redline a geliyordu devir. usta parçaları bugun rektefiyeciye götürüp ölçümlerini yapacaktı . kesin kararı ona göre verecek . kendi yaptığı ölçümlere göre silinidirde pistonda sıkıntı olmadığını ama silindirin honlanmasının gerekebileceğini söyledi. usta tam emin olmadan kafadan hiçbirşey söylemiyor. subaplar felan hepsi ölçülecekti bugun bakalım bişey çıkmamıştır inşallah .
---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:02 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:54 ----------
bu hyosungsource den parça alan oldumu acaba kargo kaç günde geliyor
turbo istanbul kargo işleme merkezine gelmiş tahminim cuma günü gelir elime inş hafta sonu uygulamaya başlıcam
yeni makine yeni tat.
motordan gelen sesın nedenı balatalardan biri kırılmış 300 tl'ye patladı bana normalmı sızce dostlar yagı da sıfırdan degıstı.bu fıyat normalmı
fren balatası 15 tl
debraj balatası 110 tl bence fiyatta bi hata var neler degiştigini tam belirtirsen
krank kolu dahi 160 tl tornacıda taktırmaya 50 lira verirsin 210 lira kendin yaparsan ustaya yaptırırsan 150 200 lira işçilik alır kran kolu kırma ihtimali bile 400 liralara mal olurken balata için 300 tl çok fahiş bi tutar.
yeni makine yeni tat.
Debriyaj balatasını ben 140 liraya aldım. Newfren marka. Sahibindende de fiyatları o civarda. Fiyat normal. Fren balataları da o civarda. 15 lira Brenta marka.
Arka lastiği değiştirdim. Pirelli Sport Demon 150-70-17. Tavsiye ederim. Güzel bir lastik. Kuru hava performansını test etmedim ama ıslak havada gayet iyi. Tamamen ıslanınca çok daha iyi oluyor. Lastiğin Rodajı bitince asıl performansı almaya başlarım.
Cygnus Rs | CBF150 | RRaptor | CBF150 | GT250 |...
287 lira verdim. 10 lirayada söküp takması tuttu. 300 liraya geldi kargoyla. Gerçekten güzel bir lastik. Amortisörümü değiştirir değiştirmez viraj denemeleri yapacağım.
Cygnus Rs | CBF150 | RRaptor | CBF150 | GT250 |...
[QUOTE=nashua;2378628]fren balatası 15 tl
debraj balatası 110 tl bence fiyatta bi hata var neler degiştigini tam belirtirsen
krank kolu dahi 160 tl tornacıda taktırmaya 50 lira verirsin 210 lira kendin yaparsan ustaya yaptırırsan 150 200 lira işçilik alır kran kolu kırma ihtimali bile 400 liralara mal olurken balata için 300 tl çok fahiş bi tutar.[/QUOTE
dostum
kuralkanda tanesı 36 tl olarak gecıyor
6 tanesı degıstı bılmıyorum artık bıraz kazık geldı zaten motor daha 4000 km de be dostum tam bakımlarını yaptırdım böyle bır talıhsızlık oldu su an 4020 km bakımdan 10 km sonra oldu
---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:11 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:08 ----------
dostum
kuralkanda tanesı 36 tl olarak gecıyor
6 tanesı degıstı bılmıyorum artık bıraz kazık geldı zaten motor daha 4000 km de be dostum tam bakımlarını yaptırdım böyle bır talıhsızlık oldu su an 4020 km bakımdan 10 km sonra oldu
Bende balatayı, yağı ve debriyaj telini değiştirmiştim. 280 lira ödedim. Fiyat normal. Yetkili Servis en azından. Geçmiş olsun.
Ayrıca balatanın teki kırıldı ise sadece o değişebilir di. Sağlamlarının değişmesi gerekmez diye biliyorum.
Cygnus Rs | CBF150 | RRaptor | CBF150 | GT250 |...
ben balataların hepsini değiştirdim 45lira tutmuştu. 15tl çifti.
aslında bu fiyat farkına garanti değmez ama tercih meselesi tabi.Sonuçta bakımlarını dışarda yaptırsan yapacağın karla birlikte motorda garanti kapsamına girebilcek parçların tutarı kafa kafaya denk gelir bide garanti kapsamında bi sorun olmaz ise baya kar yapabilirsin
https://www.youtube.com/alifeyizoglu
neden olabılırkı bu durum motoru 600 km de aldım gozum gıbı bakıyorum ama yınede oluyor hıc redlıne bıle gırmıyorum 145'in üstünede cıkmadım ama söyle bır hatam oldu 5 vıtesde hafıf yokusta 120 ıle gıderken son gaz verdım bundan olabılırmı acaba ?
olmaz alakası yok çok titiz olmucaksın çok takarsan başına geliyor işin aslı ben şöyle birşey söylim sana yagını filtrelerini bujisini 1000-2000 km de bir degiştir kafana takmadan bin redline falan bunlar hikaye benim düşüncem tabi bu sadece şu hatayı çok yapıyor biniciler gaza birden degil orantılı arttırarak hızlanın hem motor sıkıştırmamış olur hemde ömründen yemezsin çünkü özellikle karbratörlü motorlarda benimki mesela gaza birden köklemeyi sevmiyor.motorla kaldırcan mesela gaza birden yüklenmek yerine hızlı ve orantılı bir şekilde gaz vermek daha verimli oluyor benim kanatim.
yeni makine yeni tat.
Lastiğin resimleri var mı?Desenleri merak ettim fiyatıda uygunmuş
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:36 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:34 ----------
Motor vitesteyken N gösteriyor ama boşta değil aslında biraz gaz verince titreşimde gidiyor N ışığı sönüyor yani.Kablolardan mıdır ekrandanmıdır anlamadım ama bi yerde temazsızlık olduğu kesin.Var mı bir fikri olan yoksa yarın biraz kurcalicam
Fikir vermesi açısından. Yarın fotoğraf çekebilirsem yüklerim. Bugün tüm gün yağmur yağdığından kuru havada performansından emin değilim. Kısmen kuru alanlarda tekere kalkmayı denedim. Eskisine göre gerçekten çok iyi kalkıyor. Ve arka freni kitlemek kolay değil. İyi duruyor. Amortisörümü halledip iyi balatalar takınca ilk işim viraj yapmayı denemek olacak.
Lastik hakkında çok birşey söyleyemiyorum. 20 km tecrübem oldu ve hepsi şehir içinde. Ama acil alması gerekenler için tercih edebileceklerini söylerim. Michelin'in daha iyi olduğunu söylüyorlar. Olabilir . Tercih meselesi olduğunu düşünüyorum.
Feyizoglun'da lastiklerin markalarını belirli hale getirmek için beyaz kalem vardı. Ondan alacağım . Güzel duracağına eminim
Cygnus Rs | CBF150 | RRaptor | CBF150 | GT250 |...
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)