Arkadaşlar senetle falan satan bulabilir miyim sizce?
Arkadaşlar senetle falan satan bulabilir miyim sizce?
plaka ruhsat işlemleri için ne kadar ödeniyor
çok yükseltiler ya birden 600tl zam
bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...
fiyat artışı 2.el sahiplerinin lehine oldu iyi oldu
https://www.youtube.com/alifeyizoglu
@overcloud,Undocab
bu ipone yağları iyi gibi gözüküyor özellikle 15-50 olanında V twin motorlar için üretilmiştir ibaresi var şöyle diyor:
''V-motorlar ve yüksek hacimli motorlar genelde soğutma problemleri yaşarlar. Özellikle V-motorlarda arka silindir daha az bir hava akımına maruz kaldığı için daha geç soğur. Bu problem, özel formülize edilmiş uygun bir motor yağı ile çözülebilmektedir.''
valla bu açıklama beni kandırdı diyebilirim
https://www.youtube.com/alifeyizoglu
*** 2013 Model Hyosung Gt250r EFI Full Kırmızı Racing ***
önce plakalık iptali yapıyoruz
şuradan:
http://www.motosiklet.net/forum/mt-k...smeden%5D.html
sonra gömme plakalık yapıyoruz oda buradan:
http://www.motosiklet.net/forum/mt-k...ml#post2427018
https://www.youtube.com/alifeyizoglu
Ben 4lt lik olanından aldım şuan içinde 1,5 var.
Bayramda karadeniz gezisi yapıcaz 3 motor. Orada 3000km yapmayı planlıyoruz döndüğümde 8 bin bakımına erken girip yağı değiştirebilirim. Veya 1000km daha kullansam mı okadar para verdik :D
Hayalim Üç Kelime Oda Şöyle " Honda-CBR-600RR "
@overcloud hocam verdiğin bilgiler için gerçekten teşekkür ederim, sanırım dediğin gibi 4lt. değilde 2 lt. almak şimdilik için yeterli..
Ebat olarak baktığında evet haklısın hyosung kaslı ama ;
-Yakıt tüketiminde 250r honda hyosungdan önde
-Performans olarak bakarsan CBR 250 ve Hyosung GT 250 ile arasında sadece fabrika çıkışı 2 HB fark var çift silindir olmasına rağmen.
-Ninjayı hepsinden ayrı tutuyorum hem yakıyor hem sesi çıkıyor hemde kaçıyor parasıda ehhh dedirtmsede güzel makine 250 CC ler içerisinde ama görüntüsü çok itici geliyor banada tek sıkıntı o bence.
Durum böyleyken piyasa kızışıp fiyatları aşşa çekmesi gerekirken ve bir ayağımız yeni bir krizdeyken salakça bir artık diyorum sadece.Bunlar sadece kişisel düşüncelerim sabırla bekliyorum yamaha YZF R125 Kasasından biraz iri ve 250 CC bir motor çıkarsa "çift silindir" (ses tatminkarlığı için düşündüm) piyasa o zaman ne olur...!!!
---------- Post added at 11:57 ---------- Previous post was at 11:53 ----------
Bu arada not düşmek gerekirse ben kafa granajı hariç "daha güzel bir tasarım olabilirdi daha agresif mesela" çok beğeniyorum amam fren motor denge aritmatiği düşündüğünde (..!..) aklıma gelmesin istiyorum ;)
Hayalim Üç Kelime Oda Şöyle " Honda-CBR-600RR "
yzf r250 çıksa o zaman bende alırdım
daha deneyemedim ama cbr ı hyosung performans olarak ezer.Yakıt olarakta gt250r ın enjeksiyonlu modelleri 3.5litre civarında yakmakta(sakin kullanım).cbr ile arasında pek bi fark yok
ayrıca ninja çok yakmıyor bildiğim kadarıyla?hyosungla aynı değerlerde
https://www.youtube.com/alifeyizoglu
Hyosung - handayı yer yutar polamiğine giricek kadar konuşucak bilgim yok ben tamamen resmi bilgiler ve üretim faktörleri üzerinden konuşuyorum.
Felon bide şöyle bir faktör var ortada Yamaha bu işi yapınca SS motorlarının en çok satan modelini uyarlıyor en kücük CClerine "racing görselinde" tadından yenmez tabi.
Hayalim Üç Kelime Oda Şöyle " Honda-CBR-600RR "
teknik verilerde ninja ile bir karşılaştırma vardı 0-100 ü daha iyiymiş (tek silindirin tek avantajı) ama bunun sokakta farkedecek kadar bi fark olduğunu sanmıyorum
ninja teknik olarak hyosungdan bariz olarak üstün 3hp ve sıvı soğutma gibi detaylar ciddi detaylar ama caddede 160a kadar kafa kafaya gidiliyor 160-180km arasında ninja arayı açıyor.Tabi pilotaj farkı model-km farkları elbette var bizim yapacağımız karşılaştırmalar kesin bir sonuç vermez ama ortalama olarak ninja önde arkasında hyosung arkasında cbr gelir ama yamaha yapsın çift silindir 250cc hepsini ezsin ve görsel olarak çift far tasarımlı safkan racing olsun tadından yenmez.O motor geçiş motoru değil ömürlük olur
https://www.youtube.com/alifeyizoglu
ninja'nın tüketimi oldukça değişken olabiliyor. şehir içinde agresif kullanımlarda 4.5lt'lere çıkıyor, uzun yolda sakin kullanıyorsan 3.6lt'lere düşüyor.
Turkiye piyasasında bu motorun en büyük eksi yönü kalıbı olmaması ama bunu farklı bir şekilde düşünmek lazım. 250cc'lik bir motorun alınma nedeni kullanım kolaylığı olacaksa ninja ve cbr250 bu kolaylığa hitap edebiliyor. hyosung ise 600cc kalıbında ve tam bir super sport tasarımına sahip olduğu için kullanıcı tercih etmeyip "bu kalıpta motor alacaksam zaten 600'luk kullanırım" diyebilir. Zaten kalıplı motor isteyenler hyosung, kullanım kolaylığı isteyenlerde ninja almış durumda. Tabi tüm bunlar bir tercih meselesi.
Ben ninja'nın çok özel bir motor olduğunu düşünüyorum. Muhtemelen sahip olduğum motor olduğu için böyle düşünüyorum ama performansı gerçekten harika olan bir motor. 650cc'lik bir enduro ile performans olarak aralarında çok fazla bir fark yok, var diyen ya ninja'yı hiç kullanmamıştır yada hakkını veremiyordur.
Aynı şekilde hyosung'un tasarımı tam bir SS ve ruzgar almama konusunda daha başarılı, tabi bundaki en buyuk etken kalıplı oluşu.
Geçen hafta yaptığımız test sürüşünde bnim hyosunglardan ettiğim tecrübe (her ne kadar kullanmamış olsamda) o motorda 6. vitesin olmayışı ve son süratinin ninja'dan daha düşük olmasının belirli bir nedeni var ve bu motoru tasarlayanlar bunun farkında.
Aynı yolda daha hızlı giden bir ninja'da tank tokatlaması olmadığı halde iki hyosung'da bunu yaşadı. Demek istediğim GT250'ler halen geliştirilen modeller, biraz daha vakit vermek lazım. Ninja ise 20 yıllık bir model.
cbr250r'a gelecek olursak, 0 - 100km'de ninja'ya göre yarım saniye kadar daha seri olsada 160km'lik son süratine ulaşması 32 saniye sürüyor. Ninja ise 5'nci viteste yaptığı 160km'lik bu hıza ulaşabilmesi 17 - 18 saniye sürmekte ve geçen haftaki turda gördüğümüz gibi 6. viteste 185km hıza ulaşabildi.
cbr250'nin tasarımı ne kadar güzel olsa da neden SS olarak sınıflandırıldığını anlayabilmiş değilim ama ninja ve hyosunglar gerek sürüş, gerek kullanıcıyı tatmin etmeleri açısından ve çevirebildikleri maksimum devir ile birlikte tam bir SS havasındalar. (bence cbr250r ST yada commuter olarak sınıflandırılmalıydı ve cbr yerine farklı bir isim verilmeliydi - vfr250 olabilir mesela..)
Eğer kullanım kolaylığı, yakıt ekonomisi, motor fiyatı gibi belirleyici faktörleri dikkate almayıp motorların sürüş performansı, sürüş pozisyonu ve tatminkarlığı olarak kıyaslanırsa cbr250r'ın bu iki model ile aynı segmentte olmadığı görülebilir. Hele egzost sesi tam bir rezalet.
Bu söylediklerim cbr kötü bir model olarak değerlendirdiğim anlamına gelmesin, sadece farklı bir segmentte kaliteli, güzel tasarıma sahip bir motor olarak değerlendiriyorum.
the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda
Şu an bu konu içerisinde 16 kullanıcı var. (0 üye ve 16 misafir)