Hyosung GT 250 R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
07 Mayıs 2011, 17:44
#15461
mancuryalı adlı üyeden alıntı
egzozun resmi var mı?
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...8336537/detay/
---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:44 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:40 ----------
forewer adlı üyeden alıntı
Selam arkadaşlar. Elinde orjinal egsoz olup da satmak isteyenler benimle iletişime geçebilir. Elimde olan 2007 Yamaha R6 egsozuyla da takas edebilirim.
forewer_@hotmail.com
555 345 67 78
Satma veya değiştirme nedenim eksozun susturucusuz olmasıdır. Bu kasa (2006 ve sonrası) yamaha R6'larda egsozdan hemen önce manifolt üzerinde susturucu var. Bu yüzden egsoza susturucu koymamışlar. Tabi benim motorda böyle bişey olmadığı için ortalığı yıkıyor sesten. Ben de bundan hoşlanmıyorum. Bu yüzden hyosung gt250 veya ninja 250 egsozu arıyorum.
'92 ZZ-R250, '06 ZZ-R600, '05 ZZ-R1200
Reklamlar
-
07 Mayıs 2011, 20:33
#15462
Repartitor adlı üyeden alıntı
bugün itibari ile motorum satıldı. alan arkadaş inşallah temiz temiz kazasız belasız biner. hayırlısı olsun. kendisine MT yi önerdim aramıza katılır tanışırsınız.
efendi dürüst muhabbetli biri olarak gördüm kendisini , motosiklet tutkunları olarak hepimizin desteklediği aslında ; aklı selim insanların motor kullanması değil midir ? ...
Saygılarımla. bir süre motorsuzum
umarım çok daha güzel bir motorun olur
-
07 Mayıs 2011, 21:11
#15463
Merhaba Arkadaşlar bende Gt 250 R düşünüyorum... Mct yi 0 almama rağmen bayağı problem çıkarttı. Herkes honda diyor ama bu motor bayağı hoşuma gidiyor. kullanan arkadaşlar bilgi verirlerse sevinirim. Saygılarımla...
-
07 Mayıs 2011, 21:57
#15464
pala333 adlı üyeden alıntı
Merhaba Arkadaşlar bende Gt 250 R düşünüyorum... Mct yi 0 almama rağmen bayağı problem çıkarttı. Herkes honda diyor ama bu motor bayağı hoşuma gidiyor. kullanan arkadaşlar bilgi verirlerse sevinirim. Saygılarımla...
arkadaş bendede bir zamanlar mct 250 vardı şimdi yolda bir uçak kullanıyormuşum gibi hissediyorum. ilk aldığımda takozda uzun süre kalmış.... biraz sorun yaşadım ama 170 km/h yaptıktan sonra peees dedim motorumu seviyorum
-
08 Mayıs 2011, 02:34
#15465
pala333 adlı üyeden alıntı
Merhaba Arkadaşlar bende Gt 250 R düşünüyorum... Mct yi 0 almama rağmen bayağı problem çıkarttı. Herkes honda diyor ama bu motor bayağı hoşuma gidiyor. kullanan arkadaşlar bilgi verirlerse sevinirim. Saygılarımla...
mondial mct 250 motosiklet se gt 250 R sanıyorum uzak ara F16 bu kadar basit.mct çift piston olmasına rağmen iki pistonda aynı anda inip çıkar fakat her seferinde biri ateşlenir gecikmeli çalışır çift piston sesi verir ama çift piston gücünü vermez sarsıntıda bu yüzdendir.
gt 250 tamamen V tvin (ikiz) motor olduğundan biri iner biri çıkar karşılıklı itiş sağladığından 30 beygir güce ulaşır (aslı 29)mct 18 beygirdir ama yolda gevşeyip dökülen civatalardan haber alınamaz
UĞUR
4 Teker hatunumun istediği yere,2 Teker burnumun dikine gider
-
08 Mayıs 2011, 03:02
#15466
uğuR1000 adlı üyeden alıntı
mondial mct 250 motosiklet se gt 250 R sanıyorum uzak ara F16 bu kadar basit.mct çift piston olmasına rağmen iki pistonda aynı anda inip çıkar fakat her seferinde biri ateşlenir gecikmeli çalışır çift piston sesi verir ama çift piston gücünü vermez sarsıntıda bu yüzdendir.
gt 250 tamamen V tvin (ikiz) motor olduğundan biri iner biri çıkar karşılıklı itiş sağladığından 30 beygir güce ulaşır (aslı 29)mct 18 beygirdir ama yolda gevşeyip dökülen civatalardan haber alınamaz
aslında hyosung da pistonların biri inip biri cıkmaz. ikisi aynı anda iner cıkar ama tam olarak aynı anda değil ,anladığım kadarıyla çeyrek tur kadar fark var arada .yani biri doruk noktaya ulaştığında diğeri biraz daha altta oluyor. bunu tahmin etmek cok zor değil cunku hyo nun krankını gorduysenız ıkı piston koluda aynı noktadan bağlıdır kranka , o yüzden biri asagıdayken dıgerının yukarıda olma ıhtımalı yok . öle bişi olsa v boksor motor olur öle bişi mumkunmu bılmıyorum .
-
08 Mayıs 2011, 03:05
#15467
uğuR1000 adlı üyeden alıntı
mondial mct 250 motosiklet se gt 250 R sanıyorum uzak ara F16 bu kadar basit.mct çift piston olmasına rağmen iki pistonda aynı anda inip çıkar fakat her seferinde biri ateşlenir gecikmeli çalışır çift piston sesi verir ama çift piston gücünü vermez sarsıntıda bu yüzdendir.
gt 250 tamamen V tvin (ikiz) motor olduğundan biri iner biri çıkar karşılıklı itiş sağladığından 30 beygir güce ulaşır (aslı 29)mct 18 beygirdir ama yolda gevşeyip dökülen civatalardan haber alınamaz
okurken resmen dumur oldum,bu mct ne saçma bi motor sistemi kullanıyormuş :s başka bu sistemi kullanan var mı ki? bizde bi arkadaşa mct alalım diyorduk başlangıç motoru :s bu mesajla ucundan dönmüş olduk =)
-
08 Mayıs 2011, 15:57
#15468
Serk21 adlı üyeden alıntı
okurken resmen dumur oldum,bu mct ne saçma bi motor sistemi kullanıyormuş :s başka bu sistemi kullanan var mı ki? bizde bi arkadaşa mct alalım diyorduk başlangıç motoru :s bu mesajla ucundan dönmüş olduk =)
jinlun 250 morudereder de aynı sistemdir.keevay ı bilmiyorum ama yüksek ihtimal aynı dır çin menşeeli motorlarda sistem aynı oluyor bire bir kopyalama yapmadıkları için.bu ufak gibi görünen değişiklik motoru kendilerinin dizayn ettiğini ispat ediyor.fakat ilginç bişi gibi gelebilecek bi konu daha var.
R 1 inde 4 pistonu olmasına rağmen bütün 4 pistonlular aynımı onuda bilmiyorum.1.ve 3. pistonlarla 2. ve 4. pisonlar aynı anda iner çıkar her seferinde biri ateşler buda ısınmayı kontrol altına alır.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:57 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:41 ----------
uğuR1000 adlı üyeden alıntı
jinlun 250 morudereder de aynı sistemdir.keevay ı bilmiyorum ama yüksek ihtimal aynı dır çin menşeeli motorlarda sistem aynı oluyor bire bir kopyalama yapmadıkları için.bu ufak gibi görünen değişiklik motoru kendilerinin dizayn ettiğini ispat ediyor.fakat ilginç bişi gibi gelebilecek bi konu daha var.
R 1 inde 4 pistonu olmasına rağmen bütün 4 pistonlular aynımı onuda bilmiyorum.1.ve 4. pistonlarla 2. ve 3. pisonlar aynı anda iner çıkar her seferinde biri ateşler buda ısınmayı kontrol altına alır.
az daha ayrıntı isterseniz izleyin.
V2 MOTOR.
http://www.youtube.com/watch?v=ZQuqk...eature=related
V4 MOTOR.
http://www.youtube.com/watch?v=8aas3...eature=related
R 1 YAMAHA
http://www.youtube.com/watch?v=RpWC0PDhdFo.
devir artınca olacaklara bakın.
FAYDALI OLACAKTIR.
UĞUR
4 Teker hatunumun istediği yere,2 Teker burnumun dikine gider
-
08 Mayıs 2011, 20:28
#15469
serkanım bugün bir fırsat bulup girebildim siteye. gezi programına baktım ama 29 mayısa denk gelmesi kötü olmuş. eğer iptal edilmezse o gün programım vardı. ama bakalım hayırlısı inş
-
09 Mayıs 2011, 00:25
#15470
slm arkadaşlar; 2011 model hyosung gt250r alan yok mu? varsa fotoğraflarını ve düşüncelerini paylaşırsa sevinirim... ve vitesli motoru ilk defa kullanacak birine tavsiye edermi?
-
09 Mayıs 2011, 01:02
#15471
Daha önce motor hiç kullanmamıştım ama 20.000km artçılık tecrübem var olur mu
ilk motorum boy konusunda azcık sıkıntım var (170). Yokuş yukarı falan biraz dikkat gerektiriyor. Motobot+6 almayı düşünüyorum.
Resim bugün belgrad ormanında çekildi daha 100km olmamıştı.
rodajda olduğu için 5000deviri geçmiyorum zaten daha önce başka motor kullanmadığım için "süper olum" demem saçma olur. Sonuçta 2010 ile aynı motor biraz makyaj o kadar
-
09 Mayıs 2011, 01:15
#15472
UNdocab adlı üyeden alıntı
Daha önce motor hiç kullanmamıştım ama 20.000km artçılık tecrübem var olur mu
ilk motorum boy konusunda azcık sıkıntım var (170). Yokuş yukarı falan biraz dikkat gerektiriyor. Motobot+6 almayı düşünüyorum.
Resim bugün belgrad ormanında çekildi daha 100km olmamıştı.
rodajda olduğu için 5000deviri geçmiyorum zaten daha önce başka motor kullanmadığım için "süper olum" demem saçma olur. Sonuçta 2010 ile aynı motor biraz makyaj o kadar
Cvp için sağol...Güzel motor kazasız belasız inş... motorla alakalı herhangi bir sorun yaşadın mı peki? ne zamandır kullanıyosun? çok mu yüksek? bende almayı düşünüyorumda... tavsiye edermisin...bende de boy 186cm.
bu arada s&t kanuni yazıları sökülüp yerine hyosung yapıştırabiliyor mu? yoksa yazılar boyamamı?
-
09 Mayıs 2011, 01:35
#15473
arkadaslar hyosung 250 R ZINCIRIN EBATLARINI BILEN VARSA YARDIMCI OLMASINI RICA EDECEGIM O RING LE X RING ARASINDA NE FARK VAR HANGISINI TAVSIYE EDERSINIZ TESEKKURLER
-
09 Mayıs 2011, 02:15
#15474
hyosung2011 adlı üyeden alıntı
arkadaslar hyosung 250 R ZINCIRIN EBATLARINI BILEN VARSA YARDIMCI OLMASINI RICA EDECEGIM O RING LE X RING ARASINDA NE FARK VAR HANGISINI TAVSIYE EDERSINIZ TESEKKURLER
önceki sayfalarda var ama son kez yazayım ,
5.20 ebat 112 bakla,X ring yeni nesil,çok da farkı yok bakım yada yağlama yapmazsan ikiside çabuk biter.marka D.İ.D. 160 TL İDİ EN SON.ön arka dişliyide takım olarak değişmekte fayda var. ön 25 tl arka 80 tl zincir 160 tl artı işçilik 280-300 civarı.
UĞUR
4 Teker hatunumun istediği yere,2 Teker burnumun dikine gider
-
09 Mayıs 2011, 02:26
#15475
uğuR1000 adlı üyeden alıntı
jinlun 250 morudereder de aynı sistemdir.keevay ı bilmiyorum ama yüksek ihtimal aynı dır çin menşeeli motorlarda sistem aynı oluyor bire bir kopyalama yapmadıkları için.bu ufak gibi görünen değişiklik motoru kendilerinin dizayn ettiğini ispat ediyor.fakat ilginç bişi gibi gelebilecek bi konu daha var.
R 1 inde 4 pistonu olmasına rağmen bütün 4 pistonlular aynımı onuda bilmiyorum.1.ve 3. pistonlarla 2. ve 4. pisonlar aynı anda iner çıkar her seferinde biri ateşler buda ısınmayı kontrol altına alır.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:57 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:41 ----------
az daha ayrıntı isterseniz izleyin.
V2 MOTOR.
http://www.youtube.com/watch?v=ZQuqk...eature=related
V4 MOTOR.
http://www.youtube.com/watch?v=8aas3...eature=related
R 1 YAMAHA
http://www.youtube.com/watch?v=RpWC0PDhdFo.
devir artınca olacaklara bakın.
FAYDALI OLACAKTIR.
bu karışıklıklardan dolayı herhalde hyosunglardan anlayan usta bulmak mümükn olmuyor =)
---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:26 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:24 ----------
pc-kopat adlı üyeden alıntı
serkanım bugün bir fırsat bulup girebildim siteye. gezi programına baktım ama 29 mayısa denk gelmesi kötü olmuş. eğer iptal edilmezse o gün programım vardı. ama bakalım hayırlısı inş
abi merak ettim bende bugun msj attım sana =) zaten karışık durumlar vardı Allah korusun başına bişey geldi sandım.
-
09 Mayıs 2011, 09:53
#15476
UNdocab adlı üyeden alıntı
Daha önce motor hiç kullanmamıştım ama 20.000km artçılık tecrübem var olur mu
ilk motorum boy konusunda azcık sıkıntım var (170). Yokuş yukarı falan biraz dikkat gerektiriyor. Motobot+6 almayı düşünüyorum.
Resim bugün belgrad ormanında çekildi daha 100km olmamıştı.
rodajda olduğu için 5000deviri geçmiyorum zaten daha önce başka motor kullanmadığım için "süper olum" demem saçma olur. Sonuçta 2010 ile aynı motor biraz makyaj o kadar
Bizim burdan Kaynaklanıyor olabilir resmin acmamış kardes :D
Ötenazi hakkımı yaşayarak kullanıyorum. Z @ B ! T
Gideceği yeri bilmeyene hiç bir GPS yardımcı olmaz!...
-
09 Mayıs 2011, 12:53
#15477
uğuR1000 adlı üyeden alıntı
mondial mct 250 motosiklet se gt 250 R sanıyorum uzak ara F16 bu kadar basit.mct çift piston olmasına rağmen iki pistonda aynı anda inip çıkar fakat her seferinde biri ateşlenir gecikmeli çalışır çift piston sesi verir ama çift piston gücünü vermez sarsıntıda bu yüzdendir.
gt 250 tamamen V tvin (ikiz) motor olduğundan biri iner biri çıkar karşılıklı itiş sağladığından 30 beygir güce ulaşır (aslı 29)mct 18 beygirdir ama yolda gevşeyip dökülen civatalardan haber alınamaz
güzel açıklamışsın o vidalar yedi bitirdi... jant telleri koptu servis garanti den yapıcak yapmıo servis kötü aydın merkezi ararım jant ha geldi gelecek... sıkıntı anlayacağın... küfür edince kavga edince birşeyler oluyor... yoksa ne motoru motor ne servisi servis... belki bende kötü kullandım diyelim amenna onada eyvallahta... yolda ben vida v.s. toplamak zorunda da değilim... herkes honda al honda al bende bu motoru gördüm gayette hoşuma gitti... bildiğime göre kore malı... ama buda çin malı gibi sakat olmasın 0 almayı düşünüyorum... yada japon gibi sağlammı? tek derdim bu... teşekkür cevap için!!
-
09 Mayıs 2011, 13:56
#15478
motorun sağlamlık meselesi biraz da psikolojik gibi geliyor bana. açıkçası ben şu ana kadar çin malı motorların çoğunun şanzumandan yakındığını görmedim. çok nadir olmalı. fakat eskiden hergün jawa ve mz şanzumanı sökerdik. hele de mekanik ateşlemeli motorlar resmen illetti. şimdi teknoloji (çin malı olsa bile) gelişti ve artık ateşleme kesip yolda kalanların sayısı azaldı. ergonomi ve başka sorunlar olabilir ama ben çoğunlukla sorunların kullanıcıdan kaynaklandığını düşünüyorum. Hyosung japon mtorları kadar ergonomik değil, ama şu ana kadar ciddi bir dandiklik görmedim. krank kırma filan gibi söylentiler altlarında 250 cc bir motorun olduğunu unutup devri sonuna kadar dayamaktan çekinmeyen arkadaşlardan kaynaklanıyormuş gibi sanki. ben kararında devir de yaptırırım ama çok şükür şu ana kadar birşey olmadı. daha önce iki kez krank kırmış birisiyle karşılaştım geçen gün. 200 yaptım yapacak tabii o kadar para veriyoruz diyordu. bu da kendince bir mantık işte.
Serkanım bi şey olmadı korkma. sadece eve pek gelemiyorum bu aralar. işlerim yoğun o yüzden
-
09 Mayıs 2011, 14:01
#15479
Ahanda actı masallah cok guzel gozukuıyor Undocab :D
Ötenazi hakkımı yaşayarak kullanıyorum. Z @ B ! T
Gideceği yeri bilmeyene hiç bir GPS yardımcı olmaz!...
-
09 Mayıs 2011, 14:07
#15480
selamınaleykümm millet nasılsınızz )
۞۞۞۞Drift Religion۞۞۞۞ GT 250RR
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)
Bu Konudaki Etiketler