Hyosung GT 250 R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
15 Ağustos 2011, 19:36
#17461
Reklamlar
-
15 Ağustos 2011, 20:18
#17462
cagatay16 adlı üyeden alıntı
kaç litre yağ alıyor bu motor
1,6litre alıyor
https://www.youtube.com/alifeyizoglu
-
15 Ağustos 2011, 20:29
#17463
Felon adlı üyeden alıntı
1,6litre alıyor
teşekkür ederim kardeşim yavaştan başlıyaım stoklara dedim yağ filtresinide verdiğin linkten ısmarladım
-
15 Ağustos 2011, 20:44
#17464
cagatay16 adlı üyeden alıntı
kaç litre yağ alıyor bu motor
yanlış hatırlamıyorsam
Yağ filitresi değişirse 1,5lt
değişmezse 1,45lt
-
15 Ağustos 2011, 20:51
#17465
UNdocab adlı üyeden alıntı
yanlış hatırlamıyorsam
Yağ filitresi değişirse 1,5lt
değişmezse 1,45lt
yağ filtresi değişirse 1,6altı diye biliyorum yani serviste öyle koyuyolardı bende kendim değiştiğimde öyle koydum zaten 2.kutunun yarısını dökünce yağ göstergesine bakıp ona göre kararla koymak en sağlıklısı
https://www.youtube.com/alifeyizoglu
-
15 Ağustos 2011, 23:15
#17466
arkadaşlar peki şu yağ bizim motorlar için uygun olur dimi ? ıslak kavrama falan diyor:S
http://iponeturkiye.com/index.php?op...lar&Itemid=121
ipone bu yağ işinde en iyisi diye biliyorum. ayrıca arkadaşlar internetten yağ filtresi almak istiyorum, acaba link verebilecek arkadaşlar var mı ?
-
16 Ağustos 2011, 00:09
#17467
ipone 10/40 rs4000 yağı bende uzun süre kullandım. daha sonra yine ipone'un aşağıdaki yağını aldım, vites geçişleri rs4000'e göre biraz daha iyi gibi geldi. her ikisinide gönül rahatlığıyla kullanabilirsin.
http://iponeturkiye.com/index.php?op...lar&Itemid=121
bana göre yağın her zaman en kalitelisini koymak gerek sonuçta toplamda farkedeceği en fazla 20TL.
ninjalarla birlikte yaptığımız gezilerde farklı yağ kullanan arkadaşların motorlarının daha erken fan açtığını gördüm bir kaç kere (tutku1982). belki sadece tesadüftür..
satıcı bana "bunlar yarış motorları için. seninki 250cc olduğu için yarış motoru sayılmaz" diye boş bir laf etmişti. orda cevabı yapıştırıp "yarış motoru yada değil, o alet 15bin devir çeviriyor" diyecektimde efendilik bende kalsın dedim kendime.
sana da aynı muhabbeti yaparlarsa aynen bu cevabı verirsin.
the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda
-
16 Ağustos 2011, 00:59
#17468
Felon adlı üyeden alıntı
yağ filtresi değişirse 1,6altı diye biliyorum yani serviste öyle koyuyolardı bende kendim değiştiğimde öyle koydum zaten 2.kutunun yarısını dökünce yağ göstergesine bakıp ona göre kararla koymak en sağlıklısı
Kullanım kılavuzuna göre öyle hatırlıyordum şimdi kılavuzu açtım baktım. Kesin birşey söylemiyor söylediği şöyle
"Yağ değiştirildiğinde yaklaşık 1,5lt yağ koyunuz. UYARI: Eğer yağ filitresi değiştirilmeden yağ değişimi yapılırsa yaklaşık 145lt yağ koyunuz"
overcloud adlı üyeden alıntı
ipone 10/40 rs4000 yağı bende uzun süre kullandım. daha sonra yine ipone'un aşağıdaki yağını aldım, vites geçişleri rs4000'e göre biraz daha iyi gibi geldi. her ikisinide gönül rahatlığıyla kullanabilirsin.
http://iponeturkiye.com/index.php?op...lar&Itemid=121
bana göre yağın her zaman en kalitelisini koymak gerek sonuçta toplamda farkedeceği en fazla 20TL.
ninjalarla birlikte yaptığımız gezilerde farklı yağ kullanan arkadaşların motorlarının daha erken fan açtığını gördüm bir kaç kere (tutku1982). belki sadece tesadüftür..
satıcı bana "bunlar yarış motorları için. seninki 250cc olduğu için yarış motoru sayılmaz" diye boş bir laf etmişti. orda cevabı yapıştırıp "yarış motoru yada değil, o alet 15bin devir çeviriyor" diyecektimde efendilik bende kalsın dedim kendime.
sana da aynı muhabbeti yaparlarsa aynen bu cevabı verirsin.
Yağ fiyatı konusunda size katılıyorum. Ama kullanılan yağ konusunda katılmıyorum. Ben de IPONE kullandım fakat yaz olduğu için ve bizim motorlarda su soğutma olmadığı için 15 50 kullandım.
http://www.iponeturkiye.com/index.ph...lar&Itemid=121
linkteki yağı Sirkecide IPONE bayisinden aldım.
-
16 Ağustos 2011, 01:01
#17469
@overcloud hocam verdiğin bilgiler için eyvallah saoL, ben RS4000 10W40' ı deneyi düşünüyorum. 1' er lt.lik 4 adet alıcam, toplamda 100TL.ye mal olucak, uygun fiyat verdi saoLsun satan yer, nereydeyse bi tanesi bedavaya geliyor. Ayrıca 1' er lt. lik almak 4lt.lik almaktan daha iyi diye düşünüyorum, çünkü açılan şişede artan yağ belli bir süreden sonra kullanılmıyormuş diye biliyorum..
-
16 Ağustos 2011, 01:10
#17470
Plakalık kısmını cıkarıp plakayı alt tarafa yerlestirme konusunda bilgisi olan varmı. Nasıl yapılıyor. Sinyaller kafama takıldı ya o arkadaki kısım sinyallerle bağlantılı nasıl olacak o iş. Yanlış anlaşılmasın motor daha bi güzel duruyor öyle olunca
-
16 Ağustos 2011, 01:15
#17471
@hllmr:
1lt'lik şişelerde almak daha iyi. ninja'da 1.7lt yağ alıyor bende 2 adet 1LT'lik alıyorum. artan yağda maalesef çöpe gidiyor. Yine de şimdilik 4 adet 1lt'lik almasan daha iyi olabilir, yağdan memnun kalmaz isen elinde fazladan 2lt yağ kalmış olacak.
yağ değişiminden sonra vites geçişlerinde fark oluyor mu, titreşim ve motor sesinde bir rahatlama var mı bunları eski motor yağına göre kıyaslamasını yaparsan diğer kullanıcılar için faydalı olur.
@undocab:
gt250r için 15/50 mi 10/50mi daha iyidir yada tam sentetik racing serisi yerine V motorlar için tasarlanan yağ mı daha iyidir bilmiyorum ama rs4000'ne alternatif olabilecek yağ full power katana 10/50'dir.
15/50'lik yağın gt250'lerde olan boşa geçme sorununu çözdüğünü bir kaç defa okumuştum. hoş yeni kasalarda bu problem varmı bilmiyorum.
Bana anlatıldığı kadarıyla V motorlar için tasarlanan yağın özelliği yağın ısısını sabit bir derecede tutabilmede daha başarılı olduğu şeklindeydi. Bildiğin gibi V motolarda öndeki silindir arkadakine göre daha fazla soğuduğu için aralarında ısı farkı olabiliyor(muş). hoş önde yağ radyatörü varken böyle bir şey mümkün mü bilmiyorum (sonuçta radyatördeki yağ eşit şekilde soğuyor) ama adamlar V motora sahip motosikletler için özel bir yağ ürettiğine göre vardır bir hikmeti.
the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda
-
16 Ağustos 2011, 01:29
#17472
GT250R Bugün itibariyle 9600 TL.
*** 2013 Model Hyosung Gt250r EFI Full Kırmızı Racing ***
-
16 Ağustos 2011, 01:34
#17473
the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda
-
16 Ağustos 2011, 01:50
#17474
8900 civarı bişeydi heralde
-
16 Ağustos 2011, 01:58
#17475
Evet.
Eski fiyatı 8950 TL + Plaka ve ruhsat masrafıydı.
GT250R Bugün itibariyle 9600 TL + Plaka ve ruhsat masrafı oldu!
*** 2013 Model Hyosung Gt250r EFI Full Kırmızı Racing ***
-
16 Ağustos 2011, 01:58
#17476
eskisi 8940 tl yenisi 9600 tl oldu 2012 modellerde
-
16 Ağustos 2011, 01:59
#17477
Çok saçma bi artış oldu. Muadilleri fiyat arttırmazken ne bu artış ?
33 KDC 64
Mustafa YERLİKAYA B rh+ /İTÜ Uçak Mühendisliği-2009
-
16 Ağustos 2011, 02:00
#17478
toplamda 9600 üstüne ne kadar masraf edicez birde 0 alırken indirim yapıyorlar mı
-
16 Ağustos 2011, 02:07
#17479
2012 yok daha! Halen 2011. 2012'ler tüm motorsikletlerde en erken Ekim sonu kasım gibi.
cagatay16 adlı üyeden alıntı
eskisi 8940 tl yenisi 9600 tl oldu 2012 modellerde
*** 2013 Model Hyosung Gt250r EFI Full Kırmızı Racing ***
-
16 Ağustos 2011, 02:10
#17480
bursadaki bayi 2012 modeller 10 gün sonra gelicek dedi onların fiyatları 9600 tl dedi ben onun yalancısıyım
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)
Bu Konudaki Etiketler