siteye gitice yukarda çeviri çıkıyor cümleler devrik oluyor ama anlaşılıyor
siteye gitice yukarda çeviri çıkıyor cümleler devrik oluyor ama anlaşılıyor
Arkadaşlar 2008 model hyosung gt 250 r için çıkma orta (arka) amortisör arıyorum.nerden bulabilirim vs yardımcı olursanız çok memnun olurum.gerçekten zor durumdayım.
Daha öncede buraya not düşmüştüm fakat cevap veren bile olmamıştı.Lütfen yardımcı olun arkadaşlar.
En iyi sürücü, kendini karşısındakinden koruyabilendir.
Upload Image to TurboImageHost.com
Arkadaşlar herkesin zevki farklı tabi ama bu motora plakalık iptali yakışmıyor
the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda
@ Teknika hocam tekrar merhabalar, sanırım benim için yaptırıcağınız Sticker işini halledemediniz ? Habr bekliyorum sizden ama ? İsterseniz ücreti neyse önden gönderebilirim, saygılar..
arkadaslar bu krank muhabbeti oyle etkilemis ki beni gecen gece ruyamda motordan sakir sakir yatak sesi geliyordu :D en cok korktugum 2 konu war krank we tank tokatlama Allah hic birimize gostermez insallah
krankı bilmemde tank tokatlamayı elbet yaşarsın onun için korkunu yenmeye çalış tank tokatlama esnasında sakin kalır panik yapmassan kurtarabilirsin.hız merakın yoksa zaten yaşayacağın tank tokatlamalar çok hafif olur.ben çok sert ve uzun olanlarını yaşadım en son ninjalarla gazladığımızda yaşadığım bi tank tokatlama varki düşmemem baya bi şans işi oldu
---------- Post added at 01:41 ---------- Previous post was at 01:09 ----------
https://www.youtube.com/alifeyizoglu
redlinelarda devir kesiciye inat dolaşmıyorsan korkacak bir olay yok.
Tank tokatlamada ise bozuk yollarda yüksek hızda gitmezsen karşılaşmazsın.
Airodinamiğe kusur bulanlar yanılıyor. Hyo larda inverted çatal bulunmakta. Bu çatal motorun esnekliğini ve kıvraklığını arttırıyor fakat bozuk yollarda yolun bozukluğunu gidona fazla aktardığı için tank tokatlama yaşanma olasılığı bozuk yolda düz çatallı bir motora göre daha fazla.
bi şekilde uydurulur 650r a uydurulduğunu gördüm. grenajın içinde kalacak şekilde bişey yapmışlar aynısı bizimkine de yapılabilir;)
1-2 saate yola çıkıyoruz arkadaşlar. Hedef bütün karadeniz, 3000Km yol.
3 motorla niyetlendik ama 1 tanesi izin alamadı işten tatil olmayan günler için şuan 2 motorla yola çıkıcaz.
cbf150 , zenon nickli arkadaş ve ben 2011 GT250R
satış yapan arkadaş ta 250 comet , chronix nickli arkadaştır kendisini ifşa edeyim de utansın :D
İlk hedefimiz Sinop sonra Samsun sonrasında Trabzona kadar konaklamayız gibi
İşin kötü yanı hava durumu hiç iyi şeyler söylemiyor artık nasıl olacak göreceğiz. Islanmak var dönmek yok
Döndüğümüzde gezi için bol fotoğraflı bir başlık açarız artık.
Haftaya görüşmek üzere bize dua edin
@Sepetçioğlu bi aksilik olmazsa Sinopta seninle görüşürüz.
her zaman dikkat yağışta iki kere dikkat.
fermuar düzeni sıkıcı gelmesse uygulayın ama
2kişi daha rahat yanyana yol alabilirsiniz. 3 kişide bi kişi arkada kalıcaktı takip mesafesi bırakmak istemeyeceğinden (uzun yolda sıkılır) tehlikeli olur.
çift sayılar her zaman iyidir.en iyiside 2kişi bence.
yolunuz açık olsun tekeriniz düz bassın.Yol çalışmalarına dikkat edin birden mıcıra düşebilirsiniz her zaman aklınızda olsun.
https://www.youtube.com/alifeyizoglu
Facete bir videoya yazmıştın şimdi gene baktım ' burn out nasıl yapılamaz ' diye Bu videodada nasıl tek teker yapılamaz diye yorum yapıyorum kabul edersen
*İyi gelişmiş refleksler şanstan daha hızlıdır.
*Ön sezilerini dikkate almayı öğren.Bir gün hayatını kurtarabilir.
stock hyosung ile varsa tek kişi daha iyisini yapan ayakta alkışlarım motorun ağırlığına hacmi az geliyo debriyaj tokatlamaktan bi hal oldum kas gücü olmadan bundan daha fazla kalkmıyor
ama dişli değiştiren biri var youtubeda o çok iyi kaldırıyo tek kişi sarı hyo olan video
https://www.youtube.com/alifeyizoglu
bugün ilk defa bi kazaya bu kadar yaklaştım hatta sıyırdım. Gerçekten çok ucuz atlattım, olay şöyle gelişti:
80 - 90 civarı anayolda giderken (3 şerit + güvenlik şeridi en sol dönüş şeridi) ışıkların yeni yeşil yandığını görünce hızımı biraz azaltıp sağdaki boş şeritlerden direk geçeyim dedim. En sol dönüş şeridi sola dönüş kırmızı yanıyo ve soldaki 2 şerit sola dönüş için bekliyor(burası türkiye ) önüm açık gayet rahat bi şekilde ilerlerken yandaki benzinlikten önüme destursuz atlayan transit minübüsü görünce ne yapacağımı şaşırdım çünkü o da sola dönecek ve arabalar olduğu için yola enine denebilcek bi şekilde durdu. Minibüsün sağ tarafına kaçmak imkansızdı hemen soldaki arabaların arasında biraz boşluk gördüm ve oraya daldım. Yan yana duran 2 arabanın aynalarından geçemeyeceğim kesindi ben de iyice sola yanaştım (sol aynam biraz gevşekti çarpsam kapanır diye düşündüm) ve yaklaşık 40 - 50 km hızla soldaki arabanın aynasına çarptım sağdakine teğet geçtim. Beklediğim gibi benim aynam kpandı ama çok korktum çünkü acayip bi ses çıktı adamın aynayı dağıttığımı sandım. Hemen durdum durumu izah ettim adam zaten görmüş minibüsü bana bi şey demedi, sonra ışıkta bekleyen minibüsün yanına gittim biraz tartıştık laf anlamıyo ille diyo sen hızlıydın ki çok hızlı değildim ayrıca hızlı olsam olmasam ne farkeder bodoslama yola atladı herif hemde farım yanıyo baksa görmeme ihtimali yoktu.
Neyse biraz uzun oldu böyle bi ilk kaza deneyimim oldu Allah beterinden korusun hepimizi o an neler neler düşündüm.
*İyi gelişmiş refleksler şanstan daha hızlıdır.
*Ön sezilerini dikkate almayı öğren.Bir gün hayatını kurtarabilir.
Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)