Hyosung GT 250 R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
21 Ağustos 2011, 20:18
#17561
Gps'in kullanım kitabında bile yazıyor bu ibare! Kaldı ki GPS gecikmesi zaten herkesce bilinen bir şey.
casillas00 adlı üyeden alıntı
Gps'de geçikme yoktur kadran fazla gösterir.
*** 2013 Model Hyosung Gt250r EFI Full Kırmızı Racing ***
Reklamlar
-
21 Ağustos 2011, 20:35
#17562
Teknika adlı üyeden alıntı
Gps'in kullanım kitabında bile yazıyor bu ibare! Kaldı ki GPS gecikmesi zaten herkesce bilinen bir şey.
tamam kendinizi tatmın edin kadranki doğru bir honda araba bulup yan yana gidin farkı görün.
-
21 Ağustos 2011, 20:42
#17563
Kimse kendini tatmin etme derdinde değil!
Yine aynı hatayı yapıyorsun.
Honda arabayla da yanyana analog kadranlı arabayı test et. Onun da gecikmeli gösterdiğini göreceksin.
Kimse o yanlış bu doğru davasını savunmuyor. Ama açıp da GPS ve navigasyonların kitapçıklarını dikkatle okursan uyarıda bulunduğum ibare orada da yazıyor. Aynı durum digital kadranlı tüm araçlar için geçerli.
casillas00 adlı üyeden alıntı
tamam kendinizi tatmın edin kadranki doğru bir honda araba bulup yan yana gidin farkı görün.
*** 2013 Model Hyosung Gt250r EFI Full Kırmızı Racing ***
-
21 Ağustos 2011, 21:25
#17564
Teknika adlı üyeden alıntı
Kimse kendini tatmin etme derdinde değil!
Yine aynı hatayı yapıyorsun.
Honda arabayla da yanyana analog kadranlı arabayı test et. Onun da gecikmeli gösterdiğini göreceksin.
Gecikme olayı 3 en fazla 5 saniye. Ben 2 dakika kadar 95e sabitledim değişme yok
Kimse o yanlış bu doğru davasını savunmuyor. Ama açıp da GPS ve navigasyonların kitapçıklarını dikkatle okursan uyarıda bulunduğum ibare orada da yazıyor. Aynı durum digital kadranlı tüm araçlar için geçerli.
Citroen C5te hem analog kadran hem yol bilgisayarının dijital kadranı aynı anda çalışabiliyo ve onun gecikmesi 2 saniye falan.
Gecikme olayı 3 en fazla 5 saniye. Ben 2 dakika kadar 95e sabitledim değişme yok
ayrıca uydu sinyali de çok iyiydi 8 uydu alıyordu ki 3 - 4 uydu bile doğru tahmin için yetiyo.
Yani sonuç sandığımız hızdan %10 yavaş gidiyoruz
-
21 Ağustos 2011, 22:53
#17565
Gecikme olayını açıklığa kavuşturduk. Demek ki gecikme varmış.
Şimdi diğer konudan bahsedelim. Kadranda görünen hızın sapması bir kaç sebepe bağlı olarak değişiyor. Bu sebepler arasında lastik ve jant çapı lastik havası dahi etkili. Yani fabrika çıkışında bir numara dahi değişen lastik numarası hız göstergesini saptırır.
Ama hız sapması firmaların bilinçli olarak yanıltıcı vurgulamaları değil. Yanlış anlaşılmasın! Konunun Hyosungla ya da x bir markayla ilgisi yok. Tüm geneli kapsıyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:13 ----------
Zincir yağı olarak ne tavsiye edersiniz?
Çünkü zincirin tüm motoru yağlamasına kıl oluyorum. En uygun temiz duran yağ arıyorum.
*** 2013 Model Hyosung Gt250r EFI Full Kırmızı Racing ***
-
21 Ağustos 2011, 22:56
#17566
Teknika adlı üyeden alıntı
Gecikme olayını açıklığa kavuşturduk. Demek ki gecikme varmış.
Şimdi diğer konudan bahsedelim. Kadranda görünen hızın sapması bir kaç sebepe bağlı olarak değişiyor. Bu sebepler arasında lastik ve jant çapı lastik havası dahi etkili. Yani fabrika çıkışında bir numara dahi değişen lastik numarası hız göstergesini saptırır.
Ama hız sapması firmaların bilinçli olarak yanıltıcı vurgulamaları değil. Yanlış anlaşılmasın! Konunun Hyosungla ya da x bir markayla ilgisi yok. Tüm geneli kapsıyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:13 ----------
Zincir yağı olarak ne tavsiye edersiniz?
Çünkü zincirin tüm motoru yağlamasına kıl oluyorum. En uygun temiz duran yağ arıyorum.
Ben wurth zincir spreyi aldim alman markasi.Ne sicratma ne bisey var,daha kalitelisi varmi bilmiyorum tavsiye ederim.
-
21 Ağustos 2011, 23:30
#17567
bugay adlı üyeden alıntı
bugün gps ile ölçtüm motor 95 km gösterirken gps 85 gösteriyo 120 gösterirken gps 107gibi bi rakam gösteriyo. İbredeki sapma çok fazlaymış bu kadar beklemezdim.
Ben de gps ile ölçtüğümde aynı sonucu almıştım. Yaklaşık 10-12 km hızlandıkça fazla gösteriyor göstergemiz.gps i resetleyip maksimum hız olarak 100 e çıkıp bi süre sabit gittiğimde maksimum 91 falan yapmış olarak gösteriyordu
33 KDC 64
Mustafa YERLİKAYA B rh+ /İTÜ Uçak Mühendisliği-2009
-
22 Ağustos 2011, 00:46
#17568
video eklemeyi deniyorumda
Olduğunuz yerde durarak, olmak istediğiniz yere varamazsınız!
-
22 Ağustos 2011, 01:46
#17569
Dün gece 2011 olan motosikletimin grenajlarını söktüm güzel bir düşme takozu yaptırıyorum arkadaşa.Bittikten sonra foruma resimlerini koyarım.
Arkadaşa rica ettim "Olduktan sonra internete telefonunu ekleyeyim isteyenlere yaparsın" dedim.
-Uğraşamam onlarla sana yapayım al kullan dedi. Dolayısıyla şimdiden söyleyeyim başkasına yapılamayacak.
Neyse asıl sorum başka. Grenajları söktüğümde 2010 ve öncesinden farklı olan bir sürü değişiklik gördüm motorda. Arkadaş araba motoru konusunda çalışmış birisi aslında. Tahmin et bu nedir dedim.
Bişey mutlak basınç kaptörü gibi bişey söyledi ama emin değilim. Sonra 2010 cometi olan arkadaşım geldi ona baktık onda da benzer borular vra ama çok değişik küçük bir parçaya giriyor.
Bir de bujileri bi kontrol etmek istedim iki zımparalarım diye. Sonuç 2011 öncelerinden farklı olarak depoyu sökmek için kuyruk grenajının depoya en yakın alyanlarını sökmek gerekiyor.
Sürücü selesini açtığımda akünün yanında alternatör olduğunu tahmin ettiğimiz bi cisim gördük ki o da 2010 ve öncekilerde başka bir yerde akü ile mesafesi kısaltılarak voltaj kaybı önlenilmesi istenmiş diye yorum yaptı comet sahibi arkadaşım.
Sonuç olarak 2011ler sadece dış makyajla gelmemiştir haberiniz olsun.
-
22 Ağustos 2011, 07:27
#17570
Teşekkürler.
Bana da en mantıklısı o geldi şimdilik.
Zippo's adlı üyeden alıntı
Ben wurth zincir spreyi aldim alman markasi.Ne sicratma ne bisey var,daha kalitelisi varmi bilmiyorum tavsiye ederim.
*** 2013 Model Hyosung Gt250r EFI Full Kırmızı Racing ***
-
22 Ağustos 2011, 09:43
#17571
UNdocab adlı üyeden alıntı
Dün gece 2011 olan motosikletimin grenajlarını söktüm güzel bir düşme takozu yaptırıyorum arkadaşa.Bittikten sonra foruma resimlerini koyarım.
Arkadaşa rica ettim "Olduktan sonra internete telefonunu ekleyeyim isteyenlere yaparsın" dedim.
-Uğraşamam onlarla sana yapayım al kullan dedi. Dolayısıyla şimdiden söyleyeyim başkasına yapılamayacak.
Neyse asıl sorum başka. Grenajları söktüğümde 2010 ve öncesinden farklı olan bir sürü değişiklik gördüm motorda. Arkadaş araba motoru konusunda çalışmış birisi aslında. Tahmin et bu nedir dedim.
Bişey mutlak basınç kaptörü gibi bişey söyledi ama emin değilim. Sonra 2010 cometi olan arkadaşım geldi ona baktık onda da benzer borular vra ama çok değişik küçük bir parçaya giriyor.
Bir de bujileri bi kontrol etmek istedim iki zımparalarım diye. Sonuç 2011 öncelerinden farklı olarak depoyu sökmek için kuyruk grenajının depoya en yakın alyanlarını sökmek gerekiyor.
Sürücü selesini açtığımda akünün yanında alternatör olduğunu tahmin ettiğimiz bi cisim gördük ki o da 2010 ve öncekilerde başka bir yerde akü ile mesafesi kısaltılarak voltaj kaybı önlenilmesi istenmiş diye yorum yaptı comet sahibi arkadaşım.
Sonuç olarak 2011ler sadece dış makyajla gelmemiştir haberiniz olsun.
Aynı zamanda ağırlık dengeside değişmiş,hissedilebilir derecede fark var.aslında kafa grenajıda değişse çok daha iyi olcaktı ama o japon balığı yüzünü bırakmamışlar
https://www.youtube.com/alifeyizoglu
-
22 Ağustos 2011, 13:49
#17572
-
22 Ağustos 2011, 14:05
#17573
UNdocab adlı üyeden alıntı
Yazı olarak değiştiğini okumuştum fakat eski modelleri hiç kullanmadım ne kadar etkilidir bilmiyorum. 2010 naked kullandım o da zaten normal değildi ki kıyas olarak düşüneyim
3-5 gün önce taksimde 2 tane italyan geldi motora bakıyorlardı malak malak. Ben az ilerideydim. Geldim yanına doğru direk atladılar zaten
-Bu ducati mi?
Sen beğenmiyorsun ama elemanlar ducati sandı
Bence motor yandan çok ii görünüyor. Fakat önden kötü çünkü hava delikleri (duck) olan kısım çok geniş. Farın olduğu üçgenimsi alan çok güzel diğer kısımlar da onun genişliğinde olması lazım ama çok geniş. Yandan bu genişlik farkı görülemediği için daha güzel duruyor
italyanı amerikanı farketmezki motordan anlamayan herkes ducati sanıyor ağırlık dengesi baya hissediliyor
https://www.youtube.com/alifeyizoglu
-
22 Ağustos 2011, 14:10
#17574
UNdocab adlı üyeden alıntı
Yazı olarak değiştiğini okumuştum fakat eski modelleri hiç kullanmadım ne kadar etkilidir bilmiyorum. 2010 naked kullandım o da zaten normal değildi ki kıyas olarak düşüneyim
normal değildi derken ne demek istedin sen terbiyesiz!!!
Two Against the World
Hyosung RT125 (55.000) Hyosung GT250 X (100.000) Ducati Monster 1200
-
22 Ağustos 2011, 15:52
#17575
Chronix adlı üyeden alıntı
normal değildi derken ne demek istedin sen terbiyesiz!!!
Kötü bişe değil. Motorun sana benziyor demek istedim
-
22 Ağustos 2011, 18:03
#17576
Selamlar, konu hakkında bilgi sahibi olan bir arkadaş yardım ederse sevinirim...
ön arka dişli ve zinciri değiştirecem. servis 350+işçilik fiyat verdi...
fazla geldi...
şunu alsam ustama taktırsam sorun olurmu acaba? http://merkezyedekparca.com/detay.as...Di%FEli%20Seti
fiyatı: 160 tl...
200 tl fark olması şaşırttı beni...
bu ürünü alıp taksam, orjinalinden eksiği veya tehlikesi nedir?
acil değiştirmem lazım, cevaplarsanız sevinirim...
-
22 Ağustos 2011, 18:12
#17577
memnunkygsz adlı üyeden alıntı
Selamlar, konu hakkında bilgi sahibi olan bir arkadaş yardım ederse sevinirim...
ön arka dişli ve zinciri değiştirecem. servis 350+işçilik fiyat verdi...
fazla geldi...
şunu alsam ustama taktırsam sorun olurmu acaba?
http://merkezyedekparca.com/detay.as...Di%FEli%20Seti
fiyatı: 160 tl...
200 tl fark olması şaşırttı beni...
bu ürünü alıp taksam, orjinalinden eksiği veya tehlikesi nedir?
acil değiştirmem lazım, cevaplarsanız sevinirim...
bu kit ybn marka sanırım bende bundan alıp taktırdım şuana kadar (3500km) hiçbir sorun yaşamadım ama ömrü orjinaline göre daha az olur diyolar, bakalım nasıl olcak
https://www.youtube.com/alifeyizoglu
-
22 Ağustos 2011, 18:15
#17578
memnunkygsz adlı üyeden alıntı
Selamlar, konu hakkında bilgi sahibi olan bir arkadaş yardım ederse sevinirim...
ön arka dişli ve zinciri değiştirecem. servis 350+işçilik fiyat verdi...
fazla geldi...
şunu alsam ustama taktırsam sorun olurmu acaba?
http://merkezyedekparca.com/detay.as...Di%FEli%20Seti
fiyatı: 160 tl...
200 tl fark olması şaşırttı beni...
bu ürünü alıp taksam, orjinalinden eksiği veya tehlikesi nedir?
acil değiştirmem lazım, cevaplarsanız sevinirim...
Dişliler uygun 14 ön 46 arka. Farkın olmasında kuralkan büyük pay sahibi. Servis mecbur orjinal parça kullanıyor. Al bu malzemeni git taktır sadece işçilik ver.
Zaten YBN kullanan bir sürü kişi var.
-
22 Ağustos 2011, 18:18
#17579
Felon adlı üyeden alıntı
bu kit ybn marka sanırım bende bundan alıp taktırdım şuana kadar (3500km) hiçbir sorun yaşamadım ama ömrü orjinaline göre daha az olur diyolar, bakalım nasıl olcak
şu bilgi paylaşımın ile 200 tl kazandırdın bana, çok sağol ...
UNdocab adlı üyeden alıntı
Dişliler uygun 14 ön 46 arka. Farkın olmasında kuralkan büyük pay sahibi. Servis mecbur orjinal parça kullanıyor. Al bu malzemeni git taktır sadece işçilik ver.
Zaten YBN kullanan bir sürü kişi var.
eyvallah, sağolun...
-
22 Ağustos 2011, 18:21
#17580
Felon adlı üyeden alıntı
bu kit ybn marka sanırım bende bundan alıp taktırdım şuana kadar (3500km) hiçbir sorun yaşamadım ama ömrü orjinaline göre daha az olur diyolar, bakalım nasıl olcak
az olsa ne olur 2 katı fark olmaz herhalde arada 200tl fark var bi set daha alır takarsın
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 183 kullanıcı var. (0 üye ve 183 misafir)
Bu Konudaki Etiketler