadım.
yine sorun devam ediyodu bide bujilere bakalım dedik öndeki buji çıkacak kadar gevşemiş 2bujiyide kontrol ettik sıktık gariptir o boğulma düzeldi.. ama benmi evham yapıyorum yoksa yine gidişinde ufaktan bi aynı sorun varmı yokmu anlayamadım arkadaş denedi sorun yok dedi ama bana sanki biraz ufaktan varmış gibi geliyo.çok yorulduk sök tak sök tak yol yapamadım.Yol yapınca anlaşılıcak ama büyük ihtimalle sorun öndeki bujiydi ve yaptık
bu arada tekrar yağ değiştirdim.her 2binde bir yağını değiştiriyorum ben siz kaç bin kmde bir değşiyosunuz? yağ konusunda fazla pimpirikliyim ben
https://www.youtube.com/alifeyizoglu
-
29 Eylül 2011, 12:32
#18131
-
29 Eylül 2011, 12:53
#18132
Zıpkıncı adlı üyeden alıntı
Her 2000 km. de yağ değiştirirsek 15000 de bir servise giren arabalardan 2 kat fazla servis parası veririz yahu
Şu kanuni yazısı hiç sorun etmediğim bir şeydi. Yıllarca seyhan 150 kullandığım için alışıktım ama "vay be motora bak dedikten sonra, amaaaan kanuniymiş, hikaye motor sadece görüntü" denmesinden sıkılıp kanuni yazısını kapattım. Resimler aşağıda..
Resimler pek belli olmuyo neyle kapattınız tam olarak yazıyı?
-
29 Eylül 2011, 13:02
#18133
Bu fotoda biraz daha belli sanırım. Önce S&T yazısını çıkaralım dedik ama boya nasıl yapılmışsa kat izi kalıyordu. Sonra üstünü siyahla kapatıp vinil kesim Ducati yazısı yapıştırdık. Çok yakından bakmadıkça anlaşılmıyor...
-
29 Eylül 2011, 14:58
#18134
2011 siyah hyo ile üsküdarda takılan var mı? 2 3 kere gördüm ve bugün dentur iskelesinin önünde park halindeydi, sahibi burda mı?
-
29 Eylül 2011, 14:59
#18135
Felon adlı üyeden alıntı
sorunun ne olduğunu bulduk.
hava filtesi kutusunu komple söktüm kelebeklere kadar temizledim ve kutuyu yıkadım.
yine sorun devam ediyodu bide bujilere bakalım dedik öndeki buji çıkacak kadar gevşemiş 2bujiyide kontrol ettik sıktık gariptir o boğulma düzeldi.. ama benmi evham yapıyorum yoksa yine gidişinde ufaktan bi aynı sorun varmı yokmu anlayamadım arkadaş denedi sorun yok dedi ama bana sanki biraz ufaktan varmış gibi geliyo.çok yorulduk sök tak sök tak yol yapamadım.Yol yapınca anlaşılıcak ama büyük ihtimalle sorun öndeki bujiydi ve yaptık
bu arada tekrar yağ değiştirdim.her 2binde bir yağını değiştiriyorum ben siz kaç bin kmde bir değşiyosunuz? yağ konusunda fazla pimpirikliyim ben
sorunun düzeldiğine sevindim kardeşim yanlız bujileri fazla sıkmasaydınız birde sıkmadan önce sökmüşken keşke sentil çakısıyla ayarı tam mı değil mi diye baksaydınız tırnakların bujileri çok sıkarsanız tınakalrı pistona kadar vurdurursunuz umarım kararında bırakmışsınızdır yağ konusua gelince 1500 2000 kmde bir bende değiştiririm corsamında yağını 5000 de bir değiştiririm bakımlı olsunda gerisi önemli değil zaten cuzi bir miktar harcıyoruz yağa
-
29 Eylül 2011, 15:10
#18136
cagatay16 adlı üyeden alıntı
sorunun düzeldiğine sevindim kardeşim yanlız bujileri fazla sıkmasaydınız birde sıkmadan önce sökmüşken keşke sentil çakısıyla ayarı tam mı değil mi diye baksaydınız tırnakların bujileri çok sıkarsanız tınakalrı pistona kadar vurdurursunuz umarım kararında bırakmışsınızdır yağ konusua gelince 1500 2000 kmde bir bende değiştiririm corsamında yağını 5000 de bir değiştiririm bakımlı olsunda gerisi önemli değil zaten cuzi bir miktar harcıyoruz yağa
Çok sıkmadık ama motor sıcakken değiştirdik şimdi aklımaza takılan bir konu metal soğuduğu zaman çok sıkılmış gibi kasarmı yoksa tam tersimi olur yada aynı po...n kahverengisi farketmezmi?
Ben yağda marka değiştirmemekten yanayım.Yıllar önce bi araba dergisinde okumuştum yağda marka değişiminin zararlarını anlatıyodu.Bende motoru ilk aldığımda Serviste değiştirmiştim opet koydular,hep opetle devam ediyorum.
https://www.youtube.com/alifeyizoglu
-
29 Eylül 2011, 17:23
#18137
mv agusta bu memlekette hyosung gibi bişey sanırım
https://www.youtube.com/alifeyizoglu
-
29 Eylül 2011, 17:36
#18138
Felon adlı üyeden alıntı
sorunun ne olduğunu bulduk.
hava filtesi kutusunu komple söktüm kelebeklere kadar temizledim ve kutuyu yıkadım.
yine sorun devam ediyodu bide bujilere bakalım dedik öndeki buji çıkacak kadar gevşemiş 2bujiyide kontrol ettik sıktık gariptir o boğulma düzeldi.. ama benmi evham yapıyorum yoksa yine gidişinde ufaktan bi aynı sorun varmı yokmu anlayamadım arkadaş denedi sorun yok dedi ama bana sanki biraz ufaktan varmış gibi geliyo.çok yorulduk sök tak sök tak yol yapamadım.Yol yapınca anlaşılıcak ama büyük ihtimalle sorun öndeki bujiydi ve yaptık
bu arada tekrar yağ değiştirdim.her 2binde bir yağını değiştiriyorum ben siz kaç bin kmde bir değşiyosunuz? yağ konusunda fazla pimpirikliyim ben
Üç beş mesaj yukarıda ben yazmıştım ama pek tınlanmamıştı.
Buji ya da ateşleme kanlolarından olmasın?
*** 2013 Model Hyosung Gt250r EFI Full Kırmızı Racing ***
-
29 Eylül 2011, 17:44
#18139
https://www.youtube.com/alifeyizoglu
-
29 Eylül 2011, 18:08
#18140
Felon adlı üyeden alıntı
abi sen dedikten sonra ekledim ya listeye
ama iyi bi temizlik gördü motor hava filtresi kutusu tertemiz oldu. hem ilk defa açtım oralarıda öğrenmiş oldum
Ok.
Sticker'lar ne oldu? Hazırladı mı? Etiketçi.
*** 2013 Model Hyosung Gt250r EFI Full Kırmızı Racing ***
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 89 kullanıcı var. (0 üye ve 89 misafir)
Bu Konudaki Etiketler