Ali kardeşim haklı görüş açısı çok kötü kafamı çevirmem gerekiyor çoğu zaman
Ali kardeşim haklı görüş açısı çok kötü kafamı çevirmem gerekiyor çoğu zaman
bide bişey daha ekleyeyim rr ile f aynası arasında görüş açısı farkı var F aynaları sapları biraz daha kısa olduğundan tam açtığınızda motorun enini genişletmiyo ve görüş açısı daha iyi.RR aynasında aynı görüş açısını alabilmek için aynayı çok daha fazla açıp iyice alta indirmek gerekiyoki buda motorun enini büyütüyo ve o aynalar tipsiz gözüküyor.Ama rr aynasınında en güzel yanı katladığınızda hoş durması.F aynası aldım diye onu övüyorum sanılmasın zaten tanıyanlar öyle birşey yapmayacağımı bilir ikisinide yanyana 2tane gt250r da deneyip karar verdim bizim motorda ayna değişcekse F aynası alınması lazım ama şekil istiyosanuz RR aynasıda katlıyken hoş duruyor.
https://www.youtube.com/alifeyizoglu
Bence ustan iyi kaynak yapamıyor ben de yaptırdım eskisi ile aynı sağlamlıkta oldu.
Orjinal aynalarda ben çok sıkıntı yaşamadım veya öyle zannediyorum. Arabalardaki görüş açısı ile aynı şekilde bazen kafayı az bişe yana çevirip bakmak gerekiyor ki bu her zaman lazım.
Bir gün buluşursak bakarım senin görüş açın nasıl diye
kardeş senin sadece borumu kırıldı yoksa amortısor baglatı yerı olan yuvarlak kısmmı boru kırıldı ise sorun değil benimkide kırılmıtı orjınalden daha iyisini yaptılar tornada daha kalıtelı malzemeden baktığında orjınali hangisi yapılan hangisi ayırt edemezsin bence sadece boruysa kırılan parcayı cıkar işinin ehli tornacıya git ebaydan daha uyguna yaparlar
Arkadaşlar günaydın Groupon'ya da gördüm sabah 69 TL ye 2 saat sürüş eğitimi veriyorlarmış yamaha YBR 125 2011 model motorlarla : http://www.sehirfirsati.com/deals/is..._0_0_269&a=671
Aradım bilgi aldım sadece hafta içleri için geçerliymiş
sabah 10:00 & 12:00 arası veya 13:00 & 15:00 arası veya 16:00 & 18:00 arası eğitim veriliyormuş ayrıca bütün ekipmanları ücretsiz temin ediyorlarmış eğitim sırasında.
Hayalim Üç Kelime Oda Şöyle " Honda-CBR-600RR "
Normalde fiyatı 200 TL olan bir eğitimmiş. Bence değil normal fiyatı indirimli fiyatıyla bile gereksiz bir şey. Bence 2 saatte hiç motosiklet sürmemiş birisine motosiklet üzerinde durmayı öğretebilirsiniz, başka bir işe yaramaz. Daha önce motosiklet kullanmış biri için de çok yararlı bir eğitim verebileceklerini pek sanmıyorum. Honda'nın 2 günlük eğitiminin 320 TL olduğunu düşünürsek Honda bu işi bedavaya yapıyor.
Eleştirim yanlış anlaşılmasın, eğitim veren kurumu ya da hocalarını bilmiyorum. Onlar bir şey öğretemez manasında değil, süre kısıtlı olduğu için bir işe yaramaz. Sonuçta matrix'de değiliz, bir yüklemeyle yetenek gelsin.
orjinal aynanın sağ ve sol alt köşesi olmadığından görüş açısını kısıyo biraz.f ve rr aynaları altı kesik değilde yuvarlak olduğundan daha geniş görüş açısı oluşturuyor
zaten hiçbir motorun aynasının alt köşeleri kesik değil arabalardada öyle.
kaynak konusunu bilmiyorum temiz iş yapıyo kaynağı belli olmuyo ama pek sağlam olmuyor
Yeniliğe açık bir görüş açısına sahipim
https://www.youtube.com/alifeyizoglu
Beyler bi sorunum var,bi el atında çözelim.
Şimdi normal giderken gazı azıcık açıyım diyorum sanki gazı sert açmışım gibi hopluyo motor.aynı şekilde gazı hafifden kısmak istediğimdede yığılıyor.
Özellikle 1.vitesde gazı bıraktığımda normalde olması gerektiğinden daha hızlı yavaşlıyo stop etcek duruma geliyo
Gaz telimin 2 telin birleştiği kutusunda kırık vardı ondandır dedim gaz telini değiştirdim komple ondanda değil.
bir başka birşeyde hava filtresi geldi aklıma hava filtresini değişmiştim ondan sonramı böyle oldu hatırlamıyorum bu sorun uzun zamandır var ama dediğim gibi gaz telinden olduğunu sandığım için hava filtresinden kaynaklanıyor olabilceği aklıma gelmemişti.
Şimdi bazıları diyolarki hava filtresini delmek lazımmış motordaki o boğulma gibi şey ondan olabilirmiş.
ama bana hava filtresinden gibi gelmiyor ,sizce nedir?
https://www.youtube.com/alifeyizoglu
o hava filtresinin delinmesenin faydası olduğunu düşünenler, bir ara gidip o hava fitresi kutusunu bir güzel temizlesinler , en son tamamen söküp temizlediğimde içinden 3 çay kaşığı toz çıkartmıştım içinden ki delip taksam o motora ne kadarı girer merak konusu...aynı sorunu ben de bazen yaşıyorum ama neden bazen yaşıyorum onuda anlamıyorum neden bazen yaşıyorum ?,insan mı bu ruh haline göre çalışsın.ama şu sorunu yaşadığım zamanlar ne zaman hava filtresini değiştirsem düzeliyor.
bi de şuna bakabilirsin motoru vitese al ve ayaklığı desteği ile motorun arka tekerini havaya kaldır bir arkadaşta arka tekeri eli ile çevirsin eğer tekerleği çevirmek için baya bir güç harcıyorsan sorunu viteste de arayabilirsin..
Two Against the World
Hyosung RT125 (55.000) Hyosung GT250 X (100.000) Ducati Monster 1200
o zaman hava filtresinin içine oturduğu kutuyu komple söküp yıkıyım.Güzelce kurulayıp tekrar takıyım ama bi hava filtresi motoru bu kadar etkilermi yani hava çekemediği zaman bu kadar dengesizleşirmi motor? bide şöyle bişey var eğer benim sorunum hava filtresinden olsaydı motor 130-140km hızı geçmezdi ben çok rahat 160 yaptım geçen gün :s
Çünkü hava filtresinden sorun yaşayanlar motor gitmiyo diyolar
aktarmada bi sorun olabilirmi?
Zincir ayarım iyi
5bin km önce dişli ve zinciride Ybn kitle değiştirdim.
Zincir dişli sorunu olsa tak tak ses yapar bide seste yok bunda :S
https://www.youtube.com/alifeyizoglu
bence hava filtresinden değildir ama yinede filtreyi güzelce bir temizle..Peki bu yaşadığın sorun gaz telini değişmeden öncede varmıydı? çünkü benim motorda da 1.viteste gazı bıraktığın an motor kompresyonu baya yavaşlatıyor frene gerek bile olmuyor bazen..Ama bence anlattığına göre sende herşy normal gözüküyor yani bir sorun yok aslında..teli de yeni değiştirdiğin için şimdi sana garip geliyor olabilir ali yada gaz telindeki ayardan olabilir fazla gergindir en ufak dokunmada açar kelebeği , bırakınca hopp aniden kapar.. yani aklıma gelen bunlar
..uçuyoruzz DEDE
bazen anlamak zor bunları bazen gidecekleri bazen de gitmeyecekleri tutuyor.. hava filtresi kutusunu yıkaman çok bişi değiştermez gibi geliyor..o vitesle ilgili dediğim olaya bak . en çok motorum ne zaman yığılma yapsa gaz kesmelerinde o arka tekerikontrol ettiğimde dönmüyor arkadaş..
Two Against the World
Hyosung RT125 (55.000) Hyosung GT250 X (100.000) Ducati Monster 1200
teker döndürme işini anlamadım vitesteyken arka teker dönmez zaten ?
yok gaz telinide bu sorun yüzünden değiştirdim aslında ama yine sorun devam ediyor.Birde önceki gaz telinin kutusunda kırık olduğundan FI ışığı yanıyodu bazen bir teli çekip diğerini çekemediğinden.Şimdi fi yok ama sorun yine devam ediyor :S
https://www.youtube.com/alifeyizoglu
Buji ya da ateşleme kanlolarından olmasın?
*** 2013 Model Hyosung Gt250r EFI Full Kırmızı Racing ***
hyo güzel kaslı motor ama krang sonu var sıkmasan yağına suyuna bakarsan üzmeden binersn hyoda seni üzmez
Dediğin olayın aynısı bende de vardı, ki normali öyle sanıyodum şuana kadar. Ustada zincir ayarıyla oynanıp,elektrik sorununa el atılıp, egzantriğe bakıldıktan sonra ise geçti ama ben bu sefer de motorun kompresyonu düştüğü için silindirlerde mi sorun var diye kendime soruyordum Zincir olamaz demişsin ama bende de aynı olay oluyordu..
33 KDC 64
Mustafa YERLİKAYA B rh+ /İTÜ Uçak Mühendisliği-2009
Bu akşam motorun grenajlarını söküyorum ve bu sorunu bulana kadar kontrol etmediğim yer kalmayacak
Checklist
1-Hava filtresi elemanları temizliği
2-Hava filtresi delme işlemi (eski hava filtrem duruyor eskisi üzerinde deniyicem delme işlemini ve delmeden önce bi eskisinide deniyicem)
3-Farklı bi hyo ile gaz teli kontrol edilcek
4-Bujiler çıkartılıp kontrol edilcek
başka aklınıza gelen birşey varmı?
Peki bu sorun debriyaj kavramasıyla alakalı olabilirmi?
https://www.youtube.com/alifeyizoglu
şöyle anlatayım , ayaklık müşürün çalışıyor mu bilmiyorum ama arka lastiği bir şekilde havada kalsın, motoru 1.vitese al debriyajı sık ve motoru çalıştır arka tekerin az da olsa dönmesi lazım yalnız o şekilde elinle lastiği tuttuğunda da durması ve seni zorlamaması lazım, yok eğer elinle tutamayacağın şekilde güçlü dönüyorsa lastiğin debriyajın tam ayırmıyor bu da vites aralıklarında veya gaz kesmelerinde yığılmaya neden oluyor...
Two Against the World
Hyosung RT125 (55.000) Hyosung GT250 X (100.000) Ducati Monster 1200
Şu an bu konu içerisinde 132 kullanıcı var. (0 üye ve 132 misafir)