Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Hyosung GT 250 R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #15801
    cakalaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ekim 2006
    Şehir
    Rize/Merkez
    Motosikleti
    CBR1000RR "2017
    Sen Dizel Motor yağı kullanıyordun değil mi ?
    Dur bakalım; daha neLer cıkar
    Ya KASK TaK ; Ya ÖL


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #15802

    Üyelik
    10 Aralık 2010
    Şehir
    ANTALYA
    Motosikleti
    Yamaha R1
    Alıntı cakalaz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sen Dizel Motor yağı kullanıyordun değil mi ?
    Dur bakalım; daha neLer cıkar
    Süper alaka haklısın mekanikte sıkıntı yok
    yeni makine yeni tat.

  3. #15803

    Üyelik
    23 Kasım 2010
    merhaba dostlar,hyosung gt250R almayı düşünüorum,sizlerden artı ve eksi yönlerini rica edebilirmiyim,şimdidedn teşkkürler,kazasız belasız sürüşler dilerim

  4. #15804
    UNdocab - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2011
    Motosikleti
    Hyosung GT650, RT125
    Alıntı ManAcrEzzer adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaslar benm kadran mph oldu naptıysam km'ye ceviremedm serviste yapamadı bilen warmı ?
    korider sitesinden araştırdım birisi çözmüş olayı.

    Alıntı korider adlı üyeden alıntı
    http://korider.com/index.php?topic=13704.0
    Just got a new GT250 [naked]. Brilliant fun and can't wait to run it in.
    When it arrived the digital speedo was set to Km/h and no instructions in the manual. Some clever guy on a Suzuki site posted this and it works. Just thought I'd share it.

    1. With the ignition switch in the "on" position select the Total Odometer reading, (In the LCD "ODO")
    2. Turn off the ignition switch and wait a few seconds.
    3. Push the RESET and SELECT buttons and hold them down.
    4. With the RESET and SELECT buttons still pushed down, turn the ignition switch on and wait until the LCD changes from MPH to Km/H or back the other way depending on what it was at first.(it may be few seconds).

    If you disconect the battery, or the speedo, for any time you will have to reset Km/H or MPH depending on preference. Thanks to the Suzuki guy!
    El-Tercüme

    KM veya MPH'ı birbirlerine bu şekilde çevirebilirsin

    1 kontak "ON" pozisyonundayken ekranda ODO'yu ayarla
    2 kontağı "OFF" yap, birkaç saniye bekle
    3 select ve reset(ekran ayarı yapan tuşlar) ikisine birden bas ve basılı tut
    4 select ve reset hala basılı durumdayken kontağı "ON" yap. Gösterge MPH / KM olana kadar bekle( bikaç saniye kadar sürer)

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:54 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:51 ----------

    Alıntı bugay adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    nasıl olacağını bilmiyom ama dikkat et düzelticem diye ''odo'' kısmı sıfırlanabilir ya da çok yüksek bi değer gösterebilir.
    bu dediğin sadece ekran devresini çıkarıp eprop programlayıcıya takarsan olabilir. Diğer türlü istediğin kadar kastır Odo değiştirilemeyen bilgidir

  5. #15805

    Üyelik
    03 Ağustos 2009
    motor 2 kişiyle yokus cıkarken cok zayıf gibi geldı bana :S yoksa cekıs sorunumu var acaba

  6. #15806
    UNdocab - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2011
    Motosikleti
    Hyosung GT650, RT125
    Alıntı ColdhearteD adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    motor 2 kişiyle yokus cıkarken cok zayıf gibi geldı bana :S yoksa cekıs sorunumu var acaba
    arkadaşta artçı bendim. yokuş yukarı 90-100 ile çıkıyorduk gazı açtığında ivmelenerek beni arkaya atabiliyordu. Buna göre kıyasla

  7. #15807
    muratcan7 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ağustos 2008
    Şehir
    Kırklareli / Lüleburgaz
    Motosikleti
    KMT Duke 250
    Motorun gücü belli. dik bir yokuşta yüksek ivmelenme bekleyemezsiniz. Uygun vites ve devir aralığında motorun çekişi gayet iyi bana göre. Vites ve devir çok önemli.
    Cygnus Rs | CBF150 | RRaptor | CBF150 | GT250 |...

  8. #15808

    Üyelik
    19 Nisan 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha R1
    Alıntı nashua adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    merhaba arkadaşlar bugün bir sorunla karşılaştım ve çözemedim ayar oldum sebep olabilcek düşüncesi olan varsa paylaşırsa sevinirim motorda ateşleme yapmıyor. durduk yere bugün oldu dün gece saglam koydugum makina bugün çalışmıyor arkadaşın hyosundan beyni denedim bobinleri denedim tüm soketli devreli malzemeleri onunkinden taktım denedim çalışmadı benimkileri arkadaşınkine taktık hepsi saglam motoru çalıştı tıkandım kaldım boji kablosuna şaseye deydirdigimde kıvılcım atması lazım ama atmıyor ayaklık müşürünü falanda denedim nasıl iş anlamadım.
    Dizel yağı sorun yapmaz arkadaşlar. yağ konusu gereğinden fazla abartılıyor vatandaşı tırtıklamak için çoğu zaman.
    her tarafa baktığına göre diğer aksamlar şunlar olabilir. kontak, start-stop düğmesi ve son olarak statördeki ateşleme bobini. bunların hiçbir değilse bir kablo uyuzluk yapıyordur. bugün bende de tekleme oldu. yolda giderken birkaç saniyeliğine durdu ve tekrar çalıştı. bunun sebebi fazla yıkatmaktan dolayı düğme soketlerde oluşabilecek bir arıza olduğu gibi cdi blok yani beyin de olabilir. şimdlik izlemedeyim. inşallah beni yolda koymaz. hergün de karşıya gidip geliyorum.

    serkan tamamdır. nasipse o gün buluşup beraber gidelim. ama eyüp nerelerde yahu? o ne diyor bu işe ? gelse de fikrini söylese

  9. #15809
    Serk21 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2008
    Şehir
    KOCAELİ
    Motosikleti
    KTM DUKE 390
    Alıntı pc-kopat adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    serkan tamamdır. nasipse o gün buluşup beraber gidelim. ama eyüp nerelerde yahu? o ne diyor bu işe ? gelse de fikrini söylese
    biraz önce başka birbaşlıkta eyüp abiye taciz atışı yaptım =) bakalım ne diyecek,bir aramak lazım abi,sende numarası var mı? olmadı PM atarız =)
    Karadeniz - Giresun.

  10. #15810

    Üyelik
    10 Aralık 2010
    Şehir
    ANTALYA
    Motosikleti
    Yamaha R1
    Alıntı pc-kopat adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dizel yağı sorun yapmaz arkadaşlar. yağ konusu gereğinden fazla abartılıyor vatandaşı tırtıklamak için çoğu zaman.
    her tarafa baktığına göre diğer aksamlar şunlar olabilir. kontak, start-stop düğmesi ve son olarak statördeki ateşleme bobini. bunların hiçbir değilse bir kablo uyuzluk yapıyordur. bugün bende de tekleme oldu. yolda giderken birkaç saniyeliğine durdu ve tekrar çalıştı. bunun sebebi fazla yıkatmaktan dolayı düğme soketlerde oluşabilecek bir arıza olduğu gibi cdi blok yani beyin de olabilir. şimdlik izlemedeyim. inşallah beni yolda koymaz. hergün de karşıya gidip geliyorum.

    serkan tamamdır. nasipse o gün buluşup beraber gidelim. ama eyüp nerelerde yahu? o ne diyor bu işe ? gelse de fikrini söylese
    kontak açılıyor marş basıyor start-stop stopta olsa marş basmıor statörden olmadıgınıda şurdan varsayıyorum başlangıç elektirigini aküden alcak sonuçta aküyü full şarjdan çıkarıp deniyorum 2 gündür. tek ihtimal kabloları dagıtcaaz.
    yeni makine yeni tat.

  11. #15811
    __sArSıLmAz__ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ekim 2007
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    Honda Cbr 650F
    Alıntı pc-kopat adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dizel yağı sorun yapmaz arkadaşlar. yağ konusu gereğinden fazla abartılıyor vatandaşı tırtıklamak için çoğu zaman.
    her tarafa baktığına göre diğer aksamlar şunlar olabilir. kontak, start-stop düğmesi ve son olarak statördeki ateşleme bobini. bunların hiçbir değilse bir kablo uyuzluk yapıyordur. bugün bende de tekleme oldu. yolda giderken birkaç saniyeliğine durdu ve tekrar çalıştı. bunun sebebi fazla yıkatmaktan dolayı düğme soketlerde oluşabilecek bir arıza olduğu gibi cdi blok yani beyin de olabilir. şimdlik izlemedeyim. inşallah beni yolda koymaz. hergün de karşıya gidip geliyorum.

    serkan tamamdır. nasipse o gün buluşup beraber gidelim. ama eyüp nerelerde yahu? o ne diyor bu işe ? gelse de fikrini söylese
    arkadaşa katılıyorum (3 güne bir motoru yıkarım),çünkü zamanında benim hyo da devamlı problem çıkarıyodu,usta sordu nekadar sıklıkta yıkıyosun demişti bende 3 güne bir deyince : olum bu japon değil bu makinalar fazla yıkanmaz,görünen plastik aksamları ıslak kuru bezlerle sil demişti,aklınızda bulunsun
    Her asker yeşil bereli olamaz

  12. #15812

    Üyelik
    19 Nisan 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha R1
    Alıntı nashua adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kontak açılıyor marş basıyor start-stop stopta olsa marş basmıor statörden olmadıgınıda şurdan varsayıyorum başlangıç elektirigini aküden alcak sonuçta aküyü full şarjdan çıkarıp deniyorum 2 gündür. tek ihtimal kabloları dagıtcaaz.
    statörünü söküp bakmadım ama eski sistem gibi düşünüyorsun. motorda bir platin yok ki aküden çalısın. bu sistemde ateşleme bobini akü ve tesisattan bağımsız çalışıyor yüzde doksan. ben sigortam atık bir şekilde vurdurup eve kadar gelmiştim.

  13. #15813

    Üyelik
    10 Aralık 2010
    Şehir
    ANTALYA
    Motosikleti
    Yamaha R1
    Alıntı pc-kopat adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    statörünü söküp bakmadım ama eski sistem gibi düşünüyorsun. motorda bir platin yok ki aküden çalısın. bu sistemde ateşleme bobini akü ve tesisattan bağımsız çalışıyor yüzde doksan. ben sigortam atık bir şekilde vurdurup eve kadar gelmiştim.
    Doğru söylüyorsun fakat sonuçta stator ilk haraketten sonra üretime başlıyor yanlış biliyorsam düzeltirsen sevinirim
    yeni makine yeni tat.

  14. #15814

    Üyelik
    23 Mart 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Honda 1000 rr repsol 2016
    arkdaşlar
    benım motorun 4000 km bakımı yaklaştı yazın hangi yagı kullanmalıyız 1000 km bakımında catrol 10/40 kullandı servıs.
    Servısın elınde yag olmadıgından yag alma işini bana bıraktı catrol 10/50 sentetık al dedi sizin düşüncelerınız neler.

  15. #15815

    Üyelik
    20 Aralık 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    hyosung gt250r
    Motorunu satmaya niyetlenen ve üzerinde 160 lık michelin pilotu olan arkadaşlar benimle irtibata geçerse sevinirim

  16. #15816

    Üyelik
    03 Ağustos 2009
    Alıntı UNdocab adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşta artçı bendim. yokuş yukarı 90-100 ile çıkıyorduk gazı açtığında ivmelenerek beni arkaya atabiliyordu. Buna göre kıyasla
    ama yokuşun eğimi nasıldı acaba o onemli . ben dik bi yokuşu iki kişiyle 60 70 civarı çıkıyor ama devirini aldıktan sonra vites yükseltınce yığılma oluyo . tek kişi ve iki kişi aşırı derece farkediyor gibime geldi . tek kişiyle eskısehır yolundan bilkente doğru cıkarken 140 a yaklasıyor ibre.

    birde ani ivmelenlemerde gaz yememe sorunu olan arkadaslar vardı .aynı sorun bendede var bikac sanıyelık tekleme yapıyor . o sorunu nasıl cozmuslerdı acaba

  17. #15817

    Üyelik
    20 Aralık 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    hyosung gt250r
    Alıntı ColdhearteD adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ama yokuşun eğimi nasıldı acaba o onemli . ben dik bi yokuşu iki kişiyle 60 70 civarı çıkıyor ama devirini aldıktan sonra vites yükseltınce yığılma oluyo . tek kişi ve iki kişi aşırı derece farkediyor gibime geldi . tek kişiyle eskısehır yolundan bilkente doğru cıkarken 140 a yaklasıyor ibre.

    birde ani ivmelenlemerde gaz yememe sorunu olan arkadaslar vardı .aynı sorun bendede var bikac sanıyelık tekleme yapıyor . o sorunu nasıl cozmuslerdı acaba
    Anlık tekleme yapıp düzeliyorsa ayaklık müşüründendir.Onu iptal etmen lazım Bende de tekleme problemi vardı onu iptal ettim geçti.O temazsızlık yapıyor dediğim gibi bu motorun tek kronik problemi budur bence

  18. #15818

    Üyelik
    03 Ağustos 2009
    Alıntı mancuryalı adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Anlık tekleme yapıp düzeliyorsa ayaklık müşüründendir.Onu iptal etmen lazım Bende de tekleme problemi vardı onu iptal ettim geçti.O temazsızlık yapıyor dediğim gibi bu motorun tek kronik problemi budur bence
    bu ayaklık müşürü ne oluyor ayaklık acıkken calışmıyormu ?

  19. #15819
    Felon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2010
    Alıntı ColdhearteD adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu ayaklık müşürü ne oluyor ayaklık acıkken calışmıyormu ?
    ayaklığı açık unutup yürümeni engellemek için yapılan gereksiz bir fonksiyon.motor vitesteyken ayaklığı açarsan stop ediyor.yani ayaklık açıkken vitese takınca ''ayaklığı unuttun nereye'' diyor motor stop ediyor.en iyisi iptal etmek
    https://www.youtube.com/alifeyizoglu

  20. #15820
    Serk21 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2008
    Şehir
    KOCAELİ
    Motosikleti
    KTM DUKE 390
    zincir dişli seti alıcam,nerde kaliteli ve ucuza var bilen var mı =)
    Karadeniz - Giresun.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 130 kullanıcı var. (0 üye ve 130 misafir)

Bu Konudaki Etiketler