Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Hyosung GT 250 R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #15421

    Üyelik
    21 Aralık 2006
    Motosikleti
    gt250r
    arkadaşlar, 2010 aralık ayında almış olduğum motorumu satmak istiyorum.
    motor 600 km dedir. rengi siyah-gri dir. kaza yoktur. üzerinde tiger egzos vardır. orijinal egzosu da yanında verilecektir.

    istediğim fiyat 7600.-TL dir.

    ilgilenenler özelden mesaj atabilir.

    teşekkürler,


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #15422

    Üyelik
    20 Aralık 2010
    Şehir
    batman
    Motosikleti
    ST GT250R

    slm

    slm arkadaşlar benim bi sorunum varda siz değerli abilerimle paylaşıyım dedim şimdi benim akü ömrü bitmiş kaç kez şarj ettirdim taktım bikqaçgün idare etti sonra yine çalışmıyor bende bugün vurdurarak çalıştırdım eve geldiğimde normalde kilometrem 12300 dü bi baktım 33222 olmuş sizne ne yapmalıyım daha önce basına böyle gelen varmı aküyü değiştircem zatende kilometreyi eski düzenine nasıl koycam

  3. #15423

    Üyelik
    07 Mart 2011
    Motosikleti
    hyosung gt250r
    arkadaşlar motorunuzu ilk çalıştırırken, şu mevsimde marşa ilk bastığınızda hemen çalışıyormu? ayrıca benim sorunum hala düzelmedi... motoru aldığımda 8000 km deydi. depo filan sökülmüş haldeydi. ilk benzini koyduk hay doldurmaz olaydık... 210 km yolculuğun sonunda motor stop etmeye başladı yeni akü aldım, bujileri değiştirdim, akü etrafındaki soketleri oksit temizleyici spreyle açıp temizledim, oto elektirikçiye götürdüm şarjlama da ve elektirik sisteminde bir sorun yok, yakıt katkı maddelerinden kullandım temizleyici ... bütün bunları ustaların tavsiyeleriyle yaptım ... ama hala sorun düzelmedi. en son bana söylenen 1000 km sonra düzelir demişlerdi neredeyse motor 10000 km ye geliyor çıldırıcağım !!! sabahları filan ilk marşta zaten almıyor. 4-5 defa bazen 6-7 de ancak çalışıyor. otomatik jikle devereye giriyor. 5 dakika sonra ısınıyor ve yola çıkıyorum. 15-20 dakika sonra trafik ışıklarında yada trafik içindeyken 1. vitese düşünce işte o anda film kopuyor STOOOOP!!! stop ediveriyor. çok sık olmuyor gerçi ama bazen yapıyor... ve beni çileden çıkartıyor... yolda tekleme yapmıyor. gidişi muhteşem hatta en son 175 km/h bile gördü. ama anlatmış olduğum gibi bu sorun çözülmüyor. ben balıkesir / edremitte oturuyorum burada gezmediğim motor ustası kalmadı. sorunu çözende olmadı! artık izmir e yada balıkesir merkeze mi götürsem diye düşünüyorum. sizlerinde böyle birşey başınıza geldiyse yada bu konu hakkında bilginiz varsa lütfen acilen paylaşımlarınızı bekliyorum. şimdiden teşekkürler

  4. #15424
    bugay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Kasım 2009
    Şehir
    istanbul
    Kardeş kaç km ittin sen motoru :D vurdurarak çalıştırılmaması lazım diye biliyorum zaten normalde boş vites haricinde çalışmıyor bujilere elektrik gitmiyor diye biliyorum. Bence bu işten anlayan bi elektrikçiye götür eski km'sine ayarlasın, seninki yine iyi ben 520.000'de hyosung gördüm

  5. #15425
    cakalaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ekim 2006
    Şehir
    Rize/Merkez
    Motosikleti
    CBR1000RR "2017
    Alıntı achmalen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar motorunuzu ilk çalıştırırken, şu mevsimde marşa ilk bastığınızda hemen çalışıyormu? ayrıca benim sorunum hala düzelmedi... motoru aldığımda 8000 km deydi. depo filan sökülmüş haldeydi. ilk benzini koyduk hay doldurmaz olaydık... 210 km yolculuğun sonunda motor stop etmeye başladı yeni akü aldım, bujileri değiştirdim, akü etrafındaki soketleri oksit temizleyici spreyle açıp temizledim, oto elektirikçiye götürdüm şarjlama da ve elektirik sisteminde bir sorun yok, yakıt katkı maddelerinden kullandım temizleyici ... bütün bunları ustaların tavsiyeleriyle yaptım ... ama hala sorun düzelmedi. en son bana söylenen 1000 km sonra düzelir demişlerdi neredeyse motor 10000 km ye geliyor çıldırıcağım !!! sabahları filan ilk marşta zaten almıyor. 4-5 defa bazen 6-7 de ancak çalışıyor. otomatik jikle devereye giriyor. 5 dakika sonra ısınıyor ve yola çıkıyorum. 15-20 dakika sonra trafik ışıklarında yada trafik içindeyken 1. vitese düşünce işte o anda film kopuyor STOOOOP!!! stop ediveriyor. çok sık olmuyor gerçi ama bazen yapıyor... ve beni çileden çıkartıyor... yolda tekleme yapmıyor. gidişi muhteşem hatta en son 175 km/h bile gördü. ama anlatmış olduğum gibi bu sorun çözülmüyor. ben balıkesir / edremitte oturuyorum burada gezmediğim motor ustası kalmadı. sorunu çözende olmadı! artık izmir e yada balıkesir merkeze mi götürsem diye düşünüyorum. sizlerinde böyle birşey başınıza geldiyse yada bu konu hakkında bilginiz varsa lütfen acilen paylaşımlarınızı bekliyorum. şimdiden teşekkürler
    Sende beyin sorunu varmıs gibi hissettim kardeşim...
    Ya KASK TaK ; Ya ÖL

  6. #15426
    uğuR1000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Aralık 2009
    Şehir
    istanbul,İÇERENKÖY
    Motosikleti
    BMW F650 GS-R 1150 GS-R 1200 GSAK1200 LT-R 1200 GS
    michelen pilot activ şu anki fiyatı:
    motolas : 110x70x17 : 240 tl arka 150x70x17 300 tl.
    buz motorda aynı aşşağı yukarı fuardan bu güne 3 ay geçti neredeyse sezon açıldı yuro arttı 400 tl ön arka bu vakitte hala satan yer varsa ben sağlam kazık yedim o zaman.
    UĞUR 4 Teker hatunumun istediği yere,2 Teker burnumun dikine gider

  7. #15427

    Üyelik
    07 Mart 2011
    Motosikleti
    hyosung gt250r
    Alıntı cakalaz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sende beyin sorunu varmıs gibi hissettim kardeşim...
    eyvahlar olsun... pahalımı acaba? bilgisi olan varmı?[COLOR="Silver"]

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:38 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:10 ----------

  8. #15428
    Serk21 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2008
    Şehir
    KOCAELİ
    Motosikleti
    KTM DUKE 390
    Alıntı nashua adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben pilot road 2 ct aldım arka 160 ön 120 kesinlikle tavsiye ederim


    nekadara aldın peki?
    Karadeniz - Giresun.

  9. #15429
    uğuR1000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Aralık 2009
    Şehir
    istanbul,İÇERENKÖY
    Motosikleti
    BMW F650 GS-R 1150 GS-R 1200 GSAK1200 LT-R 1200 GS

    :)

    bu resimlerde mançuryalı nında üyesi olduğu cadde motor kulübü olarak yaptığımız 1 mayıs gezisinden 1-2 foto


    UĞUR 4 Teker hatunumun istediği yere,2 Teker burnumun dikine gider

  10. #15430
    Repartitor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ocak 2011
    Şehir
    istanbul - sancaktepe
    Motosikleti
    CBR 600 F
    Alıntı achmalen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar motorunuzu ilk çalıştırırken, şu mevsimde marşa ilk bastığınızda hemen çalışıyormu? ayrıca benim sorunum hala düzelmedi... motoru aldığımda 8000 km deydi. depo filan sökülmüş haldeydi. ilk benzini koyduk hay doldurmaz olaydık... 210 km yolculuğun sonunda motor stop etmeye başladı yeni akü aldım, bujileri değiştirdim, akü etrafındaki soketleri oksit temizleyici spreyle açıp temizledim, oto elektirikçiye götürdüm şarjlama da ve elektirik sisteminde bir sorun yok, yakıt katkı maddelerinden kullandım temizleyici ... bütün bunları ustaların tavsiyeleriyle yaptım ... ama hala sorun düzelmedi. en son bana söylenen 1000 km sonra düzelir demişlerdi neredeyse motor 10000 km ye geliyor çıldırıcağım !!! sabahları filan ilk marşta zaten almıyor. 4-5 defa bazen 6-7 de ancak çalışıyor. otomatik jikle devereye giriyor. 5 dakika sonra ısınıyor ve yola çıkıyorum. 15-20 dakika sonra trafik ışıklarında yada trafik içindeyken 1. vitese düşünce işte o anda film kopuyor STOOOOP!!! stop ediveriyor. çok sık olmuyor gerçi ama bazen yapıyor... ve beni çileden çıkartıyor... yolda tekleme yapmıyor. gidişi muhteşem hatta en son 175 km/h bile gördü. ama anlatmış olduğum gibi bu sorun çözülmüyor. ben balıkesir / edremitte oturuyorum burada gezmediğim motor ustası kalmadı. sorunu çözende olmadı! artık izmir e yada balıkesir merkeze mi götürsem diye düşünüyorum. sizlerinde böyle birşey başınıza geldiyse yada bu konu hakkında bilginiz varsa lütfen acilen paylaşımlarınızı bekliyorum. şimdiden teşekkürler
    bu ve benzeri sorunlar hep ayak müşüründen kaynaklandığını daha önceki konularda çözmüştük. AYAK MÜŞÜRÜNÜ İPTAL ETTİR DÜZELİR.... 3 dakkalık iş zaten.
    iletişim : 0537 270 56 55 ömer.. yamaha Cygnus X - hyosung gt250r - burgman 400 - Honda 600F - A Rh (-)

  11. #15431
    uğuR1000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Aralık 2009
    Şehir
    istanbul,İÇERENKÖY
    Motosikleti
    BMW F650 GS-R 1150 GS-R 1200 GSAK1200 LT-R 1200 GS

    sonuncuyu çift yüklemişim soryy
    UĞUR 4 Teker hatunumun istediği yere,2 Teker burnumun dikine gider

  12. #15432

    Üyelik
    07 Mart 2011
    Motosikleti
    hyosung gt250r
    Alıntı Repartitor adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu ve benzeri sorunlar hep ayak müşüründen kaynaklandığını daha önceki konularda çözmüştük. AYAK MÜŞÜRÜNÜ İPTAL ETTİR DÜZELİR.... 3 dakkalık iş zaten.
    bu son zamanlarda duyduğum en iç açıcı haberdi teşekkürler arkadaş

  13. #15433
    __sArSıLmAz__ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ekim 2007
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    Honda Cbr 650F
    Alıntı achmalen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar motorunuzu ilk çalıştırırken, şu mevsimde marşa ilk bastığınızda hemen çalışıyormu? ayrıca benim sorunum hala düzelmedi... motoru aldığımda 8000 km deydi. depo filan sökülmüş haldeydi. ilk benzini koyduk hay doldurmaz olaydık... 210 km yolculuğun sonunda motor stop etmeye başladı yeni akü aldım, bujileri değiştirdim, akü etrafındaki soketleri oksit temizleyici spreyle açıp temizledim, oto elektirikçiye götürdüm şarjlama da ve elektirik sisteminde bir sorun yok, yakıt katkı maddelerinden kullandım temizleyici ... bütün bunları ustaların tavsiyeleriyle yaptım ... ama hala sorun düzelmedi. en son bana söylenen 1000 km sonra düzelir demişlerdi neredeyse motor 10000 km ye geliyor çıldırıcağım !!! sabahları filan ilk marşta zaten almıyor. 4-5 defa bazen 6-7 de ancak çalışıyor. otomatik jikle devereye giriyor. 5 dakika sonra ısınıyor ve yola çıkıyorum. 15-20 dakika sonra trafik ışıklarında yada trafik içindeyken 1. vitese düşünce işte o anda film kopuyor STOOOOP!!! stop ediveriyor. çok sık olmuyor gerçi ama bazen yapıyor... ve beni çileden çıkartıyor... yolda tekleme yapmıyor. gidişi muhteşem hatta en son 175 km/h bile gördü. ama anlatmış olduğum gibi bu sorun çözülmüyor. ben balıkesir / edremitte oturuyorum burada gezmediğim motor ustası kalmadı. sorunu çözende olmadı! artık izmir e yada balıkesir merkeze mi götürsem diye düşünüyorum. sizlerinde böyle birşey başınıza geldiyse yada bu konu hakkında bilginiz varsa lütfen acilen paylaşımlarınızı bekliyorum. şimdiden teşekkürler
    ayak müşürü veya marş rublesi de olabilir,bi göster,benim hyo da devamlı sorun çıkarırdı alışırsın
    Her asker yeşil bereli olamaz

  14. #15434
    muratcan7 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ağustos 2008
    Şehir
    Kırklareli / Lüleburgaz
    Motosikleti
    KMT Duke 250
    Rolantiyi biraz yükseltip dene. 1500 devir seviyesinde olsun. Rölanti ayarını motorun sıcakken yaptır. Karbüratörünü temizlettir. Hava filtresini kontrol et. Bana rölantin düşük gibi geldi. Hava ayarına da kesinlikle baktır. Ayrıca motorda giderken kasma varmı yani gaz açıyorken devir gitmemezlik yapıyormu ?

    Ayrıca beyin bakabilirsin. sahibinden'de vardı. Ama dene öncelikle aldığın beyni. Direk para verme. Sorun ondan kaynaklı olmayabilir. Müşürü de iptal et.
    @__sArSıLmAz__

    Devamlı sorun çıkartıyorsa sorunlar çözülmüyor demektir. Klasik makine bunlar. Çok alengirli sorunları olamaz.
    Cygnus Rs | CBF150 | RRaptor | CBF150 | GT250 |...

  15. #15435

    Üyelik
    10 Aralık 2010
    Şehir
    ANTALYA
    Motosikleti
    Yamaha R1
    Alıntı Serk21 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    nekadara aldın peki?
    700 civarına denk geldi
    yeni makine yeni tat.

  16. #15436

    Üyelik
    20 Temmuz 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    önce sl150 şimdi S&T gt250r

    izmir...

    Alıntı achmalen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar motorunuzu ilk çalıştırırken, şu mevsimde marşa ilk bastığınızda hemen çalışıyormu? ayrıca benim sorunum hala düzelmedi... motoru aldığımda 8000 km deydi. depo filan sökülmüş haldeydi. ilk benzini koyduk hay doldurmaz olaydık... 210 km yolculuğun sonunda motor stop etmeye başladı yeni akü aldım, bujileri değiştirdim, akü etrafındaki soketleri oksit temizleyici spreyle açıp temizledim, oto elektirikçiye götürdüm şarjlama da ve elektirik sisteminde bir sorun yok, yakıt katkı maddelerinden kullandım temizleyici ... bütün bunları ustaların tavsiyeleriyle yaptım ... ama hala sorun düzelmedi. en son bana söylenen 1000 km sonra düzelir demişlerdi neredeyse motor 10000 km ye geliyor çıldırıcağım !!! sabahları filan ilk marşta zaten almıyor. 4-5 defa bazen 6-7 de ancak çalışıyor. otomatik jikle devereye giriyor. 5 dakika sonra ısınıyor ve yola çıkıyorum. 15-20 dakika sonra trafik ışıklarında yada trafik içindeyken 1. vitese düşünce işte o anda film kopuyor STOOOOP!!! stop ediveriyor. çok sık olmuyor gerçi ama bazen yapıyor... ve beni çileden çıkartıyor... yolda tekleme yapmıyor. gidişi muhteşem hatta en son 175 km/h bile gördü. ama anlatmış olduğum gibi bu sorun çözülmüyor. ben balıkesir / edremitte oturuyorum burada gezmediğim motor ustası kalmadı. sorunu çözende olmadı! artık izmir e yada balıkesir merkeze mi götürsem diye düşünüyorum. sizlerinde böyle birşey başınıza geldiyse yada bu konu hakkında bilginiz varsa lütfen acilen paylaşımlarınızı bekliyorum. şimdiden teşekkürler
    ..........................
    İzmir de arkadaşımın gittiği çok sağlam bi usta var... hatta kronik vites geçmeme olayını halletti adamın... İstanbul da olmasam bende gidecem... eğer yolun düşerse ben arkadaştan yerini öğrenirim..... bir kötü ihtimalde eğer bu motoru akü takviyesi yada vurdurarak çalıştırıyırsanız beyine zarar veriyormuş... usta söyledi .... aklınızda bulunsun aküyü şarj edip öyle çalıştırın mümkünse...

  17. #15437

    Üyelik
    07 Mart 2011
    Motosikleti
    hyosung gt250r
    Alıntı __sArSıLmAz__ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ayak müşürü veya marş rublesi de olabilir,bi göster,benim hyo da devamlı sorun çıkarırdı alışırsın
    anladım sanırım ayak müşiri doğru. şimdi havalar kötü açar açmaz en kısa zamanda yaptırıcam. teşekkürler

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:11 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:07 ----------

    Alıntı muratcan7 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Rolantiyi biraz yükseltip dene. 1500 devir seviyesinde olsun. Rölanti ayarını motorun sıcakken yaptır. Karbüratörünü temizlettir. Hava filtresini kontrol et. Bana rölantin düşük gibi geldi. Hava ayarına da kesinlikle baktır. Ayrıca motorda giderken kasma varmı yani gaz açıyorken devir gitmemezlik yapıyormu ?

    Ayrıca beyin bakabilirsin. sahibinden'de vardı. Ama dene öncelikle aldığın beyni. Direk para verme. Sorun ondan kaynaklı olmayabilir. Müşürü de iptal et.
    @__sArSıLmAz__

    Devamlı sorun çıkartıyorsa sorunlar çözülmüyor demektir. Klasik makine bunlar. Çok alengirli sorunları olamaz.
    bendeki enkjeksiyonlu. rölanti 1500 de motor ısınmış durumdayken ayarlandı. yolda giderken hiçbir şekilde tekleme yada gaz yememe sorunları yok. evet haklısın diğer markalara göre daha azproblemli olduğunu düşünüyorum. en kötü ihtimal beyin onuda değiştiririm arkama bakmam ama bu ayklık müşiriyle iş bitecek gibi geliyor bana. teşekkürler arkadaş

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:13 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:11 ----------

    Alıntı yoyo74 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ..........................
    İzmir de arkadaşımın gittiği çok sağlam bi usta var... hatta kronik vites geçmeme olayını halletti adamın... İstanbul da olmasam bende gidecem... eğer yolun düşerse ben arkadaştan yerini öğrenirim..... bir kötü ihtimalde eğer bu motoru akü takviyesi yada vurdurarak çalıştırıyırsanız beyine zarar veriyormuş... usta söyledi .... aklınızda bulunsun aküyü şarj edip öyle çalıştırın mümkünse...
    bi kaç defa vurdurma yaptık.. bu doğru. sen adresi yollarsan sevinirim. saat gibi çalışsada mutlaka iyi bilen birine göstermek gerekiyor. paylaşım için teşekkürler

  18. #15438

    Üyelik
    03 Mayıs 2011
    Motosikleti
    Honda CBF 150
    Arkadaşlar merhaba, adım Sertaç. Forumu önceden okuyucu olarak takip ediyordum ancak ilk defa mesaj atıyorum.

    Benim merak ettiğim şu. Acaba GT 250R motoru alıp, alt grenajı söküp, sadece kafa grenajını (ya da göğüs grenajı diyebilirsiniz) bırakıp, üstüne de GT 250 Comet direksiyonu taktırmak mümkün müdür? Yani tahmin ettiğiniz üzere GT 250'nin kafa grenajlısını yapmak istiyorum.

    İki model arasında direksiyonun dönüş miktarında fark var sanırım, bu sorun yaratır mı?

    Teşekkürler...

  19. #15439
    fearlesboyy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Temmuz 2007
    Motosikleti
    YAMAHA MT

    teşekkürler kemalettin ve ibrahim tertibim

    Evet arkadaşlar malum yine hyodan vazgeçemedim ve 1 ay kadar önce yine mat siyah bir hyo almıştım.zaten resminide paylaşmıştım malum bu sene yaz gelmemesi ve sanki gökyüzü yere inmiş gibi sürekli yağmur yağmasından dolayı doğru dürüst binemedim.sürekli motor kısmından bir ses geliyordu asker arkadaşıım ibrahim as (as motor)geçen motoru binmesi için kendisine verdim oda tertip hava zaten yagmur binemezsin bu şekilde binmenede ben izin vermem dedi ve hyomu aldı gitti...ertesi gün tüm motoru aşagı indirmiş ses eğsantrik zincirindenmiş bizde madem söktük zaten binemiyoruz tamamen yapalım dedik başladık yapmaya skmüşten komple piston sekmanda aldık silindir komple rektefiye edildi. yani anlıyacağınız sıfır km 2006 model hyom olucak sırada rodaj var...

    bu ilk hali...



    kemalettin kardeşimle aldığımız 600rr aynası











    daha kutusunu yeni açtım aynanın baktım herkesde 600f aynası var bende hem değişik olsun hemde daha şık dursun diye bunu aldık bakalım nasıl durucak daha denemedim.








    buda ciğeri sökülmüş hali






    piston-sekmanlar tamam



    bunlarda kuralkandan aldıgım orjinal komple conta takımı






    bir an önce bitsin artık özledim motorumu




    bitince acaba mat siyah olan motorumu renk mi değiştirsem diyorum bir ara yenı kasa siyah beyaz geldi aklıma şimdide turuncu siyah

    Bir kez daha teşekkürler ibrahim kardeşim

  20. #15440

    Üyelik
    06 Kasım 2010
    Şehir
    ist/g.o.paşa
    Motosikleti
    gt250R Siyah
    Alıntı sozker adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar merhaba, adım Sertaç. Forumu önceden okuyucu olarak takip ediyordum ancak ilk defa mesaj atıyorum.

    Benim merak ettiğim şu. Acaba GT 250R motoru alıp, alt grenajı söküp, sadece kafa grenajını (ya da göğüs grenajı diyebilirsiniz) bırakıp, üstüne de GT 250 Comet direksiyonu taktırmak mümkün müdür? Yani tahmin ettiğiniz üzere GT 250'nin kafa grenajlısını yapmak istiyorum.

    İki model arasında direksiyonun dönüş miktarında fark var sanırım, bu sorun yaratır mı?

    Teşekkürler...
    gt250 comet al istediğin kısmı grenaj kaplatabilirmisin bilmem ama internette cometlere grenaj kaplandığını görmüştüm araştır istersen
    İnsanlar söylediklerinizi ya da yaptıklarınızı unutur! Ama onlara neler hissettirdiğinizi asla unutmaz...


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 22 kullanıcı var. (0 üye ve 22 misafir)

Bu Konudaki Etiketler