Hyosung GT 250 R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
20 Haziran 2011, 14:38
#16361
MF-Hyo adlı üyeden alıntı
Güzel ses geliyor be cok tatmin edici nasıl cıkarayım onu
[COLOR="Silver"]
biz bu egzozlarla uzun yola çıksak batarız yav ben bi tane orjinal yolluk egzoz almayı düşünüyorum uzun yolda hem ses rahatsız edici.
Reklamlar
-
20 Haziran 2011, 15:27
#16362
ColdhearteD adlı üyeden alıntı
zuhah iyimiş valla bende bi gün aksama kadar kızılay ,bahçeli,bilkent gezeyim benim motordada aynı yer açılırmı acaba zuahauz
Yaz geldi heryer cıvıl cıvıl,depo bile delinebilir
https://www.youtube.com/alifeyizoglu
-
20 Haziran 2011, 15:40
#16363
-
20 Haziran 2011, 15:42
#16364
Bu "depo" konusu aslında ciddi bir mevzuymuş arkadaşlar
Konu ile alakalı bir başlık vardı, değişik fikirler vardı, okumayan arkadaşlar bir göz atabilir
kaza anında ( özellikle erkek sürücüler)
Bilgi paylaştıkça çoğalır.
"Bir insanın neye güldüğü zekasını, nasıl güldüğü ahlakını gösterir."
-
20 Haziran 2011, 16:01
#16365
AydoganX adlı üyeden alıntı
bizim konuyu zamanında sayfalarca konuşmuşlar meğer
https://www.youtube.com/alifeyizoglu
-
20 Haziran 2011, 17:30
#16366
Vites müşürünü nasıl iptal edebilirim? Hani şu boş vites haricinde marş basmıyo ya onu, bu ara sapıttı boş viteste de bazen basmıyo vitesi az bi oynatıyorum basıyo. Yalnız N ışığını yok etmek değil amacım gerektiğinde debriyaja basıyım 1. viteste de çalışsın motor. Basit bişeyse kendim yapiyim bilen birisi tarif ederse çok makbule geçer
-
20 Haziran 2011, 17:33
#16367
bugay adlı üyeden alıntı
biz bu egzozlarla uzun yola çıksak batarız yav
ben bi tane orjinal yolluk egzoz almayı düşünüyorum uzun yolda hem ses rahatsız edici.
Arada 1 litre kadar fark olsada, sesi çok olsa da motoruma rölantideki sesiyle 4 silindir havası vermeye devam edecem Lys naptın la bu arada hic sormadık? ben geometri battı hedefler düstü
---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:33 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:31 ----------
Felon adlı üyeden alıntı
Yaz geldi heryer cıvıl cıvıl,depo bile delinebilir
öyle valla
-
20 Haziran 2011, 17:45
#16368
bugay adlı üyeden alıntı
Vites müşürünü nasıl iptal edebilirim? Hani şu boş vites haricinde marş basmıyo ya onu, bu ara sapıttı boş viteste de bazen basmıyo vitesi az bi oynatıyorum basıyo. Yalnız N ışığını yok etmek değil amacım gerektiğinde debriyaja basıyım 1. viteste de çalışsın motor. Basit bişeyse kendim yapiyim bilen birisi tarif ederse çok makbule geçer
Debriyaja basınca çalışmıyomu? benimki viteste çalışıyor.ama vitesteyken çalıştırdığımda çok hafif bi itekleme oluyor.
https://www.youtube.com/alifeyizoglu
-
20 Haziran 2011, 17:48
#16369
bugay adlı üyeden alıntı
Vites müşürünü nasıl iptal edebilirim? Hani şu boş vites haricinde marş basmıyo ya onu, bu ara sapıttı boş viteste de bazen basmıyo vitesi az bi oynatıyorum basıyo. Yalnız N ışığını yok etmek değil amacım gerektiğinde debriyaja basıyım 1. viteste de çalışsın motor. Basit bişeyse kendim yapiyim bilen birisi tarif ederse çok makbule geçer
Senin vites müşürüyle değil, ayaklık ya da debriyaj müşürüyle alakalı sorunun var. Motor vitesteyken ayaklığın kapalı olması ve debriyajın sıkılı olması gerekir. Bu sensörlerden birisi tam olarak çalışmıyorsa motor da çalışmaz.
-
20 Haziran 2011, 18:00
#16370
MF-Hyo adlı üyeden alıntı
Arada 1 litre kadar fark olsada, sesi çok olsa da motoruma rölantideki sesiyle 4 silindir havası vermeye devam edecem
Lys naptın la bu arada hic sormadık? ben geometri battı hedefler düstü
[COLOR="Silver"]
Ben aldım senin haberleri beytodan gecmiş olsun ama senin fen iyi zaten kurtarırsın. Fena değil benim yetişti hatta hep geometride zorlanırım derken 10 dk erken bitti geometri nasıl oldu anlamadım İnşallah 70 üstünde bekliyorum bakalım.
Slayerr, olabilir 10bin devir civarı elektrik kesme olayı da var sınavlardan dolayı uzun zamandır bakamıyorum motora öylece yatıyor ancak haftaya servise götürebilirim.
Felon, eskiden viteste debriyaja basınca marş basıyodu ama elektrik almıyodu bujiler yine çalışmıyodu şimdi sadece boşta marş basıyo, uzun süre çalıştırmadım nemli ortamda kaldı 1 hafta (çöl gibi yer dedğimiz konya'da yağışsız 1 gün geçirmeyince böyle oldu kamelya içinde tutuyorum motoru çok nemli bi ortam oluyo yağmur yağınca) acaba müşürlerin orda bi oksitlenme mi oldu diye düşünüyorum.
-
20 Haziran 2011, 18:11
#16371
bugay adlı üyeden alıntı
Ben aldım senin haberleri beytodan gecmiş olsun ama senin fen iyi zaten kurtarırsın. Fena değil benim yetişti hatta hep geometride zorlanırım derken 10 dk erken bitti geometri nasıl oldu anlamadım
İnşallah 70 üstünde bekliyorum bakalım.
Slayerr, olabilir 10bin devir civarı elektrik kesme olayı da var sınavlardan dolayı uzun zamandır bakamıyorum motora öylece yatıyor ancak haftaya servise götürebilirim.
Felon, eskiden viteste debriyaja basınca marş basıyodu ama elektrik almıyodu bujiler yine çalışmıyodu şimdi sadece boşta marş basıyo, uzun süre çalıştırmadım nemli ortamda kaldı 1 hafta (çöl gibi yer dedğimiz konya'da yağışsız 1 gün geçirmeyince böyle oldu kamelya içinde tutuyorum motoru çok nemli bi ortam oluyo yağmur yağınca) acaba müşürlerin orda bi oksitlenme mi oldu diye düşünüyorum.
o zaman herşeyin ilacı ve yüce kurtarıcısı WD40 işini görür
https://www.youtube.com/alifeyizoglu
-
20 Haziran 2011, 19:01
#16372
Denemek lazım sağol
-
20 Haziran 2011, 19:07
#16373
arkadaslarr hepınıze merhaba bugun tıger kuyryk altı egzoz aldım ve hyosunga kuyruk altı egzozu cok arastrdım bgun kafam attı gıttım altım ılk olarak kuyrugu bıraz kaldrıp komple yenı ara boruyla egzozu kuyrugun altına alıcam sızlere sorum ISI YALITIMI İCİN HANGI MALZEME DAHA DAYANIKLI OLUR.....
-
20 Haziran 2011, 19:20
#16374
-
20 Haziran 2011, 19:34
#16375
Ezik depo olayı bendede var Artık yolculuklar çok rahat
Bugün bir yakıt testi yaptım. Lüleburgaz - Edirne arası otoyoldan toplamda 200 km yol yaptım. 40 lira yakıt harcadım. Buda 100 km'de 5 litreye tekabul ediyor. Kullanışım performanslıydı. 140-160 km arası seyahat ettim. Otoyol olduğu için hiç durmadım. belki 15 km'si şehir içinde yapmışımdır. Devir aralığım 8 bin ile 10,500 arasındaydı. Asla tapa gaz yapmadım. Gaz kolum Yüzde 70 ile yüzde 90 açık konumdaydı. Hava hafif karşı yönden rüzgarlıydı dönüşte.
Egzozum Smokehead. Bujiler ve hava filtresi yeni. Yeni senkron ayarı yapıldı. 5 litre bu kullanımıma göre çok iyi bence. Çünkü daha performanslı ancak tapa gaz yada 4 vites redline gitmekle mümkün olurdu.
Motoum 22bin km'de. 2005 model karbüratörlü. Arka tekerlek 150'lik. Ön 120'lik.
Tahmin ediyorum uzun yolda 120 ile sabit gidip 3,5 -4 litre arası yakmak mümkün.
15-50 yağ kullanıyorum. Gerçekten memnunum. Motorumun eski 10-40 yağıyla yaşadığı fazla ısınma sorunu kalmadı.
Cygnus Rs | CBF150 | RRaptor | CBF150 | GT250 |...
-
20 Haziran 2011, 19:59
#16376
Madv,
motosikletin süper olmuş ama şahsi fikrim sarı cam yerine siyah filmli cam kullanman yönündedir. Stcikerler gelince yeni foto isteriz
-
20 Haziran 2011, 20:03
#16377
-
20 Haziran 2011, 20:08
#16378
muratcan7 adlı üyeden alıntı
Ezik depo olayı bendede var
Artık yolculuklar çok rahat
Bugün bir yakıt testi yaptım. Lüleburgaz - Edirne arası otoyoldan toplamda 200 km yol yaptım. 40 lira yakıt harcadım. Buda 100 km'de 5 litreye tekabul ediyor. Kullanışım performanslıydı. 140-160 km arası seyahat ettim. Otoyol olduğu için hiç durmadım. belki 15 km'si şehir içinde yapmışımdır. Devir aralığım 8 bin ile 10,500 arasındaydı. Asla tapa gaz yapmadım. Gaz kolum Yüzde 70 ile yüzde 90 açık konumdaydı. Hava hafif karşı yönden rüzgarlıydı dönüşte.
Egzozum Smokehead. Bujiler ve hava filtresi yeni. Yeni senkron ayarı yapıldı. 5 litre bu kullanımıma göre çok iyi bence. Çünkü daha performanslı ancak tapa gaz yada 4 vites redline gitmekle mümkün olurdu.
Motoum 22bin km'de. 2005 model karbüratörlü. Arka tekerlek 150'lik. Ön 120'lik.
Tahmin ediyorum uzun yolda 120 ile sabit gidip 3,5 -4 litre arası yakmak mümkün.
15-50 yağ kullanıyorum. Gerçekten memnunum. Motorumun eski 10-40 yağıyla yaşadığı fazla ısınma sorunu kalmadı.
140km hızlarda normal yakmış dediğin gibi benim tüketimimi geçebilcek olan varmı
https://www.youtube.com/alifeyizoglu
-
20 Haziran 2011, 20:17
#16379
keramcetin adlı üyeden alıntı
arkadaslarr hepınıze merhaba bugun tıger kuyryk altı egzoz aldım ve hyosunga kuyruk altı egzozu cok arastrdım bgun kafam attı gıttım altım ılk olarak kuyrugu bıraz kaldrıp komple yenı ara boruyla egzozu kuyrugun altına alıcam sızlere sorum ISI YALITIMI İCİN HANGI MALZEME DAHA DAYANIKLI OLUR.....
hayırlı olsun.. sorması ayıp kaca aldın? sende benim gibi ikinci el arıyordun, sıfırmı aldın yoksa ikinci elmi?
-
20 Haziran 2011, 20:20
#16380
Madv
hocam o cıbırın jant şeridini ya tam sök yada tamamla ya
https://www.youtube.com/alifeyizoglu
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 12 kullanıcı var. (0 üye ve 12 misafir)
Bu Konudaki Etiketler