Hyosung GT 250 R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
13 Eylül 2011, 21:05
#17941
Arkadaşlar, neyin tartışması yapılıyor burada? Yani AEA babalar gibi test yapmış, vermiş televizyona halen daha tartışıyorsunuz. Adam her tip motoru görmüş, biliyor, pistlerde gazlıyor. RSV4'e de GS'e de giydiriyor adam yeri geldiğinde. Ne yani, her aldığı motoru "ay bu çok güzel hemen alın hiç bir eksiği yok" diye test mi etsin? Objektif bir bakış açısı var, ağzına geleni söylüyor, adam gidiyor diyor ama durmasında sorun var. Demek ki var bu sorun, tartışılacak bir şey yok bence.
Bir de arada "bu motorun virajı yok diyen allahtan korksun" diyen birini gördüm, güldüm yahu. AEA'dan bahsediyoruz arkadaşım
Reklamlar
-
13 Eylül 2011, 22:53
#17942
gti_king adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar, neyin tartışması yapılıyor burada? Yani AEA babalar gibi test yapmış, vermiş televizyona halen daha tartışıyorsunuz. Adam her tip motoru görmüş, biliyor, pistlerde gazlıyor. RSV4'e de GS'e de giydiriyor adam yeri geldiğinde. Ne yani, her aldığı motoru "ay bu çok güzel hemen alın hiç bir eksiği yok" diye test mi etsin? Objektif bir bakış açısı var, ağzına geleni söylüyor, adam gidiyor diyor ama durmasında sorun var. Demek ki var bu sorun, tartışılacak bir şey yok bence.
Bir de arada "bu motorun virajı yok diyen allahtan korksun" diyen birini gördüm, güldüm yahu. AEA'dan bahsediyoruz arkadaşım
Heykelini dikip tapsak mı acep ?
-
13 Eylül 2011, 23:16
#17943
gti_king adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar, neyin tartışması yapılıyor burada? Yani AEA babalar gibi test yapmış, vermiş televizyona halen daha tartışıyorsunuz. Adam her tip motoru görmüş, biliyor, pistlerde gazlıyor. RSV4'e de GS'e de giydiriyor adam yeri geldiğinde. Ne yani, her aldığı motoru "ay bu çok güzel hemen alın hiç bir eksiği yok" diye test mi etsin? Objektif bir bakış açısı var, ağzına geleni söylüyor, adam gidiyor diyor ama durmasında sorun var. Demek ki var bu sorun, tartışılacak bir şey yok bence.
Bir de arada "bu motorun virajı yok diyen allahtan korksun" diyen birini gördüm, güldüm yahu. AEA'dan bahsediyoruz arkadaşım
objektif bir şekilde ama eksik bilgilerle giydiriyor.Ayrıca tecrübesi ve diğer motosikletler hakkındaki bilgisine lafım yok ama gt250r hakkında yalan yanlış bilgilerle bilgilendirildiğini ve kendisininde araştırmamış olduğunu açıkca söyleyebilirim.
6litre yakıyor dedi ''3-5litrenin hesabı olurmu canım'' canı saolsunmu dememizi bekliyosun? tabiki eleştiricez.
Şahsen aea şuanda sana ilah gibi gözüküyo olabilir ama ben artık programında araştırdığı motorlar hakkında olan bilgisinden şüpheliyim.Çünkü kendi bindiğim cıncığını bildiğim motor hakkında o kadar basit şeylerde çarpık yalan yanlış bilgiler verdiki google a gt250r yazsanız bu yanlışları farkedersiniz
https://www.youtube.com/alifeyizoglu
-
14 Eylül 2011, 00:16
#17944
Felon adlı üyeden alıntı
objektif bir şekilde ama eksik bilgilerle giydiriyor.Ayrıca tecrübesi ve diğer motosikletler hakkındaki bilgisine lafım yok ama gt250r hakkında yalan yanlış bilgilerle bilgilendirildiğini ve kendisininde araştırmamış olduğunu açıkca söyleyebilirim.
6litre yakıyor dedi ''3-5litrenin hesabı olurmu canım'' canı saolsunmu dememizi bekliyosun? tabiki eleştiricez.
Şahsen aea şuanda sana ilah gibi gözüküyo olabilir ama ben artık programında araştırdığı motorlar hakkında olan bilgisinden şüpheliyim.Çünkü kendi bindiğim cıncığını bildiğim motor hakkında o kadar basit şeylerde çarpık yalan yanlış bilgiler verdiki google a gt250r yazsanız bu yanlışları farkedersiniz
ali bu hafta cbf 150 tanıtıcak onun içinde 4litre yakıyor dicektir adam 2 tur atıp sonra motorun sahibinden aldığı bilgileri biraz mizah katarak kendide ekliyerek yapıyor barkın abiyi seviyorum ama bi modeli tanıtmak için yani en azından 100km gezmek lazım 1-2gün takılmak lazım motorla vede mümkünse yeni bir motor olması gerekir gelip 2007-2008ler olmamı makyajı görseli geçtim kullanmaya bağlı motor yıpranmıştır o yuzden adamda böle sanıp eleştiriyor
bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...
-
14 Eylül 2011, 00:28
#17945
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
UNdocap:A.E.A. motoru yaklaşık 7-8 km kadar kullandı.90 derece V.Twin olayıda kendi yorumudur.Açıkcası bende bilmediğim için hee demek böyleymiş dedim kendi kendime.Ayrıca lastik konususa gelirsek motorumun üzerindeki lastikler orjinalidir.Zamanla inş onlarda iyiye doğru gidicek.Ayrıca fren balatalarımda orjinaldir.Ben bu motoru ilk sahibinden aldım ve motor 2 yıl kapalı garajda kalmış,kullanılmamıştı.Tamamiyle orjinal yani.Viraja gelicek olursak tamamen lastiklerden kaynaklanan problem yüzünden virajda sıkıntı var.
Şunu belirtmeliyim ki GT-R dan önce 2010 CBF 150 test ettik.CBF te Mishelin Pilot lastikler vardı.Yani pilot lastikli cbf ten inip orjinal lastikli GT-R a binince direk 2 motoru kıyasladı bence.Her iki motorunda lastikleri orjinal olsaydı eminimki yorumları çok daha iyiye yönelik olacaktı Yakıt sarfiyatına 5-6 litre dedi.Ben motoru yeni aldıgım için net bir bilgi veremedim bu yüzden ortalama bir hesap söyledi kendisi.Benim motoruma haşat diyen arkadaşlarında kendi temiz motorlarını nasıl kullandıklarını hepimiz biliyoruz
En iyi sürücü, kendini karşısındakinden koruyabilendir.
-
14 Eylül 2011, 00:34
#17946
UNdocab adlı üyeden alıntı
250deki takım gt650 de kullanınalnın aynısı 240 250km hız yapabilen bir makinayı durdurmada kullanılıyor!
benim kast ettiğim cbrdakiler gt650rda sonuçta 81 .6 hplik makine cbr 600 rr sa 119.8 hp olması lazım yani onların frenleri daha güçlüdür
---------- Post added at 23:34 ---------- Previous post was at 23:32 ----------
yesilius2 adlı üyeden alıntı
UNdocap:A.E.A. motoru yaklaşık 7-8 km kadar kullandı.90 derece V.Twin olayıda kendi yorumudur.Açıkcası bende bilmediğim için hee demek böyleymiş dedim kendi kendime.Ayrıca lastik konususa gelirsek motorumun üzerindeki lastikler orjinalidir.Zamanla inş onlarda iyiye doğru gidicek.Ayrıca fren balatalarımda orjinaldir.Ben bu motoru ilk sahibinden aldım ve motor 2 yıl kapalı garajda kalmış,kullanılmamıştı.Tamamiyle orjinal yani.Viraja gelicek olursak tamamen lastiklerden kaynaklanan problem yüzünden virajda sıkıntı var.
Şunu belirtmeliyim ki GT-R dan önce 2010 CBF 150 test ettik.CBF te Mishelin Pilot lastikler vardı.Yani pilot lastikli cbf ten inip orjinal lastikli GT-R a binince direk 2 motoru kıyasladı bence.Her iki motorunda lastikleri orjinal olsaydı eminimki yorumları çok daha iyiye yönelik olacaktı
Yakıt sarfiyatına 5-6 litre dedi.Ben motoru yeni aldıgım için net bir bilgi veremedim bu yüzden ortalama bir hesap söyledi kendisi.Benim motoruma haşat diyen arkadaşlarında kendi temiz motorlarını nasıl kullandıklarını hepimiz biliyoruz
lastik konusunda haklısın yeni almama rağmen lastikler berbat diyebilirim
-
14 Eylül 2011, 01:00
#17947
alper150zc adlı üyeden alıntı
ali bu hafta cbf 150 tanıtıcak onun içinde 4litre yakıyor dicektir adam 2 tur atıp sonra motorun sahibinden aldığı bilgileri biraz mizah katarak kendide ekliyerek yapıyor barkın abiyi seviyorum ama bi modeli tanıtmak için yani en azından 100km gezmek lazım 1-2gün takılmak lazım motorla vede mümkünse yeni bir motor olması gerekir gelip 2007-2008ler olmamı makyajı görseli geçtim kullanmaya bağlı motor yıpranmıştır o yuzden adamda böle sanıp eleştiriyor
Bu hafta tanıtılacak cbf 150 için 4 litre yakıyor demeyecek, bunun garantisini verebilirim çünkü cbf 4 lt yakamaz. Ama karbüratörlü gt 250 r yi kastırırsan 6 litrede emin değilim ama 5 litrenin üzerine çıkarabilirsin ki çıkardık. Bir başka konu da model yılı. Yol yapmış bir motoru tanıtmak sence daha iyi değil midir? Uzun sürede neler yaşayabileceğinin bilgisini alıyorsun. Para versen o bilgileri vermezler Yoksa sıfır bir motoru tanıttığı zaman büyük ihtimal eksik yönleri az olacaktır. Yol yapmış bir motorun referansı her zaman daha doğru olur kanaatindeyim.
-
14 Eylül 2011, 01:03
#17948
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
2011 modeli dururken 2008 i neden çıkardınız diyen arkadaşlar motorlarının kusurlarıyla yüzleşmekten korkuyorlar galiba
En iyi sürücü, kendini karşısındakinden koruyabilendir.
-
14 Eylül 2011, 01:07
#17949
Kimse keremin üstüne gitmesin beyler..!!!
aranızda en uzun süredir GT250R ı kullananlardan biriyim bu motor ve bir çok motor hakkındada çoğunuzdan deneyimli sayılabilirim kendimi kimseden üst görmüyorum fakat tecrübe ortada ... keremin motorunuda bilirim orda konuşulanlarıda...
Keremin motoru tertemiz bir motosiklettir..!! zorlanma yoktur..! arka amortisöründe sorun olmasının nedeni fabrika çıkışı ultra yumuşak ayarda gelip daha sonra ayarlanmaması ve 2 kişi binildiğinde aşırı esneyen amortisörün kolayca yağ sızdırmasıdır..!!!!!
Evet tamam 2011 test edilmeliydi... ama elde olan buydu.. ve buda en güzel şekilde görevini yerine getirdi...
kabul edin diğer motorlara göre sağlam frenlerimiz yok... tamam motorlarımız 5-6 litrede yakmıyor her bilgi doğru değil ama bu kadar tepkilenip ayaklanmaya gerek yok....
Bir ducati monster yada bir japona göre frenler gerçektende zayıf... 250R 250 cc ye göre güzel frenliyr fakat cüssesi itibari ile motorundan beklendiği gibi frenlerindende çok şey bekleniyor... bu YANLIŞ..!
doğru net bilgi verilsin bizde istiyorduk ama bu şekilde oldu artık kabul edin bir sonraki programda yeni kasa tanıtılır eminim barkın da yanlışını telafi eder...
APAÇİ: anlam karşılığı imitasyon demektir...bir birinin aynısı eş değerinin ucuzu...
asıl anlamı kelime itibari ile yukarıda yazılıdır . yani demek oluyorki GT250R 600 cc herhangi bir makinanın apaçisidir.. yani imitasyonudur ..
Toplum arasında sefil kitlesi olarak bilinen apaçi ve bazı sonradan yerleşmiş kalıplar yüzünden kendine has değişik hareket ve giyim tarzı olan yakışıksız serseri , sefil topluluk yada sefil insan olarak anılmaya başlanmıştır...
son zamanlarda böyle anıldığından doalyı apaçinin dostu kelimeside belki biraz yanlış anlaşılmıştır... umarız barkın bu söyleminde bizi bir üst satırdaki gibi anmamıştır....(bu kelimeye ilk bende tepkilenmiştim hatta mesaj atmıştım barkın a)
lütfen herkez artık önerilerini kendine saklasın keremide rencide etmeye çalışmasın...
keremin programdaki sözcüklerine bakarak sizin ona minnettar olmanız gerekmektedir..
[B][COLOR="Gray"]Hyosung [/COLOR][COLOR="DeepSkyBlue"]GT[/COLOR]250[COLOR="Red"]R[/COLOR][/B]
[B][COLOR="Red"]Drift religion[/COLOR][/B]:cat:
-
14 Eylül 2011, 01:18
#17950
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Teşekkür ederim kardeşim.10 tane yorum yaptım.1 yorumla anlatmak istediğimi anlatmışsın
En iyi sürücü, kendini karşısındakinden koruyabilendir.
-
14 Eylül 2011, 01:46
#17951
yesilius2 adlı üyeden alıntı
UNdocap:A.E.A. motoru yaklaşık 7-8 km kadar kullandı.90 derece V.Twin olayıda kendi yorumudur.Açıkcası bende bilmediğim için hee demek böyleymiş dedim kendi kendime.Ayrıca lastik konususa gelirsek motorumun üzerindeki lastikler orjinalidir.Zamanla inş onlarda iyiye doğru gidicek.Ayrıca fren balatalarımda orjinaldir.Ben bu motoru ilk sahibinden aldım ve motor 2 yıl kapalı garajda kalmış,kullanılmamıştı.Tamamiyle orjinal yani.Viraja gelicek olursak tamamen lastiklerden kaynaklanan problem yüzünden virajda sıkıntı var.
Şunu belirtmeliyim ki GT-R dan önce 2010 CBF 150 test ettik.CBF te Mishelin Pilot lastikler vardı.Yani pilot lastikli cbf ten inip orjinal lastikli GT-R a binince direk 2 motoru kıyasladı bence.Her iki motorunda lastikleri orjinal olsaydı eminimki yorumları çok daha iyiye yönelik olacaktı
Yakıt sarfiyatına 5-6 litre dedi.Ben motoru yeni aldıgım için net bir bilgi veremedim bu yüzden ortalama bir hesap söyledi kendisi.Benim motoruma haşat diyen arkadaşlarında kendi temiz motorlarını nasıl kullandıklarını hepimiz biliyoruz
Güle güle kullan motorunu kazasız belasız. Ben sorularımın cevabını aldım. Seni de günah keçisi ilan etmeye çalışmaları yanlış. Dediğin şartlara göre ben 2011 ile senin motorunun arasında bir frenleme farkı olduğunu düşünmüyorum. Aynı kaliper aynı fren merkezi aynı balata. Ama yine de bir anlam veremiyorum kıyaslarken bir 250lik için nasıl yeterli değil denir bu frenlere. Daha önce de dediğim gibi aynısı gt650 gibi çok daha hızlı ivmelenen bir motorda kullanılıyor.
Sana son sorum şu; samimi söyle programdaki şu cümleyi sen mi söyledin yoksa O mu sana bu cümleyi söyle dedi.Bu cümle çok artistik geldi pek kullanıcı yorumuna benzemiyor.
"Kafa yatmak istiyor kuyruk yatmıyor."
************************************************** ************************************************** ************************************************** ********
Bence mesele AEA'ı kafasında çok büyütenlerde. Adam anlaşılan internetten bi araştırma yapmış belki girmiş bizim yorumlarımızı okumuş sonra MCN dergisinin videosunu izlemiş. 5-7km de üzerine binmiş tamam oldu bitti.
Nerden mi söylüyorum bu tahminleri. Daha önce ben de bikez.com du galiba biryerlerde teknik özelliklere bakıyordum yanlış yazmışlar ve 90 derece V motor yazıyolardı. Çünkü karıştırmışlar veriler gt650nin verileriydi.
İncelesin diye fazla üzerine gidilmiş O da programda biyere sıkıştırmış işte.Gerçekten incelemek isteyen adam bu motorun önce motor tipini bilir. Piyasada şuan en son hangi türü var ise onu değerlendirir şuan elinde uygunu yoksa "Kusura bakmayın ben doğru olanı değerlendirmem lazım" der arada fark olsa da olmasa da
-
14 Eylül 2011, 02:00
#17952
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
İnandırmak gibi bir çabam olmıyacak tabikide.Barkın abiyle tanışıp biraz zaman geçirirseniz öyle bir insan olmadığınıda anlarsınız eminimki.Şunu söylemeden edemicem.Röportaja hazırlanırken.Abi ben ne dicem dedim.3 arkadaş muhabbet eder gibi konuşucaz dedi.Sen ben kamera.Cümledeki artislikten kastınıda anlamadım Yaşım ufak olabilir ama forumdaki bir çok arkadaşımdan abimden daha çok motosiklet tecrübem olduğuna inanıyorum Bu nedenlede konuşmalarım yaşıma göre biraz daha olgun gelmiş olabilir.Yalnış anlaşılma olmasın
En iyi sürücü, kendini karşısındakinden koruyabilendir.
-
14 Eylül 2011, 04:11
#17953
Reşit adlı üyeden alıntı
Bu hafta tanıtılacak cbf 150 için 4 litre yakıyor demeyecek, bunun garantisini verebilirim çünkü cbf 4 lt yakamaz. Ama karbüratörlü gt 250 r yi kastırırsan 6 litrede emin değilim ama 5 litrenin üzerine çıkarabilirsin ki çıkardık. Bir başka konu da model yılı. Yol yapmış bir motoru tanıtmak sence daha iyi değil midir? Uzun sürede neler yaşayabileceğinin bilgisini alıyorsun. Para versen o bilgileri vermezler
Yoksa sıfır bir motoru tanıttığı zaman büyük ihtimal eksik yönleri az olacaktır. Yol yapmış bir motorun referansı her zaman daha doğru olur kanaatindeyim.
ben katılmıyorum sırıf motorun parçaları 3-4yıllık motora göre dağa randımanlı olduğuna inanıyorum çünkü doğanın kanunu herşey eskiyor eskidikce bozulmaya meğili artıyor veya kötüleşmeye başlıyor o bilgileri uzun yol yapmış birilerine sorarak ta verebilir ben yeni motoru test etmesinden yanayım çünkü ben 0 motor alırım 2.el test edince belki aldığı adam değişiklikler yaptı örneğin michelin pilot lastikler taktı bakalım benim laıcağım duro ile aynı randımanı vercekmi vermicek ozamn ben alınca hayal kırıklığına uruycam herşey orjinal fabrika çıkışlı olmalı ben buna inanırım tanıtımda
bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...
-
14 Eylül 2011, 09:46
#17954
yesilius2 adlı üyeden alıntı
İnandırmak gibi bir çabam olmıyacak tabikide.Barkın abiyle tanışıp biraz zaman geçirirseniz öyle bir insan olmadığınıda anlarsınız eminimki.Şunu söylemeden edemicem.Röportaja hazırlanırken.Abi ben ne dicem dedim.3 arkadaş muhabbet eder gibi konuşucaz dedi.Sen ben kamera.Cümledeki artislikten kastınıda anlamadım
Yaşım ufak olabilir ama forumdaki bir çok arkadaşımdan abimden daha çok motosiklet tecrübem olduğuna inanıyorum
Bu nedenlede konuşmalarım yaşıma göre biraz daha olgun gelmiş olabilir.Yalnış anlaşılma olmasın
Şunun için sordum onu az buçuk kamera tecrübem vardır. Başka konularda büyük röportaj vermiştim.Bir de ufaktan bi kısa filmde oynamışlığım var. Orada böyle artistik(güzel, az lafla çok şey anlatan) bi cümle kurmak zordur. Yoksa başka birşey değil
O konuyu kapattık senin için bir şey söyleyeyim 2008 çıkışlı makinadaki lastik 2007 ortalarında üretilmiştir. 4 yıl olmuş lastik üretileli yol yapmamış olsa da artık özelliğini kaybetmiş odun gibi olmuştur o. Shinko zaten berbat, bayat shinkoyu düşünemiyorum. En kısa zamanda az ye az gez ama kendine 1 takım lastik al.
-
14 Eylül 2011, 15:28
#17955
Korider sitesinde dolanıyordum ve Motor üzerinde yapılabilecek değişiklikler için birisi çok güzel bir liste hazırlamış.
Şuan işteyim onun için türkçeye çeviremiyorum ingilizce bilmeyenler kusura bakmasın. Birisi çevirsin
Korider adlı üyeden alıntı
First things first, these things should be checked because they probably weren't done at the factory correctly:
* Adjust the clutch cable correctly.
* Refill/change out front fork oil with the correct amount of oil (See below).
* Adjust the rear preload to suit your weight.
* Go around and tighten all the engine mounts and fairing bolts.
* Adjust the rearsets to suit your height and riding style.
* Check the front drive sprocket nut is tight.
* Check the chain tension to suit your sag.
As for mods to do. Not necessarily in this order.
* Fender eliminator!!
* Better tyres.
* Fit o-ring or x-ring chain.
* Change the fork oil (7.5, 10 or 15w) to suit your weight.
* Adjust the fork height in the clamp. I have found 10mm above the clamp gives better turn in and is still stable at speed.
* Change the brake fluid and bleed correctly.
* Change to EBC sintered pads in front and rear brakes.
* Change out rear shock for a better one with a remote reservoir.
* Better, louder muffler.
* Drill some holes in the standard air filter (The de-snorkel mod) or fit BMC drop-in.
* Go one size up on the main jets, move circlip to the full rich position.
* CDI mod for older models if it hasn't already been done.
* Run extra wire from Reg/Rec straight to battery + with own fuse.
* Change low beam for Narva or Philips +50 H3 globe (50% brighter).
* Change front sprocket for slightly better acceleration (13T) or better cruising rpm (15T)
* Longer or shorter dogbones to suit your height.
* Fit aftermarket adjustable levers.
Some more hardcore mods:
* Modify to hydraulic clutch.
* Fit aftermarket performance clutch.
* Fit Nissin 4-spot calipers in front.
* Cut open airbox and fit K&N filter.
* Fit even louder muffler/full exhaust system.
* Change rear brake master cylinder for better, more reliable one that won't seize.
* Go 2 sizes up on the main jets, 1 size up on pilots, max setting on needle, drill out the slide holes, adjust idle mixture; or
* Change to Mikuni 34mm carbs with custom manifolds (my next mod!)
* Change to aftermarket rear sets.
* Change stator for EX250 one.
* Change to mosfet Reg/Rec from ZX-6R.
* Change front and rear sprockets for better acceleration.
Feel free to add to the list.
-
14 Eylül 2011, 20:10
#17956
arkadaşlar aranıza yeni katıldım yaklaşık nerdeyse tüm sayfaları falan kontrol ettim istanbul maceraları falan hatta hemşerimin zincir kırılması falan :D ya size bir şey sormak istiyorum ben hyosung almayı düşünüyorum ama S&T Kanuni değil hyosung gt250 r ve bunun sıfırını nerden alabilirim ..
-
14 Eylül 2011, 20:15
#17957
-
14 Eylül 2011, 20:16
#17958
sıfır yok bildiğim kadarıyla st kanuni getiriyor artık trye
-
14 Eylül 2011, 20:28
#17959
Olduğunuz yerde durarak, olmak istediğiniz yere varamazsınız!
-
14 Eylül 2011, 20:55
#17960
arkadaş st kanuni hyosung aynı motor st kanuninin motor ürettiği falan yok türkiyeye kutusunda gelen hazır motorun montajında bir sürü hata yapıyolar zaten bırakında üretmesinler [COLOR="Silver"]
---------- Post added at 19:55 ---------- Previous post was at 19:50 ----------
https://www.youtube.com/alifeyizoglu
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 13 kullanıcı var. (0 üye ve 13 misafir)
Bu Konudaki Etiketler