Güzel duran sırıtmayan bir çanta yok. Olsa hiç düşünmeden takarım. Benim bazı çanta tasarımlarım var fakat hayata geçirmek çok zahmetli geliyor. Bunun içinde değilde gt650r için uğraşabilirim. 250 cc nin suyu ısındı benim için artık.
Gt 650 de almayı düşünmediğim için o bu iş yatar.
Kısmet olursa cruiser e geri dönüş yapıcam. Race işi benden geçmiş. Eskidenmiş :(
Ucuz motor olmaz , Sorunlu motor olur.
seneye yaza shadow yaparız birer tane bakarsın,pata pat,pata pat uzarız kısmet.
UĞUR 4 Teker hatunumun istediği yere,2 Teker burnumun dikine gider
bu arada eyüp kardeşim neden forumdaki GT 250 sahiplerine debriyaj ayırmama.boşa geçmeme sorununun kaynağını bildiğini ve sorunu çözdüğünü söylemiyosun ??
yakışıyomu sana
---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:05 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:02 ----------
FELON :depo üstü çanta çok hoşuna gittiyse hediyem olsun sana.
UĞUR 4 Teker hatunumun istediği yere,2 Teker burnumun dikine gider
33 KDC 64
Mustafa YERLİKAYA B rh+ /İTÜ Uçak Mühendisliği-2009
Her bildiğini söylememek lazım. Bunu çok zaman önce öğrendim ben.
Kendi motoruma yaparım ama başkasına yapmam. Yapda demem.
Bu servis işleri ile yıllarım geçti. İnsanlar çok acayiptir. Adamın lastiğine sibop kapağı takarsın 2 ay sonra beyin yanar gelir sana sorar . Hani sen lastiğin sibop kapağını değiştinya acaba onula alakası olabilirmi diye.
Sonra öpermisin sabahamı bırakırsın. Bir motosiklet servisi açıcak akdar donanımım( ki daha gördüklerim sadece yarısı) ve imkanım varken neden öyle birşey geçiriyorum aklımdan sence. Neden kendimi 35 yaşında emekli etmiş olabilirim sence. Bundan sonra aradığım tek şey huzur , bu konuya çok hassasım.
Su akar yolunu bulur demişler. Onun için bırak benim yöntemim bana kalsın. Herkes eski usul devam etsin boş vitese geçirmeye.
Ayrıca forum ortamı nankördür. Fazla kapılmamak lazım. Kendimi eğlendirmek için girersem giriyorum.
Neyse ya boşverrr .
Bir ara motorlarım ı koyacak yer bulamıyordum. Burada daha dün motora binmiş adam gelip bana ahkam kesiyor. 1 yazda motorcu oldum sanıyor. Onlarla mı uğraşıcam yaw. Boşver gitsin. Böyle iyi
Ucuz motor olmaz , Sorunlu motor olur.
arkadaşlar benim farlar aşırı zayıf . aküyle bi ilgisi olabılırmı bu durumun _? aydınlatma yok denecek kadar az . bide kısa far xenon
yahu arkakdaslar birşey sorucaktım şimdi kanunidede GT 250R var haysung da GT 250R var ,anlamadım şuanda hangisi hangişsini satıyo bi ara motorlarında devir kesici yoktu (ben baya eskiden bildiğim bi bilgi) şimdiki modellerinde varmı yada hangi GT250R daha kaliteli ve tutulur hale geldi ?
biraz araştırsaydın çözerdin ama bilgim dahilinde olanı açıklayayıım yanlışım varsa düzeltmek serbesttir.
2005 yılında koreli s&t motors un ürettiği hyosung marka gt 250 comet gv 250 choper ve gt R 250 modelini global motor adında bir firma ithal etmeye başladı 2006 yada 2007 de tam emin değilim,global motor türk patent endistürisine hyosung marka motoru kendi üretiyormuş gibi patent baş vurusunda bulundu ve patendini bir şekilde aldı.koreliler aptal ya farketmiyceklerdi sanki.sonra koreli s&t motor global motorla olan anlasmasını tek taraflı fes etti. ithalatı durdurdu
global motor dava açtı bu motorun ithalat anlaşması bana ait kimse hyosung adı altında motor ithal edemez diye.
daha sonra kanuni kuralkanla ithalat anlaşması yapıldı fakat motora yeni bir isim lazımdı en azından türkiyede,anlaşmalar bunu gerektiriyor çünki. bütün mevcut hyosung yazıları silindi S&T KANUNİ oldu motorun ismi
olay bu. ha hasan hüseyin ha hüseyin hasan.global motor yağlı işi kaptırdı uyanıklar ya
UĞUR 4 Teker hatunumun istediği yere,2 Teker burnumun dikine gider
herkese iyi akşamlar.. eylül 2010da 2006 model birhyosung gt250r aldım. ikinci motorum. bu basliga ilk defa yaziyorum.. sorunum şu ki eylül ayında motoru alır almaz bakıma soktum.. yağı, balataları fln değişti. havalar bozana kadar yaklaşık bir 3000 km kadar kullandım.. bu motorların krank sorununu bildiğim için kesinlikle sıkıştırmadım.. daha sonra kapalı garaja aldım.. haftada bir çalıştırdım.. gecen hafta akü artık iyice zayıfladı, havalarda açınca tekrar bakıma götürdüm sezon için..
motordan tek şikayetim 7-8 bin devir aralığında seyir halindeyken gaz actığımda yarım saniye kadar gaz yemeyip yığılıp sonra gazı alıp hızlanıyordu.. başlığı sıkı takip ederim, ustaya ayak müşüründen dolayı olduğunu bunu iptal ederek çözdüklerini anlattım.. o da karbüratörü temizlersek düzelir dedi.. yağı değişti, akü takviye oldu, sübaplar kontrol edildi.. ve gerçekten o yığılma sorunu ortadan kalkmıştı.. ama bugun yaklaşık 130 kmlik bir gezi yaptığımda fark ettimki sanki eski ataklığı yoktu.. ve gecen sene iki kişi 160 görebiliyoken bugun iki kişi 152ye zor çıktım.. (redline a girmedim.. hız meraklısıda değilim sadece bir sorun mu var acaba diye merak ediyorum)
bu arada usta balataların ses yaptığını, değişse iyi olucağını ama değişmez isede çok acil ve büyük bir sorun olmadığını söyledi.. bu yuzden olabilirmi ? şimdiden teşekkürler.
160 dan 152 ye düşmesi performans düşüşü olarak yorumlanamaz. Belki şuanda hava filtren daha temizdir. Yada şuan kullandığın bujiler orjinal değil yada uygun model değildir. vsvsvs yani herhangi bir nedenle 8 km lik düşüşü kafaya takmamak lazım.
Ucuz motor olmaz , Sorunlu motor olur.
eyüp ne haber ne yaptın pejo yu ?
UĞUR 4 Teker hatunumun istediği yere,2 Teker burnumun dikine gider
merhabalar, istanbuldan erhan ben . 33 yaşındayım. motorsiklet takıntısı 3 ay önce basladı. bir ara arkadaşımın temin ettiği scoter ile ilk motosiklet tecrübemden sonra hastası oldum. araştır araştır, oku oku , sitelerde günlrce saatlerce gezdim. sonunda bütçem en uygun motosiklet st kanuni gt250r da karar kıldım.
daha motosiklet ehliyetim yok temmuzda alıyorum. ayrıca vitesli motosiklet hic denemedim. toplasan scoterla 3-4 km yol yapmısımdır.
su an motosikletim bayide. siyah beyaz 2011 model. eve nasıl getiririm onuda bilmiyorum. hayırlısı artık. sürüş dersi alacagım. vitesli motosiklet işini kıvırmam lazım
almaya karar vermemde garip oldu. 2011 modeller sınırlı sayıda geliyordu. kapora verdim ayrıttım tam vazgececektim. seytan dürttü. aradım alıyorum dedim.
umarım gt250r dan pişman olmam.
Şu an bu konu içerisinde 11 kullanıcı var. (0 üye ve 11 misafir)