Hyosung GT 250 R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
25 Nisan 2011, 22:36
#15281
UNdocab adlı üyeden alıntı
4800 tl gt250R mı? Arkadaşların dediği gibi o lastikler iyi km yapmış.
2011 -> 8850 sıfır
2010 -> 7900 sıfır
2009 -> 7200 sıfır
2008
sıfırı yok ama ederi bu rakam değişimine göre 6500TL
ikinci ele düşmesi vs vs eklesen 5750 civarı olması lazım (+/- %10) normal fiyatının
Bu kişinin kesinlikle satıcı değil fiyatları protesto eden bi akıllı olduğunu düşünüyorum
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...7984582/detay/
arkadaşlar lastik demişken ... lastiklerdeki hava basıncı nasıl olmalı?
---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:31 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:28 ----------
Draco adlı üyeden alıntı
S&t Kanuni yazısını motordaki kabartma yazısını nasıl kapatabiliriz ??
ben karbon folyola kapattım işe yaradı
---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:36 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:31 ----------
arkadaşlar orjinal farçok yetersiz. bunun bir ayarı varmı? yoksa hiç olmazsa kısa far a zenon mu takmak lazım?
Reklamlar
-
25 Nisan 2011, 22:50
#15282
Serk21 adlı üyeden alıntı
bak dostum bu benim motor zenon için söktüğümüz de çektim.aynalar zaten kafa demirine baglı grenajı sökmek için çıkarıyosun çıkardıktan sonra takarsın geri kafa demirine. farıda bantla vs bi şekilde sabitlersin sanırım bi sallantısı oluyor ama büyük ihtimal oda vidalıydı diye hatırlıyorum sorun olacagını sanmıyorum. yan granajlarıda ben yandaki vidaları söküp motorun altına havlu serip çekip altından çıkarıyorum komple olarak zahmetsiz.
Uploaded with
ImageShack.us
Uploaded with
ImageShack.us
sen ne için sökeceksin ki grenajları?
Eyvallah sağolasın.
1 ay kadar sonra 2500km lik bi gezi yapmayı planlıyoruz istanbuldan başlayıp ege kıyılarından fethiye'ye kadar inmek gibi bi plan var.
Gezi için motoru naked görünümüne alıp direksiyonu yükseltsem diye düşünüyorum. CBR250R veya Ninja250R daki gidonlara dikkat edeseniz Naked ile Gt250R arasında bişey, kırma
Ben de öyle yapayım diyorum. Yoksa gezide grenajlar baya çizilir gibi )
motorum profildeki ;)
---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:50 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:36 ----------
achmalen adlı üyeden alıntı
arkadaşlar lastik demişken ... lastiklerdeki hava basıncı nasıl olmalı?
---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:36 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:31 ----------
arkadaşlar orjinal farçok yetersiz. bunun bir ayarı varmı? yoksa hiç olmazsa kısa far a zenon mu takmak lazım?
Kullanıcı Kılavuzu en iyisini söyler ona uy
_______TEK_____İKİ KİŞİ
ÖN____29 psi_____29psi
ARKA __32psi _____36psi
isteyenlere link vereyim
http://files.hyosungmotorsusa.com/GT...ner_Manual.pdf
Yeni uygulama ile fabrika çıkışını bozarak Xenon yapanlara ceza gelicek deniyor.
Dikkat Dikkat
-
25 Nisan 2011, 23:26
#15283
selam millet,
1. debriyaja bastığımda zincirden geliyo, sanırsam zincirin değişmesi lazım
2. rölantede çalıştığında ön taraftan bi ses geliyo, sanki sürtünme gibi, ( zincir yüzünden yapıyo olabilir mi ??? )
3. frene bastığımda balatalardan ses geliyo ( balatalar yeni takıldı o yüzden olabilir mi ??? )
cevaplarsanız sevinirim
-
25 Nisan 2011, 23:52
#15284
memnunkygsz adlı üyeden alıntı
aşağıdaki alıntıda 1 numaralı seçenek...
lastik tam sport kullanım için uygun değil ama ıslak zemin performansıda kötü olmayacaktır. yazn çok zorlamamanı tavsiye ederim viraj olarak
Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
Bunu size kanıtlayabilirim !
-
26 Nisan 2011, 00:01
#15285
< iLk@yy > adlı üyeden alıntı
lastik tam sport kullanım için uygun değil ama ıslak zemin performansıda kötü olmayacaktır. yazn çok zorlamamanı tavsiye ederim viraj olarak
tavsiyeler için teşekkürler,
en baba lastik olsa da virajlarda yatamam zaten, ilk günden beridir virajlardan korkarım, aniden bi çukur, ıslak zemin vs çıkacak diye korkarım...
ama düz yolda yardırırım gittiği kadar ...
-
26 Nisan 2011, 00:22
#15286
memnunkygsz adlı üyeden alıntı
tavsiyeler için teşekkürler,
en baba lastik olsa da virajlarda yatamam zaten, ilk günden beridir virajlardan korkarım, aniden bi çukur, ıslak zemin vs çıkacak diye korkarım...
ama düz yolda yardırırım gittiği kadar
...
bu motosikleti kullanıyorsan viraj içinde kendini geliştirmen gerekir ama.hiç ummadığın bir anda yapman gereken şeyler hakkında birazda olsa bilgi ve tecrübe edinmen iyidir
Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
Bunu size kanıtlayabilirim !
-
26 Nisan 2011, 00:48
#15287
iletişim : 0537 270 56 55 ömer.. yamaha Cygnus X - hyosung gt250r - burgman 400 - Honda 600F - A Rh (-)
-
26 Nisan 2011, 02:41
#15288
Repartitor adlı üyeden alıntı
evet motor bu ama fiyat 5 lira olmaz
zaten üstündeki aksesuarları hesaplarsan 1000 liradan aşa tutmadığını
hesaplayabilirsin. 4.5 a aksesuarsız motor alıp aksesuar yapmaya kalktığımızda zaten 1000 lira harcıyoruz ortalama. hazır Fullu var ne gerek var dimi
bu arada fren manetimde çatlak vardı , bugün onuda değiştirdim
şuan tek sorunu arka balata yeni olduğundan sanırım çok ötüyo
grenajdada 2 tane vida düşmüş
Peki o depo boyalı mı üstad?
Stickerları sökülü Hyosunglar hep kıllandırmıştır beni?
Fren manetin de kırık olduğuna göre burdan düştüğün ya da kaza yaptığın sonucunu çıkarabilirmiyiz?
Bu arada birkaç fotosunu daha eklersen çok sevinirim.
-
26 Nisan 2011, 03:04
#15289
Ön Amortisör sorunu
Arkadaşlar benim bir sorunum var sağ amortisörüm yağ kaçırıyodu keçeden sandık değiştirdik ama maşanın en alt ucundan tekerlek milinin o taraflardan kaçırıyormuş.Orda bi vida var amortisörün en alt ucunda onun ordan geliyor.Vidayı sıkmayı denedik ama olmadı hala kaçırıyor.Ne yapabiliriz bu sorun ile alakalı yardım edebilirmisiniz??
-
26 Nisan 2011, 03:07
#15290
@Repartitor
Ayrıca;
Muayenesi ne zaman geliyor?
Orjinal egsozu veriyormusun yanında?
-
26 Nisan 2011, 11:59
#15291
-
26 Nisan 2011, 13:58
#15292
250R ı alınca yapcaklarım listesinde bu manet ve elcikler
benim bi sorum olcak
eski kasa gtrlara yeni kasa kuyrugundaki boynuzlardan takılabilirmi ,takılma yerleri birbirinin benzerimi biliyomusunuz ?
-
26 Nisan 2011, 14:10
#15293
Selam arkadaşlar. 100 km hızda > 7000 devir biraz sıkıntı gibi geldi bana. Biraz yüksek gibi sanki. Dişliyi 14 den 16 yapmayı düsünüyoruz. 100-130 civarı hızlarda motoru az düşük devirde kullanmak istiyorum. Sizce nasıl olur. Yakıt konusunda, motorun çekişinde, rampalarda, ani gazlamalarda çok sağırlık olur mu? Aranızda böyle yapmayı düşünen yada yapan arkadaş var mı acaba?
-
26 Nisan 2011, 14:51
#15294
MF-Hyo adlı üyeden alıntı
Selam arkadaşlar. 100 km hızda > 7000 devir biraz sıkıntı gibi geldi bana. Biraz yüksek gibi sanki. Dişliyi 14 den 16 yapmayı düsünüyoruz. 100-130 civarı hızlarda motoru az düşük devirde kullanmak istiyorum. Sizce nasıl olur. Yakıt konusunda, motorun çekişinde, rampalarda, ani gazlamalarda çok sağırlık olur mu? Aranızda böyle yapmayı düşünen yada yapan arkadaş var mı acaba?
Kardeşim motorla oynamamanı tavsiye ederim.
CBR 600F bile 120 km/h ile 6ooo devirde seyrediyor...
7ooo devirde 100 km/h idealdir
Ya KASK TaK ; Ya ÖL
-
26 Nisan 2011, 21:09
#15295
@cakalaz haklı valla bencede hiç dokunma çekişte sorun yaşarsın
-
26 Nisan 2011, 21:15
#15296
Ön Dişli büyüyebilir. Ama bu hızlanmadan çalacaktır unutmayın. Son hızı 5-10 km yükselebiliir. Ben gerek görmüyorum. Zaten sınıfının en güçlü makinesi diyebiliriz. V motor gerçekten bambaşka.
Cygnus Rs | CBF150 | RRaptor | CBF150 | GT250 |...
-
26 Nisan 2011, 21:30
#15297
benim soru arka sayfada kaynamış
eski kasa gtrlara yeni kasa kuyrugundaki boynuzlardan takılabilirmi ,takılma yerleri birbirinin benzerimi bilen varmı ?
-
26 Nisan 2011, 22:02
#15298
UNdocab adlı üyeden alıntı
Eyvallah sağolasın.
1 ay kadar sonra 2500km lik bi gezi yapmayı planlıyoruz istanbuldan başlayıp ege kıyılarından fethiye'ye kadar inmek gibi bi plan var.
Gezi için motoru naked görünümüne alıp direksiyonu yükseltsem diye düşünüyorum. CBR250R veya Ninja250R daki gidonlara dikkat edeseniz Naked ile Gt250R arasında bişey, kırma
Ben de öyle yapayım diyorum. Yoksa gezide grenajlar baya çizilir gibi )
motorum profildeki ;)
---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:50 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:36 ----------
Kullanıcı Kılavuzu en iyisini söyler ona uy
_______TEK_____İKİ KİŞİ
ÖN____29 psi_____29psi
ARKA __32psi _____36psi
isteyenlere link vereyim
http://files.hyosungmotorsusa.com/GT...ner_Manual.pdf
Yeni uygulama ile fabrika çıkışını bozarak Xenon yapanlara ceza gelicek deniyor.
Dikkat Dikkat
bu üzücü oldu çünkü sordum ettim orjinal farlar hep böyle diyorlar....
---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:02 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:57 ----------
arkadaşlar ben motorumu aldığımda üzerinde tiger egzos vardı. çok gürültülü geldiği için söktüm ve orjinalini taktım. tiger 2 ay kullanılmış almak isteyen arkadaş varsa değerlendirmek istiyorum. garajda yer tutacağına..
-
27 Nisan 2011, 00:07
#15299
-
27 Nisan 2011, 00:33
#15300
@mancuryalı bencede hiç satma motorun hızı gayet makul daha üstünde bir hız pek sağlıklı olmuyor bende uzunca bir süre gt250r kullandım ve 140 km hız bana yetiyordu yeri geldimi 150 oluyor daha üstü ancak otobanda filan kullanılmalı bence şehir içinde filan o hızlar ölüm getiriyor maalesef ve grup sürüşlerinde zaten bu hızlarada çıkılmıyor bence hiç satma bende yakında gt250r alımcam tekrar bana fazlasıyla yetiyordu bu alet
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)
Bu Konudaki Etiketler